quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:46 schreef Phoolie het volgende:
Er is echt veel te veel pre-season NFL op NASN......
NFL en MLB in dezelfde maand, het kan niet mooier. ESPN liet net gewoon LIVE een high school football game zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:46 schreef Phoolie het volgende:
Er is echt veel te veel pre-season NFL op NASN......
Die #2 positie heb je wel in de pocket. We krijgen dus allebei een bye week volgende weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef blueleafss het volgende:
[ link | afbeelding ]
spanning en sensatie id de yahoo fok!league!
laatste week deze week en dan beginnen de playoffs...
1e 2 hebben een bye...3 tm 6 spelen de 1e ronde tegen elkaar...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef popolon het volgende:
Is er nog baseball ?
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:32 schreef Leatherface het volgende:
De Yankees dreigen dus de play-offs mis te lopen?
Wat is trouwens de langste streak zonder kampioenschap in de geschiedenis van die ploeg? '78 tot '96?
wat een ontzettend lichtpuntje voor de Yanks dit jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Colplay het volgende:
Boston verliest in ieder geval zijn laatste wedstrijd in Yankee Stadium. Zoals het hoort.
Vandaag gaan ze nog verliezen tegen de Yankees.. Waar Pavano aan het pitchen is en AJ voor Toronto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:40 schreef blueleafss het volgende:
ok nu echt einde seizoen voor de jays nadat ze swept zijn door de rays...
stairs traded voor een prospect naar de phils...
topprospect travis snyder called up door de jays....
Uit de herhaling heb ik wel het idee dat het een error was. Maar toch vind ik het beetje triest om hier heel protest over naar de MLB te gaan sturen. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ze hebben gewonnen. En net of Sabathia straks nog zijn no-hitter gaat vieren of zo.quote:Op maandag 1 september 2008 01:30 schreef Guard het volgende:
Sabathia met een 1-hitter, en de Brewers gaan de infield single aanvechten, ze zeggen dat het een error van Sabathia was
anyway, alweer een complete game voor Sabathia
Ach, de Mets hebben er ook zo een, die heet Aaron Heilmanquote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Guard het volgende:
Gagne weet een voorsprong van de Brewers weer eens om te buigen in een achterstand...
Ten eerste hebben de meeste MLB teams (zoniet allemaal) een vliegtuig van dit kaliber ter beschikking:quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:47 schreef ouwegokbaas het volgende:
Waarom spelen ze zo kort achter elkaar weer tegen elkaar ?
En hebben de teams die dan ver moeten reizen daar veel last van. Bedoel met een jet-lag een wedstrijd spelen lijkt me nou niet echt goed voor je spel. Kan iemand mij hier misschien antwoord op geven ??
Dan doen ze gewoon het dak dicht hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:08 schreef Playmaker het volgende:
Strakkies naar de Brewers-Mets game. Hopelijk regent het niet zoals gistermiddag hier in Wisconsin.
.......kijken via MLB.tv in mijn gevalquote:Op woensdag 3 september 2008 15:08 schreef Playmaker het volgende:
Strakkies naar de Brewers-Mets game.....
Angels pwn The gambler Rogersquote:Op donderdag 4 september 2008 19:02 schreef maartena het volgende:
Angels @ Tigers begint nu (10:05 PST, 19:05 CET).... een middag game aan de oostkust, ochtend in California. Komt niet vaak voor, maar nu kunnen jullie in Nederland ook eens op een schappelijk tijdstip kijken.
Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan doen ze gewoon het dak dicht hoor.
quote:CHICAGO -- American League home run leader Carlos Quentin has a broken right wrist stemming from his own temper, and the Chicago White Sox left fielder will have surgery Monday that could sideline him for the rest of the season.
Quentin was injured Monday night in Cleveland. After fouling off a pitch while batting against Cliff Lee, Quentin hit his right hand on the bat as he was holding it with his left.
"What did happen was kind of unfortunate. It's kind of something that, you know, I still have trouble believing that it happened that way," Quentin said Friday.
"My last at-bat, the second pitch I fouled off against Lee. Something I've done thousands of times since I was a kid. A little frustrated. I had the bat in my left hand and I just kind of hit down on the bat head with my right hand with a closed fist. I kind of hit a little bit low, nicked my wrist and finished the at-bat.
"Forty minutes later, I started feeling something in my wrist. I woke up the next morning and that was that. Something I've done a lot, and unfortunately it hit the bone perfectly. Not a good spot."
...om toch nog met 7-4 te verliezen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:06 schreef jde_kok het volgende:
Hehe en in de 13e inning pakken we de leiding.
But the ace gets the job donequote:Op maandag 8 september 2008 01:55 schreef Playmaker het volgende:
de Phillies gaan straks voor de sweep tegen de Mets.
Aangezien ze nog 7 x tegen Boston spelen en Boston nog 5 keer de Rays ontmoet is Toronto nog niet kansloos.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:49 schreef blueleafss het volgende:
jays winnen hun 9e achter elkaar!!!
straks de 2e vd de doublheader vs de chisox!
Die 2de is ook gewonnen door de Jays.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:49 schreef blueleafss het volgende:
jays winnen hun 9e achter elkaar!!!
straks de 2e vd de doublheader vs de chisox!
Pffft maar 7 innings voor CC, teleurstellendquote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Playmaker het volgende:
Sraks naar de Brewers-Reds game. Laat Sabathia vandaag maar een no-hitter gooien!Of zie ik de Brewers vandaag alweer thuis door een team gesweept worden?
Angels To-Do List:quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef maartena het volgende:
Angels To-Do List:
Division Title: check
League Title:
World Series Title:
Vakantie.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:12 schreef blueleafss het volgende:
mooie pics playmaker!
woon je daar btw of op vakantie?
Goeie vakantie? Wat is je volgende stop?quote:
Vakantie bevalt me prima. Heb een NFL game bezocht en een aantal baseball games. Toch verbaas ik me erover hoe een zender als ESPN hier 24/7 over sport kan praten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:40 schreef Almighty het volgende:
[..]
Goeie vakantie? Wat is je volgende stop?
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 12 september 2008 05:51 schreef Playmaker het volgende:
Toch verbaas ik me erover hoe een zender als ESPN hier 24/7 over sport kan praten.Niet dat ik dat erg vind.
![]()
Pas 3,5 jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef blueleafss het volgende:
je woont in de states popolon?
Niet helemaal, wel dezelfde staat.quote:
Groentje, newbie, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |