Mooie tijd, wel thuis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ga afsluiten en richting huis!
Je functioneert hier goed, dus maak je niet druk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
Oh hai!
godver ...functioneringsgesprek
Tot later![]()
Hier schaam je je toch dood voor?quote:Beste -klantnaam-,
Wij van de -knip- servicedesk proberen je al enige tijdt te bereiken.
Het is namelijk zo dat wij jouw oude laptop graag retour ouden willen hebben zodat
wij de oude data van jouw kunnen plaatsen op jouw nieuwe laptop.
Wij hebben jouw meerdere malen proberen te bellen en dit is tevens zover ik weet.
Al het tweede mailtje wat naar je wordt verstuurd. Vorige mailtje dateert uit 15-07.
Zou je met ons graag met spoed contact op willen nemen.
Met vriendelijke groeten,
-kut collega-.
damn....ist turk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet dat mijn Nederlandse slecht is, maar mijn kut collega maakt er helemaal een zooi van
Check dit mailtje:
[..]
Hier schaam je je toch dood voor?![]()
Gewoon uit eigen naam versturen, ipv groepsmailbox met alle standaard gegevens eronder enz..(best handig om het telefoon nr. er bij te vermelden als iemand moet terugbellen).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
damn....ist turk?dit is echt slecht .... mijn nederlands is iets goeder
trouwens wel logisch dat ze dan niet reageren....ze denken dat het nep is
wat een figuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon uit eigen naam versturen, ipv groepsmailbox met alle standaard gegevens eronder enz..(best handig om het telefoon nr. er bij te vermelden als iemand moet terugbellen).
Hij had zelfs de naam van de klant verkeerd geschreven
Wat een kwast zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet dat mijn Nederlandse slecht is, maar mijn kut collega maakt er helemaal een zooi van
Check dit mailtje:
[..]
Hier schaam je je toch dood voor?![]()
Volgens mij gewoon analfabeetquote:
dat sowiesoquote:
Zo praat hij ook he, das nog erger!quote:
Ongekend, i knowquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een kwast zeg![]()
![]()
Tijd ook echt met dt![]()
![]()
whehehe ik tjeque alteit mein spellingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo praat hij ook he, das nog erger!
Ik schaam me gewoon voor die gozer... dat ik hier op fok! op of msn fouten maak,
i dont care (ik ben gewoon slecht in nederlands), maar een officieel mailtje check je toch ff op spelling?
Et oe smaakelikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ongekend, i know
Maar ik ben even eten![]()
eetseequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ongekend, i know
Maar ik ben even eten![]()
spelingtjek werkt kaaigoet!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik tjeque alteit mein spelling
ov ju worst luzt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:07 schreef nicomart het volgende:
wad zech je?
Vaffanculo!quote:
oow wat heeft ze (of niet) gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis en zooo trots op onze Ronja
Ze leren snel he!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo ontzettend goed geluisterd tijdens het spelen met de buurhond
ti sburo in facciaquote:
Godsamme mij bent echt goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ti sburo in faccia![]()
en nee de vertaling daar van wil je niet weten
waarsch het eerste deel niet helemaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme mij bent echt goed
Kan een deel niet ontcijferen
het gaat over iets in je gezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarsch het eerste deel niet helemaal![]()
moesten we maar houde zo (denk ik zo maar) en nee het gaat niet over je moeder
Volgens mij heb ik 'm alquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarsch het eerste deel niet helemaal![]()
moesten we maar houde zo (denk ik zo maar) en nee het gaat niet over je moeder
nou wordt ik heus wel nieuwsgierig ook al wil ik het niet wetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm al
Tis maar goed dat we dit allemaal tegen elkaar kunnen roepen in dit topic![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
het gaat over iets in je gezichtzo ver kwam bablefish
uhuhuh wil je echt nie wetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou wordt ik heus wel nieuwsgierig ook al wil ik het niet weten
lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Wat doe je als je ziet dat de salami en roomkaas op moet?
Smeer de salami in met roomkaas, rol hem op en eet hem op
heee nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Wat doe je als je ziet dat de salami en roomkaas op moet?
Smeer de salami in met roomkaas, rol hem op en eet hem op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |