quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ken ik er hier ook nog 1Goed idee en nooit meer terug laten keren, nog beter laten zinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg helemaal niks meer tegen die klootviool buiten het noodzakelijke, leuk werken zo
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Gelukkig zijn wij er nog!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zit nu helemaal alleen en morgen ook
best saai
Ik praat alleen tegen mijn kut collega als het echt MOET.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed idee en nooit meer terug laten keren, nog beter laten zinken!
Ik zeg helemaal niks meer tegen die klootviool buiten het noodzakelijke, leuk werken zo
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zit nu helemaal alleen en morgen ook
best saai
schrale troost dat ik niet de enige ben met een eikel als collega.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik praat alleen tegen mijn kut collega als het echt MOET.
Graag zou ik hem laten afzinken...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ken ik er hier ook nog 1grote boot ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nog heel ziekenhuis vol met eikels die mogen allemaal mee
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ah dank, over een half uurtje kan ik naar huis en dan ga ik een pot thee zettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geeft een deken aan Draculetjealstu
nog maar vijf uur en 3 dagen tot de vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
nu zelfs nog 15 min!
Mooie tijd, wel thuis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten en richting huis!
Je functioneert hier goed, dus maak je niet druk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
Oh hai!
godver ...functioneringsgesprek
Tot later![]()
Hier schaam je je toch dood voor?quote:Beste -klantnaam-,
Wij van de -knip- servicedesk proberen je al enige tijdt te bereiken.
Het is namelijk zo dat wij jouw oude laptop graag retour ouden willen hebben zodat
wij de oude data van jouw kunnen plaatsen op jouw nieuwe laptop.
Wij hebben jouw meerdere malen proberen te bellen en dit is tevens zover ik weet.
Al het tweede mailtje wat naar je wordt verstuurd. Vorige mailtje dateert uit 15-07.
Zou je met ons graag met spoed contact op willen nemen.
Met vriendelijke groeten,
-kut collega-.
damn....ist turk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet dat mijn Nederlandse slecht is, maar mijn kut collega maakt er helemaal een zooi van
Check dit mailtje:
[..]
Hier schaam je je toch dood voor?![]()
Gewoon uit eigen naam versturen, ipv groepsmailbox met alle standaard gegevens eronder enz..(best handig om het telefoon nr. er bij te vermelden als iemand moet terugbellen).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
damn....ist turk?dit is echt slecht .... mijn nederlands is iets goeder
trouwens wel logisch dat ze dan niet reageren....ze denken dat het nep is
wat een figuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon uit eigen naam versturen, ipv groepsmailbox met alle standaard gegevens eronder enz..(best handig om het telefoon nr. er bij te vermelden als iemand moet terugbellen).
Hij had zelfs de naam van de klant verkeerd geschreven
Wat een kwast zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet dat mijn Nederlandse slecht is, maar mijn kut collega maakt er helemaal een zooi van
Check dit mailtje:
[..]
Hier schaam je je toch dood voor?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |