Ik heb een tijdje geleden een lekker geil mokkeltje van 18 ontmoet in een kroeg en heb er toen mee gezoend. Afijn, allemaal leuk en wel.. Voor een keertje moet dat kunnen. Totdat ze begon te smsen en door te drammen dat ze me vaker wilde zien. Ik ben de kwaadste niet dus hadden we maar een afspraak je gepland. We zouden wat gaan drinken en misschien een filmpje pakken.
Op de desbetreffende dag kreeg ik toch een beetje wranggevoelens, wilde ik in het openbaar wel met zo'n jong ding gezien willen worden? Ze komt echt zeer kinderachtig over en haar vriendengroep is al helemaal een kleutertuin bij elkaar. Dus ik sms haar dat ik haar te jong vind, krijg ik terug dat ze me echt dolgraag wil zien.. Tja toen heb ik haar bij mij thuis uitgenodigd.
Toen kwam ze bij mij langs en ze zag er toch wel zeer geil uit

En van het 1 kwam het ander; we hebben seks gehad die avond. Zij op haar fietsje weer naar huis (ze heeft gewoon 19 km gefietst om bij mij te komen

) en ik ging daarna nog ff naar de kroeg om vervolgens met mijn lamme kop met een ander wijf te zoenen.
Volgende dag begon het sms-gereutel uiteraard weer. Ze smste dat ze helemaal verliefd op mij is en vaker wil afspreken. Ik was het eigenlijk wel een beetje zat, ik heb haar geneukt en de leukigheid is er toch wel een beetje van af. Dus ik sms haar op zn subtielst dat ik haar superleuk vind maar toch een beetje te jong(

) Uiteraard hapte ze dat als zoete koek en geeft ze mij de tijd die ik zogenaamd nodig heb om erachter te komen wat ik nou wil met haar
Nu wil ze weer afspreken om erover te praten enzo, ik word er echt moe van
Klacht: Naïeve meisjes die niet doorhebben dat je ze niet meer moet.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?