Naïef inzicht m.b.t. slotjes heb jijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef spoor4 het volgende:
TS, ik geef je over twee weken een reactie.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef JohnDDD het volgende:
Gewoon om de twee weken een mailtje sturen of zelfs met langere tussenpozen?
Dat dus. Een paar dagen is geen probleem, maar als je er weken van maakt wordt het anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je komt gewoon over als een asociale ploert.
Als je dat niet erg vindt mag je gerust weken wachten met antwoorden.
Ik vind het normaal dat je niet meteen reageert. Ik begrijp wel dat ze t vervelend vindt maar d'r smsje is wel erg wanhopig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie vinden het dus niet zo beleefd?
Een goede vriendin van mij doet het ook zo. Zij is ook gewoon te druk om sneller te antwoorden. In haar geval betekent het in elk geval niet dat ze geen vrienden met me wil zijn.
Wat het in mijn geval betekent weet ik niet, ik weet wel dat ik over het algemeen even wacht met antwoorden.
Niemand die dat normaal vindt?
't Is ook niet dat ik geen tijd heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:53 schreef Strani het volgende:
Oh ja, heb je nou inmiddels teruggemaild TS, of zit je eerst je tijd op FOK! te verdoen zodat je erover kunt praten?
Gast, dan mail je toch terug dat je het druk hebt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
't Is ook niet dat ik geen tijd heb.
Ik heb er soms ook gewoon geen zin in, ik moet nog meer mails beantwoorden en ik houd eig. niet heel erg van mailen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt wel tijd om er een topic over te openen, maar je bent te bescheten om een mailtje terug te versturen?
Onterechte klacht, dus [ afbeelding ]
Nee hoor. Ze is gewoon sociaal. Eng he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef JohnDDD het volgende:
Vraag: is ze contactgestoord of wil ze me gewoon?
De meisjes door wie ik ontmaagd wil worden schrijf ik altijd meteen druk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
Daar gaat TS zijn kans om ontmaagd te worden.
Zouden we dan een goed koppel vomen of juist niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef charleen het volgende:
ts heeft bindingsangst....
....net als ik
Sorry dat het wat langer heeft geduurd, maar hierbij mijn reactie:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef spoor4 het volgende:
TS, ik geef je over twee weken een reactie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:13 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Sorry dat het wat langer heeft geduurd, maar hierbij mijn reactie:
Ik vind het echt niet kunnen om iemand zo lang te laten wachten.
Die vriendin is lelijk, ts ook. Slotjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:17 schreef Rotzooi het volgende:
In plaats van zulks een tering-topic te starten, deze te lezen en onderhouden, had je die tijd beter kunnen besteden aan het sturen van een mailtje naar die vriendin van je.
14.gifquote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die vriendin is lelijk, ts ook. Slotje
Helemaal mee eens. Heb er ook een kuthekel aan. 'Geen tijd' hebben, rot toch op. De TS heeft wel tijd om op Fok! z'n beklag te doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Nee TS dat vind ik niet normaal. Hoogst irritant zelfs.
Als ik een mailtje tik naar iemand die ik ken en ik weet dat die persoon wel online is geweest maar niks heeft teruggestuurd dan hekel ik dat. Kleine moeite toch....
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:13 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Sorry dat het wat langer heeft geduurd, maar hierbij mijn reactie:
Ik vind het echt niet kunnen om iemand zo lang te laten wachten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef JK het volgende:
Mensen die het verdommen om terug te antwoorden op een sms of email, terwijl ik ze online heb gezien of weet dat ze genoeg tijd hebben kunnen wat mij betreft de pot op (en is ook al eens gebeurd). Dan maar geen vrienden met een aso zijn.
Tja vrouwen he?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
...
Kreeg ik een SMSje terug dat ik geen echte vriend was en "AJU".
Dit lijkt mij het bewijs dat niet ik maar de persoon in kwestie zeer gauw hulp moet gaan zoeken.
HAHAHAHquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
De persoon in kwestie SMSte mij nu drie SMSjes terwijl ik hier in het buitenland zit dat één of andere vent verliefd op haar was en dat ze om geen last meer van hem te hebben had gezegd dat ik haar vriend was. Haar hele werk roddelde nu over haar en haar vriend (ik blijkbaar?), maar ze had natuurlijk helemaal geen vriend! Dus of ik het spelletje mee wilde spelen...
Ik heb haar (vrij snel, nadat ik over mijn eerste verbazing heen was) teruggeschreven dat ik werkelijk geen idee had hoe ik haar zou kunnen helpen vanuit het buitenland en dat ik haar adviseerde zich niet zoveel van andere mensen aan te trekken.
Kreeg ik een SMSje terug dat ik geen echte vriend was en "AJU".
Dit lijkt mij het bewijs dat niet ik maar de persoon in kwestie zeer gauw hulp moet gaan zoeken.
En terechtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Tja vrouwen he?
Dit krijg je over een jaar of 5 nog steeds te horen mocht het contact aanblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |