ik vond gister nog 2 boeken spaans ongebruiktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begin met Spaans..Dan wordt het Italiaans best makkelijk
Die zin ziet er best gek uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond gister nog 2 boeken spaans ongebruikt
gastquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zin ziet er best gek uitAls je een beetje doordenkt
Doe maar niet..kom op zeg..je gaat samenwonenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
gastyou pervert
staat wel een leuke dame op de voorkant, maar om het op die manier te gebruiken
daaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar niet..kom op zeg..je gaat samenwonen
* Sgele zet de koektrommel op tafelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:22 schreef nicomart het volgende:
Doe mij maar een bakkie thee!
succesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet de koektrommel op tafel
Ik ben ff vergaderen
moguh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning steekt ff kop boven, ff adem halen
mogguh!
ach.. je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden. Een koekje kan er vast wel vanafquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady lust ook wel een koekje
Ik ben alleen niet aan het werk, dus hier hoor ik ook niet thuis
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:27 schreef nicomart het volgende:
ach.. je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden. Een koekje kan er vast wel vanaf
Als ik ff niets te doen hebt, vind je me overalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
hey lovely lady jij ook hier
oeps ik ben wat vergeten
jah lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hooiii
Zal ik voor koffiejuf spelen, dan werk ik toch een beetje voor jullie...
Hier dus het zelfde, ik heb me alleen voorgenomen vandaag lekker relaxt aan te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gah druk druk .... wrom tis vakantie tijd ... grrr op bokken allemaal
ah vandaar! gezellig hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ff niets te doen hebt, vind je me overal
Zo ken ik er hier ook nog 1quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
ik erger me dood aan mn collega. Wat een eikel, zowel in looks als in karakter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
hier is het juist rustig met vakantie tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier dus het zelfde, ik heb me alleen voorgenomen vandaag lekker relaxt aan te doen
Hier juist druk, maar ik ben de enige die veel en snel werkt... vandaag neem ik hun tempo wel even aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier is het juist rustig met vakantie tijd
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ken ik er hier ook nog 1Goed idee en nooit meer terug laten keren, nog beter laten zinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg helemaal niks meer tegen die klootviool buiten het noodzakelijke, leuk werken zo
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Gelukkig zijn wij er nog!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zit nu helemaal alleen en morgen ook
best saai
Ik praat alleen tegen mijn kut collega als het echt MOET.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed idee en nooit meer terug laten keren, nog beter laten zinken!
Ik zeg helemaal niks meer tegen die klootviool buiten het noodzakelijke, leuk werken zo
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zit nu helemaal alleen en morgen ook
best saai
schrale troost dat ik niet de enige ben met een eikel als collega.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik praat alleen tegen mijn kut collega als het echt MOET.
Graag zou ik hem laten afzinken...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ken ik er hier ook nog 1grote boot ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nog heel ziekenhuis vol met eikels die mogen allemaal mee
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ah dank, over een half uurtje kan ik naar huis en dan ga ik een pot thee zettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geeft een deken aan Draculetjealstu
nog maar vijf uur en 3 dagen tot de vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
nu zelfs nog 15 min!
Mooie tijd, wel thuis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten en richting huis!
Je functioneert hier goed, dus maak je niet druk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
Oh hai!
godver ...functioneringsgesprek
Tot later![]()
Hier schaam je je toch dood voor?quote:Beste -klantnaam-,
Wij van de -knip- servicedesk proberen je al enige tijdt te bereiken.
Het is namelijk zo dat wij jouw oude laptop graag retour ouden willen hebben zodat
wij de oude data van jouw kunnen plaatsen op jouw nieuwe laptop.
Wij hebben jouw meerdere malen proberen te bellen en dit is tevens zover ik weet.
Al het tweede mailtje wat naar je wordt verstuurd. Vorige mailtje dateert uit 15-07.
Zou je met ons graag met spoed contact op willen nemen.
Met vriendelijke groeten,
-kut collega-.
damn....ist turk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet dat mijn Nederlandse slecht is, maar mijn kut collega maakt er helemaal een zooi van
Check dit mailtje:
[..]
Hier schaam je je toch dood voor?![]()
Gewoon uit eigen naam versturen, ipv groepsmailbox met alle standaard gegevens eronder enz..(best handig om het telefoon nr. er bij te vermelden als iemand moet terugbellen).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
damn....ist turk?dit is echt slecht .... mijn nederlands is iets goeder
trouwens wel logisch dat ze dan niet reageren....ze denken dat het nep is
wat een figuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon uit eigen naam versturen, ipv groepsmailbox met alle standaard gegevens eronder enz..(best handig om het telefoon nr. er bij te vermelden als iemand moet terugbellen).
Hij had zelfs de naam van de klant verkeerd geschreven
Wat een kwast zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet dat mijn Nederlandse slecht is, maar mijn kut collega maakt er helemaal een zooi van
Check dit mailtje:
[..]
Hier schaam je je toch dood voor?![]()
Volgens mij gewoon analfabeetquote:
dat sowiesoquote:
Zo praat hij ook he, das nog erger!quote:
Ongekend, i knowquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een kwast zeg![]()
![]()
Tijd ook echt met dt![]()
![]()
whehehe ik tjeque alteit mein spellingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo praat hij ook he, das nog erger!
Ik schaam me gewoon voor die gozer... dat ik hier op fok! op of msn fouten maak,
i dont care (ik ben gewoon slecht in nederlands), maar een officieel mailtje check je toch ff op spelling?
Et oe smaakelikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ongekend, i know
Maar ik ben even eten![]()
eetseequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ongekend, i know
Maar ik ben even eten![]()
spelingtjek werkt kaaigoet!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik tjeque alteit mein spelling
ov ju worst luzt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:07 schreef nicomart het volgende:
wad zech je?
Vaffanculo!quote:
oow wat heeft ze (of niet) gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis en zooo trots op onze Ronja
Ze leren snel he!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo ontzettend goed geluisterd tijdens het spelen met de buurhond
ti sburo in facciaquote:
Godsamme mij bent echt goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ti sburo in faccia![]()
en nee de vertaling daar van wil je niet weten
waarsch het eerste deel niet helemaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme mij bent echt goed
Kan een deel niet ontcijferen
het gaat over iets in je gezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarsch het eerste deel niet helemaal![]()
moesten we maar houde zo (denk ik zo maar) en nee het gaat niet over je moeder
Volgens mij heb ik 'm alquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarsch het eerste deel niet helemaal![]()
moesten we maar houde zo (denk ik zo maar) en nee het gaat niet over je moeder
nou wordt ik heus wel nieuwsgierig ook al wil ik het niet wetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm al
Tis maar goed dat we dit allemaal tegen elkaar kunnen roepen in dit topic![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
het gaat over iets in je gezichtzo ver kwam bablefish
uhuhuh wil je echt nie wetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou wordt ik heus wel nieuwsgierig ook al wil ik het niet weten
lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Wat doe je als je ziet dat de salami en roomkaas op moet?
Smeer de salami in met roomkaas, rol hem op en eet hem op
heee nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Wat doe je als je ziet dat de salami en roomkaas op moet?
Smeer de salami in met roomkaas, rol hem op en eet hem op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |