Wat heeftie gedaan dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef popolon het volgende:
Sheffield op Tiger's waiver list. Hup weg ermee, als je begint te piepen mag je weg.
Schoonmaken alvast voor het volgende seizoen.
Niets bijzonders eigenlijk.quote:
" Sheffield is owed an additional $3.8MM this year plus $14MM in '09. He also has a limited no-trade clause".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef blueleafss het volgende:
niemand zal m claimen denk...te oud en verdiend te veel...
quote:The Detroit Free Press reports that Joel Zumaya's loss Tuesday night "evidently will be his last appearance for a while" because of "ailments in his upper pitching arm."
Het zal er wel weer op neer komen dat de Sox de divisie winnen. Denk dat de Yanks voor het eerst sinds jaren de play-offs gaan missen. Zelfs Hank Steinbrenner gaat daar al een klein beetje van uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
De Yanks verliezen maar weer eens, nu van de Twins. Het word nu toch steeds interessanter in de AL East. De Rays nu zonder Crawford (misschien voor de rest van het seizoen) en Longoria (minimaal 2 weken). Nu de BoSox voorlopig zonder Lowell (vandaag op de DL gezet) en Wakefield. En de Yanks hebben al de nodige blessures. Dit word nog leuk allemaal.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op neer komen dat de Sox de divisie winnen. Denk dat de Yanks voor het eerst sinds jaren de play-offs gaan missen. Zelfs Hank Steinbrenner gaat daar al een klein beetje van uit.
Ook A-Rod is niet aan een superseizoen bezig. ZIjn overall stats zijn goed (.312/21 HR/ 71 RBI), maar als je beter naar zijn stats kijkt dan zie je:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Met Matsui hele seizoen al bijna geblesseerd, en Damon die ook al bijna een halve seizoen heeft gemist missen ze 2 belangrijke spelers.
Als spelers als Cabrera, Cano en ook Giambi ondermaats gaan batten dan geef ik ze geen kans meer nee.
kwa pitching is het ook geen top maar dat is nu het grootste probleem niet..
en niemand rekent meer op de jays...ze worden niet eens genoemd door jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
De Yanks verliezen maar weer eens, nu van de Twins. Het word nu toch steeds interessanter in de AL East. De Rays nu zonder Crawford (misschien voor de rest van het seizoen) en Longoria (minimaal 2 weken). Nu de BoSox voorlopig zonder Lowell (vandaag op de DL gezet) en Wakefield. En de Yanks hebben al de nodige blessures. Dit word nog leuk allemaal.
Het is wel verklaarbaar, ze missen ook nog eens Wang en nu is Chamberlain weer geblesseerd. Het is nog best een prestatie dat ze zo dichtbij Boston en Rays staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Met Matsui hele seizoen al bijna geblesseerd, en Damon die ook al bijna een halve seizoen heeft gemist missen ze 2 belangrijke spelers.
Als spelers als Cabrera, Cano en ook Giambi ondermaats gaan batten dan geef ik ze geen kans meer nee.
kwa pitching is het ook geen top maar dat is nu het grootste probleem niet..
Don't count on it. Wells heeft een contract waar je U tegen zegt, daar brand geen club zich aan. En hij heeft een een full no-trade clausule. McDonald zie ik dan wel weer geclaimed worden. Ik denk dat veel clubs zo'n goede defensieve SS kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef blueleafss het volgende:
wells en macdonald op waivers volgens sportsnet.ca
zozo....zou wat zijn zeg als de franchise player geclaimed wordt en de jays er uit zouden komen....damn...
Ziek inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef Guard het volgende:
4 straight HR voor de White Sox.
Percival loopt te klotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:35 schreef fanneke het volgende:
En de Rays komen in de 9e inning voor het eerst op voorsprong, 5-4 @ A's.
en we krijgen extra inning(s)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Percival loopt te kloten
Frank Thomas just tied it.
ERg slecht zeg die bullpen van de tigers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:14 schreef VinnieJones het volgende:
Dont you just love the Tigers bullpen![]()
![]()
Todd Jones LOL
De Yanks offense is gewoon niet constant dit jaar. Ze slaan dit jaar .271 als team (5de in de AL), maar slaan slechts .259 met runners in scoring position. Slechts 3 teams zijn hierin slechter. Vergeleken met andere teams als Boston (.271), Angels (.293). White Sox (.283) en Twins (.314) is dat gewoon belabberd. Alleen de Rays zijn hierin een uitzondering maar die hebben gewoon een goede pitching staff (2de in de AL).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:10 schreef Version1 het volgende:
zo, seizoen is nu ook definitief voorbij voor de Yankees (als dat al niet het geval was)Rivera en tie games dit seizoen
en dan weer die offense, in de 9e inning een PICK OFF, vervolgens met 2 out, 3 singles om alle honken bezet te krijgen en dan natuurlijk om af te sluiten weer een pop up van Giambi
![]()
Yep, dat zijn de overall hitting stats. Ik kijk meestal naar deze hitting stats. Hitting with runners in scoring position is toch altijd een belangrijke stat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef popolon het volgende:
Dat de Yanks zo ver achterstaan is dan wel weer leuk.Volgens mij zijn dit de hitting stats Playmaker. Twins ongeveer gelijk met de Tigers. Maar goed, de Tigers' problemen liggen ergens anders.
Tampa Bay en Cubs, hopen, hopen, hopen.
Pfff, ik weet niet wat ze Melvin Mora gegeven hebben tijdens de All Star break maar het werkt. Hij slaat gewoon dik .400 met 10 HR en 43 RBI in 28 wedstrijden sinds de All Star break. Niemand in de Majors heeft er meer in die periode. Aubrey Huff trouwens ook bezig aan een zeer sterk seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
Gaan ze voor een record aantal Runs op een dag in de MLB ofzo?
Wtf is dit zeg.
Bij Detroit staan in de 2e inning al bij alle2 de teams de bullpen erin, wat dus betekend dat Baltimore wel wint haha.
Longoria is begin september weer terug en de meeste van die road games zijn tegen AL East teams en binnen de AL East doen de Rays het wel goed. Belangrijkste wedstrijden zijn de series met de Red Sox en de Twins komen ook nog een keer langs, dat kan wel eens belangrijk zijn voor een eventuele Wild-card mocht het mis gaan tegen de Red Sox.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Rays trouwens 27 games in 27 dagen in September, waarvan 17 on the road.Het is te hopen voor ze dat Longoria snel terugkomt. De Cubs zijn dit jaar toch wel erg sterk. Maar goed, het blijven natuurlijk de Cubbies.
De Indians hebben hun serie gewonnen tegen de Angels, so it can be donequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ze een game van de Angels kunnen pakken
Het zijn er al 2, serie weer gewonnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef PirE het volgende:
Eerst maar eens kijken of ze een game van de Angels kunnen pakken
Bad callquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:40 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Het zijn er al 2, serie weer gewonnen.
Garza vind ik niet zo heel geweldig eigenlijk. Maar thuisvoordeel is natuurlijk enorm bij de Rays .. Degene met de betere bullpen zal m wel pakken vandaag..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Bad call. Maar ik zie dit liever dan dat ik gelijk krijg
. Vanavond tegen Weaver, ben benieuwd of ze de Angels kunnen sweepen.
Garza is wisselvallig, maar hij is dan ook nog een jonge pitcher. Hij heeft toch al wel aardige dingen laten zien dit jaar. De Rays hebben sowieso een jonge starting pitching staff maar ze doen het toch gewoon goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:29 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Garza vind ik niet zo heel geweldig eigenlijk. Maar thuisvoordeel is natuurlijk enorm bij de Rays .. Degene met de betere bullpen zal m wel pakken vandaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |