Nee mn toemalige vriendinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die 18 jarige?![]()
En ja, die grap is al een tijdje uit
Infidelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik had dat met Jumper, wat een kansloze bagger film was dat he.Ging echt nergens over.
En Zohan lijkt me inderdaad ook niet leuk terwijl ik Adam Sandler normaal wel leuk vind. Je zie bij zijn films ook altijd dezelfde figuren terugkeren. Rob Schneider, Allen Covert, Steve Buscemi etc.
/nodquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef boskameel het volgende:
[..]
Infidel! Hoe durf je Steve af te kraken
.
Whehequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef El_Rolando het volgende:
Dark Night, wat een titel.
Dat kan ook niets anders dan bagger zijn..
Wat vind jij goed dan?:') Eurotrip? Harold & Kumar?quote:
Ik heb me eerlijk gezegd wel heel erg vermaakt met beide Harold & Kumar filmsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat vind jij goed dan?:') Eurotrip? Harold & Kumar?
nooit van gehoord vertelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat vind jij goed dan?:') Eurotrip? Harold & Kumar?
Ik ook, maar ik vind het vermakelijke films, geen goede films.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb me eerlijk gezegd wel heel erg vermaakt met beide Harold & Kumar films
Dat kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het vermakelijke films, geen goede films.
Het was sarcasme, maar ik ben wel benieuwd wat jij wel goed vind dan.quote:
Ik heb de film nog niet gezien, maar het hoge punt is volgens mij te wijten aan het overlijden van die gast wiens naam ik even kwijt ben. Sentimentele waarde enzo. Dat het een slechte film is lijkt me dan ook weer sterk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Inverted_World het volgende:
Tevens gister The Dark Knight gezien, en ik snap niet waar TS over loopt te klagen, ik vond het redelijke goede film. Nou zou ik hem nooit op plek één zetten van IMDB maar hij zou waarschijnlijk wel redelijk scoren, ik vond hem beter dat Batman Begins in ieder geval.
Ik ben vooral benieuwd naar argumenten waarom die nou zo slecht was?
Klopt, dat denk ik ook ja, Heath Ledger is he trouwens. Maar het is best een aanrader, toch nog iets meer dan alleen erg vermakelijk eigelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien, maar het hoge punt is volgens mij te wijten aan het overlijden van die gast wiens naam ik even kwijt ben. Sentimentele waarde enzo. Dat het een slechte film is lijkt me dan ook weer sterk.
Ik heb nog nooit een Batman-film gezien, maar ik denk dat ik er toch maar voor moet zwichten deze keerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klopt, dat denk ik ook ja, Heath Ledger is he trouwens. Maar het is best een aanrader, toch nog iets meer dan alleen erg vermakelijk eigelijk.
Dit topic gaat toch over tegenvallende films. Nou ik had donnie darko gekeken en ik snapte er geen reet van, wat een vage film. Ik dacht dat het aan mijn vrouw-zijn lag maar mijn vriend had hetzelfde...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was sarcasme, maar ik ben wel benieuwd wat jij wel goed vind dan.
Oh men maar dat was pas een kutfilm! Die is alleen maar zo hoog geëindigd omdat al die rukkertjes denken dat het heel elitair is om van een Coen film te houden, types die uren gaan lopen 'discussieren' op internet over dat de huurmoordenaar eigenlijk de personificatie van de Dood is. Terwijl het overduidelijk is dat de Coen brothers die film gewoon als een lange masturbatiesessie hebben opgezet, en toen bleek dat ze wat belangrijke shots niet konden gebruiken, de boel maar rommelig aan elkaar hebben geplakt. En zie iedereen ermee weglopen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
Was net zo bij No County For Old men, die stond toen ie net uit was op 1, daar bleef die een hele tijd, en staat nu dik in de 40 ofzo
Maarja, IMDB verpaupert ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |