Ja hem zo met z'n hoofd in de pisbak douwen en anaal vernederen tot hij inziet dat TS geen homo is!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:33 schreef 3lmo het volgende:
Had je hem niet even bij het toiletteren er op kunnen wijzen, dat je dit niet waardeerde?
Inderdaad, die gek zal wel een puntvormige duim hebben van al dat zuigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
TS heeft een rijke fantasie.
Diagnose: Zwaar autistisch.
Dat was een lemming, n00bquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad, die gek zal wel een puntvormige duim hebben van al dat zuigen.
Neem dit nou bijvoorbeeld.naief sletje van 18 dat het maar niet door heeft
Desondanks is het best leuk om te lezen. Als je gay en/of afcajos bent, gna gna gnananana.
Ik heb het toch ook over uit den duim gezogen topics, n44b. Daar lijkt me een lemming een uitstekend voorbeeld van.quote:
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik zit in ieder geval niet mijn vrijdag- en zaterdagavonden te verdoen op een internetforumquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
TS heeft een rijke fantasie.
Diagnose: Zwaar autistisch.
Wesp probeert mijn bier te stelenquote:
Ik heb gewoon een levendige fantasiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over uit den duim gezogen topics, n44b. Daar lijkt me een lemming een uitstekend voorbeeld van.
Inderdaad, je staat met een biertje in je hand dames te bekijken aan de bar om er vervolgens ''een mooie twist'' aan te geven op FOK!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik zit in ieder geval niet mijn vrijdag- en zaterdagavonden te verdoen op een internetforum![]()
voorspelbare reactie: Nee maar wel in een gaybar!!!111Ddd![]()
![]()
De twist is mij iets te mooi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een levendige fantasiealhoewel het dit keer wel zo goed als echt gebeurd is
Sorry ik maak gewoon veel leuke dingen mee en geef er een mooie twist aan!
Als jij dat denkt, mij bestquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, je staat met een biertje in je hand dames te bekijken aan de bar om er vervolgens ''een mooie twist'' aan te geven op FOK!.
Dit is geen lemmingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus ik zo TS' fotoboek checken.... maar niks daar.... wederom zo'n fotoloze fotopagina.![]()
Laat dan eens zien waar het om ging dan? Doe eens foto posten van de losgetrokken blouse en waar de heisa om is?
EDIT: och een lemming. Het zou verboden moeten worden.![]()
Tja, wat een autist ben ik eigenlijk ook he... uitgaanquote:
Niet uitgaan maar naar de club gaanquote:
/winquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, je staat met een biertje in je hand dames te bekijken aan de bar om er vervolgens ''een mooie twist'' aan te geven op FOK!.
Welke ban?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:00 schreef slindenau het volgende:
Wheheheh, je OP staat echt bol van de tegenstrijdigheden.
Kortom: HET FANTASIEVERHAALTJE SLAAT NERGENS OP.
Oh, en jordeh, doe es normaal. Die ban komt er toch wel
drukknopen, vast en zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:35 schreef Fortitudo het volgende:
sprongen je knopen er niet af dan, of heb je er een met drukknopen![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die topics van Jos niet geloven
80% van z'n topics zijn waar gebeurd, maar met een fantasierijke toevoeing
Nee die gleuf(quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:35 schreef Fortitudo het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:14 schreef zeemonster het volgende:
Voortaan geen "blousjes" meer dragen maar een overhemd!
Ach overhemd, blousjes.. ik noem het allemaal het zelfde..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:14 schreef zeemonster het volgende:
Voortaan geen "blousjes" meer dragen maar een overhemd!
Betraptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:41 schreef leppeh het volgende:
Was zaterdag niet de gayparade in A'dam?
Waarschijnlijk had 'ie een met klitteband. Of van die magneetdingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:35 schreef Fortitudo het volgende:
TS is een Guidoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Als kanker een gezicht had![]()
Zoenende mannen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
TS met zijn maat
[ afbeelding ]
Nope, alleen maar die natte kuttenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:34 schreef Martijn_77 het volgende:
En TS heeft je maat je nog een keer uitgekleed?
Boh geak, Afcajos heeft vast zoen klitteband strip als sluiting, de baldadige blowert!!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
Het is me nog een wonder dat de knoopjes erop bleven zitten
In je dromen zekerquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nope, alleen maar die natte kutten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |