1 |
Uiteraardquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Had je de code al gewijzigd in de OP?
Kan ik die kopiėren?
Ik weet het wel zeker!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vlotje![]()
In dit topic gaan we de duizend halen, ik voel het!![]()
Arme Litso, ik vroeg het nog zo zachtjesquote:
Ken je nagaan hoe lang geleden dat voor mij is geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Och heden! Daar woonde ik vroeger haast![]()
Het heet nu "Loco", maar is eigenlijk nog niets veranderd.
Memories
Wij hebben elkaar gemist op een bruiloft laatstquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef lynda het volgende:
Deeltje 7
Ik heb het zo verschrikkelijk druk op en met werk dus ik reageer niet zo veel! Lees wel elke keer even bij
Zeg Sanne....mocht het zo zijn dat jij de 20e ook gaat rijden. Komen AC en DC dan ook mee?quote:
Ik voel een kloofjequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe lang geleden dat voor mij is geweest.
Jij bent nogjong...
Door de jeugdige achterburen werd me net verzekerd dat 37 heus heul jong is en dat ze heul nie hadden gedacht dat ik 37 werdquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Lynda![]()
Nokkeltje![]()
En wie is er bijhijnaaaaaa jaaaaharig!![]()
SAY IT LOUDquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
DUIZEND!
37 is ook jong!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Door de jeugdige achterburen werd me net verzekerd dat 37 heus heul jong is en dat ze heul nie hadden gedacht dat ik 37 werd
Doe rustig aan, we hebben nog tijd zatquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef Strychnine het volgende:
Tvp.
Mijn moeder moet door vertrek van een collega 7 dagen per week werken (horeca, dus tot laat) dus we hebben nog geen tijd gehad om spullen uit te zoeken. Komt wel zo snel mogelijk voor elkaar, sorry dat het even duurt.
Gezien jouw nick zal ik dat dan maar aannemenquote:
jij bent toch nachten wakker dus neem aan dat het morgen om 7 uur klaar staatquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:12 schreef Strychnine het volgende:
Tvp.
Mijn moeder moet door vertrek van een collega 7 dagen per week werken (horeca, dus tot laat) dus we hebben nog geen tijd gehad om spullen uit te zoeken. Komt wel zo snel mogelijk voor elkaar, sorry dat het even duurt.
Ja, maar heb mijn moeder er bij nodig, en die wil wel gewoon naar bed 's avondsquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij bent toch nachten wakker dus neem aan dat het morgen om 7 uur klaar staat
Wat leuk dat je even komt kijken en misschien mee doet!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef rene90 het volgende:
Gaat als een tierelier dit topic zeg, kom het nu pas eigenlijk tegen dus ik ga eens kijken of er nog iets ligt hier wat eventueel te doneren is of eventueel financieel. De 15e weer salaris.
verstandige moeder heb jij!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, maar heb mijn moeder er bij nodig, en die wil wel gewoon naar bed 's avonds
Ja, als ik nou zelf een operatie zou moetenquote:
Nope. Die gaat enkel doneren zodra we een asiel (er zit er maar 1quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:23 schreef rene90 het volgende:
Waren er trouwens nou nog bedrijven welwillend bevonden om te helpen? Las in een eerder deeltje iets over de Deka of iets? Alles daarmee goed afgelopen?
En andere bedrijven in de buurt van het Asiel? Misschien kan een representatief iemand eens langsgaan bij bedrijven, of niet zozeer bij bedrijven maar ook kleine ondernemingen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Die gaat enkel doneren zodra we een asiel (er zit er maar 1) in Den Helder doen.
Niet zozeer de grote bedrijven, dat gaat vaak ook wat stroever omdat er weer bepaalde regeltjes voor zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, als ik vrij was geweest had je bij mij kunnen komen!
Wilhelminaoord ligt tegen Noordwolde aan![]()
Rene, leuk dat je mss ook mee wil doen![]()
Ik ben niet het type dat persoonlijk bij bedrijven langsgaat om donaties op te halen eerlijk gezegd![]()
Maar ben wel representatief
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:34 schreef Manono het volgende:
tvp moet zolder uitmesten kom vast wel iets tegen
Bij dracu? Grappigquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar gemist op een bruiloft laatst
Ik hoorde dat er ook nog een andere fokster was, maar ik had geen idee wie.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij dracu? Grappig
D'r zus heb ik wel gezien.. Stiekem via haar doorgegeven dat ik toch wel even langs kwamDracu wist zelf van niets
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Nok????
Stilletjes????
Dat had ik willen meemaken!
Tekje voor de buren...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:05 schreef maan het volgende:
Ik heb me buren ook zo gek gekregen dat ze mee gaan doen
Zie mn editquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:52 schreef Sanne het volgende:
Ja dat riep ik al, rijden we in convooi.
Daar ben ik inmiddels bedreven in.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Ja iets met 7 uur reistijd en maximaal 45 minuten daar geweestquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je er ook was geweest, maar dat je toen al weg was. Je moest weer vroeg weg omdat je van ver kwam.
Maar goed.... wat van ver komt is lekker
Ik kende verder niemand trouwens (behalve draakje en zoessie), dus ik was wat stilletjes voor mijn doen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef MissBliss het volgende:[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] 1000[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thnx!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef Greys het volgende:
* Greys sluit aan in polonaise![]()
TheYoung1, ik heb je spulletjes in de lijst er bij gezet op blz 1![]()
Of medicijnen een goed idee zijn weet ik eigenlijk niet. Maar dat kunnen we vragen natuurlijk!
Nee joh, gewoon opslaan in je favorieten/bladwijzers, je hoeft ze niet opnieuw te uploadenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef TheYoung1 het volgende:
En Ingetje, rechts klikken-afbeelding opslaan en uploaden naar je foto-server![]()
Jippieieieiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon opslaan in je favorieten/bladwijzers, je hoeft ze niet opnieuw te uploaden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trots, verbaasd, blij en nog meer trots en blmk
ben ik niet meer de enige Sport medewerker met een hartquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
YAY 1000 euro al!
(slecht tvp I know)
Gefeliciteerd met het goede resultaat nu al!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trots, verbaasd, blij en nog meer trots en blmk
ik dacht dat mn pc tegenwoordig een spiegel bevatte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef Greys het volgende:MissBliss, ik krijg de slappe lach van die kudde leipo's hierboven!
Die heb ik doorgestreept, maar wel laten doorschemeren. Subtiel he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik dacht dat mn pc tegenwoordig een spiegel bevatte.
Wie heeft de 2000 doorgestreept? Gewoon als doel stellen
Nou we zijn echt *net* terug. Ff snel mac gehaald en gegeten. Hele dag gevlieg en gedoe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
We zien wel hoeveel we uiteindelijk ophalen...dit bedrag is al boven verwachting!![]()
Q, hoest met Dikkie?
Ja ik vind het anders maar eng, en MM ook. Hij slaapt wel vaker op de slaapkamer hoor, ja stiekemquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
Heftige dag geweest dus Q!
En wat lief dat ie op jullie slaapkamer mag slapen, heel goed, kan je hem goed in de gaten houden
Ik hoop iig het het zn pijn flink stilt, zodat hij zn poot gaat gebruiken. Al hoefde ik daar zeker vandaag, en ws morgen en overmorgen ook nog niet op te gaan rekenenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Van tramadol werd ik zelf al behoorlijk suf. laat staan wat dat bij een beestje ter weeg brengt. veel sterkte ermee.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe...
Idd maar goed in de gaten houden Q
Renequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef rene90 het volgende:
Ben ik weer, heb eventjes hier rondgevraagd en me ouders hebben waarschijnlijk nog een zooi dekens ook en handdoeken, speeltjes en alles. Maar als ik dit nou wil doneren, moet ik het dan eventjes naar MissBliss brengen (die is de vervoerster van Amsterdam) en die brengt het weer naar jullie?
Of tja hoe gaat dat traject zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |