Reliever is iedere pitcher behalve de starting pitcher die op de mount komt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:45 schreef VinnieJones het volgende:
Lekker die Detroit Bullpen![]()
Komen ze in de 14e inning met 2 runs voor.. Krijgen ze er vervolgens 4 tegen![]()
*Heren ik blijf jullie maar lastig vallen, maar wat is het verschil tussen een closer en reliever.. ( Ik gok, Reliever komt erin voor een clown die aan het verprutsen is.early in the game. Closer is iemand die pas 8e / 9e inning in actie komt.. Zoals K-Rod of Mariano Rivera bv. )
Een reliever is een pitcher die het overneemt van de starting pitcher,ongeacht of hij nou voor of achter staat. Een closer is een pitcher die de opgebouwde voorsprong in winst om moet zetten. Hij word dan ook meestal in de 9de inning ingebracht om die laatste 3 outs te maken. Als het een voorsprong is van 3 of minder runs dan hebben we een "save situation" en krijgt de closer een save als hij de laatste outs weet te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:45 schreef VinnieJones het volgende:
Lekker die Detroit Bullpen![]()
Komen ze in de 14e inning met 2 runs voor.. Krijgen ze er vervolgens 4 tegen![]()
*Heren ik blijf jullie maar lastig vallen, maar wat is het verschil tussen een closer en reliever.. ( Ik gok, Reliever komt erin voor een clown die aan het verprutsen is.early in the game. Closer is iemand die pas 8e / 9e inning in actie komt.. Zoals K-Rod of Mariano Rivera bv. )
Kazmir was slecht bezig vandaag.. Voor het eerst dat ik m niet goed zie spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:18 schreef VinnieJones het volgende:
Oke, dank ..![]()
Vanavond Kazmir to the bank.. DIe maakt gehakt van de Indiand.. (Zonder Sizemore ook nog eens)
Je zou als Indians fan bijna terug verlangen naar Borowski als closer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Kazmir was slecht bezig vandaag.. Voor het eerst dat ik m niet goed zie spelen![]()
Maarrr de Rays maken 6 runs bottom 9th ! Winning 10-7![]()
MLB.com zond de laatste 2 innings gratis LIVE uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Colplay het volgende:
Karstens is met Pittsburgh dichtbij een perfect game.
7.1 Inn - 0 hits, 0 BB, 0 Runs en 4 K's.
Kan jammer genoeg geen stream vinden van de wedstrijd om te kijken of hij dit de laatste twee innings vol kan houden.
Karstens is trouwens toch met opvallend seizoen bezig. Is pas zijn derde start, maar ERA is nog altijd 0.00!
Edit: Het antwoord is dus nee. Chris Young slaat een double met 2 uit in de achtste, dus geen perfect game voor Karstens.
En dat terwijl zijn ERA in de minors boven de 5 was...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef maartena het volgende:
Orioles hadden gisteren een terechte win van de Angels..... Ze hadden een kereltje uit de Minors gehaald die zijn MLB debut maakte, en verdomt goed stond te pitchen. 3-0 was de eindstand, en dat vind ik dan wel weer heel leuk voor die pitcher, als je op je debut-dag in de MLB het team weet uit te schakelen dat momenteel bovenaan de AL staat. En ze lieten em ook voor 8 innings werpen, alleen voor de 9e werd een closing-pitcher in gezet.
Mooie wedstrijd voor een verlies....
Wel jammer dat de concurrentie ook wint.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef jde_kok het volgende:
WOW, wat een 9e inning zeg. Ik zat te genieten tijdens de 9e inning. Dacht dat de Rays de wedstrijd al verloren hadden, maar dan toch komt de offense alsnog op stoom.
Die spelen zijn nog niet eens (officeel) begonnen en ik heb er nu al genoeg van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:34 schreef maartena het volgende:
Angels vandaag een vrije dag, en ik heb zelf de TV ook nog niet aangezet. Even een avond rust, de komende 3 weken staat dat ding toch continue aan met de Olympische Spelen
Weaver met een ugly win, maar hi jteltquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:07 schreef VinnieJones het volgende:
Angels - Yankees starting.. Weaver vs Kennedy
Angels gaan ze crushen vandaag..
Het is geen surprise dat ie het goed doet, maar wow hij is wel erg dominant zo. Misschien dat hij de Brewers weer dichterbij de Cubs kan krijgen. Cubs pakken trouwens een belangrijke overwinning tegen de Cardinals (3-2, 12e inning). Heerlijk die spannende races!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:39 schreef Guard het volgende:
Goeiendag, Sabathia met alweer een CG, een shutout deze keer, en weer maar 103 pitches.
Die heb ik dus in mijn Fok Fantasy team zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Almighty het volgende:
Wat te denken van Carlos Lee? Eruit met een gebroken pink... Was toch wel een van de beste spelers van dit seizoen.
.quote:The Arizona Diamondbacks acquired slugger Adam Dunn from the Cincinnati Reds on Monday in a deal first reported by Phoenix radio station KTAR.
The Reds will get three prospects in exchange for Dunn, who is tied for the major league lead with 32 home runs.
Dunn's name had popped up in trade rumors last month before the non-waiver trade deadline, but he stayed put while another Reds outfielder, Ken Griffey Jr., was dealt to the Chicago White Sox.
The Diamondbacks have been looking for an offensive boost as they try to hold off the Dodgers in the NL West. Arizona currently leads the Dodgers by 1 1/2 games as it seeks a second straight division title
quote:In exchange for Dunn, Cincinnati will receive minor league pitcher Dallas Buck and two other players to be named later.
Ik heb het ff voor je opgezocht:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:50 schreef blueleafss het volgende:
blijf het vaag vinden...eind juli was de Non trade waiver deadline en nu 2 weken later gaat er alsnog een powerhitter getrade worden?! Kan iemand mij uitleggen hoe dit nou precies zit?!
quote:There are all kinds of waivers for all different occasions. But essentially, here is how waiver deals can be made between Aug. 1 and the Aug. 31 deadline for setting potential playoff rosters:Virtually every player in the major leagues will be placed on waivers this month, whether a team intends to trade that player or not. If nothing else, the sheer volume of names can at least disguise players whom clubs do want to sneak through so they can be dealt. If a player isn't claimed by any team in either league, he can be traded until the end of the month to anyone. If a player is claimed, but only by one team, the player can be traded only to the team that claims him. If a player is claimed by more than one team, the club with the worst record in that player's league gets priority -- and the player can be traded only to that team. If a player is claimed only by teams in the other league, the club with the worst record in the other league gets priority -- and the player can be traded just to that team. If a deal can't be worked out or the team doesn't want to trade that player, he can be pulled back off waivers once in August. If he is placed on waivers again before September, he can't be recalled a second time. Or, if a team is just hoping to dump a player's salary, it can simply allow a team which claimed that player to have him for a small waiver fee. If that happens, the team that gets the player has to pay his entire salary. That's how the Yankees were stuck with Jose Canseco and the Padres were stuck with Randy Myers in recent years: They claimed those players, thinking they were just blocking other teams from getting them. Instead, their old clubs said: "You claimed him. You got him." In the past, many teams claimed players just to keep them from being traded to contenders with a better record. This year, that isn't expected to happen as often, because most teams can't afford to get stuck with a big contract if they're awarded a player they really didn't want.
quote:According to Nick Cafardo of the Boston Globe, the Boston Red Sox acquired starter Paul Byrd today for a player to be named later or cash. Byrd, 37, has a 4.53 ERA in 131 innings this year. He relies on pinpoint control and has strung together five solid starts.
Byrd had cleared waivers on account of his $7.5MM salary. He's still owed over $2MM; no word on whether the Red Sox will pay all of it.
quote:According to Jon Heyman of SI.com, Freddy Garcia agreed to a minor league contract with the Detroit Tigers. The Tigers hope to have him in the Majors by month's end for a playoff drive.
Wat heeftie gedaan dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef popolon het volgende:
Sheffield op Tiger's waiver list. Hup weg ermee, als je begint te piepen mag je weg.
Schoonmaken alvast voor het volgende seizoen.
Niets bijzonders eigenlijk.quote:
" Sheffield is owed an additional $3.8MM this year plus $14MM in '09. He also has a limited no-trade clause".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef blueleafss het volgende:
niemand zal m claimen denk...te oud en verdiend te veel...
quote:The Detroit Free Press reports that Joel Zumaya's loss Tuesday night "evidently will be his last appearance for a while" because of "ailments in his upper pitching arm."
Het zal er wel weer op neer komen dat de Sox de divisie winnen. Denk dat de Yanks voor het eerst sinds jaren de play-offs gaan missen. Zelfs Hank Steinbrenner gaat daar al een klein beetje van uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
De Yanks verliezen maar weer eens, nu van de Twins. Het word nu toch steeds interessanter in de AL East. De Rays nu zonder Crawford (misschien voor de rest van het seizoen) en Longoria (minimaal 2 weken). Nu de BoSox voorlopig zonder Lowell (vandaag op de DL gezet) en Wakefield. En de Yanks hebben al de nodige blessures. Dit word nog leuk allemaal.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op neer komen dat de Sox de divisie winnen. Denk dat de Yanks voor het eerst sinds jaren de play-offs gaan missen. Zelfs Hank Steinbrenner gaat daar al een klein beetje van uit.
Ook A-Rod is niet aan een superseizoen bezig. ZIjn overall stats zijn goed (.312/21 HR/ 71 RBI), maar als je beter naar zijn stats kijkt dan zie je:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Met Matsui hele seizoen al bijna geblesseerd, en Damon die ook al bijna een halve seizoen heeft gemist missen ze 2 belangrijke spelers.
Als spelers als Cabrera, Cano en ook Giambi ondermaats gaan batten dan geef ik ze geen kans meer nee.
kwa pitching is het ook geen top maar dat is nu het grootste probleem niet..
en niemand rekent meer op de jays...ze worden niet eens genoemd door jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
De Yanks verliezen maar weer eens, nu van de Twins. Het word nu toch steeds interessanter in de AL East. De Rays nu zonder Crawford (misschien voor de rest van het seizoen) en Longoria (minimaal 2 weken). Nu de BoSox voorlopig zonder Lowell (vandaag op de DL gezet) en Wakefield. En de Yanks hebben al de nodige blessures. Dit word nog leuk allemaal.
Het is wel verklaarbaar, ze missen ook nog eens Wang en nu is Chamberlain weer geblesseerd. Het is nog best een prestatie dat ze zo dichtbij Boston en Rays staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Met Matsui hele seizoen al bijna geblesseerd, en Damon die ook al bijna een halve seizoen heeft gemist missen ze 2 belangrijke spelers.
Als spelers als Cabrera, Cano en ook Giambi ondermaats gaan batten dan geef ik ze geen kans meer nee.
kwa pitching is het ook geen top maar dat is nu het grootste probleem niet..
Don't count on it. Wells heeft een contract waar je U tegen zegt, daar brand geen club zich aan. En hij heeft een een full no-trade clausule. McDonald zie ik dan wel weer geclaimed worden. Ik denk dat veel clubs zo'n goede defensieve SS kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef blueleafss het volgende:
wells en macdonald op waivers volgens sportsnet.ca
zozo....zou wat zijn zeg als de franchise player geclaimed wordt en de jays er uit zouden komen....damn...
Ziek inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef Guard het volgende:
4 straight HR voor de White Sox.
Percival loopt te klotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:35 schreef fanneke het volgende:
En de Rays komen in de 9e inning voor het eerst op voorsprong, 5-4 @ A's.
en we krijgen extra inning(s)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Percival loopt te kloten
Frank Thomas just tied it.
ERg slecht zeg die bullpen van de tigers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:14 schreef VinnieJones het volgende:
Dont you just love the Tigers bullpen![]()
![]()
Todd Jones LOL
De Yanks offense is gewoon niet constant dit jaar. Ze slaan dit jaar .271 als team (5de in de AL), maar slaan slechts .259 met runners in scoring position. Slechts 3 teams zijn hierin slechter. Vergeleken met andere teams als Boston (.271), Angels (.293). White Sox (.283) en Twins (.314) is dat gewoon belabberd. Alleen de Rays zijn hierin een uitzondering maar die hebben gewoon een goede pitching staff (2de in de AL).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:10 schreef Version1 het volgende:
zo, seizoen is nu ook definitief voorbij voor de Yankees (als dat al niet het geval was)Rivera en tie games dit seizoen
en dan weer die offense, in de 9e inning een PICK OFF, vervolgens met 2 out, 3 singles om alle honken bezet te krijgen en dan natuurlijk om af te sluiten weer een pop up van Giambi
![]()
Yep, dat zijn de overall hitting stats. Ik kijk meestal naar deze hitting stats. Hitting with runners in scoring position is toch altijd een belangrijke stat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef popolon het volgende:
Dat de Yanks zo ver achterstaan is dan wel weer leuk.Volgens mij zijn dit de hitting stats Playmaker. Twins ongeveer gelijk met de Tigers. Maar goed, de Tigers' problemen liggen ergens anders.
Tampa Bay en Cubs, hopen, hopen, hopen.
Pfff, ik weet niet wat ze Melvin Mora gegeven hebben tijdens de All Star break maar het werkt. Hij slaat gewoon dik .400 met 10 HR en 43 RBI in 28 wedstrijden sinds de All Star break. Niemand in de Majors heeft er meer in die periode. Aubrey Huff trouwens ook bezig aan een zeer sterk seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
Gaan ze voor een record aantal Runs op een dag in de MLB ofzo?
Wtf is dit zeg.
Bij Detroit staan in de 2e inning al bij alle2 de teams de bullpen erin, wat dus betekend dat Baltimore wel wint haha.
Longoria is begin september weer terug en de meeste van die road games zijn tegen AL East teams en binnen de AL East doen de Rays het wel goed. Belangrijkste wedstrijden zijn de series met de Red Sox en de Twins komen ook nog een keer langs, dat kan wel eens belangrijk zijn voor een eventuele Wild-card mocht het mis gaan tegen de Red Sox.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Rays trouwens 27 games in 27 dagen in September, waarvan 17 on the road.Het is te hopen voor ze dat Longoria snel terugkomt. De Cubs zijn dit jaar toch wel erg sterk. Maar goed, het blijven natuurlijk de Cubbies.
De Indians hebben hun serie gewonnen tegen de Angels, so it can be donequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ze een game van de Angels kunnen pakken
Het zijn er al 2, serie weer gewonnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef PirE het volgende:
Eerst maar eens kijken of ze een game van de Angels kunnen pakken
Bad callquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:40 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Het zijn er al 2, serie weer gewonnen.
Garza vind ik niet zo heel geweldig eigenlijk. Maar thuisvoordeel is natuurlijk enorm bij de Rays .. Degene met de betere bullpen zal m wel pakken vandaag..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Bad call. Maar ik zie dit liever dan dat ik gelijk krijg
. Vanavond tegen Weaver, ben benieuwd of ze de Angels kunnen sweepen.
Garza is wisselvallig, maar hij is dan ook nog een jonge pitcher. Hij heeft toch al wel aardige dingen laten zien dit jaar. De Rays hebben sowieso een jonge starting pitching staff maar ze doen het toch gewoon goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:29 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Garza vind ik niet zo heel geweldig eigenlijk. Maar thuisvoordeel is natuurlijk enorm bij de Rays .. Degene met de betere bullpen zal m wel pakken vandaag..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:46 schreef Phoolie het volgende:
Er is echt veel te veel pre-season NFL op NASN......
NFL en MLB in dezelfde maand, het kan niet mooier. ESPN liet net gewoon LIVE een high school football game zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:46 schreef Phoolie het volgende:
Er is echt veel te veel pre-season NFL op NASN......
Die #2 positie heb je wel in de pocket. We krijgen dus allebei een bye week volgende weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef blueleafss het volgende:
[ link | afbeelding ]
spanning en sensatie id de yahoo fok!league!
laatste week deze week en dan beginnen de playoffs...
1e 2 hebben een bye...3 tm 6 spelen de 1e ronde tegen elkaar...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef popolon het volgende:
Is er nog baseball ?
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:32 schreef Leatherface het volgende:
De Yankees dreigen dus de play-offs mis te lopen?
Wat is trouwens de langste streak zonder kampioenschap in de geschiedenis van die ploeg? '78 tot '96?
wat een ontzettend lichtpuntje voor de Yanks dit jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Colplay het volgende:
Boston verliest in ieder geval zijn laatste wedstrijd in Yankee Stadium. Zoals het hoort.
Vandaag gaan ze nog verliezen tegen de Yankees.. Waar Pavano aan het pitchen is en AJ voor Toronto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:40 schreef blueleafss het volgende:
ok nu echt einde seizoen voor de jays nadat ze swept zijn door de rays...
stairs traded voor een prospect naar de phils...
topprospect travis snyder called up door de jays....
Uit de herhaling heb ik wel het idee dat het een error was. Maar toch vind ik het beetje triest om hier heel protest over naar de MLB te gaan sturen. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ze hebben gewonnen. En net of Sabathia straks nog zijn no-hitter gaat vieren of zo.quote:Op maandag 1 september 2008 01:30 schreef Guard het volgende:
Sabathia met een 1-hitter, en de Brewers gaan de infield single aanvechten, ze zeggen dat het een error van Sabathia was
anyway, alweer een complete game voor Sabathia
Ach, de Mets hebben er ook zo een, die heet Aaron Heilmanquote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Guard het volgende:
Gagne weet een voorsprong van de Brewers weer eens om te buigen in een achterstand...
Ten eerste hebben de meeste MLB teams (zoniet allemaal) een vliegtuig van dit kaliber ter beschikking:quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:47 schreef ouwegokbaas het volgende:
Waarom spelen ze zo kort achter elkaar weer tegen elkaar ?
En hebben de teams die dan ver moeten reizen daar veel last van. Bedoel met een jet-lag een wedstrijd spelen lijkt me nou niet echt goed voor je spel. Kan iemand mij hier misschien antwoord op geven ??
Dan doen ze gewoon het dak dicht hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:08 schreef Playmaker het volgende:
Strakkies naar de Brewers-Mets game. Hopelijk regent het niet zoals gistermiddag hier in Wisconsin.
.......kijken via MLB.tv in mijn gevalquote:Op woensdag 3 september 2008 15:08 schreef Playmaker het volgende:
Strakkies naar de Brewers-Mets game.....
Angels pwn The gambler Rogersquote:Op donderdag 4 september 2008 19:02 schreef maartena het volgende:
Angels @ Tigers begint nu (10:05 PST, 19:05 CET).... een middag game aan de oostkust, ochtend in California. Komt niet vaak voor, maar nu kunnen jullie in Nederland ook eens op een schappelijk tijdstip kijken.
Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan doen ze gewoon het dak dicht hoor.
quote:CHICAGO -- American League home run leader Carlos Quentin has a broken right wrist stemming from his own temper, and the Chicago White Sox left fielder will have surgery Monday that could sideline him for the rest of the season.
Quentin was injured Monday night in Cleveland. After fouling off a pitch while batting against Cliff Lee, Quentin hit his right hand on the bat as he was holding it with his left.
"What did happen was kind of unfortunate. It's kind of something that, you know, I still have trouble believing that it happened that way," Quentin said Friday.
"My last at-bat, the second pitch I fouled off against Lee. Something I've done thousands of times since I was a kid. A little frustrated. I had the bat in my left hand and I just kind of hit down on the bat head with my right hand with a closed fist. I kind of hit a little bit low, nicked my wrist and finished the at-bat.
"Forty minutes later, I started feeling something in my wrist. I woke up the next morning and that was that. Something I've done a lot, and unfortunately it hit the bone perfectly. Not a good spot."
...om toch nog met 7-4 te verliezen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:06 schreef jde_kok het volgende:
Hehe en in de 13e inning pakken we de leiding.
But the ace gets the job donequote:Op maandag 8 september 2008 01:55 schreef Playmaker het volgende:
de Phillies gaan straks voor de sweep tegen de Mets.
Aangezien ze nog 7 x tegen Boston spelen en Boston nog 5 keer de Rays ontmoet is Toronto nog niet kansloos.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:49 schreef blueleafss het volgende:
jays winnen hun 9e achter elkaar!!!
straks de 2e vd de doublheader vs de chisox!
Die 2de is ook gewonnen door de Jays.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:49 schreef blueleafss het volgende:
jays winnen hun 9e achter elkaar!!!
straks de 2e vd de doublheader vs de chisox!
Pffft maar 7 innings voor CC, teleurstellendquote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Playmaker het volgende:
Sraks naar de Brewers-Reds game. Laat Sabathia vandaag maar een no-hitter gooien!Of zie ik de Brewers vandaag alweer thuis door een team gesweept worden?
Angels To-Do List:quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef maartena het volgende:
Angels To-Do List:
Division Title: check
League Title:
World Series Title:
Vakantie.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:12 schreef blueleafss het volgende:
mooie pics playmaker!
woon je daar btw of op vakantie?
Goeie vakantie? Wat is je volgende stop?quote:
Vakantie bevalt me prima. Heb een NFL game bezocht en een aantal baseball games. Toch verbaas ik me erover hoe een zender als ESPN hier 24/7 over sport kan praten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:40 schreef Almighty het volgende:
[..]
Goeie vakantie? Wat is je volgende stop?
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 12 september 2008 05:51 schreef Playmaker het volgende:
Toch verbaas ik me erover hoe een zender als ESPN hier 24/7 over sport kan praten.Niet dat ik dat erg vind.
![]()
Pas 3,5 jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef blueleafss het volgende:
je woont in de states popolon?
Niet helemaal, wel dezelfde staat.quote:
Groentje, newbie, etc.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 06:25 schreef Playmaker het volgende:
En K-Rod heeft het nieuwe single-season saves record: 58 saves.
Ik ben begin Augustus 3x bij de Mets geweest, zal ook eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.quote:Op maandag 15 september 2008 06:00 schreef Wackyduck het volgende:
De eerste 10.000 bezoekers, waaronder ik, kregen een gratis T-shirt, de wedstrijd zelf was wel aardig en het was erg zonnig. Het was leuk om een keer mee te maken.![]()
Als jullie er prijs op stellen kan ik wel een paar foto's posten, noem dan een host site die het toestaat om foto's op fok te linken.
tinypicquote:Op maandag 15 september 2008 06:00 schreef Wackyduck het volgende:
Als jullie er prijs op stellen kan ik wel een paar foto's posten, noem dan een host site die het toestaat om foto's op fok te linken.
Klaar voor de finale van de Fok!league blueleafs?quote:Op maandag 15 september 2008 13:30 schreef blueleafss het volgende:
all pics are welcome!
quote:MILWAUKEE (AP)—Firing the manager of a skidding playoff contender with only 12 games left in the regular season is unprecedented in baseball. It’s the front-office equivalent of a suicide squeeze play.
But Milwaukee Brewers principal owner Mark Attanasio insists that replacing manager Ned Yost with third-base coach Dale Sveum wasn’t desperate or rash.
“Whatever it looks like from the outside, nothing we do is rash,” Attanasio said Monday. “It’s all reasoned and thoughtful, and I believe always in the best interest of the Milwaukee Brewers. We don’t give any thought to what it looks like to third parties because we know that our process works.”
It certainly hasn’t worked this month. Yost’s firing comes in the wake of a late-season slide that has jeopardized the team’s chance of making the playoffs for the first time since 1982.
Milwaukee went into September with a 5 1/2 -game lead in the NL wild-card race, but has lost 11 of 14 games this month and went into this week tied with Philadelphia for the wild-card lead.
leuk lijkt me wel wat voor zo'n regenachtige herfstzondagmiddagquote:Op woensdag 17 september 2008 01:35 schreef Almighty het volgende:
http://www.shotheardaroundtheworld.com/
Interessante film!
Mooiquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Valandil het volgende:
Shea Stadium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citi Field op de achtergrond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jose Reyes
[ afbeelding ]
Johan Santana
[ afbeelding ]
David Wright
[ afbeelding ]
Fernando Tatis hit, beetje onscherp, maar de bal is te zien![]()
[ afbeelding ]
Zeker vanuit de lucht gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi![]()
Blijf het een apart stadion vinden dat Shea
juist dan idd, net alsof het niet af is...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeker vanuit de lucht gezien.
quote:A win is a statistic in Major League Baseball credited to the pitcher for the winning team who was in the game when his team last took the lead.
Alleen als Santana 5 innings pitcht en zijn team dan ook nog voorstaat en de voorsprong voor de rest van de wedstrijd niet uit handen geeft. Een starting pitcher moet namelijk 5 innings gepitcht hebben om in aanmerking te komen voor een win.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:09 schreef Valandil het volgende:
Ok, somebody help me out here;
NYM winnen 9-7 van WAS.
Knight is de starting pitcher voor de Mets en gaat er na 5 innings af, de stand is dan 7-2.
De uiteindelijke stand is 9-7, waarom krijgt Knight dan de W ? De W moet dan toch gaan naar de pitcher in de inning waarin de 8e run werd gescoord (dus de 6e) ?
Of krijgt Knight de win omdat hij het uiteindelijke verschil in runs dan al heeft gemaakt ?
Dus als voorbeeld;
Als Santana de 1e inning pitcht, in die inning wordt het 1-0. De uiteindelijke uitslag wordt 15-14. Dan krijgt Santana dus evengoed de W ?
nooit geweten...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Alleen als Santana 5 innings pitcht en zijn team dan ook nog voorstaat en de voorsprong voor de rest van de wedstrijd niet uit handen geeft. Een starting pitcher moet namelijk 5 innings gepitcht hebben om in aanmerking te komen voor een win.
Voorbeeld: Bewn Sheets pitchte gisteren maar 2 innings maar moest toen vanwege een blessure vervangen worden. De Brewers stonden toen voor en gaven die voorsprong nooit uit handen. Toch krijgt Sheets niet de W. De relief pitcher die het van hem overnam kreeg de W.
Yup, althans in deze versie...quote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Dos37 het volgende:
vanavond dus de laatste in Yankee stadium?
Ik tip niemand, ik HOOP.quote:Op zondag 21 september 2008 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Wie tippen de kenners voor een plaats in de World Series?
Of ligt het momenteel echt wide open?
Mariners zijn de afgelopen 3 jaar eigenlijk vrij belabberd bezig.... Het wordt tijd dat dat team wat meer pep krijgt.quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef fanneke het volgende:
De Mariners eindigen het seizoen in stijl: Losing streak is nu 10.
Wat een kutseizoen, gelukkig duurt het regular season nog maar een weekje.
Voor het eerst sinds 1995.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:27 schreef Fredgroes het volgende:
vreemd idee om aan een postseason te beginnen zonder de altijd aanwezige yankees.
Twins winnen ook game 2 vs de White Sox. Sox voorsprong is nog maar 1/2 game. Brewers winnen en Mets lose dus we got a tie voor die NL Wildcard.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:41 schreef Guard het volgende:
Marlins en Yankees nu definitief geen play-offs.
De Angels verliezen wat van hun lead in de drive voor home field advantage.
Twins doen goede zaken door te winnen van de Chisox, de wildcard gaat in de AL naar de East, dus een van beide staat over een paar dagen met lege handen.
De NL Wildcard is nog niet vergeven, en de Mets moeten oppassen dat ze niet weer naast de pot pissen.
Goeie outing van CC weer, na slechts 3 dagen rust.quote:Op donderdag 25 september 2008 05:20 schreef Playmaker het volgende:
[..]
......Brewers winnen...............
Zondag pitcht hij weer. Alleen als de Brewers nog in de race zijn. Dat zou dan zijn 3de start in 9 dagen worden. Vandaag wilden ze hem er al na 6 innings afhalen maar hij wilde nog niet eruit.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Goeie outing van CC weer, na slechts 3 dagen rust.
Bijna iedere outing verhoogt hij zijn waarde, benieuwd waar hij naar toe gaat, en wat hij gaat verdienen...
Dan spelen beide teams tegen elkaar. De winnaar gaat naar de playoffs. Er is al geloot wie dan thuis mag spelen:quote:Op vrijdag 26 september 2008 05:27 schreef Wackyduck het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als 2 teams gelijk eindigen?
Hmm, dus als ze allemaal gelijk eindigen is er eerst een NL east en dan een NL wildcard wedstrijd? Dat zou wel lachen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 05:40 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dan spelen beide teams tegen elkaar. De winnaar gaat naar de playoffs. Er is al geloot wie dan thuis mag spelen:
AL Central: White Sox vs Twins
NL East : Phillies vs Mets
NL WIldcard: Phillies-Brewers of Mets-Brewers
Hier vind je meer info: http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20080925&content_id=3549167&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb
De Twins ook met een walk-off win in extra innings.De White Sox stonden na 3 1/2 innings nog met 6-1 voor. Ze sweepen dus de Sox en nemen een 1/2 game lead in de AL Central.
![]()
Yupquote:Hmm, dus als ze allemaal gelijk eindigen is er eerst een NL east en dan een NL wildcard wedstrijd? Dat zou wel lachen zijn.
quote:SEATTLE -- Things got so bad in the Seattle Mariners clubhouse during this discouraging season that one player reportedly threatened to "knock out" outfielder Ichiro Suzuki, the team's highest profile player.
A "clubhouse insider" quoted in Thursday's edition of The Seattle Times said, "I just can't believe the number of guys who really dislike him. It got to a point early on when I thought they were going to get together and go after him."
Ik root ook voor de Twins. Ik heb niks met hun maar na die domme uitspraken van Ozzie Guillen afgelopen week en ook tijdens de series tegen de Twins hoop ik echt dat de Twins het redden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:56 schreef popolon het volgende:
Hup Twins.
Mooie winquote:Op zaterdag 27 september 2008 08:35 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen nog even met 19-8 van Boston
quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:35 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen nog even met 19-8 van Boston
The Ace gets the job done, a complete, 3-hit shutout on 3-day rest.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:22 schreef fanneke het volgende:
En de Mets winnen, 2-0 tegen de Marlins.
Brewers verliezen met 7-3. Ik blijf erbij dat Sheets niet had moeten pitchen vandaag. Die jongen is helemaal niet fit. Dan maar Dave Bush ( die het vandaag erg goed deed als reliever). Dus Mets en Brewers nu tied voor de NL Wildcard.quote:
En de Twins verliezen met 4-2 van KC.quote:Op zondag 28 september 2008 01:10 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Twins staan trouwens weer thuis achter tegen de Royals.Justin Morneau is onzichtbaar in deze series.
Maar ook de White Sox willen de AL Central niet winnen. Ze staan na 4 1/2 innings thuis met 7-1 achter tegen de Tribe.quote:Op zondag 28 september 2008 01:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
En de Twins verliezen met 4-2 van KC.
En uiteindelijk 12-6 geworden, Twins dus nog steeds aan de leiding.quote:Op zondag 28 september 2008 02:29 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Maar ook de White Sox willen de AL Central niet winnen. Ze staan na 4 1/2 innings thuis met 7-1 achter tegen de Tribe.Ozzie Guillen heeft wel gelijk, Javier Vazquez is geen big game pitcher.
![]()
Lekker belangrijk...quote:Op zondag 28 september 2008 08:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.![]()
Maar zo ruim winnen van de gezworen vijand is altijd lekker.
Brewers zijn niet mijn favo team, dat zijn de Marlins.quote:Op zondag 28 september 2008 23:07 schreef Valandil het volgende:
it's over. Te weinig offense de afgelopen dagen.![]()
Nou Playmaker, gefeliciteerd met het behalen van de postseason van je fav team.![]()
Denk je echt dat ze een kans maken ?quote:
Ja. Waarom zouden ze geen kans maken?quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef VinnieJones het volgende:
Denk je echt dat ze een kans maken ?
Red Sox zullen op z'n ouderwets ownen in de play offs denk ikquote:Op maandag 29 september 2008 00:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja. Waarom zouden ze geen kans maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |