Pfffff! Is zelfs een klein beetje waardering al teveel gevraagd?!?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:44 schreef Keltie het volgende:
Niet zo groot als m'n piem0l, maar wel groot.
Vanavond word weer lastigquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Pfffff! Is zelfs een klein beetje waardering al teveel gevraagd?!?
Ik kan vanavond wel even R6 spelen :y Miss dat Frankie ook meedoet?
@Jorrit; zaterdagmiddag een klimronde rondom Velp doen?
De volgende keer vraag ik gewoon een ban aan voor hem..quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan sloopt ie straks de serverquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:50 schreef ursel het volgende:
De volgende keer vraag ik gewoon een ban aan voor hem..
quote:
Ik ga dit weekend in de Ardennen fietsen..quote:Kom je ook nog fietsen trouwens?
Je hebt een huis gekochtquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt een huis gekocht
Jij woont in Zeeland
Voor de rest van je leven
Daarom altijd een drukproef vragen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
voorbeeld: mn schoonpa had folders voor de Trikeverhuur laten drukken en had gezegd wat hij wilde (voorbeeld laten zien) ja dat kunnen wij wel mogen we het ook een beetje aanpassen je krijgt een voorbeeld terug
voorbeeld terug (ziet er niet uit) nee doe maar zoals ik had gegevenen dan nog hun eigen voorbeeld in 10000 stuks afdrukken
en opsturen
klapmongolen! dat zijn het hier
Dat hadden ze toch gedaan, en die was afgekeurd..quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Daarom altijd een drukproef vragen...
Fijn om te lezen dat je al een echte Zeeuw bent geworden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef Sickert het volgende:
ik begrijp dus niet helemaal wat er aan de hand is
Inderdaad...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]In z'n eentje..
Dat durft die niet zonder zijn vrienden joh..
Ziet er naar uit dat het integratie project toch wel werkt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je al een echte Zeeuw bent geworden!
Als ik nu zeg "Geen idee" dan ben ik zeker geslaagd voor de Zeeuwse-integratie-cursus?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
Waarom werkt dat bij marokaantjes niet dan??![]()
Bedoelde u: marokkaantjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat het integratie project toch wel werkt..
Waarom werkt dat bij marokaantjes niet dan??![]()
Is goed. Ik heb voor dinsdag en donderdag een klein fietstochtje in de planning, dus kan die weekend wel even goed los gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Bier en fietsenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]In z'n eentje..
Dat durft die niet zonder zijn vrienden joh..
[..]
Ik ga dit weekend in de Ardennen fietsen..
Survival-vrijgezellen weekend.
MET bier Jorrit..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb voor dinsdag en donderdag een klein fietstochtje in de planning, dus kan die weekend wel even goed los gaan.
Ik verwacht er nog niet te veel van, maar goed dat zien we dan wel weer
Wat had je precies in gedachten?
[..]
Bier en fietsen![]()
Ik word trouwens wel vaak uitgelachen als ik zeg dat ik niet meer drink
Is goed, kan ik eindelijk eens een beetje echt aan de slagquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:23 schreef FJD het volgende:
@Jorrit; zo rond een uurtje of 14:00 in Velp beginnen&dan rond 16:00 weer terug, doen we nog even een drankje op de Posbank. Ik ga 's ochtends ook alvast, dan zijn we 's middags wat meer aan elkaar gewaagd
Ik ben niet gestopt met drinkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas je ook gelijk je signature dan gelijk ff aan..
1 versnelling, daar kom je toch nooit de berg mee op gek!quote:
Whehe.. heeft hij die gekocht, dacht de triple versie..quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
1 versnelling, daar kom je toch nooit de berg mee op gek!
Tuurlijk de triple...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. heeft hij die gekocht, dacht de triple versie..
Kheb nog geen antwoord op mijn kleine vraagje..quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]Heb je al aan Fer gemeld dat je meegaat dan??
Nee... Ga ook niet mee met zo'n fiets...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb nog geen antwoord op mijn kleine vraagje..
[..]
Moet je juist wel doen man..quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee... Ga ook niet mee met zo'n fiets...
Volgens mij heeft Baussie alweer een nieuwe fiets, daar is hij nog sneller meequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je juist wel doen man..
Kan je Baussie mooi verslaand..
En voor het bewaren van zijn evenwicht in zijn ene hand een sixpack bier en in de andere pinda's!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Baussie alweer een nieuwe fiets, daar is hij nog sneller mee
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Baussie alweer een nieuwe fiets, daar is hij nog sneller mee
[ afbeelding ]
Wijs ding.quote:
mischien dat F m wil hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef ursel het volgende:
Van Basten wil niet verder met Luque en PerezDit wordt de mooiste grap van het jaar..
![]()
Eerst verkoop je hem. Vervolgens haal je hem weer terug, om hem een half jaar later weer te verkopen..![]()
![]()
Nee, met u. Goddelijke aspiraties kun je dus wel laten varen, het was slechts met een hoofdletter omdat het het begin van de zin wasquote:
Al die mensen hier gelijk met die grootheids waanzin..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, met u. Goddelijke aspiraties kun je dus wel laten varen, het was slechts met een hoofdletter omdat het het begin van de zin was
Zo'n beetje alle aankopen van vorig seizoen mogen optievenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef ursel het volgende:
Van Basten wil niet verder met Luque en PerezDit wordt de mooiste grap van het jaar..
![]()
Eerst verkoop je hem. Vervolgens haal je hem weer terug, om hem een half jaar later weer te verkopen..![]()
![]()
Lekker!quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker!
Met een beetje melk & een zoetje & een gevulde koek graag!
Ik drink geen koffie, heb je ook bier waterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan jij de rest ook even wakker schoppen??
De koffie is al klaar..
Ik ontbijt gewoon thuisquote:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ontbijt gewoon thuisAnders val ik halverwege van m'n fiets
![]()
Batman is idd cool, dit weekend weer geweest met een vriend, de voorstelling van 23:30...twas maar goed dat ik de film al een keer gezien had
Alsof jij voor hetzelfde geld dubbel gaat werken..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
nu snap ik meteen waarom Ursel opslag wilde, er zit weer flink wat overwerk aan te komen:
http://www.nu.nl/news/168(...)_maakt_comeback.html
Doet niet iedereen dat dan???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Alsof jij voor hetzelfde geld dubbel gaat werken..
een zoetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker!
Met een beetje melk & een zoetje & een gevulde koek graag!
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
een zoetjeen dan een gevulde koek er bij nemen he
ik heb ook zo'n collega die dat doet
moddervetdoe mij maar een zoetje en dan de hele koektrommel leeg vreten!
maar ik gebruik wel zoetjes!
is het die van het pokeren zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Great minds think alike.![]()
![]()
Maat van me heeft een vriendin van 140 kg. Mens drinkt altijd water en eet rauwkorst op feestjes enzo maar als je er bier uit de koelkast pakt staan er allemaal halve puddinkjes. De pannenset is nog nieuw...
Je bent wel een echte Zeeuw geworden; zelfs je gevoel voor ironie ben je helemaal kwijt geraaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Sickert het volgende:
een zoetjeen dan een gevulde koek er bij nemen he
Whehe.. Fer heeft nog een oude avatar..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent wel een echte Zeeuw geworden; zelfs je gevoel voor ironie ben je helemaal kwijt geraakt
Ik zit overigens netjes aan de ontbijtkoek![]()
tssss... JP ook al...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Fer heeft nog een oude avatar..![]()
zak in elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent wel een echte Zeeuw geworden; zelfs je gevoel voor ironie ben je helemaal kwijt geraakt
Ik zit overigens netjes aan de ontbijtkoek![]()
Fer heeft zo'n ubergeile iPhone dus die ziet niet eens avatars. Ik zal er bij thuiskomst wel een piemel in plakken ofzo.quote:
Oe.. dan komen Baus en IJs vast en zeker ook weer eens kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Fer heeft zo'n ubergeile iPhone dus die ziet niet eens avatars. Ik zal er bij thuiskomst wel een piemel in plakken ofzo.
quote:
Ach ja.. Preutse JP zal hem niet jatten, wees daar maar gerust op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Als niemand m heeft gejat vanavond dan neem ik die
Ik zet op het laatste in..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fer: Ik denk dat ik zaterdag op de fiets richting Velp ga
Het is 26,5 km ofzo. Als ik dan gewoon een uurtje ervoor uittrek dan heb ik alle tijd en ben ik een beetje op temperatuur of als het tegen zit, bekaf
Oei, dus als ik ze wel aan kan ga ik op de Alpe geen laatste wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef FJD het volgende:
Ik vind het allemaal best, vergeet je niet om t nodige aan energievoer mee te nemen? Tis wel de bedoeling om te gaan beulen! Incl. de haarspeldbochtjes die Ursel niet meer aankon
Als jij ze op je middelste versnelling wel aan kan idd wel..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oei, dus als ik ze wel aan kan ga ik op de Alpe geen laatste worden![]()
Ik neem wel een zooi voer mee, heb je nog goeie energievoer tips, naast de bananen?
Hey, wij hebben tenminste geen tegenwind als we de berg op gaan..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:18 schreef Sickert het volgende:
LMAO
jullie gaan een berg op ik heb er net 20 km opzitten op mn dooie gemak
ben kapot!
doe mij maar skeelersik weet weer waarom ik fietsen haat
godverdomme zeg
Ging gewoon op buitenblad hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:18 schreef ursel het volgende:
Als jij ze op je middelste versnelling wel aan kan idd wel..![]()
Geef je wachtwoord anders ff, doe ik het wel voor je..quote:
Je begint vanaf je frame te tellen he, niet vanaf je trappers..quote:
Nou Jorrit dat wordt opslagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef Sickert het volgende:
Getronics krijgt grote order van het Rijk
Hij is binnen!
Zit ik in de auto naar huis, ik was wat later dan gepland, wilde om 17:00 naar huis, maar dat werd 18:00. Goed, ik dacht niks kan mij vanavond tegen houden om op de fiets te stappenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou Jorrit dat wordt opslag![]()
Minimaal t dubbele, de overheid betaalt!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:00 schreef Keltie het volgende:
"Mensen die denken dat Jorrit een excuus nodig heeft om te drinken"
Ken nu ook wel uit je Sign of niet?
"Beerdisposer"
Ken nu ook wel weggehaald worden toch?
En ik maar denken dat ik eindelijk belangrijk werdquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, met u. Goddelijke aspiraties kun je dus wel laten varen, het was slechts met een hoofdletter omdat het het begin van de zin was
Morgen en donderdag gewoon 50km fietsen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:43 schreef FJD het volgende:
Lekker bezig Jorrit
Tis idd wel vervelend met maar 1 set kleding. Als ik nu twee dagen achter elkaar fiets dan ga ik er altijd mee onder de douche om t uit te spoelen en op te hangen. Gelukkig krijg ik volgende week de Rabobank set voor mn verjaardag
Tja ik weet het. Wellicht dat ik dan donderdag ook niet ga trainen. Ligt ook aan hoe het woensdag gaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef FJD het volgende:
Om en om is (als vuistregel) een goed trainingsschema voor je lichaam.
Voordeel van vals plat is wel dat je lekker weerstand traint, is wel handig voor later. Wel mooi dat je iig de tijd vindt om 50km te fietsen op een dag. Ik zou er toch nog niet echt aan moeten denken om na t werk nog een keer 50km te gaan fietsen. Raar eigenlijk, met hardlopen deed ik niet anders
quote:I, the Penis, hereby request a raise in salary for the following reasons:
-I do physical labor.
-I work at great depths.
-I plunge headfirst into everything I do.
-I do not get weekends or public holidays off.
-I work in a damp environment.
-I work in a dark workplace that has poor ventilation.
-I work in high temperatures.
-My work exposes me to contagious diseases.
Sincerely,
P. Niss
The Response
Dear Penis:
After assessing your request, and considering the arguments you have raised, the administration rejects your request for the following reasons:
-You do not work 8 hours straight.
-You fall asleep after brief work periods.
-You do not always follow the orders of the management team. You do not stay in your designated area and are often seen visiting other locations.
-You do not take initiative - you need to be pressured and stimulated in order to start working.
-You leave the workplace rather messy at the end of your shift.
-You don't always observe necessary safety regulations, such as wearing the correct protective clothing.
-You will retire well before you are 65.
-You are unable to work double shifts.
-You sometimes leave your designated work area before you have completed the assigned task.
-You've been seen walking into the "exit only" more than once.
-And if that were not all, you have been seen constantly entering and exiting the workplace carrying two suspicious-looking bags.
Sincerely,
V. Gina
Inderdaad... Heb het bericht niet helemaal gelezen maar is het een gratis iets of dien je er nog voor te betalen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:20 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ltiplayer-modus.html
Dit is wel vet. Die spelvorm vind ik toch de leukste moet ik zeggen.![]()
Ik moet zeggen dat het spel me wel bevalt maar ik stoei nog enorm met een FPS via een controller.
Niet helemaalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad... Heb het bericht niet helemaal gelezen maar is het een gratis iets of dien je er nog voor te betalen?
Het is dan ook een single player game met als extra een MP modus. Die ook nog eens gratis wordt uitgebreid. Ik zeg dat is netjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:04 schreef FJD het volgende:
Een spel met 1 mp mode en wel vier maps als volledig spel op de markt gooien
Goedemorgen trouwens
De EA-marketing afdeling is ook weer wakkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is dan ook een single player game met als extra een MP modus. Die ook nog eens gratis wordt uitgebreid. Ik zeg dat is netjes
Het was vroegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet helemaal![]()
Helemaal niet
In de eerste regel die nog dik gedrukt is ook, staat dat het gratis is
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het was vroeg
Ik scan de "belangrijke" dingen eruit ...
Ja.. dus.. Wie zegt dat het beter is..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet in de zin van "Gratis = beter" nee
Om de 10 minuten je plee doortrekken, want je moet het bedrag van het rioolrecht eruit halenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja.. dus.. Wie zegt dat het beter is..
Als het gratis is haal je het ff binnen, probeer je het en tief je het weer weg omdat gratis meestal niet beter is.
Desalniettemin haal je alles dat gratis is gewoon binnen..
Tenslotte betaal je niet voor niets om je huisvuil op te laten halen, dus daar moet je ook weer het volste profijt uit halen..
Weet je wat het water vandaag de dag kost..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Om de 10 minuten je plee doortrekken, want je moet het bedrag van het rioolrecht eruit halen
Ik heb geen xdoos..quote:EDIT:
Zo ben ik inderdaad niet, zonde van de tijd/ moeite.
Ik laat het anderen, zoals jou, binnenhalen en lees ik positieve verhalen doe ik het zelf..
Je hebt toch opslag gekregen? Kunnen jullie eindelijk alledrie douchen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:43 schreef ursel het volgende:
Weet je wat het water vandaag de dag kost.. : o
Waarom denk je dat we Aaron zo vaak bij onze ouders brengen? Mag die tenminste ook eens in bad..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt toch opslag gekregen? Kunnen jullie eindelijk alledrie douchen!
Aaaha! En ik maar denken dat die leguaan zo uit z'n muil liep te ruften! It all makes sense now!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
Waarom denk je dat we Aaron zo vaak bij onze ouders brengen? Mag die tenminste ook eens in bad..
Geen idee waar die pyramide ligt, maar me bovenbenen staan nu echt ongelovelijk in de fikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef FJD het volgende:
Posbank is wel geinigVorige keer met Ursel van een kant beklommen die ik nog niet kende en die toch wel een tikkie zwaarder was
Bij de Emma-pyramide liggen ook de haarspeldbochtjes trouwens. Dat is ook wel even lekker klimmen.
Kut man, sterkte...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Keltie het volgende:
Nu even wat anders;
Gaat wel lekker in die familie van mij
Een oma heeft kanker, maar mocht gelukkig aan de pillen (die schijnen te moeten genezen) en hoeft dus geen chemo of operatie.
M'n andere oma ligt sinds gisteravond/ gisternacht/ vanochtend (daar ergens tussen) in een coma en gaat daar niet meer uitkomen. Dokter geeft haar 10 dagen.
Ze lag al een tijdje slecht en nu is het aftellen geblazen
Net te horen gekregen van m'n moeder, het is haar moeder.. Die was er wel rustig onder omdat ze het al langer slecht met haar zag gaan...
Damn, da's kut, nou sterkte met je familie, hopelijk is het nu wel even genoeg zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Keltie het volgende:
Nu even wat anders;
Gaat wel lekker in die familie van mij
Een oma heeft kanker, maar mocht gelukkig aan de pillen (die schijnen te moeten genezen) en hoeft dus geen chemo of operatie.
M'n andere oma ligt sinds gisteravond/ gisternacht/ vanochtend (daar ergens tussen) in een coma en gaat daar niet meer uitkomen. Dokter geeft haar 10 dagen.
Ze lag al een tijdje slecht en nu is het aftellen geblazen
Net te horen gekregen van m'n moeder, het is haar moeder.. Die was er wel rustig onder omdat ze het al langer slecht met haar zag gaan...
je kan een voice message opnemen en beluisteren. Hoor je je eigen stem dan doet ie het, hoor je niks dan even kijken of je mic niet op mute staat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Keltie het volgende:
Vraagje voor de Xboxers hiero.. Ken je ook ergens testen of die Mic het doet of moet je dat maar gokken?
Mjah, zoals al een beetje tussen neus en lippen doorgegeven is dit een beetje een "ver van m'n bed show". Maar vind het voor m'n moeder wel sneu (toch haar moedertje) maar ook voor haar kwam het niet als een verrassing.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:38 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan een voice message opnemen en beluisteren. Hoor je je eigen stem dan doet ie het, hoor je niks dan even kijken of je mic niet op mute staat.
En sterkte kerel, zijn onwijze rotte situaties/momenten om mee te maken.
Jehova was bezet (When Jehova starts knocking.....)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:57 schreef Viro het volgende:
K ben zo blij dat ik mijn gamertag heb veranderd van JackassNL naar (TSM) Viroootje. Alleen kunnen nederlanders viroootje correct uitspreken. Amerikanen en de rest spreken mij aan met m'n clan tag, moet je net met 3 andere clanleden in een lobby zitten. Voelen we ons alle 4 aangesproken
Nog met geen 1 van jullie...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Tactische aspect? Dan heb je zeker nog niet met Frankis gespeeld![]()
Grote mond? Dan moet je t zelf doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:51 schreef Keltie het volgende:
John Dahl Tomasson. -> Jon Dahl Tomasson.
Kutmail!
Nee, ik geef alleen commentaarquote:
Ja, tof! Volgende week savonds toch tijd zatquote:Volgende week een rondje Vegas doen?
als je mij online ziet stuur maar een invite. K speel veel gow & battlefield bad company online en soms army of two.quote:
Is goed.. Heb tegenwoordig ook maar aangezet dat ik zie wanneer iemand online komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:11 schreef Viro het volgende:
[..]
als je mij online ziet stuur maar een invite. K speel veel gow & battlefield bad company online en soms army of two.
Of anders stuur ik je wel een invite
Lol dat is wel handig jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is goed.. Heb tegenwoordig ook maar aangezet dat ik zie wanneer iemand online komt
GoW, B:BC, GTA IV en R6:V2 doe ik het meeste
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Anyway, het voetbalseizoen staat weervoor de deur dus dat betekent ook weer een nieuwe Voetbalpoule!Ik heb een zooi mensen een mail gestuurd maar ik zou er zomaar een paar vergeten kunnen zijn. Van Cardinal&Foxie heb ik dan weer geen mail.
Geen dankquote:Ook leuk om te zien is hoe NAC het gaat doen. Na een geweldig seizoen en desastreuze play-offs (bedankt JP!) is het de vraag of NAC deze prestaties kan herhalen zonder de succes trainer Ernie Brandts.
De afdeling Klachtafhandeling is met Zomerrecesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Geen dankNAC flikkert zijn beste coach na Ronald Spelbos eruit.
. Ik vind het wel een erg "gekleurde" e-mail Fred!
![]()
Hoe werkt dat met die wedstrijd van de dag? Die kan ik niet vinden.
ursel en druk samen in 1 zin. Fer wakker worden :pquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:39 schreef FJD het volgende:
je zou bijna denken dat je t echt druk hebt
Ik zie nergens ursel staan hoor..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ursel en druk samen in 1 zin. Fer wakker worden :p
Morguhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
@Keltie : Sterkte Man
@Fer. Te lang verhaal in de mail en stond al aangemeld geloof ik.
@ Jorrit : Mooi stukkie fietsen man
@ Puni :
@ All : Mogguh
Let jij nou maar op dat je je titel niet verliest!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fer: Waarom staat nergens wie de regerend kampioen is![]()
Nee, ik krijg vanavond vrouwelijk bezoekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Let jij nou maar op dat je je titel niet verliest!
Ga je vandaag weer fietsen? Zal je zaterdag eens over de kling jagen op de Emma pyramideAls ik daar dan nog de puf voor heb tenminste
Komt je moeder weer eens langs..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, ik krijg vanavond vrouwelijk bezoek![]()
En gezien de inspanning van gisteren lijkt het me verstandiger om niet te gaan fietsen
Heb wel zin in zaterdag, ben benieuwd of ik een beetje die heuvels op kan komen. Denk wel dat ik op mijn gemakje naar velp fiets, moet toch de benen een beetje sparen zullen we maar zeggen
Mag ik trouwens wel een kant-tekening hierbij plaatsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Anyway, het voetbalseizoen staat weervoor de deur dus dat betekent ook weer een nieuwe Voetbalpoule!Ik heb een zooi mensen een mail gestuurd maar ik zou er zomaar een paar vergeten kunnen zijn. Van Cardinal&Foxie heb ik dan weer geen mail.
quote:
quote:
Ja, kom op, je vraagt erom.quote:
Neemt niet weg dat de ietwat lelijkere vaak geilere dingen doen dan de extreem lekkeresquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, kom op, je vraagt erom.![]()
Een echt vent pronkt ermee als er een lekker wijf langs komt om te batsen.
Als een echte vent praat over vrouwelijk gezelschap betekend dat maar 2 dingen:Ze is te lelijk om mee te pronken Het is je moeder
Dus het is of bovenstaande, of je bent geen echte vent.
Aan jou de keuze
Klopt! Daar heeft Frank nog een filmpje van!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef Keltie het volgende:
Neemt niet weg dat de ietwat lelijkere vaak geilere dingen doen dan de extreem lekkeres
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt! Daar heeft Frank nog een filmpje van!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt! Daar heeft Frank nog een filmpje van!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Keltie het volgende:
Leuke uitkomst van het gesprek;
Op belangrijke incidenten na, vervalt ZIS. Mocht de uitbesteding tegenvallen en teruggedraaid worden is er toch nog wat meer kennis in huis.
In plaats daarvan komt er een Citrixproject voor in de plaats
Dat zou neerkomen op 2uur per dag Rekencentrum (servers plaatsen/ verwijderen en ander onderhoud aan het RC) en de overige tijd Citrix.
Ben benieuwd want ik heb nog niets met Citrix gedaan
Ik zeg ...nonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben ik jaren in therapie geweest om die filmpjes te vergeten komen ze er weer mee
En daarna er overheen pissen en kijken wat het resultaat is..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg ...non
Ik zeg.... kerel
Ik zeg .....IN DE BEK SCHIJTEN![]()
![]()
Wel alles binnenhouden! Anders kun je zaterdag op de Posbank weer niet presteren!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Keltie heeft een goed punt, aangezien ze zelf ook al heeft gezegd dat ze geen spaan heel laat van me
Ik kijk wel uit, ik heb alle energie die ik heb nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel alles binnenhouden! Anders kun je zaterdag op de Posbank weer niet presteren!
Nee natuurlijk niet.. Alles over der heenkwakken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel alles binnenhouden! Anders kun je zaterdag op de Posbank weer niet presteren!
Vanavond naar X-files
Ow nee! Euhm.. Wie is dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Pinanferina overleden... Net op Radio 1...
http://www.reuters.com/ar(...)/idUSL79493720080807quote:Sadly Andre Pininfarina died today in a motorcycle accident. Some of you may remember the Pininfarina designs on cars such as the Ferrari Testarossa, the Ferrari F40 and the Maserati Quattoporte.
Oh die ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik heb alle energie die ik heb nodig![]()
Maar goed wat gebeurd gebeurd, die heuvel gaat nergens naartoe zullen we maar zeggen![]()
Zaterdag einde middag trekken we onze conclusies wel![]()
@JP: Volgens mij was het toch ook iets met spaghetti
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:47 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik met mijn mailtje van zonet de situatie tussen mij en mijn manager op scherp gezet..
Ach ja, mijn vast contract is toch 6 dagen geleden in werking getreden..![]()
Ze was een beetje chago vandaag en had een discussie met haar over hoe ik vandaag mijn prioriteiten verdeeld hadquote:
zit er weer inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
De afdeling Klachtafhandeling is met Zomerreces
Geen idee hoe t met de wedstrijd van de dag zit. Ik zag ook maar toevallig de activatiemail in mn inbox landenZal wel zelfde principe als vorig jaar zijn: dubbele punten voor de wedstrijd vd dag.
morgen naar de donkere nicht met vriendin op de loveseatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond naar X-files
Rij In op Pinifarinaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Pinanferina overleden... Net op Radio 1...
Zeker omdat je hem 3x quotequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Incolumis het volgende:
yay mijn eerste multipost
Fer zal trots op me zijn...
De jury is nog in beraad maar dat is zeker een zwaarwegende factor!quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
De vraag is natuurlijk, kun je je spullen ook afhalen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Spullen zijn gepakt, weer ziet er goed uit, lekker fietsen
Nog niets gehoord maar zit nu ook wat krap in tijd. Volgens Buienradar blijft te wel ongeveer droog. Morgen weer een dag!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De vraag is natuurlijk, kun je je spullen ook afhalen?
Ik zie anders verdomt donkere wolkjes jou kant op schuiven..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog niets gehoord maar zit nu ook wat krap in tijd. Volgens Buienradar blijft te wel ongeveer droog. Morgen weer een dag!
Was net weg bij die toko toen ik je sms kreegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog niets gehoord maar zit nu ook wat krap in tijd. Volgens Buienradar blijft te wel ongeveer droog. Morgen weer een dag!
Tis gisteravond dus niet gegaan zoals je misschien wel wilde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was net weg bij die toko toen ik je sms kreeg
Maar goed ik heb nu een regenjasje
Nu alleen nog wachten op regen
Ze kon niet te lang blijven ik moest nog voor me werk aan de slagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis gisteravond dus niet gegaan zoals je misschien wel wilde?
Of kwam dat vrouwelijke bezoek vanavond pas?
Ik weet lekker waar je die gaat zetten..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Keltie het volgende:
Hele middag bezig geweest, niets gedaan wat ik wilde doen en vanaf 14.45 werkt alles zoals het hoort
Leuk, als je om 15.00 naar huis gaat
En nee, overwerken is er niet bij:
1) Het is vrijdag
2) Ik ga m'n omaatje kijken, nog niet langs geweest sinds ik van vakantie terug ben....
Vanavond lekker mensjes in Las Vegas doodschieten en morgen weer eens 3 uur op de tatoeëer-stoel liggen.
Voor de laatste keer, daarna 1 gratis afspraak ivm nacontrole en oneffenheden bijwerken en, als het lukt, de handtekening van Willem van Hanegem erop zetten
Niet op m'n piem0l als je dat soms denktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar je die gaat zetten..
Past zeker nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet op m'n piem0l als je dat soms denkt
Ik hoop niet dat hij er dan "De Kromme" op zetquote:
De Kromme!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Keltie het volgende:
Hele middag bezig geweest, niets gedaan wat ik wilde doen en vanaf 14.45 werkt alles zoals het hoort
Leuk, als je om 15.00 naar huis gaat
En nee, overwerken is er niet bij:
1) Het is vrijdag
2) Ik ga m'n omaatje kijken, nog niet langs geweest sinds ik van vakantie terug ben....
Vanavond lekker mensjes in Las Vegas doodschieten en morgen weer eens 3 uur op de tatoeëer-stoel liggen.
Voor de laatste keer, daarna 1 gratis afspraak ivm nacontrole en oneffenheden bijwerken en, als het lukt, de handtekening van Willem van Hanegem erop zetten
Oftewel hij gaat gewoon met de bus omhoog in frankrijkquote:Lambal! Hoe ziet de Buienradar voor Nijmegen/Malden eruit? Ik sta nu in een hoosbui, wel in een bushokje
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kreeg net een sms-je van onze waterfietser
[..]
Oftewel hij gaat gewoon met de bus omhoog in frankrijk
Zo te lezen was Fer niet al te blij me de regen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kreeg net een sms-je van onze waterfietser
[..]
Oftewel hij gaat gewoon met de bus omhoog in frankrijk
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij er dan "De Kromme" op zet
Ken dat gevoel. Mijn oma had dat ook..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:01 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. M'n oma, die in de coma (nee, niet met een stoma), is vanochtend overleden.
Dinsdag de crematie. Laatste 4 maanden waren niet prettig voor haar, mede omdat ze eigenlijk niets meer wilde (lezen, tv, gezamenlijke ruimte) dus ik heb er vrede mee, ook omdat de dokter 10 dagen maximaal had aangegeven.
Voor haar ben ik zelfs wel gewoon opgelucht, beetje vreemd misschien maargoed.
Hoe laat hadden we morgen eigenlijk afgesproken? En waar precies?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
Gecondoleerd KeltieJe ziet t toch nooit echt aankomen denk ik
Fietsen was echt een dramaIk had Niels z'n ubergeile klimrondje in mn GPS gedaan maar ik kreeg de aanwijzingen of te laat of ze sloegen nergens op (off course, ga naar links. Goed plan, als jij dan even dat maisveld weghaald dan fiets ik wel iets meer links
) Vervolgens ging het halverwege echt fout en hoe ik ook reed,ik kon nergens course meer vinden. Toen heb ik die GPS-hoer ontslagen en ben maar gewoon ergens heen gefietst. Halverweg Berg en Dl tegengekomen dus ik wilde gaan klimmen maar de eerst spetters vielen al en de lucht was zo zwart dat ik toch eerst wel even wilde kijken op Buienradar. Ik zit nog geen minuut in t bushokje en t begint toch een partij te hozen
dus ik eerst Jorrit smsen maar toen bedacht ik me dat die wel druk zou zijn dus toen ook maar Ursel geSMSt. Uiteindelijk door een de regen terug gefietst maar regende maar zachtjes dus twas nog lekker ook
![]()
Morgenochtend Velp verkennen en dan 's middags Jorrit afbeulenmaar nu eerst bier en GT5 Prologue spelen
Als je wat verder gevorderd bent dan krijg je races waarbij je time penalty's krijgt voor het afsnijden, vangrail of tegenstander rammen.. Ook aardig wat afstel mogelijkheden. Ik vind het een topgame en een mooie inkomer voor de échte GT5.. kan niet wachten!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:33 schreef FJD het volgende:
Dat Prologue is wel geinig. Het rijden is heel anders dan bij Forza maar ik weet nog niet wat ik beter vind. Wel ontzettend irritant dat er geen schade/bots model inzit dan krijg je van dat vangrail-toerisme.
Kun jij niet eens een head-to-head houden met Ferdi? Mijn ervaring is dat hij redelijk sterk is met race spellen en aan jouw woorden af te leiden ga ik er van uit dat jij ook sterk bent in race spellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je wat verder gevorderd bent dan krijg je races waarbij je time penalty's krijgt voor het afsnijden, vangrail of tegenstander rammen.. Ook aardig wat afstel mogelijkheden. Ik vind het een topgame en een mooie inkomer voor de échte GT5.. kan niet wachten!
Online racen is ook super! Krijg je credits voorIs sneller credits verdienen dan offline.. Maar dan moet je wel al een leuke bak hebben voor de expert challenges, daar valt wat te verdienen, bij de beginner en medium online races niet echt..
F430/R35 GTR Challenge op Suzuka is zwáár de bom!Lekker pittig racen
Koppeling van het G25 stuurtje werkt ook in GT5 Prologue
![]()
Het is op dit moment een erg leuk tussendoortje, en IMHO de beste, leukste en mooiste realistische racegame op console. De echte GT5 gaat zwaar heerschen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:52 schreef Sickert het volgende:
God Baus want kun je toch lekker uit je nek kletsen
Ik vond het best een goed verhaaltje van hem, totdat hij het woord "realistisch" gebruiktequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:52 schreef Sickert het volgende:
God Baus want kun je toch lekker uit je nek kletsen
Als die erin komt koop ik hem meteen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:00 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil best wel tegen Ferdi racen hoorMaar ik heb nog niet echt uitgevonden hoe je, zeg maar, kan afspreken op een server ofzo.. Volgens mij gaat dat allemaal random.. Je kan een type race/challenge uitkiezen en dan connect hij automatisch naar een server die dat draait.. M.a.w. je kan zelf geen server kiezen..
Misschien kan het allemaal wel, maar dan weet ik nog niet hoe het moet![]()
Oh ja.. de echte GT5 is weer eens uitgesteld enzo.. ik heb nu ook ff geen idee wanneer we die kunnen verwachten, maar goed, beter is het om een goed en "af" eindproduct af te leveren.. toch, EA?Want dat schademodel moet en zal er in komen!
![]()
Maar bij die info heb ik ook gelezen dat er, gratis, updates komen voor de Prologue.. zoals euh, de Groene Hel!![]()
![]()
![]()
.. komt in December als ik het goed heb..
chickennnnnnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je wat verder gevorderd bent dan krijg je races waarbij je time penalty's krijgt voor het afsnijden, vangrail of tegenstander rammen.. Ook aardig wat afstel mogelijkheden. Ik vind het een topgame en een mooie inkomer voor de échte GT5.. kan niet wachten!
Online racen is ook super! Krijg je credits voorIs sneller credits verdienen dan offline.. Maar dan moet je wel al een leuke bak hebben voor de expert challenges, daar valt wat te verdienen, bij de beginner en medium online races niet echt..
F430/R35 GTR Challenge op Suzuka is zwáár de bom!Lekker pittig racen
Koppeling van het G25 stuurtje werkt ook in GT5 Prologue
![]()
Het is op dit moment een erg leuk tussendoortje, en IMHO de beste, leukste en mooiste realistische racegame op console. De echte GT5 gaat zwaar heerschen
Zeggen ze wel eens wat over mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:48 schreef Sickert het volgende:
bwuuh
morgen naar Roterdam even een Linksys wifi router halen/
sitecommetje is na 6 jaar trouwe dienst nu echt overleden
resetten ging alleen nog door kortsluiting te maken maar het wilde maar niet lukken vandaag
wat ik ook probeerde hij bleef maar in de lucht hangen onder ''kefje'' en dat moest echt default worden wilde ik alles opnieuw in kunnen stellen
en toen poef na gerommel was het overkortsluiting
![]()
![]()
![]()
![]()
Saldo - 39,-
Bernie Mac showquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:12 schreef RudyCarell het volgende:
Bernie Mac (Oceans-trilogie) overleden![]()
full version is uitgesteld naar 2010 (!)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:00 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil best wel tegen Ferdi racen hoorMaar ik heb nog niet echt uitgevonden hoe je, zeg maar, kan afspreken op een server ofzo.. Volgens mij gaat dat allemaal random.. Je kan een type race/challenge uitkiezen en dan connect hij automatisch naar een server die dat draait.. M.a.w. je kan zelf geen server kiezen..
Misschien kan het allemaal wel, maar dan weet ik nog niet hoe het moet![]()
Oh ja.. de echte GT5 is weer eens uitgesteld enzo.. ik heb nu ook ff geen idee wanneer we die kunnen verwachten, maar goed, beter is het om een goed en "af" eindproduct af te leveren.. toch, EA?Want dat schademodel moet en zal er in komen!
![]()
Maar bij die info heb ik ook gelezen dat er, gratis, updates komen voor de Prologue.. zoals euh, de Groene Hel!![]()
![]()
![]()
.. komt in December als ik het goed heb..
Komt zeker een bundel samen met de PS4quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
full version is uitgesteld naar 2010 (!)
gaat inderdaad helemaal nergens over. Hoe je het ook bekijkt. voor een dergelijk uitstel is geen andere verklaring dan een strategische beslissing om resources te spreiden en niet vol in te zetten op deze game.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt zeker een bundel samen met de PS4
Nou JP, dat zal ik je vertellen! We gingen daar naar een merkdag waar je ook wel zelf rond mocht rijden maar dat hebben we niet gedaan. Ter plaatse was te regenachtig en fris en de standjes e.d. sloegen echt nergens op; twee stands met aftandse modelautos, eentje met uitlaatsystemen en de fabrikant zelf met een paar design telefoons en de topmodellen uit hun stal. Verder was t vrij karigquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:10 schreef spy08 het volgende:
Wat ga je daar doen? circuit aanvegen? BF2 spelen in de pits met een ping van 12? of rondlopen met " ijsjes...hele lekkere ijsjes "
OMG je bent er echt van overtuigd he.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou JP, dat zal ik je vertellen! We gingen daar naar een merkdag waar je ook wel zelf rond mocht rijden maar dat hebben we niet gedaan. Ter plaatse was te regenachtig en fris en de standjes e.d. sloegen echt nergens op; twee stands met aftandse modelautos, eentje met uitlaatsystemen en de fabrikant zelf met een paar design telefoons en de topmodellen uit hun stal. Verder was t vrij karigDus toen thuis maar even OS zitten kijken. Sibon
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:53 schreef Sickert het volgende:
ik dacht even dat ik in Prinsenbeek zat en kaal begon te worden
Oh eens kijken of ik die ook leuk kan invullenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef jpjedi het volgende:
@ Jorrit, ideaal topic voor je gevonden.
Ik moet zeggen dat ik gisteravond op me feestje bijna niks meer voelde qua spierpijn ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Anyway, gisteren met Jorrit gefietst en dat viel me alles mee. Sterker nog, voor de onderlinge tweestrijd haal ik m'n krat pils van Ursel af en zet deze op Jorrit.
Voel nu wel een beetje m'n bovenbenen
Wel een leuk liedjequote:
Dat hele gezondheidsdenken van je neemt nu wel zorgelijke vormen aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Britse bioscopen verbieden popcorn
Kan niet wachten tot dit over waait naar Nederland
De wereld begint sowieso wel erg zielig te worden op deze gebiedenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hele gezondheidsdenken van je neemt nu wel zorgelijke vormen aan
Kussengevecht!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:53 schreef FJD het volgende:
Eerst al bakstenen en honkbalknuppels en nu mogen we ook al geen popcornWaar moeten we dan straks mee gaan gooien?
Ik heb gewoon een hekel aan alles wat mij kan storen in de bioscoopquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hele gezondheidsdenken van je neemt nu wel zorgelijke vormen aan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Anyway, gisteren met Jorrit gefietst en dat viel me alles mee. Sterker nog, voor de onderlinge tweestrijd haal ik m'n krat pils van Ursel af en zet deze op Jorrit.
Voel nu wel een beetje m'n bovenbenen
Ik ga haast altijd doordeweeks. Dan is het sowieso al rustiger..quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan alles wat mij kan storen in de bioscoop
Mijn mooiste bioscoop ervaring was dan ook in Pathe Arena waar ik in mijn 1'tje een film heb gekeken, zonder pauze![]()
14 september mag je mn ongelijk bewijzen! Jorrit is er dan denk ik ook wel bijquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef ursel het volgende:
Ik heb ook "zwaar" geoefend dit weekend..
Moet nog ff kijken of ik dan kan..quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
14 september mag je mn ongelijk bewijzen! Jorrit is er dan denk ik ook wel bij
Kentucky Fried....quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
Beetje afhankelijk van mijn trainings schema..
Vanavond? Dan komt een maatje om het splitscreen te doen dus dan gaat het volgens mij niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef FJD het volgende:
Stoor je je dan niet aan de leegte Jorrit?
Keltie, vanavond een rondje R6?
quote:
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef FJD het volgende:
Stoor je je dan niet aan de leegte Jorrit?
We zouden dan zelf bij mij kunnen beginnen, kunnen we eerst 20km warm rijden voor we de Posbank de eerste keer opfietsen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
14 september mag je mn ongelijk bewijzen! Jorrit is er dan denk ik ook wel bij
Met mijn lichte versnellinkjes moet het wel lukken..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Ik heb overigens geen problemen als er andere mensen in de zaal zitten, zolang ze maar stil zitten en geen geluid maken. En ik heb een hekel aan de geur van popcorn, dus vandaar dat ik dat spul niet hoef in de bios.
[..]
We zouden dan zelf bij mij kunnen beginnen, kunnen we eerst 20km warm rijden voor we de Posbank de eerste keer opfietsen.
De 20 september kan ik wel..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
Klinkt goed UrselWanneer gaan we weer eens BoF-BBQ-en?
Keltie, we kunnen vanavond wel even of kan en anders speel ik wel alleen
Lezen, schelequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
Keltie, we kunnen vanavond wel even of kan en anders speel ik wel alleen
Ik zie het, ik ben de schelequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef FJD het volgende:
Dat zeg ik toch ook lambalDan kijken we vanavond even of dat kan en zo niet dan ga ik wel in mn eentje spelen.
OOh! Ik wil ook weer eens BOF BBQ'en!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
21ste komt mij ook beter uit, aangezien ik dan weer kan drinkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef FJD het volgende:
Dat zeg ik toch ook lambalDan kijken we vanavond even of dat kan en zo niet dan ga ik wel in mn eentje spelen.
@Ursel, de 21e komt beter uit maar dat weekend moet wel lukken ja
Jaja, 7700km fietsen en er dan achterkomen dat de hond alle biefstuk op heeft gevreten zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:17 schreef BattleLies het volgende:
OOh! Ik wil ook weer eens BOF BBQ'en!![]()
Wij willen het wel organiseren! Zeg maar wanneer jullie hier kunnen zijn
India bevalt prima hoor! Een heel andere wereld maar we maken vreselijk veel unieke dingen mee dus we klagen niet hoor! Al hebben we regelmatig heimwee naar de leuke Nederlandse dingen; het eten, bofmeetings, gamen, enz enzquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Lies
Na de Alpe d'Huez komen we wel een keertje op de fiets langs
Moet kunnen toch
Bevalt het nog een beetje in India? Ik zag dat je goed bezig bent met je kledingprojectje
Biefstuk zat hier! Het loopt gewoon op straat!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja, 7700km fietsen en er dan achterkomen dat de hond alle biefstuk op heeft gevreten zeker?
Heel misschien dat ik eind dit jaar naar India kan
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gravenstijn in de finale
Straks ff kijken
Kut zilver, nou ja ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |