ik vond gister nog 2 boeken spaans ongebruiktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begin met Spaans..Dan wordt het Italiaans best makkelijk
Die zin ziet er best gek uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond gister nog 2 boeken spaans ongebruikt
gastquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zin ziet er best gek uitAls je een beetje doordenkt
Doe maar niet..kom op zeg..je gaat samenwonenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
gastyou pervert
staat wel een leuke dame op de voorkant, maar om het op die manier te gebruiken
daaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar niet..kom op zeg..je gaat samenwonen
* Sgele zet de koektrommel op tafelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:22 schreef nicomart het volgende:
Doe mij maar een bakkie thee!
succesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet de koektrommel op tafel
Ik ben ff vergaderen
moguh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning steekt ff kop boven, ff adem halen
mogguh!
ach.. je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden. Een koekje kan er vast wel vanafquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady lust ook wel een koekje
Ik ben alleen niet aan het werk, dus hier hoor ik ook niet thuis
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:27 schreef nicomart het volgende:
ach.. je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden. Een koekje kan er vast wel vanaf
Als ik ff niets te doen hebt, vind je me overalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
hey lovely lady jij ook hier
oeps ik ben wat vergeten
jah lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hooiii
Zal ik voor koffiejuf spelen, dan werk ik toch een beetje voor jullie...
Hier dus het zelfde, ik heb me alleen voorgenomen vandaag lekker relaxt aan te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gah druk druk .... wrom tis vakantie tijd ... grrr op bokken allemaal
ah vandaar! gezellig hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ff niets te doen hebt, vind je me overal
Zo ken ik er hier ook nog 1quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
ik erger me dood aan mn collega. Wat een eikel, zowel in looks als in karakter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
hier is het juist rustig met vakantie tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier dus het zelfde, ik heb me alleen voorgenomen vandaag lekker relaxt aan te doen
Hier juist druk, maar ik ben de enige die veel en snel werkt... vandaag neem ik hun tempo wel even aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier is het juist rustig met vakantie tijd
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ken ik er hier ook nog 1Goed idee en nooit meer terug laten keren, nog beter laten zinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg helemaal niks meer tegen die klootviool buiten het noodzakelijke, leuk werken zo
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Gelukkig zijn wij er nog!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zit nu helemaal alleen en morgen ook
best saai
Ik praat alleen tegen mijn kut collega als het echt MOET.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed idee en nooit meer terug laten keren, nog beter laten zinken!
Ik zeg helemaal niks meer tegen die klootviool buiten het noodzakelijke, leuk werken zo
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zit nu helemaal alleen en morgen ook
best saai
schrale troost dat ik niet de enige ben met een eikel als collega.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik praat alleen tegen mijn kut collega als het echt MOET.
Graag zou ik hem laten afzinken...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ken ik er hier ook nog 1grote boot ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nog heel ziekenhuis vol met eikels die mogen allemaal mee
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ah dank, over een half uurtje kan ik naar huis en dan ga ik een pot thee zettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geeft een deken aan Draculetjealstu
nog maar vijf uur en 3 dagen tot de vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
nu zelfs nog 15 min!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |