Overal zijn van dit soort gasten, pure onzin wat jij tegen mij lult momenteel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten.
Dat doet je goed.
Koop er eentje voor me en ik maak geld overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:31 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt inderdaad in Antwerpen e.d. op markten gewoon verkocht te worden. Mocht je echter aan de grens aangehouden worden hebbie een probleem. (never gonna happen)
Ik zie overigens steeds overal gevcraagd worden naar BBguns, ik zou eigenlijk (15 minuten vanaf Belgische grens wonend) een handeltje moeten starten of zo.. Alleen justitie in je nek is weer zo lastig..![]()
Overigens in België nog nooit met eigen ogen BB guns in een winkel zien liggen. Schijnt dat ze het overigens erg zwaar kunnen beboeten. Een hk G36 replica lijkt mij echter ook wel nice.
Dat is zeker een goed alternatief, maar het blijft tricky.quote:Verzending naar Nederland = 7 eur/pakket (één of meerdere
artikelen).
Paketten voor Nederland doen wij rechtstreeks in Nederland
op de TNT post. Dat kan omdat wij op slechts 4 Km van de
Nederlandse grens bevinden, en dus de paketten voor
Nederlandse kopers in NL op de post doen. Voordeel is dat
NL-kopers slechts het binnenlands verzendtarief (van
tnt-post) betalen. Bovendien krijgen NL-kopers hun pakket
ook snel en veilig aan thuis.
Per pakket kan u meerdere artikelen laten verzenden zodat u
slechts éénmaal de verzendkosten betaald.
Van alle artikelen hebben wij meerdere stuks in stock, zodat
u dus ook meerdere kunt bestellen.
Verzendwijze : Al onze aritkelen zijn nieuw en zitten in de
orginele doos.
Voor verzending verpakken wij in een stevige tweede neutrale
en discrete omdoos waar enkel uw adres opstaat. Zodoende zal
de postbode niet schrikken of nieuwschierig zijn wat er in
het pakket zit.
De doos wordt gevuld met het artikel en verder opgevuld met
krantenpapier zodat het artikel niet heen en weer schud in
de doos tijdens transport.
Nee, ik zoek er een die helemaal glad is aan de bovenkant, zodat er een zuignap op kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef lezut het volgende:
@Maruna
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8053
Mss dat je zoiets bedoeld?
(jeh, eerste post op fok. Maar ben meer een lezer dan een schrijver)
Ik moet zeggen dat ik het ook erg tof vindt, alleen het blijft toch erg gevaarlijk (ligt aan de gebruiker uiteraard).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:57 schreef Dionysiou het volgende:
Tja, België he..
Vooral deze: http://www.marktplaza.be/(...)J-250Fps-6068016.php
Met een rode laser om te richten, die is echt tof..
Je hebt er zelfs tanks die je kan besturen en schieten en kan draaien alles niet normaal.
Je hebt zelf perongeluk op ENABLE BULKRATE PRICES geklikt. Dat doet DS niet om te naaienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil een bestelling plaatsen, en ineens moet ik 1,70$ extra betalen
1.70 Package Tracking Service is mandatory for BULKRATE orders
Maar ik heb geen bulkrate shit.. en dan leeg ik m'n hele winkelwagen, en doe ik ander producht weer 1,70$ proberen ze me er in te naaien ofzo?
EDIT: Opgelost, ik weet niet of ze het express deden maar bij Coupon stond er: BULKRATE.
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sorry, ik zal niet meer zo doen
Ik zag het moest de coupon code verwijderen
Heb trouwens net weer 2 orders neergezet totaal 12 euro ongeveer, de dollar moet weer 1,60 worden! Gaat dat nog gebeuren?
-knip-
1x 08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke)
Zijn er nog dingen die leuk zijn om te kopen?
Als je een écht goed zichtbare wilt moet je de True 50 nemen, die is echt tof om te zien gewoonquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil trouwens van DX een goeie groene laser kopen die goed zichtbaar is hij hoeft niet te branden want daarvoor koop ik die 200mW al voor. Iemand daar zei dat dit het beste was, maar ik wil toch weten wat denken jullie? Hij moet sterk, goedzichtbaar zijn, en een beetje mooi eruit zien. En de batterijtjes
I'd recommend getting a 30mW Romisen L-B030 laser (sku.10557 )
The Romisen just has much better durability than the True 30mW (sku.469 )
Along with some rechargeable CR2 batteries, some rechargeable CR123A batteries, and a CR123A charger (I'd recommend the Trustfire) and the CR2 charger (sku.2031 )
Kan je het niet neerleggen en erop trappen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar isquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Kan ook ja weet nog bij de kermis moest je zoveel punten hebben voor 1 ding (oplichters) en dan stampte je erop, maar bedankt voor de waarschuwing!
Waarom heb jij de 30 dan gekocht en niet de true 50?
PS: Spam ik teveel... ?
Ga ik ook doen, waarschuw me dan tegen die tijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Oja, nu zie ik het 54$ iets te duur voor mij..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Hee bedankt ; top uitleg ; eindelijk eens kunnen zien hoeveel t bij patpal isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gezien.. Maar dan heb ik er maar eentje, terwijl ik voor bijna hetzelfde geld 3 zou kunnen hebben.. Als die ooit op voorraad waren.. Zal er wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk gewoon 3 losse pouches koop ja..Kost natuurlijk netto nog niets.
![]()
Overigens, de wisselkoersen van Paypal kan je alleen zien als je ingelogd bent.. En dan hebben ze het ook nog eens freaking makkelijk (NOT) gemaakt. Hoe? Nou:
* Log in op je paypal;
* ga naar Help rechts boven in;
* Kies artikel nummer 5 uit de top 5 meest gestelde vragen: "Waar vind ik de wisselkoersen van Paypal?";
* In het antwoord op die vraag staat een link naar de valuta omreken functie.
Schijnt overigens zo te zijn dat je bij het uiteindelijke betalen met Paypal dit ook ergens moet kunnen zien, maar ik reken spullen bij DealExtreme altijd af met de Express Checkout, en daar ben ik het nog niet tegengekomen.
Waarom?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga slapen nu..
Ik heb de request aangevraagt dus die moet nog geplaatst worden
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wacht wel of DX ze gaat leveren dan.
Ik hoop het eigenlijk ook meerquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.
dan kijk je ook bij luchtdruk vriendquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:33 schreef neo2000 het volgende:
Whahaha.. Check die prijzen van de 2e airsoft shop..!
Maar beide shops hebben geen H&K G36, dus ja..Check overigens het detail van deze gun itt die van de Belgische shops, en je weet waarom die guns hier niet verkocht mogen worden.
Houdt er daarom ook rekening mee dat, mocht je er wat proberen te bestellen je niet vooruit betaalt oid, kans dat die belgen cashen en niet leveren zit er wel in, juridisch hebbie natuurlijk geen poot om op te staan en de Belgen lopen het risico als ze het op gaan sturen.
Zucht..vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat ze zo leuk zijn en goedkoopVerder weet ik ook niet wat ik ermee moet eigenlijk
En natuurlijk allemaal èèn item per bestelling, dus alles wordt apart verzonden, en daarom lekker snel in huisquote:SKU Product or Service Name
00635 USB Vacuum Black Silver $4.08 (voor de gein)
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) $1.98
10259 Silver Metal Men's Wrist Watch $7.28 (kijken als het wat is...)
08715 Coughing and Screaming Dual Bloody-Red Lungs Sensing Ashtray $6.68 ()
11397 Compact CA-100 Compatiable USB Charger for Nokia Phones $2.39 (handig, in NL 20 euro!)
08667 Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $2.20 (kon het niet weerstaan)
Eigenlijk heeft deze vraag 2 goede antwoorden:quote:
Ik weet ut, vind het alleen nogal excessief voor een toy..quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan kijk je ook bij luchtdruk vriend![]()
Ja, en deze is wel redelijk.. Heb geen vergelijkende test kunnen doen met FM transmitters welke hier te koop zijn..:Pquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:49 schreef xminator het volgende:
Heb: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9874 besteld. Kijken of het wat is. Heeft er iemand hiervoor al een FM transmitter besteld? En hoe was die?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de DX points van een bestelling goedgekeurd worden?
Ik heb nu 32 punten, en nog 4 pending points, en ik wil die Ei-klok hebben van 35 punten!
quote:DX reward points summary
"DX points collected" means all points (active + pending) in your account. "DX points available for use" are the points that are ready for immediate redemption.
When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.
Points available for use is negative?
The reward points database is currently unable to relate refunds to original purchases and therefore if an order is quickly refunded after purchase the available for use / active points can become negative. In our next system update we will have this behavior addressed.
Total points collected (historical): 142 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 20 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 37
Muggen op het plafond zappen terwijl je in bed ligt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja... wat moet ik nou met een laser?![]()
Behalve een imitatie doen van Dr Evil.
Je kan, mits je écht goede kwaliteit wilt en niet een enorm ding mee wilt sjouwen, het beste een ''XM-I X-mini Capsule Speaker'' nemen. Heb ik zelf ook, en zelfs de bass isquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek een goeie luidspreker voor mijn iPod die o.a. dit liedje op een hoge geluidkwaliteit aankan:
Zonder ''scheuren'' of geruis in het muziek, of kan ik b eter op bol.com kopen?
Of Logitech bijv zoja, raad me aan welke aub..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je de sku voor me van die jij hebt en die van 30 euro?
Thanxx
Nee, ze hebben de chineesjes het ff snel laten maken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef THEFXR het volgende:
grrr, ik heb op 7 aug besteld, de order is pas vandaag 19 aug verzonden![]()
hebben ze daar meegedaan aan de spelen ofzo?
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef 8D het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
Ervaringen: Ja euh, spaar ze allemaal ?
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef 8D het volgende:
[..]
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebben
Krijg ik wel waar voor mijn geldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef lezut het volgende:
Die olympische spelen mogen overigens ook wel stoppen, dan kunnen ze de fabrieken weer aanzetten.
De dollar zakt me veel te hard en alles staat op Sold Out
Dat doet DX altijd, overal als er een product is waar Apple of iets anders, Philips bijv, dan blurren ze het weg. Heeft met rechtszaken te maken enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Is dat etiketje nou gecensureerd?
Ze hebben wel goede kloon ipod dingen heb zelf ook oplader gekochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer besteld.
[ afbeelding ]
I-pod socks, 6 stuks voor $4,30!
Ik heb een echte, met etiketje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zijn neppe sokken, iPod sokken hebben geen etiketje ik heb ze via ebay erg goedkoop gekocht 0,99 GBP dan heb je zonder etiketje.. Komen morgen aan
Mwah, weet nog niet precies. Ik wil eigenlijk nog wel een horloge van DX, en die groene 30 mW laser moet ik eigenlijk ook nog wel een keer kopen. Maar ik zit momenteel even krap bij kas, dus ik heb even wat minder gelegenheid om geld richting HK te sturen.quote:
Aan de ene kant denk ik 'zal toch niet, dat bestellen ze toch wel zelf op DX', aan de andere kant stikt het natuurlijk nog steeds van de domme mensen met een fobie voor paypal / bestellen uit het buitenland etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:21 schreef lezut het volgende:
Maar ik vraag me af of handel in zooi van DX echt geld op zou leveren.
Gewoon alles doorzoeken op die site.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, ik heb gister 5 dingen besteld vandaag/gisternacht alles op Packaging behalve 1 pakketje van 3 dingen <3 Dus als ik morgen ochtend kijk staat alles op Sending!
PS: Iemand nog leuke dingetjes gezien? Zoals kleine laserpennetjes, magneetjes etc.
Aangeschaftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemorgen..
Whoo, ik zag ineens dit ding; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12872
Die zet ik zeker in m'n wishlist!
Kan je niet lezen? houder voor scheermesje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb die chips ding ook aangeschaft, ik wil hem zo snel mogelijk voor als ik een keer trek heb 's avonds en niet vet wil
Wat is dat voor ding die je ookaanschaft?
Het regent buitenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef Klonk het volgende:
godsamme zeg, lijkt hier verdomme wel een kleuterklas, doe normaal tegen elkaar of ga lekker buiten spelen...
''Mirror Mount Shaver Holder'' Spreekt voor zich.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb die chips ding ook aangeschaft, ik wil hem zo snel mogelijk voor als ik een keer trek heb 's avonds en niet vet wil
Wat is dat voor ding die je ookaanschaft?
Yup ik keek niet goed omdat er ook bij stond voor glazen en bekers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
''Mirror Mount Shaver Holder'' Spreekt voor zich.
Kap is ofzo, klein kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:57 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemorgen..
Jahoor, ik had gelijk 4 pakketjes verzonden haha..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |