Naïef inzicht m.b.t. slotjes heb jijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef spoor4 het volgende:
TS, ik geef je over twee weken een reactie.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef JohnDDD het volgende:
Gewoon om de twee weken een mailtje sturen of zelfs met langere tussenpozen?
Dat dus. Een paar dagen is geen probleem, maar als je er weken van maakt wordt het anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je komt gewoon over als een asociale ploert.
Als je dat niet erg vindt mag je gerust weken wachten met antwoorden.
Ik vind het normaal dat je niet meteen reageert. Ik begrijp wel dat ze t vervelend vindt maar d'r smsje is wel erg wanhopig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie vinden het dus niet zo beleefd?
Een goede vriendin van mij doet het ook zo. Zij is ook gewoon te druk om sneller te antwoorden. In haar geval betekent het in elk geval niet dat ze geen vrienden met me wil zijn.
Wat het in mijn geval betekent weet ik niet, ik weet wel dat ik over het algemeen even wacht met antwoorden.
Niemand die dat normaal vindt?
't Is ook niet dat ik geen tijd heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:53 schreef Strani het volgende:
Oh ja, heb je nou inmiddels teruggemaild TS, of zit je eerst je tijd op FOK! te verdoen zodat je erover kunt praten?
Gast, dan mail je toch terug dat je het druk hebt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
't Is ook niet dat ik geen tijd heb.
Ik heb er soms ook gewoon geen zin in, ik moet nog meer mails beantwoorden en ik houd eig. niet heel erg van mailen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt wel tijd om er een topic over te openen, maar je bent te bescheten om een mailtje terug te versturen?
Onterechte klacht, dus [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |