quote:
MPG heeft de kinderkamer niet gezien (had die maar moeten opletten )quote:
Waarom zou ik die niet maken danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ah, toch gemaakt, gooi maar op slot die van mij.
Dat was toch een hoax?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG heeft de kinderkamer niet gezien (had die maar moeten opletten )
Vertel?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
TLOTR?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Vertel?
Trouwens, zoals ik al zij... Ik ga TLOTR kijken.
Dag en nog een hele fijne avond toegewenst!
ja doei, zelfs ik sta er nog niet inquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Btw, iemand die misschien mijn icoon ook in de opening kan plaatsen?
Maar jij zei toen iets over zwanger, iedereen dacht dat jij vader werd, en toen ineens wist je van niks... maar nu heb je weer een kinderkamer...quote:
Niet lastig. Moet ik even, of ander OA?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, zelfs ik sta er nog niet in
Mwoa, voorbereiding is een keuze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij zei toen iets over zwanger, iedereen dacht dat jij vader werd, en toen ineens wist je van niks... maar nu heb je weer een kinderkamer...
Leuk, zo'n mysterieuze pinguïn.
Ow, dan maar ook niet hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, zelfs ik sta er nog niet in
Daar was ik al achter, meestal wordt het LOTR genoemd vandaar dat ik even moest denken op dit tijdstipquote:
Een letterquote:
Ahaa, ja acht, The wordt ook niet echt vaak genoemd. Maar de eerste twee delen waren top, twee weken geleden gezien, dus wil nu écht de derde zien!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, meestal wordt het LOTR genoemd vandaar dat ik even moest denken op dit tijdstip
Volgens mij was MPG al met een update bezig, een tijdje terug...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet lastig. Moet ik even, of ander OA?
Moet ik wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet lastig. Moet ik even, of ander OA?
Ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie of werken jullie morgen ook door in de hitte?
Die is ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ahaa, ja acht, The wordt ook niet echt vaak genoemd. Maar de eerste twee delen waren top, twee weken geleden gezien, dus wil nu écht de derde zien!
Klopt. Maar betekent dat dat jij je voorbereidt?quote:
Ik pas over 7 weken...quote:
Mja, deel 3 heb ik 2x in de bios gezien, 1x hier en later in Wellington, met die toffe nazgul op de bios.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ahaa, ja acht, The wordt ook niet echt vaak genoemd. Maar de eerste twee delen waren top, twee weken geleden gezien, dus wil nu écht de derde zien!
Niets vertellen alstublieft, wil het zelf achterhalen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook goed
En met 1 van de mooiste scenes uit de hele serie
Dat is inderdaad erg gaaf gedaan...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, deel 3 heb ik 2x in de bios gezien, 1x hier en later in Wellington, met die toffe nazgul op de bios.
[ afbeelding ]
Das ist geil!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, ik mag nu doorwerken tot september 2009!
De ene partij wintquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Niets vertellen alstublieft, wil het zelf achterhalen!
Lord of the strings is meer wat voor jouquote:
En waar gaat ie dan over? Tolkien is al een tijdje dood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
hmm,
Ik kreeg te horen dat er een nieuwe reeks kwam van LOTR?
Whehe. Welnee, ik heb het nog nooit gezien (net als Harry Potter) en ik heb die intentie ook totaal niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lord of the strings is meer wat voor jou
Ik ga het even opzoeken voor je, moment!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En waar gaat ie dan over? Tolkien is al een tijdje dood.
Leuke films welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Welnee, ik heb het nog nooit gezien (net als Harry Potter) en ik heb die intentie ook totaal niet....
The hobbit, het eerste boek zeg maar. Alleen is het de vraag of het er echt komt, de familie doet moeilijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En waar gaat ie dan over? Tolkien is al een tijdje dood.
Oh, de prequel. Maar dat gaat 2 films duren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Gevonden:
Nieuwe "The Lord of the Rings" films
Er komen twee nieuwe films van "The Lord of the Rings". Regisseur Peter Jackson, die de trilogie over de strijd om Middle Earth maakte, zal voor deze nieuwe films als executive producer optreden. De films zijn gebaseerd op het boek De Hobbit (The Hobbit) van J.R.R. Tolkien, die ook de boektrilogie The Lord of the Rings schreef.
De twee films, die zich afspelen voor het verhaal van de "The Lord of the Rings", moeten uitkomen in 2010 en 2011. Aangezien Peter Jackson geen tijd heeft om deze films te regisseren zal hij alleen als eindverantwoordelijke producent optreden. Guillermo del Toro zal de regie voor zijn rekening nemen.
"De Hobbit" gaat over de wonderlijke wereld van tovenaars, dwergen, elven en de hobbits. Hobbit Bilbo Balings, die ook in de "The Lord of the Rings"-films is te zien, zal hierin een centrale rol spelen. Volgens geruchten zal de rol van Bilbo weer gespeeld worden door Ian Holm en die van tovenaar Gandalf weer door Ian McKellen.
Toch gaaf, nu ik de eerste twee gezien heb, wil ik nog een paar geweldige films zien!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, de prequel. Maar dat gaat 2 films duren?
De eerste film zou de hobbit worden, naar het boek. De tweede de tijd tussen de hobbit en LOTR, maar dat moeten ze dus verzinnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, de prequel. Maar dat gaat 2 films duren?
Deal!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:29 schreef MPG het volgende:
Maar, ehm, AC, jij wilde in de OP? Dan zul je eerst moeten bewijzen geen eendagsvlieg te zijn.
quote:
Oeh, wat engquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Check: [KSC #951] Voer hier uw titel in...
Vanaf deel 952quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, wat eng
Mag ik er nu weer uit
Ik hoor hier niet in de op, ben ik er te weinig voorquote:
Vaker dan een hoop mensen die er wel in staan, dus...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet in de op, ben ik er te weinig voor
Nou ja, dit dus:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik volg het even niet meer...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
En ik heb wel een vermoeden wie ac is
quote:
quote:
En het begint dus met een X...quote:
In oktober is kermis in Luikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Afspraak verzet naar donderdag, kermis ging ook niet door (al is die nog steeds bezig) Onverwacht visite gehad
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaker dan een hoop mensen die er wel in staan, dus....
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Afspraak verzet naar donderdag, kermis ging ook niet door (al is die nog steeds bezig) Onverwacht visite gehad
Hm, alle foto's zijn daar stuk, dus ik kan geen orrdeel geven over je haarkleurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even het fobo van je andere account checken!
Ik was het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Doe dan ff zijn hyves kiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, alle foto's zijn daar stuk, dus ik kan geen orrdeel geven over je haarkleur.
Welke??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even het fobo van je andere account checken!
doe es niet zo eng...quote:
Je look-a-likequote:
Je hebt er meer?quote:
Die user bestaat niet eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:57 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mijn eerste was 'minderwaardigheidscomplexje'
Zie de dikgedrukte lettersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
X-Files ken ik ja, maar niet echt mijn serie!
OMG, en hoeveel gebande?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb er volgens mij zeven..
Hey systeem van Fok, neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Kunnen jullie niet op IP-adres zoeken als mod zijnde? Dat zou toch niet zo moeilijk mogen zijn...
Neuh, ik heb andere speurderskwaliteiten moeten aansprekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Kunnen jullie niet op IP-adres zoeken als mod zijnde? Dat zou toch niet zo moeilijk mogen zijn...
waar is dat goed voor dan?quote:Je IP-adres is 12.345.678.910. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je bedoeld X-fi? Wie noemt zich nou zo???
niet naar me gaan zitten sissenquote:
mods niet nee....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Een andere userquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je bedoeld X-fi? Wie noemt zich nou zo???
FA's en A'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
Stommig.
[..]
waar is dat goed voor dan?
Dan weet je zelf wat je IP-adres is en kun je je eigen klonen zoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
Stommig.
[..]
waar is dat goed voor dan?
Die smiley die je eronder pleurt. Die impliceert wel het e.e.a.quote:
Ja, iedereen kan dat lezen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
kan jij dit lezen? zo ja, ja.
Nee hoor, maar dat mocht je best zeggen hoor. Wij bijten niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben het dus,... is het erg?
Zie je wel! Toch altijd leuk, om even wat speurwerk te verrichtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben het dus,... is het erg?
Neequote:
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je wel! Toch altijd leuk, om even wat speurwerk te verrichten.
Pas je eigen quote ook even aan dan.
Ja, nu ben ik wel nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
En oja, wil je weten wie ik nog meer was
zegt ie nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat mocht je best zeggen hoor. Wij bijten niet.
quote:
Nou, hier komen zequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik wel nieuwsgierig....
ik kende er maar 3 van de 7quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nou, hier komen ze
1. minderwaardigheidscomplex
2. Champy02
3. BMWM3
4. AMD64
5. X-fi
6. WRNL
7. AC4WHEELS.NL
morgen durf ik misschien zelfs mijn zwempak aan te trekkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je eindelijk dat harnas uittrekken als jullie samen zijn.
Muck is mijn IRLvriendinnetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Muck is mijn FOKvriendinnetje
hoho, niet zo snel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En als je BMWM3 en AMD64 ziet (goed voor ongeveer 30000 posts), mag ik in de OP
Tong hier aanwezig dan???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hoho, niet zo snel!
als we zo gaan redeneren mag tong80 ook in de OP!
x-fi ook nog eens 15.000... maar het gaat wel om KSC-posts he voordat je in de OP komtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En als je BMWM3 en AMD64 ziet (goed voor ongeveer 30000 posts), mag ik in de OP
En Yvonnequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hoho, niet zo snel!
als we zo gaan redeneren mag tong80 ook in de OP!
Als jullie deze maar onthoudenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
x-fi ook nog eens 15.000... maar het gaat wel om KSC-posts he voordat je in de OP komt.
AMD64 en BMWM3 kende ik wel, de andere niet direct.
ik ken je toch al aardig goed dacht ik zo...quote:
Zou goed zijn voor zn postcountquote:
Figuurlijk en letterlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken je toch al aardig goed dacht ik zo...
juistquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
x-fi ook nog eens 15.000... maar het gaat wel om KSC-posts he voordat je in de OP komt.
AMD64 en BMWM3 kende ik wel, de andere niet direct.
Net zoals vorig jaar, zo rond juli, toen erik in dat opslagbedrijf werktequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we ieder halfuur een nieuwe KSC openen
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we ieder halfuur een nieuwe KSC openen
EN het weesgekoffied, als je je had misdragen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
wees blij dat je niet meer de koffie-eed op hoeft te zeggen
Er is ook nog floodcontrol he!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Half uur, maak maar een een kwartier van!
Goeie filmquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Pff. moet nog steeds deel drie aanzetten
Als het op die manier moet halen we de slaapmutsen er wel bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik weet mijn AMD64 account nog
Neu, AMD is verleden tijd!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het op die manier moet halen we de slaapmutsen er wel bij
Al LAAAAANG gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heheh, anders komen jullie NU langs om mee te kijken
ik ben op mijn moeder aan het passenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heheh, anders komen jullie NU langs om mee te kijken
Hij heeft nu een Pentiumquote:
welneequote:
Nou.........quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee
je kent me toch? op mij hoeft niet gepast te worden
Nee, op jou hoeft alleen gepasta't te worden he...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee
je kent me toch? op mij hoeft niet gepast te worden
Ja ok, het werkt superquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een AMD in mijn pc zitten en dat werkt best hoor!
Waarom verlies ik altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
Ik heb 5 Intel machines en 1 AMD op dit moment
Ik heb 2 AMD'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
Nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja ok, het werkt super. No offense, maar mijn AMD sucks
Ik heb geen hernia en een gekneusde voetquote:
Omdat ik geen enkele console hebquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, op jou hoeft alleen gepasta't te worden he...
Gelukkig, dan is dit liedje ook niet van toepassing op je:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen hernia en een gekneusde voet
Een wattes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
er ligt hier al een eeuw een pastamachine waar nog nooit iets mee gebeurd is bedenk ik ineens....
Posthistoryquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat wel had?
Maar Piet's Wii vindt je best leukquote:
Jaquote:
als je pastadeeg gemaakt hebt, kun je het daar door halen om mooie plakken of spaghetti of tagliatelle te makenquote:
trustequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga slapen... heb iets teveel gefeest de laatste dagen en te weinig geslapen...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dag iedereen, ik ga nu echt.
En Muck... ...
Heb jij een Wii dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii [ afbeelding ]
Speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
Laters, kijkzequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dag iedereen, ik ga nu echt.
En Muck... ...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
als je pastadeeg gemaakt hebt, kun je het daar door halen om mooie plakken of spaghetti of tagliatelle te maken
Neuh, ik heb 2 computers, dat is wel genoeg!quote:
Ik vroeg het aan Muckquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik heb 2 computers, dat is wel genoeg!![]()
Bij wii moet ik alleen altijd aan die smiley denken.
Het si stiekem Pietquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii [ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Laters, kijkze
[..]
Dat schreeuwt erom om uitgeprobeerd te worden
mijn broer heeft een Wiiquote:
mais ouiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:45 schreef MPG het volgende:
Nou, gaan we deze nog volbaggeren voor het slapen?
Dat kan ze alsnog doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:59 schreef MPG het volgende:
Niet slapen?
Dan had muck er best aparte posts van kunnen maken
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een tijdje geleden nog geholpen met het maken van pasta!
zoals ik vnadaag al eerder zei: te luiquote:
ga wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
zoals ik vnadaag al eerder zei: te lui
en ook te lui om van vnadaag, vandaag te maken
Waarheen?quote:
Tofquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarheen?
Maar serieus, met werk hadden we Italiaanse kookworkshop... en toen mijn taart klaar was, heb ik geassisteerd bij het uitrollen van het pastadeeg.
Dat heb je vandaag helemaal nog niet gezegd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
zoals ik vnadaag al eerder zei: te lui
en ook te lui om van vnadaag, vandaag te maken
...dat was gisteren alweer!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb je vandaag helemaal nog niet gezegd!
En is het gelukt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarheen?
Maar serieus, met werk hadden we Italiaanse kookworkshop... en toen mijn taart klaar was, heb ik geassisteerd bij het uitrollen van het pastadeeg.
Pietje preciesquote:
Nog best een heel precies werkje hoor. Deeg mag niet te dik zijn, maar ook niet te lang... je moet veel ruimte hebben om de past op te hangen/neer te leggen, bij voorkeur ergens waar je het in veel bloem kan leggen...quote:
kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog best een heel precies werkje hoor. Deeg mag niet te dik zijn, maar ook niet te lang... je moet veel ruimte hebben om de past op te hangen/neer te leggen, bij voorkeur ergens waar je het in veel bloem kan leggen...
Waarbij? Bij mijn pastakunsten of de taart die ik gebakken heb?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Welterusten dan Fikkiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
Ik ga dit topic niet verder volblaffen.
Bedtijd voor MPG![]()
![]()
ook belangrijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, al hield ik de pasta alleen vast en legde het weg.
allebeiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarbij? Bij mijn pastakunsten of de taart die ik gebakken heb?
Ligt eraan hoe vroeg je morgen op moetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Moe en niet naar bed willen. Is dat erg
Nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vroeg je morgen op moet.
Maar ik ga nu echt die aflevering van de X-files kijken!
Ja, verschrikkelijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Moe en niet naar bed willen. Is dat erg
Rondje rennen, ben je zeker een half uur niet moe meer.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rondje rennen, ben je zeker een half uur niet moe meer.
In dat geval wil je wel naar bed. Dan is het probleem ook opgelost.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt, dan stort je na 200 meter in elkaar wegens een volledig gebrek aan conditie?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:44 schreef Sander170 het volgende:
Ja gaat goedtrusten mensen die gaan slapen
Uitstekend. Maar ook voor mij is het nu bedtijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:44 schreef Sander170 het volgende:
Met jou?
quote:
quote:Top 100 van dinsdag 5 augustus 2008
03. 171 Pheno
30. 087 Papierversnipperaar
32. 085 DaMart
36. 081 Houniet
41. 074 Muck
44. 072 MPG
59. 064 Klonk
98. 045 JortK
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Sinds die tijd kom ik er niet meer in voor...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:56 schreef Klonk het volgende:
sinds hier rondhang sta ik best wel vaak in die lijstjes...
moet je vaker komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:21 schreef OA het volgende:
[..]
Sinds die tijd kom ik er niet meer in voor....
Logisch gevolg hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:56 schreef Klonk het volgende:
sinds hier rondhang sta ik best wel vaak in die lijstjes...
ik vroeg me al af hoe het toch kwam, nu snap ik hetquote:
Gisteren wel. Tegenwoordig hebben ze een top 100, geloof ik, vroeger werd iedereen gepost die minimaal 30 posts had gemaakt op een dag. Maar er zijn dagen dat je meer of minder posts nodig hebt voor die top 100.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
heb je maar 45 posts nodig om in die lijst te komen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je hebt je rustig gehouden tijdens je vakantie.
Ok, en op je werk ook
Nu wel, vroeger was top 250 toen had je er minder nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
heb je maar 45 posts nodig om in die lijst te komen?
ik ben een tijdje heel lijstjesgeil geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren wel. Tegenwoordig hebben ze een top 100, geloof ik, vroeger werd iedereen gepost die minimaal 30 posts had gemaakt op een dag. Maar er zijn dagen dat je meer of minder posts nodig hebt voor die top 100.
quote:
Hoe ben je er vanaf gekomen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een tijdje heel lijstjesgeil geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |