quote:A win is a statistic in Major League Baseball credited to the pitcher for the winning team who was in the game when his team last took the lead.
Alleen als Santana 5 innings pitcht en zijn team dan ook nog voorstaat en de voorsprong voor de rest van de wedstrijd niet uit handen geeft. Een starting pitcher moet namelijk 5 innings gepitcht hebben om in aanmerking te komen voor een win.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:09 schreef Valandil het volgende:
Ok, somebody help me out here;
NYM winnen 9-7 van WAS.
Knight is de starting pitcher voor de Mets en gaat er na 5 innings af, de stand is dan 7-2.
De uiteindelijke stand is 9-7, waarom krijgt Knight dan de W ? De W moet dan toch gaan naar de pitcher in de inning waarin de 8e run werd gescoord (dus de 6e) ?
Of krijgt Knight de win omdat hij het uiteindelijke verschil in runs dan al heeft gemaakt ?
Dus als voorbeeld;
Als Santana de 1e inning pitcht, in die inning wordt het 1-0. De uiteindelijke uitslag wordt 15-14. Dan krijgt Santana dus evengoed de W ?
nooit geweten...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Alleen als Santana 5 innings pitcht en zijn team dan ook nog voorstaat en de voorsprong voor de rest van de wedstrijd niet uit handen geeft. Een starting pitcher moet namelijk 5 innings gepitcht hebben om in aanmerking te komen voor een win.
Voorbeeld: Bewn Sheets pitchte gisteren maar 2 innings maar moest toen vanwege een blessure vervangen worden. De Brewers stonden toen voor en gaven die voorsprong nooit uit handen. Toch krijgt Sheets niet de W. De relief pitcher die het van hem overnam kreeg de W.
Yup, althans in deze versie...quote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Dos37 het volgende:
vanavond dus de laatste in Yankee stadium?
Ik tip niemand, ik HOOP.quote:Op zondag 21 september 2008 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Wie tippen de kenners voor een plaats in de World Series?
Of ligt het momenteel echt wide open?
Mariners zijn de afgelopen 3 jaar eigenlijk vrij belabberd bezig.... Het wordt tijd dat dat team wat meer pep krijgt.quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef fanneke het volgende:
De Mariners eindigen het seizoen in stijl: Losing streak is nu 10.
Wat een kutseizoen, gelukkig duurt het regular season nog maar een weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |