http://wiki.fok.nl/index.php/Jompelsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:35 schreef wilmadonna het volgende:
o ja, misschien dom vraagje, maar wat is jompelen eigenlijk???
Basimah, ik kan me voorstellen dat je onzeker bent...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef Basimah het volgende:
Ik heb wel een eisprong gehad en heb grote eierstokken en dat gaat vanzelf over
en nadat ik vanmorgen (8 uur al tegenwoordig voor folikelmetingen) ben ik volgens mij net een heel klein beetje ongi geworden of althans ik heb een druppel bloedverlies en denk nu meteen dat alles mislukt is
(sorry ben wat persimistisch vandaag)
/offtopic mijn stiefmoeder ligt in het ziekenhuis met kanker tussen haar beentjes, de gezwellen zijn weggesneden en haar vagina is gereconstureerd, er waren uitzaaingen gevonden richting haar kont en die zijn verwijderd. Maandag komt de uitslag over eventuele meerdere uitzaaiingen. Ze heeft gisteren te horen gekregen dat haar geplande tien dagen ziekenhuis bezoek verlent word naar 4 a 5 weken (vanwege te hoog risico op complicatie)
Ah volgende week woensdag dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn dat jullie zoveel ruimte krijgen van de baas, stel je voor dat dat niet zo was. Dat maakt het allemaal wel lastiger.
Hier komen de kriebels voor de 1e keer gyn zo langzamerhand wel hoor. Het is zo woensdag. Ik hoop zo op een niet al te negatieve 'uitslag'. Brr...
Ik lees hier altijd mee, post maar af en toe, maar ik dacht de laatste week toch weer wat vaker te hebben gepostquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef wilmadonna het volgende:
hee diaan, leuk weer wat van je te lezen!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, 20 weken al bijnaWat gaat het snel! Zooo leuk
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Niet dom hoor!
Dat lijkt me een heel goed planquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Een gouden medaille voor de follikel die het snelste en mooiste groeit
We gaan ervoor
Ik bedacht me wel dat hoe langer het nu duurt voor de IUI daadwerkelijk plaatsvindt, hoe groter de kans dat ik rond 15 september eventueel zou weten dat ik zwanger ben. Mijn onverwacht positieve test vorig jaar was op 15 september...zullen we dat dan maar weer even als positief voorteken beschouwen?
Als ik dit lees, krijg ik tranen in mn ogen....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:34 schreef Jose81 het volgende:
Diaan en ik zijn zo ongeveer gelijk naar Z&G overgestapt...Wie volgen???
![]()
![]()
Nou, mijn zusje eerst nog, die begint nu aan de 2e wachtweekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Ow spannend, ik hoop met je mee! (En jij er vlak achteraan dan natuuurlijk he?)
ikke fins? haha nee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:35 schreef wilmadonna het volgende:
hee lady wrb.... waarom heb je dat Finse liedje bij je profiel staan? Kom je uit Finland???
Wauwwwwwww!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje had een heel licht positief streepje![]()
Ik wist het al, omdat ik 12 jaar geleden ook al in zo'n proces heb gezeten (zonder resultaat). Toen wij dus besloten dat we graag wilden proberen, zijn we meteen naar de ha gegaan en hebben we meteen een verwijzing gekregen. Dat ging dus allemaal wel snelquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Ik wens jullie allemaal heel veel succes, sterkte en geduld toe..
Ik heb nu de 2xpil in 10 dagen op. Tis nu wachten op de menstruatie. Dan weer afspraak maken bij de gyn.
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie er achter kwamen dat het zwanger worden niet zo makkelijk ging? Al vrij snel? Of hebben jullie eerst jaren geoefend? en hoe praten jullie er over met bekenden? En hoe doen jullie het met vagere bekenden? Als ze er naar vragen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |