Nee hoor. Ze is gewoon sociaal. Eng he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:53 schreef JohnDDD het volgende:
Vraag: is ze contactgestoord of wil ze me gewoon?
De meisjes door wie ik ontmaagd wil worden schrijf ik altijd meteen druk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
Daar gaat TS zijn kans om ontmaagd te worden.
Zouden we dan een goed koppel vomen of juist niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef charleen het volgende:
ts heeft bindingsangst....
....net als ik
Sorry dat het wat langer heeft geduurd, maar hierbij mijn reactie:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef spoor4 het volgende:
TS, ik geef je over twee weken een reactie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:13 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Sorry dat het wat langer heeft geduurd, maar hierbij mijn reactie:
Ik vind het echt niet kunnen om iemand zo lang te laten wachten.
Die vriendin is lelijk, ts ook. Slotjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:17 schreef Rotzooi het volgende:
In plaats van zulks een tering-topic te starten, deze te lezen en onderhouden, had je die tijd beter kunnen besteden aan het sturen van een mailtje naar die vriendin van je.
14.gifquote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die vriendin is lelijk, ts ook. Slotje
Helemaal mee eens. Heb er ook een kuthekel aan. 'Geen tijd' hebben, rot toch op. De TS heeft wel tijd om op Fok! z'n beklag te doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Nee TS dat vind ik niet normaal. Hoogst irritant zelfs.
Als ik een mailtje tik naar iemand die ik ken en ik weet dat die persoon wel online is geweest maar niks heeft teruggestuurd dan hekel ik dat. Kleine moeite toch....
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:13 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Sorry dat het wat langer heeft geduurd, maar hierbij mijn reactie:
Ik vind het echt niet kunnen om iemand zo lang te laten wachten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef JK het volgende:
Mensen die het verdommen om terug te antwoorden op een sms of email, terwijl ik ze online heb gezien of weet dat ze genoeg tijd hebben kunnen wat mij betreft de pot op (en is ook al eens gebeurd). Dan maar geen vrienden met een aso zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |