We schrijven 2 augustus 2008. Ik gaf een party bij mij thuis waar al mijn homies paraat waren. Ik had slechts 4 kratjes bier ingeslagen + nog wat wijn en van die mixtroep voor de chicks. Toen dat rond een uur of 12 op was, hebben we ons nog een kwartier weten te vermaken met wat wiet maar toen was de pret echt op.
Het was tijd om uit te gaan

We hadden 2 bobs dus we gingen met een mannetje of 10 naar een discotheek toe. Eenmaal daar aangekomen zat de sfeer er gelijk goed in, een vriend van me krijgt ruzie, wij dagen negers uit voor dancebattles en de alcoholische versnaperingen vloeien rijkelijk

Ikzelf was gekleed in een zwart blousje met het bovenste knoopje los, Zodat het borsthaar dat ik niet heb mooi naar buiten krult. Toen een maat van me zijn kans schoon zag, trok hij in één keer mijn blousje open

En lachen dat ze deden! De knoopjes zijn in de loop der tijd natuurlijk wat los gaan zitten door al die chicks die de kleren van mn lijf scheuren. Nu schaam ik mij natuurlijk niet voor mijn goddelijke lichaam maar je komt toch een beetje als een kampsjaak over als je met een open blousje rond loopt

Ik dus weer dicht doen, en dit euvel herhaalde zich uiteraard nog een aantal keren

Waardoor ik telkens bezig was mijn blousje weer dicht doen.
Nu weet ik toevallig dat die vriend die dat deed geen homo was, maar anders ging ik er wat van denken! die dekselse vunzigaard

Klachten: Geen chick kunnen versieren omdat je te dronken/stoned bent (Wat stoer TS!!) en blousje die hele tijd wordt open getrokken.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?