Omdat?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geile reetkever, je stringetje werd natuurlijk ook elke keer omhoog je bilnaad in geflost?
Dat ook, maar daarnaast tuft ie rond in een roze volkswagen beetle.quote:
He dat doen wequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef afcajos het volgende:
Wat hou ik toch van jullie fokkertjesIk wacht op de 1e die mijn klacht serieus behandelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omdat?ik 1x per half jaar een blowtje rook?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
WHEHE, STIEKEM IS DIE VRIEND WEL HOMO, EN PROBEERT IE JOU ZO TE VERSIERENHEEEL STIEKEM VOND JIJ HET GEIL EN KOM JE OP DEZE MANIER OOK UIT DE KAST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
niet hatorz, jeweettog perfecto!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Als kanker een gezicht had![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
JAWEL:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bestaat er geen wet dat we dit soort tuig met alle nodige middelen legaal mogen uitroeien?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus Christusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
* Lyzio duwt Hostel 2 in de dvd-speler om de nodige inspiratie op te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JAWEL:
-DIT TUIG MAG MET ALLE NODIGE MIDDELEN LEGAAL UITGEROEID WORDEN, MITS PIJNLIJK.
Als ik in het donker een neger tegenkom zie ik alleen een zwevend gebitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Voor TS was het alleen maar speculatie dat die 'vriend' ze knoopjes losmaakte hij bevondt zich in de Darkroom dus het kon elke willekeurige regulieredwarsstraat figuur wezen. Die Darkroom verklaard ook waarom ts 'Negers' zag en dat die geen 'chickie' scoorde
helaas!
Hostel -> Hostel 2quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Lyzio duwt Hostel 2 in de dvd-speler om de nodige inspiratie op te doen.
overhemd danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tenzij je een wijf of homo bent, draag je een overhemd i.p.v. een blousje.
geen lemming dit xquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:01 schreef De_Ananas het volgende:
Waar is het orgineel?
Ja hem zo met z'n hoofd in de pisbak douwen en anaal vernederen tot hij inziet dat TS geen homo is!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:33 schreef 3lmo het volgende:
Had je hem niet even bij het toiletteren er op kunnen wijzen, dat je dit niet waardeerde?
Inderdaad, die gek zal wel een puntvormige duim hebben van al dat zuigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
TS heeft een rijke fantasie.
Diagnose: Zwaar autistisch.
Dat was een lemming, n00bquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad, die gek zal wel een puntvormige duim hebben van al dat zuigen.
Neem dit nou bijvoorbeeld.naief sletje van 18 dat het maar niet door heeft
Desondanks is het best leuk om te lezen. Als je gay en/of afcajos bent, gna gna gnananana.
Ik heb het toch ook over uit den duim gezogen topics, n44b. Daar lijkt me een lemming een uitstekend voorbeeld van.quote:
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik zit in ieder geval niet mijn vrijdag- en zaterdagavonden te verdoen op een internetforumquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
TS heeft een rijke fantasie.
Diagnose: Zwaar autistisch.
Wesp probeert mijn bier te stelenquote:
Ik heb gewoon een levendige fantasiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over uit den duim gezogen topics, n44b. Daar lijkt me een lemming een uitstekend voorbeeld van.
Inderdaad, je staat met een biertje in je hand dames te bekijken aan de bar om er vervolgens ''een mooie twist'' aan te geven op FOK!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik zit in ieder geval niet mijn vrijdag- en zaterdagavonden te verdoen op een internetforum![]()
voorspelbare reactie: Nee maar wel in een gaybar!!!111Ddd![]()
![]()
De twist is mij iets te mooi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een levendige fantasiealhoewel het dit keer wel zo goed als echt gebeurd is
Sorry ik maak gewoon veel leuke dingen mee en geef er een mooie twist aan!
Als jij dat denkt, mij bestquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, je staat met een biertje in je hand dames te bekijken aan de bar om er vervolgens ''een mooie twist'' aan te geven op FOK!.
Dit is geen lemmingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus ik zo TS' fotoboek checken.... maar niks daar.... wederom zo'n fotoloze fotopagina.![]()
Laat dan eens zien waar het om ging dan? Doe eens foto posten van de losgetrokken blouse en waar de heisa om is?
EDIT: och een lemming. Het zou verboden moeten worden.![]()
Tja, wat een autist ben ik eigenlijk ook he... uitgaanquote:
Niet uitgaan maar naar de club gaanquote:
/winquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, je staat met een biertje in je hand dames te bekijken aan de bar om er vervolgens ''een mooie twist'' aan te geven op FOK!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |