hijs leuk, maar helaas ongepastquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:51 schreef Oldbie het volgende:
"Zo wordt fisten een compleet nieuwe ervaring"
die is wel goedquote:
dies ook wel humorquote:
Aan de arm natuurlijk, m'n grap, wat doe jequote:Op maandag 4 augustus 2008 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Aan de nabestaanden?
OMFG SORRY!11!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de arm natuurlijk, m'n grap, wat doe je.
is dat niet een beetje lange tekst voor op een gipsarm?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:11 schreef Becherovka het volgende:
Als ik mijn fantastische hersenspinsels hier zou publiceren, waren ze niet origineel meer, right?
ja, das waar.. maar dan zal ik je naam wel bij de bron zetten...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:11 schreef Becherovka het volgende:
Als ik mijn fantastische hersenspinsels hier zou publiceren, waren ze niet origineel meer, right?
dat dan weer wel..quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
is dat niet een beetje lange tekst voor op een gipsarm?
Das ook gewoon lullig om te doen, omdat je collega er wel mee zal moeten rondlopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:51 schreef Jack. het volgende:
Bloempjes verwelken
Scheepjes vergaan
maar onze vriendschap blijft eeuwig bestaan
En dan nog zo'n hartje erbij tekenen natuurlijk
Die is wel gaaf jaquote:
wat stond hier heatwave? pm-en magquote:
quote:
ik wil het ook weten, t was iig niet tot mij doorgedrongen....quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat stond hier heatwave? pm-en mag
In BrEeZaH,, dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:51 schreef Jack. het volgende:
Bloempjes verwelken
Scheepjes vergaan
maar onze vriendschap blijft eeuwig bestaan
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:51 schreef Jack. het volgende:
Bloempjes verwelken
Scheepjes vergaan
maar onze gay relatie blijft eeuwig bestaan
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Jack. het volgende:
[..]
Das ook gewoon lullig om te doen, omdat je collega er wel mee zal moeten rondlopen
en het forum haat jou? rot ff op met je kansloos gebashquote:
rot hè, dat ik je ff snel gequote heb..? tot ziens over 48 uurquote:
Bl0ompJ's VrweLkuh,quote:
ik heb dat niet gezegd manquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
rot hè, dat ik je ff snel gequote heb..? tot ziens over 48 uur
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:08 schreef DivineJester het volgende:
Mr. Miyagi says: FAIL!
Beetje lang maar wel leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Amootje het volgende:
Looks like it's broken!!
It's reaally broken! It's really really really broken!!
Recycle go recycle!
als het goed is, krijgt ze binnenkort dat flexibele gips. daar gaat het opquote:
You wanna do it in my butt, in my butt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef Emimich het volgende:
I said wut wut in the butt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |