1 |
Uiteraardquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Had je de code al gewijzigd in de OP?
Kan ik die kopiëren?
Ik weet het wel zeker!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vlotje![]()
In dit topic gaan we de duizend halen, ik voel het!![]()
Arme Litso, ik vroeg het nog zo zachtjesquote:
Ken je nagaan hoe lang geleden dat voor mij is geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Och heden! Daar woonde ik vroeger haast![]()
Het heet nu "Loco", maar is eigenlijk nog niets veranderd.
Memories
Wij hebben elkaar gemist op een bruiloft laatstquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef lynda het volgende:
Deeltje 7
Ik heb het zo verschrikkelijk druk op en met werk dus ik reageer niet zo veel! Lees wel elke keer even bij
Zeg Sanne....mocht het zo zijn dat jij de 20e ook gaat rijden. Komen AC en DC dan ook mee?quote:
Ik voel een kloofjequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe lang geleden dat voor mij is geweest.
Jij bent nogjong...
Door de jeugdige achterburen werd me net verzekerd dat 37 heus heul jong is en dat ze heul nie hadden gedacht dat ik 37 werdquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Lynda![]()
Nokkeltje![]()
En wie is er bijhijnaaaaaa jaaaaharig!![]()
SAY IT LOUDquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
DUIZEND!
37 is ook jong!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Door de jeugdige achterburen werd me net verzekerd dat 37 heus heul jong is en dat ze heul nie hadden gedacht dat ik 37 werd
Doe rustig aan, we hebben nog tijd zatquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef Strychnine het volgende:
Tvp.
Mijn moeder moet door vertrek van een collega 7 dagen per week werken (horeca, dus tot laat) dus we hebben nog geen tijd gehad om spullen uit te zoeken. Komt wel zo snel mogelijk voor elkaar, sorry dat het even duurt.
Gezien jouw nick zal ik dat dan maar aannemenquote:
jij bent toch nachten wakker dus neem aan dat het morgen om 7 uur klaar staatquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef Strychnine het volgende:
Tvp.
Mijn moeder moet door vertrek van een collega 7 dagen per week werken (horeca, dus tot laat) dus we hebben nog geen tijd gehad om spullen uit te zoeken. Komt wel zo snel mogelijk voor elkaar, sorry dat het even duurt.
Ja, maar heb mijn moeder er bij nodig, en die wil wel gewoon naar bed 's avondsquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij bent toch nachten wakker dus neem aan dat het morgen om 7 uur klaar staat
Wat leuk dat je even komt kijken en misschien mee doet!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef rene90 het volgende:
Gaat als een tierelier dit topic zeg, kom het nu pas eigenlijk tegen dus ik ga eens kijken of er nog iets ligt hier wat eventueel te doneren is of eventueel financieel. De 15e weer salaris.
verstandige moeder heb jij!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, maar heb mijn moeder er bij nodig, en die wil wel gewoon naar bed 's avonds
Ja, als ik nou zelf een operatie zou moetenquote:
Nope. Die gaat enkel doneren zodra we een asiel (er zit er maar 1quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:23 schreef rene90 het volgende:
Waren er trouwens nou nog bedrijven welwillend bevonden om te helpen? Las in een eerder deeltje iets over de Deka of iets? Alles daarmee goed afgelopen?
En andere bedrijven in de buurt van het Asiel? Misschien kan een representatief iemand eens langsgaan bij bedrijven, of niet zozeer bij bedrijven maar ook kleine ondernemingen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Die gaat enkel doneren zodra we een asiel (er zit er maar 1) in Den Helder doen.
Niet zozeer de grote bedrijven, dat gaat vaak ook wat stroever omdat er weer bepaalde regeltjes voor zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, als ik vrij was geweest had je bij mij kunnen komen!
Wilhelminaoord ligt tegen Noordwolde aan![]()
Rene, leuk dat je mss ook mee wil doen![]()
Ik ben niet het type dat persoonlijk bij bedrijven langsgaat om donaties op te halen eerlijk gezegd![]()
Maar ben wel representatief
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:34 schreef Manono het volgende:
tvp moet zolder uitmesten kom vast wel iets tegen
Bij dracu? Grappigquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar gemist op een bruiloft laatst
Ik hoorde dat er ook nog een andere fokster was, maar ik had geen idee wie.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij dracu? Grappig
D'r zus heb ik wel gezien.. Stiekem via haar doorgegeven dat ik toch wel even langs kwamDracu wist zelf van niets
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Nok????
Stilletjes????
Dat had ik willen meemaken!
Tekje voor de buren...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:05 schreef maan het volgende:
Ik heb me buren ook zo gek gekregen dat ze mee gaan doen
Zie mn editquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:52 schreef Sanne het volgende:
Ja dat riep ik al, rijden we in convooi.
Daar ben ik inmiddels bedreven in.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Ja iets met 7 uur reistijd en maximaal 45 minuten daar geweestquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je er ook was geweest, maar dat je toen al weg was. Je moest weer vroeg weg omdat je van ver kwam.
Maar goed.... wat van ver komt is lekker
Ik kende verder niemand trouwens (behalve draakje en zoessie), dus ik was wat stilletjes voor mijn doen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef MissBliss het volgende:[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] 1000[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thnx!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef Greys het volgende:
* Greys sluit aan in polonaise![]()
TheYoung1, ik heb je spulletjes in de lijst er bij gezet op blz 1![]()
Of medicijnen een goed idee zijn weet ik eigenlijk niet. Maar dat kunnen we vragen natuurlijk!
Nee joh, gewoon opslaan in je favorieten/bladwijzers, je hoeft ze niet opnieuw te uploadenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef TheYoung1 het volgende:
En Ingetje, rechts klikken-afbeelding opslaan en uploaden naar je foto-server![]()
Jippieieieiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon opslaan in je favorieten/bladwijzers, je hoeft ze niet opnieuw te uploaden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trots, verbaasd, blij en nog meer trots en blmk
ben ik niet meer de enige Sport medewerker met een hartquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
YAY 1000 euro al!
(slecht tvp I know)
Gefeliciteerd met het goede resultaat nu al!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trots, verbaasd, blij en nog meer trots en blmk
ik dacht dat mn pc tegenwoordig een spiegel bevatte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef Greys het volgende:MissBliss, ik krijg de slappe lach van die kudde leipo's hierboven!
Die heb ik doorgestreept, maar wel laten doorschemeren. Subtiel he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik dacht dat mn pc tegenwoordig een spiegel bevatte.
Wie heeft de 2000 doorgestreept? Gewoon als doel stellen
Nou we zijn echt *net* terug. Ff snel mac gehaald en gegeten. Hele dag gevlieg en gedoe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
We zien wel hoeveel we uiteindelijk ophalen...dit bedrag is al boven verwachting!![]()
Q, hoest met Dikkie?
Ja ik vind het anders maar eng, en MM ook. Hij slaapt wel vaker op de slaapkamer hoor, ja stiekemquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
Heftige dag geweest dus Q!
En wat lief dat ie op jullie slaapkamer mag slapen, heel goed, kan je hem goed in de gaten houden
Ik hoop iig het het zn pijn flink stilt, zodat hij zn poot gaat gebruiken. Al hoefde ik daar zeker vandaag, en ws morgen en overmorgen ook nog niet op te gaan rekenenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Van tramadol werd ik zelf al behoorlijk suf. laat staan wat dat bij een beestje ter weeg brengt. veel sterkte ermee.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe...
Idd maar goed in de gaten houden Q
Renequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef rene90 het volgende:
Ben ik weer, heb eventjes hier rondgevraagd en me ouders hebben waarschijnlijk nog een zooi dekens ook en handdoeken, speeltjes en alles. Maar als ik dit nou wil doneren, moet ik het dan eventjes naar MissBliss brengen (die is de vervoerster van Amsterdam) en die brengt het weer naar jullie?
Of tja hoe gaat dat traject zeg maar?
Oke nou even kijken hoor wat er allemaal nog te vinden is hier en dan kijk ik even of het de moeite waard is om het langs te brengen, anders doe ik het even per post maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rene![]()
Het is idd het mooiste als je het naar MB zou kunnen brengen. Zij komt 20 september dan met een volle auto naar Zwolle
Ja hoor....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Is dit ook goed genoeg?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:03 schreef donroyco het volgende:
Goedenavond, een beetje verlaat (in verband met vakantie) ben ik hier toch aanwezig..
Ja, alleen op Kreta zitten dus ook veel zwerfkatten en -honden..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoiiiiii!![]()
Ik miste je al!
Leuke vakantie gehad?
Ik ga over 3 weken naar Kretaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, alleen op Kreta zitten dus ook veel zwerfkatten en -honden..
Ik ga het hier even volgen
Prettige vakans alvastquote:
Mss kun je Hekates zelf een PM sturen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:44 schreef maan het volgende:
Ik zou wel graag het adres willen weten in Hengelo zodat ik het kan langs brengen kan die gene mij dan een pbtje sturen.
Vast bedankt..
We zijn hard aan het verzamelen namelijk
mischien is het iemand die geen account heeft op fok!,maar wel wil helpenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:18 schreef Greys het volgende:
Overigens, weet iemand al wie Caroline uit Kessenich is???
Kent iemand op Fok een Caroline uit België?
Dan kunnen we haar bedanken
ja,maar iedereen kan toch mailenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja maar als zij geen account heeft moet ze het rekeningnr. toch via iemand hebben gekregen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tumtumtuuum.
Voeg bij gedoneerde spullen maar handdoeken toe; heb mams overgehaald een deel weg te doen.
quote:
Nee nog even niet, omdat er 1 storting is sinds de laatste keer en het dus dan te zien is wie wat gestort heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan het totaalbedrag weer openbaar?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Oh en ik zie dat Rene zijn tagje al heeft!
Ja "Huh, kind, wat doe je nu op school? En wtf, wat doe ik op t werk?!?!"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:49 schreef Greys het volgende:
Jezus. Ze wisten anderhalf jaar geleden toen ze het hondje kregen ook wel dat de kinderen naar school zouden gaan neem ik aan. Ik haat dat soort mensen
Maar inderdaad, veel beter bij je oma dan in het asiel. Is je oma nog kwiek genoeg om een best jonge hond aan te kunnen?
Zo ging het dus wel gewoon hèquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:04 schreef Greys het volgende:Oh kewl! Klinkt als supergranny
Ik ga dat bij Bink ook eens proberen. Op commando laten poepen.
*poep!*
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Qwea het volgende:
Dat kan Baloe ook
"Baloe, ga maar een poepje doen. Toe maar"
*prutp,proprft, plrrrrrt"
Klah.
Hihi, echt, poepen op comandoquote:
quote:Goede middag Miranda,
Hierbij het langverwachte foto van het bordje. Het hangt er bijna een jaar.
Groetjes, Jacqueline
Stichting Dierenopvang Rijnmond,
Jacqueline Aukema,
administratief medewerker
Ik weet dat het een side effect van sommige medicijnen isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Qwea het volgende:
zeg, is het wel een beetje normaal dat een hond al ruim 33 uur geen poepjes heeft gedaan? Baloe zn laatste keer was gsiteren ochtend voor de operatie
Ik dacht dat tramadol idd de darmen wat over de zeik hielp. Maar ik heb ook het idee dat hij niet durft te poepen. Er komt natuurlijk behoorlijk wat kracht op de poot/knie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet dat het een side effect van sommige medicijnen isEven op de bijsluiter kijken? En het kan best zijn dat het allemaal nog even weer op gang moet komen neem ik aan.
Als dat is zal hij op een gegeven moment toch moeten. Denk dat dat wel los loopt. + wat TheYoung1 nog zegt en dan misschien de bijwerking ook nog. Ik zou het nog even aankijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat tramadol idd de darmen wat over de zeik hielp. Maar ik heb ook het idee dat hij niet durft te poepen. Er komt natuurlijk behoorlijk wat kracht op de poot/knie.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Oh jongens kijk nou wat ik net in mijn mail krijg, een foto van het bordje dat ze ter ere van ons hebben opgehangen in het Asiel Rotterdam, na onze actie van vorig jaar!![]()
[..]
[ afbeelding ]
Jup. Gisteren avond heeft hij in stappen van 8, 1.5 beker gehad. En vanochtend gewoon 1 beker en strax weer een beker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Moest je hem niet ook nuchter houden voor de operatie?
Mss heeft 'ie nog niet genoeg in zijn darmpjes óm fatsoenlijk te kunnen...?
Hmmmm, zal dan wel weer langzaam op gang komen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Gisteren avond heeft hij in stappen van 8, 1.5 beker gehad. En vanochtend gewoon 1 beker en strax weer een beker.
Dus het zou kunnen hoor
Oh jongens kijk nou wat ik net in mijn mail krijg, een foto van het bordje dat ze ter ere van ons hebben opgehangen in het Asiel Rotterdam, na onze actie van vorig jaar!![]()
[..]
[ afbeelding ]
Mja, das dan balen maar dat is dan niet anders. Dat reken ik hem dan maar niet aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Zal me niets verwonderen,als je vanavond of vannacht opeens zoiets krijgt van..euh.. volgens mij issie aan de poep geweest, pfffeeewwwww
Mwaaa, eerder een opluchting dan balen hèquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, das dan balen maar dat is dan niet anders. Dat reken ik hem dan maar niet aan.
Nee die glimmen gewoon, weet niet hoe het komt, zon er op ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]ijn de eerste lekkers nu zilver?
[..]
[ afbeelding ]
Wat staat hier nouquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]ijn de eerste lekkers nu zilver?
Aha...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:42 schreef Greys het volgende:
'Zijn de eerste letters nu zilver' denk ik
leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hijs keizielig hoor!quote:
Oh wat super zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ppprrrrrrrrrrrrrr rrr r r r rrrrrr r rrrrrrrrr rrrr rrrmeowwwrrr rr rrrrrrquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hijs keizielig hoor!
Je moet hem knuffelen, zegt ie. Hij eist van iedereen in dit topic knuffels
Posted by Q
Het Fok asielquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej! Had ik helemaal het bordje gemist![]()
Wat leuk zeg!
Als het met deze actie zo door blijft gaan, wordt het asiel vast naar ons vernoemd...op z'n minst!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het Fok asielHet laatste wat je met een asiel wil
Kan je me het rekeningnummer eens doorsturen? Er is wel een donatie gekomen uit Belgie, maar dat was via mij. Naam klopt ook, maar woonplaats niet. Kan best zijn dat het iemand is door mijn gespam.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:18 schreef Greys het volgende:
Overigens, weet iemand al wie Caroline uit Kessenich is???
Kent iemand op Fok een Caroline uit België?
Dan kunnen we haar bedanken
Gegevens ontvangen. Het is niet de persoon die via mij heeft gedoneerd, maar zal eens navraag doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kan je me het rekeningnummer eens doorsturen? Er is wel een donatie gekomen uit Belgie, maar dat was via mij. Naam klopt ook, maar woonplaats niet. Kan best zijn dat het iemand is door mijn gespam.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Greys het volgende:TUSSENSTANDJE OP DE REKENING: 1.096,36 EURO!
Week OV is pas 16 augustus weer geldigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Loontjah het volgende:
Hey lieve mensen,
Wat een strakke actie zeg.
Natuurlijk wil ik meehelpen.
Ik heb nog oude handdoeken, en een grijs lig mandje met koepel voor een poes, of klein hondje.
Ik woon alleen in Deurne (zuid oost brabant), heb wel ov, maar weet niet hoe nu te organiseren.
Prima, ik zoek nog even verder. Een aantal handdoeken zijn zo verfreggeld (lees vol haren) dat ik er weinig meer mee kan en als ze in september nog steeds weigeren in hun mandjes te slapen (wat ze voorheen elke nacht deden) dan kan er daar ook wel eentje van weg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Dizzy, ik ga ook jouw krabpaal er bij zetten en je tagje aanvragen (oke?)
Oh, als mijn budget het toelaat in september, doneer ik tegen het einde van de actie gewoon nog een keerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Ja!
Nou gaat het in het begin altijd harder met de centjes dan later in de actie, maar ik heb toch goede hoop voor het eindresultaat als we mensen er maar subtiel op blijven wijzen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk op dierenasiels.com en net weer een hond die naar het asiel gebracht is omdat zijn baas liever een pup wilde
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik post daar sowieso vaak mee hoor, om de gezelligheid, dus ik liep niet ordinair te spammen![]()
Iedere dag sig veranderen omdat er dan weer een nieuw topic is.....zucht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
Als daar niets mis mee is, doe jij dan ook even de link naar de actie onderaan je sig zetten?
Ahhhhhhhhh?![]()
Joah redelijk. Hij gebruikt zn pootje wat, en het gaat stukken sneller IMHO dan de vorige keer toen hij geopereerd is. Hij is ook niet echt onrustig geweest vannacht dus ik heb heerlijk geslapenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
Qwea, hoe gaat het met de Dikkie momenteel?
Doe hem een dikke knuffel van me
Gelukkig maar, want je hebt hem alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
en een tag is geen probleem.
Com'on Dikkie, ga kakkie doen!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Joah redelijk. Hij gebruikt zn pootje wat, en het gaat stukken sneller IMHO dan de vorige keer toen hij geopereerd is. Hij is ook niet echt onrustig geweest vannacht dus ik heb heerlijk geslapen
Alleen hij heeft nog steeds niet gepoept
Wie weet wat alu cups zijn?quote:Goedemorgen ********,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben hier voor u een aantal dozen alu cups staan welke u kunt komen ophalen.
Kunt u wellicht laten weten wanneer u deze komt halen?
Met vriendelijke groeten/ With kind regards / Mit freundlichen Grüssen,
Hermy Wolf
http://www.yarrah.com/home.php?mid=7&categorie=Hond&subcategorie=Alu-cup&PHPSESSID=eb9ac94ee68e9149cc27ef6a227078f4 ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeej! Over de 1100!
Echt geweldig!![]()
Willen jullie ff meedenken?
Zojuist kwam deze mail binnen:
[..]
Wie weet wat alu cups zijn?![]()
En is er iemand die in de buurt van of in Harderwijk woont?
voor zover ik kan zien zijn dat van zo'n bakjes voer voor handen en kattenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeej! Over de 1100!
Echt geweldig!![]()
Willen jullie ff meedenken?
Zojuist kwam deze mail binnen:
[..]
Wie weet wat alu cups zijn?![]()
En is er iemand die in de buurt van of in Harderwijk woont?
Idd maar 20 minuutjes rijden ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:07 schreef Hekates het volgende:
Misschien kunnen we Bigbird vragen? Die staat bij het lijstje van mensen die naar het asiel wil rijden. Lelystad ligt volgens mij niet al te ver van Harderwijk.
Jeeej! Wel foto's he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vanavond de spulletjes van Stiemie ophalen
Naja, de overdracht zal vrij snel gaan (ik bel als we aan komen rijden want er is daar geen parkeerplek) maar ik zal de spulletjes wel op de foto zettenquote:
De vrieskist is in elk geval erg welkom in het asiel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Ook al wat meer duidelijkheid over een eventuele vrieskist? Of beschikbare medicijnen?
En nog mn excuses voor "die ouwtjes" Greys![]()
Zou het dan niet handig zijn, om een toptopic te openen in gevraagt/gezocht? Voor het goede doel, omgeving Zwolle...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
De vrieskist is in elk geval erg welkom in het asiel.
Er is al gemaild naar diverse kringloopwinkels in de buurt van Zwolle (want dat ding moet wel vervoerd worden naar het asiel natuurlijk en da's nog niet een makkie). Maar nog geen resultaat. We blijven zoeken!
En die ouwtjes, ik weet wie het zegtEn laat je niet opfokken in dat betreffende topic!
ja, dat is een idee. Maar omgeving zwolle gaat hem niet worden. Het moet echt in Zwolle zelf zijn. Ja, of de persoon moet hem willen brengen, maar dat gaat denk niet door.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zou het dan niet handig zijn, om een toptopic te openen in gevraagt/gezocht? Voor het goede doel, omgeving Zwolle...
Ik had hier ook bij de Rd4 gevraagt. Maar ze mogen ijskasten en zulks niet aannemen ivm die vloeistoffen. Radeon geloof ik..
nog ff en ik ben genezen hoor![]()
Jij/jullie zijn beter met zulke vragen. En jullie hebben betere connectiesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat is een idee. Maar omgeving zwolle gaat hem niet worden. Het moet echt in Zwolle zelf zijn. Ja, of de persoon moet hem willen brengen, maar dat gaat denk niet door.
Denk wel dat het ons gaat lukken hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik begrijp dat het voor hardewijk al geregeld is? Anders wil/kan ik zaterdag de 16e nog enigzins van de route naar friesland afwijken om er langs te rijden. U kent mijn pm inbox mocht het nodig zijn
In zwolle. Verder weg gaat niet, of ze moeten hem brengen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Kunnen we beter niet wachten met een VA topic tot we weten waar de vriezer vandaan gehaald moet worden
Gewoon een aanhanger huren voor like.. 15 euro per dag, daar kan zo'n vrieskist makkelijk opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
De vrieskist is in elk geval erg welkom in het asiel.
Er is al gemaild naar diverse kringloopwinkels in de buurt van Zwolle (want dat ding moet wel vervoerd worden naar het asiel natuurlijk en da's nog niet een makkie). Maar nog geen resultaat. We blijven zoeken!
En die ouwtjes, ik weet wie het zegtEn laat je niet opfokken in dat betreffende topic!
Gewoon in de achterbak danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik jubel met je mee!
Isdatzo, ik heb geen trekhaak aan mijn Smart
datquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik den kdat Isdatzo het in het algemen bedoelde
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:03 schreef Greys het volgende:
Jipje(Wat is er over 5 maanden? Ik zie je ondertitel. Nu ben ik nieuwsgierig
)
Meest dichtbij:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef verita het volgende:
Gefeliciteerd, Senesta
Hebben we al een opslagpunt in de omgeving van Woerden/Utrecht? Ik zie het niet, maar misschien kijk ik er over heen![]()
quote:Burdie - Amersfoort
VanHarte Senesta!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef oh-oh het volgende:Feli Senes
![]()
Hmm YoungOne, ziet t dr nog naar uit denk je dat jij bij mij spullen kan komen halen?
Ik bedacht dat het mss wel makkelijker is als ik anders gewoon geld doneer en de spulletjes hier naar het asiel breng
Ik rij letterlijk langs woerden onderweg naar familie en vrienden dus ik wil het wel ophalen? Is wel een keer in het weekend of op vrijdagavond denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef verita het volgende:
Gefeliciteerd, Senesta
Hebben we al een opslagpunt in de omgeving van Woerden/Utrecht? Ik zie het niet, maar misschien kijk ik er over heen![]()
O dat zou mooi zijn, kun je me een telefoonnummer dan wel mailadres pm-en zodat ik dat door kan geven aan de donateur? Ik moet dan die weer zien te bereiken op KP. Bedanktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik rij letterlijk langs woerden onderweg naar familie en vrienden dus ik wil het wel ophalen? Is wel een keer in het weekend of op vrijdagavond denk ik.
je mag ze naar helmond brengen. volgens mij is dat het dichtsbij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Jipje het volgende:
Ik zal trouwens de kast eens afstruinen naar oude handdoeken, is er een opslagplaats in omgeving eindhoven? Ow en volgens verkoopt ikea fleecedekens voor een euro!
Herstel: Het is 1,75Ze zijn wel 170 bij 130 cm!
[ afbeelding ]
Staat nog niet in de lijst wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
je mag ze naar helmond brengen. volgens mij is dat het dichtsbij.
Ik pas me helemaal aan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
VanHarte Senesta!!![]()
![]()
Have a very happy B-day!
@ Oh-oh, we kunnen wat afspreken dat ik het kom ophalen. Zeg het maar
Zullen we dan voor volgende week op een avond iets afspreken? Ik kan in principe iedere avond, zeg jij maar wat jou het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik pas me helemaal aan!
Door de weeks kan ik 's avonds altijd wel, komend weekend ben ik weg.
Whehehe, ik net heeeeel snel m'n wandelrondje doen om een nieuw topic klaar te zettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik zet even snel een nieuw topic klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |