Poe hee wat lijkt me dat zwaar wilmadonna. Als ik er elke keer een maand tussen had moeten laten, dan waren we misschien 8 jaar bezig geweest ipv 4quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef wilmadonna het volgende:
ik sta er trouwens steeds versteld van dat vrouwen in NL na een behandeling meteen mogen starten met een nieuwe behandeling.... niet eens een rustperiode ertussen soms..
misschien is dat hier in zweden ook wel anders, daar mag ik namelijk niet meteen beginnen met een nieuwe behandeling vlak na de menstruatie na een behandeling... ze wil liever dat ik er een rustmaand tussen heb zitten. Is vaak erg vervelend, want ik kan nooit wachten....
Ik snap je helemaal, heb dat zelf ook altijd gezegd. Ik zou ook àlles gedaan hebben, zodat je niet later kunt zeggen 'hadden we nou maar......'. Maar toch, de weg die je gaat in de MMM is gewoon zwaar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef Basimah het volgende:
Jose81: het is net wat al eerder is gezegd door anderen, ik ga door tot ik uitbehandeld ben. Ik wil niet op mijn veertigste een gevoel hebben van had ik maar niet opgegeven.
Dat is voor mij ook nieuw, nog niet eerder gehoord. Zal eens vragen morgen bij onze gyn!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef sombie het volgende:
Wij kregen pas nu, na bijna 3 jaar proberen, te horen dat mijn vriend toch echt om de 2 dagen een zaadlozing moet hebben, ook buiten mijn vruchtbare periode. Dan zorg je ervoor dat het sperma goed op peil blijft. Is ons al die tijd ervoor niet gezegd. Vrijen tijdens de vruchtbare periode was goed genoeg.
Het had inderdaad met de zaadkwaliteit te maken.... Mijn man is verminderd vruchtbaar, maar ik weet dus niet of dat in het algemeen dus ook geldt. Wij haalden de miljoen zaadjes niet, terwijl een gezonde man meer dan 140 miljoen zaadjes per lozing kan hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef SilkTie het volgende:
Bij ons is het deze ronde weer niet gelukt.
Probleem is nu dat de volgende cyclus dusdanig is dat ik niet op het juiste moment vrij kan krijgen. Dus waarschijnlijk gaan we het deze maand alleen met hormomen doen, zonder IUI. Geeft misschine ok een beetje geestelijke adempauze. Daarna zien we wel, afhankelijk van de dokter of het weer IUI wordt of IVF.
@ Sombie en Ticootje
Wat doet dat, die regelmatige zaadlozing om de 2-3 dagen? Verbetert dat de kwaliteit? Is dat een algemeen iets of heeft dat met bepaalde problematiek te maken?
Ik word 40 over 4 maanden. Maar inderdaad, het leeftijdsverschil is niet heel erg groot. Hier in Nederland zijn de verschillen tussen ziekenhuis ook soms vrij groot, dus kan me ook wel voorstellen dat dat met het buitenland ook erg veel kan schelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:28 schreef wilmadonna het volgende:
mijn gyn zei dat de sperma beter van kwaliteit is, je hebt dan zeg maar wat oudere cellen en die zijn beter om een ei te bevruchten dan jonge cellen.
bij ons dus ook om de 2 dagen sex.
miss sly... ik ben 38 maar toch rustpauzes ertussen....
Wat vervelend dat het niet gelukt is, SilkTie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef SilkTie het volgende:
Bij ons is het deze ronde weer niet gelukt.
Probleem is nu dat de volgende cyclus dusdanig is dat ik niet op het juiste moment vrij kan krijgen. Dus waarschijnlijk gaan we het deze maand alleen met hormomen doen, zonder IUI. Geeft misschine ok een beetje geestelijke adempauze. Daarna zien we wel, afhankelijk van de dokter of het weer IUI wordt of IVF.
@ Sombie en Ticootje
Wat doet dat, die regelmatige zaadlozing om de 2-3 dagen? Verbetert dat de kwaliteit? Is dat een algemeen iets of heeft dat met bepaalde problematiek te maken?
Ik heb op dat moment een externe audit waarbij ik, als verantwoordelijke, bij MOET zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat vervelend dat het niet gelukt is, SilkTie.
Waarom kun je geen vrij krijgen, als ik zo brutaal mag zijn om te vragen? Schaap moet soms ook wel goed plannen, maar so far is het altijd gelukt. En zijn manager is ook op de hoogte en is zeker bereid er veel ruimte voor te geven.
Jeutje! Zo lang moeten wachten op de eerste IUI? Dat gaat hier dan een stuk sneller. Ik geloof dat wij niet langer dan twee maanden hebben moeten wachten. Dat kan natuurlijk aan mijn vrouw haar leeftijd liggen, maar het kan ook zijn dat de Israelische mentaliteit het woord 'geduld' niet zo goed kent ...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Dat was wel vanaf het begin de bedoeling, maar ze wilden wel heel zeker weten dat dat het moest worden...en dat duurde zo lang.
En nu duurt dit ook al zo lang...ik zal wel erg traag zijn, ofzo
Haha, hier nog iemand die jompelen een stom woord vindtquote:Ik hoop het ook voor je Miss_sly, ik duim mee! De 28e spuit, ik vind het bewonderenswaardig hoor. Hopelijk kunnen we voor je jompelen (ik vind dat stiekem een rotwoord, maar vooruit) vanmiddag.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Haha, hier nog iemand die jompelen een stom woord vindt
(en die in November voor IVF gaat, en niet nu vlak na de vakantie)
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..] jompelen (ik vind dat stiekem een rotwoord, maar vooruit) .
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind jompelen ene prima woord, zeker in combinatie met het Jompelmeisje
Ik vind dan dus weer ongi echt een ongelofelijk jeukwoordIk tik nog liever voluit menstruatie dan dat ik er ongi van maak
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef snoopy het volgende:jompelen is cool
ongi en klussen, dat is pas![]()
quote:
Oeh, female bonding!quote:
Nee hoor, blijf maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef SilkTie het volgende:
[..]
[..]
Oeh, female bonding!
Deze vent gaat dan maar weer gauw in lurk-stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |