Hottie and the Nottie? Epic Movie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef kraaksandaal het volgende:
Je zoekt ff op de laagste beoordelingen en dan zie je de beste films.
Dat ik me niet de tering zou vervelen als ik er naar keek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:29 schreef GaylordF0kker het volgende:
Wat had je verwacht bij Batman, Zohan of Wilderness? Een diepe filosofische verhandeling over het zijn?
Bij Zohar kan ik me dat voorstellen maar Batman was nou niet echt een verveel-film. Misschien je humeur dat wat onwrikbaar was?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ik me niet de tering zou vervelen als ik er naar keek.
Dat trekt nog wel bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:32 schreef afcajos het volgende:
Hmm dat een film kan tegenvallen doordat je er grote verwachtingen van hebt maakt de film toch niet slecht?
Ik zie er tegen op om de dark knight te kijken, vooral omdat ie op elke ratingsite hoger staat dan mijn favoriete film: "the shawshank redemption" Doordat ie zo hoog staat moet ie eigenlijk wel beter zijn en kan ie alleen maar tegen vallen
Inderdaad, paar weken en die film staat op 30 ofzoquote:
Ik vond Batman gewoon kut, wanneer ik hem nou zou kijken maakt echt niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:33 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Bij Zohar kan ik me dat voorstellen maar Batman was nou niet echt een verveel-film. Misschien je humeur dat wat onwrikbaar was?
Maar the dark knight heeft toch al bijna 200.000 stemmen, das toch al meer dan de nummer 4 en 5quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad, paar weken en die film staat op 30 ofzo
Was net zo bij No County For Old men, die stond toen ie net uit was op 1, daar bleef die een hele tijd, en staat nu dik in de 40 ofzo
Maarja, IMDB verpaupert ook.
[..]
Ik vond Batman gewoon kut, wanneer ik hem nou zou kijken maakt echt niet uit.
Omdat je dat niet van te voren weet, getuige dit topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als het goede films zijn, waarom niet?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef El_Rolando het volgende:
Dark Night, wat een titel.
Dat kan ook niets anders dan bagger zijn..
In een kat in de zak heeft iedereen al ooit weleens gekocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat je dat niet van te voren weet, getuige dit topic![]()
Wel in een kooitje, maar in de zak.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In een kat in de zak heeft iedereen al ooit weleens gekocht.
In de zak kun je ze beter ver in de vijver gooien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel in een kooitje, maar in de zak.....
Is het nu weer een "in" om de Dark Night niet leuk te vinden omdat het merendeel de film wel leuk vindt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
TS is naar de b-film Dark Night geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ja, maar dan koop ik toch liever een kat in een kooitje en een zak heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:51 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In de zak kun je ze beter ver in de vijver gooien.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het nu weer een "in" om de Dark Night niet leuk te vinden omdat het merendeel de film wel leuk vindt?![]()
Kijk mij eens alternatief zijnJij hebt toch hopelijk door dat Dark Night geen Batman film is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh pls
Oeps ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt toch hopelijk door dat Dark Night geen Batman film is?
Oh pls
TS gaat niet naar bioscopen mits het heel goede films zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
TS is naar de b-film Dark Night geweest...
Hey ik ben geen gast, ik ben een geregistreerd user!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:06 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Gasten, leer eerst eens de titel van de film goed schrijven!
Met je username met spelfout.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:06 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Gasten, leer eerst eens de titel van de film goed schrijven!![]()
Ik schreef het één keer fout, de titel van die kutbatman film, en nu gaan jullie daarop lopen zeiken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:06 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Gasten, leer eerst eens de titel van de film goed schrijven!![]()
Jij begon met offtopic gezeik!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:11 schreef kraaksandaal het volgende:
Al dat offtopic gezeik ,zegt al genoeg.
Gelukkig is Oplaat m'n achternaamquote:
Het was niet alleen voor jou bedoeld, het is meer dat iedereen het zomaar overneemtquote:Ik schreef het één keer fout, de titel van die kutbatman film, en nu gaan jullie daarop lopen zeiken?
Alsof die film 3 keer beter word als je de titel goed hebt. En één lidwoordje, komop, als ik nou zou zeggen The Dark Knight Rider ofzo, oké.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt toch hopelijk door dat Dark KNight geen Batman film is?
Oh pls
Jij schrijft het ook niet goedquote:Hey ik ben geen gast, ik ben een geregistreerd user!
En ik schrijf de titel van de film goed en jij moet lezen![]()
Shaft meets Knight Rider....dude die zou ik zeker kijken. Bad-ass.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:08 schreef RacerDKB het volgende:
The Dark Knight Rider
Nu begrijpend leren lezen en dan terug komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
[..]
Jij schrijft het ook niet goed
Gehyped kan nog steeds goed zijn...... wat een gehyped woord is gehyped eigenlijk ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:27 schreef ernstigezaak het volgende:
Hancock
Transformers
Tja... de meest gehypte shitfilms.Niet allemaal hoor. Uitzonderingen.
Epic Moviequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hottie and the Nottie? Epic Movie?
heeuj ben jij niet die MODquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik had dat met Jumper, wat een kansloze bagger film was dat he.Ging echt nergens over.
En Zohan lijkt me inderdaad ook niet leuk terwijl ik Adam Sandler normaal wel leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Die 18 jarige?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:41 schreef afcajos het volgende:
Jumper heb ik trouwens een keer met een chickie bij mij op mn kamer gekeken, dus heb geen flauw idee of de film nou goed was of niet
Nee mn toemalige vriendinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die 18 jarige?![]()
En ja, die grap is al een tijdje uit
Infidelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik had dat met Jumper, wat een kansloze bagger film was dat he.Ging echt nergens over.
En Zohan lijkt me inderdaad ook niet leuk terwijl ik Adam Sandler normaal wel leuk vind. Je zie bij zijn films ook altijd dezelfde figuren terugkeren. Rob Schneider, Allen Covert, Steve Buscemi etc.
/nodquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef boskameel het volgende:
[..]
Infidel! Hoe durf je Steve af te kraken
.
Whehequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef El_Rolando het volgende:
Dark Night, wat een titel.
Dat kan ook niets anders dan bagger zijn..
Wat vind jij goed dan?:') Eurotrip? Harold & Kumar?quote:
Ik heb me eerlijk gezegd wel heel erg vermaakt met beide Harold & Kumar filmsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat vind jij goed dan?:') Eurotrip? Harold & Kumar?
nooit van gehoord vertelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat vind jij goed dan?:') Eurotrip? Harold & Kumar?
Ik ook, maar ik vind het vermakelijke films, geen goede films.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb me eerlijk gezegd wel heel erg vermaakt met beide Harold & Kumar films
Dat kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het vermakelijke films, geen goede films.
Het was sarcasme, maar ik ben wel benieuwd wat jij wel goed vind dan.quote:
Ik heb de film nog niet gezien, maar het hoge punt is volgens mij te wijten aan het overlijden van die gast wiens naam ik even kwijt ben. Sentimentele waarde enzo. Dat het een slechte film is lijkt me dan ook weer sterk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Inverted_World het volgende:
Tevens gister The Dark Knight gezien, en ik snap niet waar TS over loopt te klagen, ik vond het redelijke goede film. Nou zou ik hem nooit op plek één zetten van IMDB maar hij zou waarschijnlijk wel redelijk scoren, ik vond hem beter dat Batman Begins in ieder geval.
Ik ben vooral benieuwd naar argumenten waarom die nou zo slecht was?
Klopt, dat denk ik ook ja, Heath Ledger is he trouwens. Maar het is best een aanrader, toch nog iets meer dan alleen erg vermakelijk eigelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien, maar het hoge punt is volgens mij te wijten aan het overlijden van die gast wiens naam ik even kwijt ben. Sentimentele waarde enzo. Dat het een slechte film is lijkt me dan ook weer sterk.
Ik heb nog nooit een Batman-film gezien, maar ik denk dat ik er toch maar voor moet zwichten deze keerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klopt, dat denk ik ook ja, Heath Ledger is he trouwens. Maar het is best een aanrader, toch nog iets meer dan alleen erg vermakelijk eigelijk.
Dit topic gaat toch over tegenvallende films. Nou ik had donnie darko gekeken en ik snapte er geen reet van, wat een vage film. Ik dacht dat het aan mijn vrouw-zijn lag maar mijn vriend had hetzelfde...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was sarcasme, maar ik ben wel benieuwd wat jij wel goed vind dan.
Oh men maar dat was pas een kutfilm! Die is alleen maar zo hoog geëindigd omdat al die rukkertjes denken dat het heel elitair is om van een Coen film te houden, types die uren gaan lopen 'discussieren' op internet over dat de huurmoordenaar eigenlijk de personificatie van de Dood is. Terwijl het overduidelijk is dat de Coen brothers die film gewoon als een lange masturbatiesessie hebben opgezet, en toen bleek dat ze wat belangrijke shots niet konden gebruiken, de boel maar rommelig aan elkaar hebben geplakt. En zie iedereen ermee weglopen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
Was net zo bij No County For Old men, die stond toen ie net uit was op 1, daar bleef die een hele tijd, en staat nu dik in de 40 ofzo
Maarja, IMDB verpaupert ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ik dacht, als 200.000 mensen op The Dark Knight stemmen, en hij nog steeds een 9.2 heeft als cijfer, dan moet het wel een goede film zijn. Achteraf bleek dat niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef Jorwol het volgende:
TS is gewoon dom, want hij weet niet dat elke filmbeoordelingssite gebaseerd is op ANDERMANS mening...
Waar staat dan dat ik naar de bios geweest ben? Inderdaad, een TS'je, een R5'je, en een dvdripquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
in welke bioscoop is het mogelijk om 3 films die erg lang duren achter elkaar te kijken dan?
Volgens mij heeft TS gewoon de cam-versies gedownload
maar vond hem dan ook wel ijzersterk acteren!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien, maar het hoge punt is volgens mij te wijten aan het overlijden van die gast wiens naam ik even kwijt ben. Sentimentele waarde enzo. Dat het een slechte film is lijkt me dan ook weer sterk.
Ik baseer mijn mening niet op het feit dat ie op nummer 1 staat, ik heb hem gewoon gekeken en vond hem kut. Dat ook nog eens bleek dat ie op nummer 1 staat op IMDB, daar kan ik me dan weinig bij voorstellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:13 schreef TC03 het volgende:
Ik word zo moe van het gezeur op TDK. Iedereen spiegelt zijn ervaring aan de nummer 1 positie op IMDB. Wat is dat nou voor een rare manier van je mening geven? Het is niet de beste film ooit, maar ik vind het zeker wel een van de beste films die ik in jaren gezien heb. Als er dan één film onterecht de nummer 1 positie kaapt, vind ik het niet erg dat het The Dark Knight. Het is tenslotte een fantastische film, en de top 250 is niet meer dan een lijst op internet.
Hm. De film is inderdaad zwaar overgewaardeerd. Maar voor de rest is het een goed opgezette zomerblockbuster met prima acteurs die weinig steekjes laten vallen. Als je daar niet van kan houden ben je wel een beetje een zeikerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht, als 200.000 mensen op The Dark Knight stemmen, en hij nog steeds een 9.2 heeft als cijfer, dan moet het wel een goede film zijn. Achteraf bleek dat niet zo te zijn.
Als een film een 10 heeft, en er hebben maar 3 mensen gestemd, heb ik daar schijt aan, maar 200.000 stemmen is toch wel wat anders. En ik heb ze niet gekeken vanwege het IMDB cijfer hoor.
Een vriend van mij is zoeen rukker die zo praat over No Country For Old Men. En dan maar volhouden dat hij bijv. de man als de dood ziet en het NIET heeft gelezen vanaf internet of iets dergelijks en daarom een goede film vind.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh men maar dat was pas een kutfilm! Die is alleen maar zo hoog geëindigd omdat al die rukkertjes denken dat het heel elitair is om van een Coen film te houden, types die uren gaan lopen 'discussieren' op internet over dat de huurmoordenaar eigenlijk de personificatie van de Dood is. Terwijl het overduidelijk is dat de Coen brothers die film gewoon als een lange masturbatiesessie hebben opgezet, en toen bleek dat ze wat belangrijke shots niet konden gebruiken, de boel maar rommelig aan elkaar hebben geplakt. En zie iedereen ermee weglopen!
Iets minder erg, maar ook een tegenvaller was die andere grote film van vorig jaar waar hij mee concurreerde, There Will Be Blood, ook in de top 50 geindigd, sterke oscarkandidaat, ook een boutfilm. Het zou toch wel leuk zijn als je voor ten minste één personage in een drie uur durende film enige sympathie voelt. Dan heb je bij het einde tenminste niet zoiets van nou hehe, afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |