quote:
MPG heeft de kinderkamer niet gezien (had die maar moeten opletten )quote:
Waarom zou ik die niet maken danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ah, toch gemaakt, gooi maar op slot die van mij.
Dat was toch een hoax?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG heeft de kinderkamer niet gezien (had die maar moeten opletten )
Vertel?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
TLOTR?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Vertel?
Trouwens, zoals ik al zij... Ik ga TLOTR kijken.
Dag en nog een hele fijne avond toegewenst!
ja doei, zelfs ik sta er nog niet inquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Btw, iemand die misschien mijn icoon ook in de opening kan plaatsen?
Maar jij zei toen iets over zwanger, iedereen dacht dat jij vader werd, en toen ineens wist je van niks... maar nu heb je weer een kinderkamer...quote:
Niet lastig. Moet ik even, of ander OA?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, zelfs ik sta er nog niet in
Mwoa, voorbereiding is een keuze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij zei toen iets over zwanger, iedereen dacht dat jij vader werd, en toen ineens wist je van niks... maar nu heb je weer een kinderkamer...
Leuk, zo'n mysterieuze pinguïn.
Ow, dan maar ook niet hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, zelfs ik sta er nog niet in
Daar was ik al achter, meestal wordt het LOTR genoemd vandaar dat ik even moest denken op dit tijdstipquote:
Een letterquote:
Ahaa, ja acht, The wordt ook niet echt vaak genoemd. Maar de eerste twee delen waren top, twee weken geleden gezien, dus wil nu écht de derde zien!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, meestal wordt het LOTR genoemd vandaar dat ik even moest denken op dit tijdstip
Volgens mij was MPG al met een update bezig, een tijdje terug...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet lastig. Moet ik even, of ander OA?
Moet ik wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet lastig. Moet ik even, of ander OA?
Ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie of werken jullie morgen ook door in de hitte?
Die is ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ahaa, ja acht, The wordt ook niet echt vaak genoemd. Maar de eerste twee delen waren top, twee weken geleden gezien, dus wil nu écht de derde zien!
Klopt. Maar betekent dat dat jij je voorbereidt?quote:
Ik pas over 7 weken...quote:
Mja, deel 3 heb ik 2x in de bios gezien, 1x hier en later in Wellington, met die toffe nazgul op de bios.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ahaa, ja acht, The wordt ook niet echt vaak genoemd. Maar de eerste twee delen waren top, twee weken geleden gezien, dus wil nu écht de derde zien!
Niets vertellen alstublieft, wil het zelf achterhalen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook goed
En met 1 van de mooiste scenes uit de hele serie
Dat is inderdaad erg gaaf gedaan...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, deel 3 heb ik 2x in de bios gezien, 1x hier en later in Wellington, met die toffe nazgul op de bios.
[ afbeelding ]
Das ist geil!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, ik mag nu doorwerken tot september 2009!
De ene partij wintquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Niets vertellen alstublieft, wil het zelf achterhalen!
Lord of the strings is meer wat voor jouquote:
En waar gaat ie dan over? Tolkien is al een tijdje dood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
hmm,
Ik kreeg te horen dat er een nieuwe reeks kwam van LOTR?
Whehe. Welnee, ik heb het nog nooit gezien (net als Harry Potter) en ik heb die intentie ook totaal niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lord of the strings is meer wat voor jou
Ik ga het even opzoeken voor je, moment!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En waar gaat ie dan over? Tolkien is al een tijdje dood.
Leuke films welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Welnee, ik heb het nog nooit gezien (net als Harry Potter) en ik heb die intentie ook totaal niet....
The hobbit, het eerste boek zeg maar. Alleen is het de vraag of het er echt komt, de familie doet moeilijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En waar gaat ie dan over? Tolkien is al een tijdje dood.
Oh, de prequel. Maar dat gaat 2 films duren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Gevonden:
Nieuwe "The Lord of the Rings" films
Er komen twee nieuwe films van "The Lord of the Rings". Regisseur Peter Jackson, die de trilogie over de strijd om Middle Earth maakte, zal voor deze nieuwe films als executive producer optreden. De films zijn gebaseerd op het boek De Hobbit (The Hobbit) van J.R.R. Tolkien, die ook de boektrilogie The Lord of the Rings schreef.
De twee films, die zich afspelen voor het verhaal van de "The Lord of the Rings", moeten uitkomen in 2010 en 2011. Aangezien Peter Jackson geen tijd heeft om deze films te regisseren zal hij alleen als eindverantwoordelijke producent optreden. Guillermo del Toro zal de regie voor zijn rekening nemen.
"De Hobbit" gaat over de wonderlijke wereld van tovenaars, dwergen, elven en de hobbits. Hobbit Bilbo Balings, die ook in de "The Lord of the Rings"-films is te zien, zal hierin een centrale rol spelen. Volgens geruchten zal de rol van Bilbo weer gespeeld worden door Ian Holm en die van tovenaar Gandalf weer door Ian McKellen.
Toch gaaf, nu ik de eerste twee gezien heb, wil ik nog een paar geweldige films zien!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, de prequel. Maar dat gaat 2 films duren?
De eerste film zou de hobbit worden, naar het boek. De tweede de tijd tussen de hobbit en LOTR, maar dat moeten ze dus verzinnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, de prequel. Maar dat gaat 2 films duren?
Deal!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:29 schreef MPG het volgende:
Maar, ehm, AC, jij wilde in de OP? Dan zul je eerst moeten bewijzen geen eendagsvlieg te zijn.
quote:
Oeh, wat engquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Check: [KSC #951] Voer hier uw titel in...
Vanaf deel 952quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, wat eng
Mag ik er nu weer uit
Ik hoor hier niet in de op, ben ik er te weinig voorquote:
Vaker dan een hoop mensen die er wel in staan, dus...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet in de op, ben ik er te weinig voor
Nou ja, dit dus:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik volg het even niet meer...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
En ik heb wel een vermoeden wie ac is
quote:
quote:
En het begint dus met een X...quote:
In oktober is kermis in Luikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Afspraak verzet naar donderdag, kermis ging ook niet door (al is die nog steeds bezig) Onverwacht visite gehad
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaker dan een hoop mensen die er wel in staan, dus....
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Afspraak verzet naar donderdag, kermis ging ook niet door (al is die nog steeds bezig) Onverwacht visite gehad
Hm, alle foto's zijn daar stuk, dus ik kan geen orrdeel geven over je haarkleurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even het fobo van je andere account checken!
Ik was het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Doe dan ff zijn hyves kiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, alle foto's zijn daar stuk, dus ik kan geen orrdeel geven over je haarkleur.
Welke??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even het fobo van je andere account checken!
doe es niet zo eng...quote:
Je look-a-likequote:
Je hebt er meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |