Hij is echt mijn vriendjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een lekker hondje heb je, Fruppel.
niet alleen daarom, maar dat lekkere gewoel en gedraai als ik bijvoorbeeld voor de tv zit of voor de computerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Madelieve het volgende:
Maar jij hebt dan ook wel een heule mooie he
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Reminds me, ik heb zelf ook een kleine hond (teckel) en die lag eens heel relaxed op mijn buik te slapen tot ie een kick kreeg van onze inbuikse Brent. Ze lag op de grond van schrikIk was toen iets van 22 weken zwanger dus erg lang hoef jij niet meer te wachten op dit soort taferelen
En dan nog zo'n lijf hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:54 schreef MiSs-TaKe het volgende:
p0rn0![]()
31wkn...3e kindje![]()
[ afbeelding ]
rechts boven inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Stiemie het volgende:
Was er hier nou laatst iemand die een buikfoto had gemaakt met een bordje erbij met 'coming soon'? Ik zag deze foto op de website van Kruidvat staan en zou zweren dat ik 'm eerder heb gezien vandaar![]()
[ afbeelding ]
Dat durf ik niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:51 schreef DolleMina het volgende:
MiSs-TaKe, post die cijfers (lengte en gewicht) dan eens, of stuur ze even door naar mijn PM. Dan zal ik het even voor je controleren. Als je het niet erg vindt dan, om die cijfers te geven.
Sja... daar ergensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef marit1978 het volgende:
MissTake... 31wkn![]()
ehm...waar zit dat kind ?!
Je ziet het iig niet! Echt, mooie buik en mooi figuur!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoorMaar het klopt écht.. geloof het of niet, mijn gewicht bestaat sinds deze week uit 3 cijfers dus dan heb je een idee
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss!!![]()
Leuke foto!!
En en en als je dan dan telkens zo'n foto maakt met Fons en ballon erbij, dan laat je Fons de ballon telkens wat groter blazen, net zoals jouw buik groter wordt
Dan ben je zeker 2.45m lang, want 3 cijfers, dat KEN gewoon niejquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoorMaar het klopt écht.. geloof het of niet, mijn gewicht bestaat sinds deze week uit 3 cijfers dus dan heb je een idee
Dat is een pagina waar ik al zeker een jaartje niet meer kom (als ik er uberhaupt al eens geweest ben)quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Dan ben je zeker 2.45m lang, want 3 cijfers, dat KEN gewoon niejben je niet in de war met je lengte
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 06:28 schreef lily het volgende:
ze mist vast de komma (punt) in de display![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef Fruppel het volgende:
Hele aparte foto met dat bovenste randje
Maar jeetje wat is jou buik gegroeid, super hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |