quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
DolleMina, je bent wel mooi slank zeg! Maar met een blote buik foto zie je het misschien beter.
Mooi hoor! Zie echt wel een beginnend buikje!quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:54 schreef DolleMina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op verzoek, vers van de pers.![]()
Ik hoop dat het zedig genoeg is...
ik ben inderdaad ècht niet de enige waarbij niet zoveel te zien is, dus... dank je wel voor je foto's!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:35 schreef DolleMina het volgende:
[ afbeelding ]
Jose: speciaal voor jou, dit is mijn buik van 17 weken, een paar dagen geleden dus. Ook bar weinig te zien dus.
nu welquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:
(José, jij misschien ook,maar dat kan ik natuurlijk niet zien)
En dan zge je dat ik boller ben? Dacht het dus niet hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:12 schreef freecell het volgende:
Hallo walvis
Hier 34 weken en 6 dagen:
Van de voorkant lijkt mijn figuur nog steeds weinig veranderd.... (van de achterkant zie je het helemaal niet)
[
Maar ik heb heus wel een bolletje!
[ afbeelding ]
punt? waar danquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:53 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuke buiken allemaal!
Madelieve, wat een mooi positietuniek heb je aan!
En devils chase en Liza hebben echt puntbolletjes!
Het blijft bijzonder, die buiken allemaal
Ja, super he? Ik vond het ook zo leuk om jouw foto te zien... dacht er hetzelfde bij als wat jij nu zegt!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:07 schreef Madelieve het volgende:
Diaan en Jose, wat heerlijk om jullie buiken te zien, de beloning na zo'n lange tijd wachten!
Van de week dachten een aantal mensen dat ik nog zeker 2 maanden te gaan had.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:18 schreef Carmella het volgende:
Kaarr; wat een mooie bescheiden buik voor 40 weken
Ik had je ook absoluut ingeschat op die 2 maanden, misschien wel 3 of meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef Kaarr het volgende:
Van de week dachten een aantal mensen dat ik nog zeker 2 maanden te gaan had.
Dank jequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:20 schreef Reinhilde het volgende:
Wow Kaar, wat een bescheiden buik! Die van mij is nu al groter denk ik![]()
Ik zal vandaag weer eens een buikfoto maken.
gewoon zelf maken! Doek hier ook hoor XD, Fototoestelletje in de hand en knippen maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:55 schreef Fruppel het volgende:
DC je hebt zeker geen mega buik! Ik teken voor een buik als die van jou...geweldig mooi!
Fuente jij gaat ook hard zeg, mooi hoor!
Meiden wat een mooie buiken allemaal weer! Ik zal ook binnenkort lief weer eens lief aankijken voor nieuwe buikenfoto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |