quote:Op zondag 14 september 2008 06:25 schreef Playmaker het volgende:
En K-Rod heeft het nieuwe single-season saves record: 58 saves.
Ik ben begin Augustus 3x bij de Mets geweest, zal ook eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.quote:Op maandag 15 september 2008 06:00 schreef Wackyduck het volgende:
De eerste 10.000 bezoekers, waaronder ik, kregen een gratis T-shirt, de wedstrijd zelf was wel aardig en het was erg zonnig. Het was leuk om een keer mee te maken.![]()
Als jullie er prijs op stellen kan ik wel een paar foto's posten, noem dan een host site die het toestaat om foto's op fok te linken.
tinypicquote:Op maandag 15 september 2008 06:00 schreef Wackyduck het volgende:
Als jullie er prijs op stellen kan ik wel een paar foto's posten, noem dan een host site die het toestaat om foto's op fok te linken.
Klaar voor de finale van de Fok!league blueleafs?quote:Op maandag 15 september 2008 13:30 schreef blueleafss het volgende:
all pics are welcome!
quote:MILWAUKEE (AP)—Firing the manager of a skidding playoff contender with only 12 games left in the regular season is unprecedented in baseball. It’s the front-office equivalent of a suicide squeeze play.
But Milwaukee Brewers principal owner Mark Attanasio insists that replacing manager Ned Yost with third-base coach Dale Sveum wasn’t desperate or rash.
“Whatever it looks like from the outside, nothing we do is rash,” Attanasio said Monday. “It’s all reasoned and thoughtful, and I believe always in the best interest of the Milwaukee Brewers. We don’t give any thought to what it looks like to third parties because we know that our process works.”
It certainly hasn’t worked this month. Yost’s firing comes in the wake of a late-season slide that has jeopardized the team’s chance of making the playoffs for the first time since 1982.
Milwaukee went into September with a 5 1/2 -game lead in the NL wild-card race, but has lost 11 of 14 games this month and went into this week tied with Philadelphia for the wild-card lead.
leuk lijkt me wel wat voor zo'n regenachtige herfstzondagmiddagquote:Op woensdag 17 september 2008 01:35 schreef Almighty het volgende:
http://www.shotheardaroundtheworld.com/
Interessante film!
Mooiquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Valandil het volgende:
Shea Stadium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Citi Field op de achtergrond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jose Reyes
[ afbeelding ]
Johan Santana
[ afbeelding ]
David Wright
[ afbeelding ]
Fernando Tatis hit, beetje onscherp, maar de bal is te zien![]()
[ afbeelding ]
Zeker vanuit de lucht gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi![]()
Blijf het een apart stadion vinden dat Shea
juist dan idd, net alsof het niet af is...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeker vanuit de lucht gezien.
quote:A win is a statistic in Major League Baseball credited to the pitcher for the winning team who was in the game when his team last took the lead.
Alleen als Santana 5 innings pitcht en zijn team dan ook nog voorstaat en de voorsprong voor de rest van de wedstrijd niet uit handen geeft. Een starting pitcher moet namelijk 5 innings gepitcht hebben om in aanmerking te komen voor een win.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:09 schreef Valandil het volgende:
Ok, somebody help me out here;
NYM winnen 9-7 van WAS.
Knight is de starting pitcher voor de Mets en gaat er na 5 innings af, de stand is dan 7-2.
De uiteindelijke stand is 9-7, waarom krijgt Knight dan de W ? De W moet dan toch gaan naar de pitcher in de inning waarin de 8e run werd gescoord (dus de 6e) ?
Of krijgt Knight de win omdat hij het uiteindelijke verschil in runs dan al heeft gemaakt ?
Dus als voorbeeld;
Als Santana de 1e inning pitcht, in die inning wordt het 1-0. De uiteindelijke uitslag wordt 15-14. Dan krijgt Santana dus evengoed de W ?
nooit geweten...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Alleen als Santana 5 innings pitcht en zijn team dan ook nog voorstaat en de voorsprong voor de rest van de wedstrijd niet uit handen geeft. Een starting pitcher moet namelijk 5 innings gepitcht hebben om in aanmerking te komen voor een win.
Voorbeeld: Bewn Sheets pitchte gisteren maar 2 innings maar moest toen vanwege een blessure vervangen worden. De Brewers stonden toen voor en gaven die voorsprong nooit uit handen. Toch krijgt Sheets niet de W. De relief pitcher die het van hem overnam kreeg de W.
Yup, althans in deze versie...quote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Dos37 het volgende:
vanavond dus de laatste in Yankee stadium?
Ik tip niemand, ik HOOP.quote:Op zondag 21 september 2008 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Wie tippen de kenners voor een plaats in de World Series?
Of ligt het momenteel echt wide open?
Mariners zijn de afgelopen 3 jaar eigenlijk vrij belabberd bezig.... Het wordt tijd dat dat team wat meer pep krijgt.quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef fanneke het volgende:
De Mariners eindigen het seizoen in stijl: Losing streak is nu 10.
Wat een kutseizoen, gelukkig duurt het regular season nog maar een weekje.
Voor het eerst sinds 1995.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:27 schreef Fredgroes het volgende:
vreemd idee om aan een postseason te beginnen zonder de altijd aanwezige yankees.
Twins winnen ook game 2 vs de White Sox. Sox voorsprong is nog maar 1/2 game. Brewers winnen en Mets lose dus we got a tie voor die NL Wildcard.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:41 schreef Guard het volgende:
Marlins en Yankees nu definitief geen play-offs.
De Angels verliezen wat van hun lead in de drive voor home field advantage.
Twins doen goede zaken door te winnen van de Chisox, de wildcard gaat in de AL naar de East, dus een van beide staat over een paar dagen met lege handen.
De NL Wildcard is nog niet vergeven, en de Mets moeten oppassen dat ze niet weer naast de pot pissen.
Goeie outing van CC weer, na slechts 3 dagen rust.quote:Op donderdag 25 september 2008 05:20 schreef Playmaker het volgende:
[..]
......Brewers winnen...............
Zondag pitcht hij weer. Alleen als de Brewers nog in de race zijn. Dat zou dan zijn 3de start in 9 dagen worden. Vandaag wilden ze hem er al na 6 innings afhalen maar hij wilde nog niet eruit.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Goeie outing van CC weer, na slechts 3 dagen rust.
Bijna iedere outing verhoogt hij zijn waarde, benieuwd waar hij naar toe gaat, en wat hij gaat verdienen...
Dan spelen beide teams tegen elkaar. De winnaar gaat naar de playoffs. Er is al geloot wie dan thuis mag spelen:quote:Op vrijdag 26 september 2008 05:27 schreef Wackyduck het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als 2 teams gelijk eindigen?
Hmm, dus als ze allemaal gelijk eindigen is er eerst een NL east en dan een NL wildcard wedstrijd? Dat zou wel lachen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 05:40 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dan spelen beide teams tegen elkaar. De winnaar gaat naar de playoffs. Er is al geloot wie dan thuis mag spelen:
AL Central: White Sox vs Twins
NL East : Phillies vs Mets
NL WIldcard: Phillies-Brewers of Mets-Brewers
Hier vind je meer info: http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20080925&content_id=3549167&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb
De Twins ook met een walk-off win in extra innings.De White Sox stonden na 3 1/2 innings nog met 6-1 voor. Ze sweepen dus de Sox en nemen een 1/2 game lead in de AL Central.
![]()
Yupquote:Hmm, dus als ze allemaal gelijk eindigen is er eerst een NL east en dan een NL wildcard wedstrijd? Dat zou wel lachen zijn.
quote:SEATTLE -- Things got so bad in the Seattle Mariners clubhouse during this discouraging season that one player reportedly threatened to "knock out" outfielder Ichiro Suzuki, the team's highest profile player.
A "clubhouse insider" quoted in Thursday's edition of The Seattle Times said, "I just can't believe the number of guys who really dislike him. It got to a point early on when I thought they were going to get together and go after him."
Ik root ook voor de Twins. Ik heb niks met hun maar na die domme uitspraken van Ozzie Guillen afgelopen week en ook tijdens de series tegen de Twins hoop ik echt dat de Twins het redden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:56 schreef popolon het volgende:
Hup Twins.
Mooie winquote:Op zaterdag 27 september 2008 08:35 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen nog even met 19-8 van Boston
quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:35 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen nog even met 19-8 van Boston
The Ace gets the job done, a complete, 3-hit shutout on 3-day rest.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:22 schreef fanneke het volgende:
En de Mets winnen, 2-0 tegen de Marlins.
Brewers verliezen met 7-3. Ik blijf erbij dat Sheets niet had moeten pitchen vandaag. Die jongen is helemaal niet fit. Dan maar Dave Bush ( die het vandaag erg goed deed als reliever). Dus Mets en Brewers nu tied voor de NL Wildcard.quote:
En de Twins verliezen met 4-2 van KC.quote:Op zondag 28 september 2008 01:10 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Twins staan trouwens weer thuis achter tegen de Royals.Justin Morneau is onzichtbaar in deze series.
Maar ook de White Sox willen de AL Central niet winnen. Ze staan na 4 1/2 innings thuis met 7-1 achter tegen de Tribe.quote:Op zondag 28 september 2008 01:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
En de Twins verliezen met 4-2 van KC.
En uiteindelijk 12-6 geworden, Twins dus nog steeds aan de leiding.quote:Op zondag 28 september 2008 02:29 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Maar ook de White Sox willen de AL Central niet winnen. Ze staan na 4 1/2 innings thuis met 7-1 achter tegen de Tribe.Ozzie Guillen heeft wel gelijk, Javier Vazquez is geen big game pitcher.
![]()
Lekker belangrijk...quote:Op zondag 28 september 2008 08:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.![]()
Maar zo ruim winnen van de gezworen vijand is altijd lekker.
Brewers zijn niet mijn favo team, dat zijn de Marlins.quote:Op zondag 28 september 2008 23:07 schreef Valandil het volgende:
it's over. Te weinig offense de afgelopen dagen.![]()
Nou Playmaker, gefeliciteerd met het behalen van de postseason van je fav team.![]()
Denk je echt dat ze een kans maken ?quote:
Ja. Waarom zouden ze geen kans maken?quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef VinnieJones het volgende:
Denk je echt dat ze een kans maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |