En ik maar denken dat ik eindelijk belangrijk werdquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, met u. Goddelijke aspiraties kun je dus wel laten varen, het was slechts met een hoofdletter omdat het het begin van de zin was
Morgen en donderdag gewoon 50km fietsen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:43 schreef FJD het volgende:
Lekker bezig Jorrit
Tis idd wel vervelend met maar 1 set kleding. Als ik nu twee dagen achter elkaar fiets dan ga ik er altijd mee onder de douche om t uit te spoelen en op te hangen. Gelukkig krijg ik volgende week de Rabobank set voor mn verjaardag
Tja ik weet het. Wellicht dat ik dan donderdag ook niet ga trainen. Ligt ook aan hoe het woensdag gaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef FJD het volgende:
Om en om is (als vuistregel) een goed trainingsschema voor je lichaam.
Voordeel van vals plat is wel dat je lekker weerstand traint, is wel handig voor later. Wel mooi dat je iig de tijd vindt om 50km te fietsen op een dag. Ik zou er toch nog niet echt aan moeten denken om na t werk nog een keer 50km te gaan fietsen. Raar eigenlijk, met hardlopen deed ik niet anders
quote:I, the Penis, hereby request a raise in salary for the following reasons:
-I do physical labor.
-I work at great depths.
-I plunge headfirst into everything I do.
-I do not get weekends or public holidays off.
-I work in a damp environment.
-I work in a dark workplace that has poor ventilation.
-I work in high temperatures.
-My work exposes me to contagious diseases.
Sincerely,
P. Niss
The Response
Dear Penis:
After assessing your request, and considering the arguments you have raised, the administration rejects your request for the following reasons:
-You do not work 8 hours straight.
-You fall asleep after brief work periods.
-You do not always follow the orders of the management team. You do not stay in your designated area and are often seen visiting other locations.
-You do not take initiative - you need to be pressured and stimulated in order to start working.
-You leave the workplace rather messy at the end of your shift.
-You don't always observe necessary safety regulations, such as wearing the correct protective clothing.
-You will retire well before you are 65.
-You are unable to work double shifts.
-You sometimes leave your designated work area before you have completed the assigned task.
-You've been seen walking into the "exit only" more than once.
-And if that were not all, you have been seen constantly entering and exiting the workplace carrying two suspicious-looking bags.
Sincerely,
V. Gina
Inderdaad... Heb het bericht niet helemaal gelezen maar is het een gratis iets of dien je er nog voor te betalen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:20 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ltiplayer-modus.html
Dit is wel vet. Die spelvorm vind ik toch de leukste moet ik zeggen.![]()
Ik moet zeggen dat het spel me wel bevalt maar ik stoei nog enorm met een FPS via een controller.
Niet helemaalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad... Heb het bericht niet helemaal gelezen maar is het een gratis iets of dien je er nog voor te betalen?
Het is dan ook een single player game met als extra een MP modus. Die ook nog eens gratis wordt uitgebreid. Ik zeg dat is netjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:04 schreef FJD het volgende:
Een spel met 1 mp mode en wel vier maps als volledig spel op de markt gooien
Goedemorgen trouwens
De EA-marketing afdeling is ook weer wakkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is dan ook een single player game met als extra een MP modus. Die ook nog eens gratis wordt uitgebreid. Ik zeg dat is netjes
Het was vroegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet helemaal![]()
Helemaal niet
In de eerste regel die nog dik gedrukt is ook, staat dat het gratis is
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het was vroeg
Ik scan de "belangrijke" dingen eruit ...
Ja.. dus.. Wie zegt dat het beter is..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet in de zin van "Gratis = beter" nee
Om de 10 minuten je plee doortrekken, want je moet het bedrag van het rioolrecht eruit halenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja.. dus.. Wie zegt dat het beter is..
Als het gratis is haal je het ff binnen, probeer je het en tief je het weer weg omdat gratis meestal niet beter is.
Desalniettemin haal je alles dat gratis is gewoon binnen..
Tenslotte betaal je niet voor niets om je huisvuil op te laten halen, dus daar moet je ook weer het volste profijt uit halen..
Weet je wat het water vandaag de dag kost..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Om de 10 minuten je plee doortrekken, want je moet het bedrag van het rioolrecht eruit halen
Ik heb geen xdoos..quote:EDIT:
Zo ben ik inderdaad niet, zonde van de tijd/ moeite.
Ik laat het anderen, zoals jou, binnenhalen en lees ik positieve verhalen doe ik het zelf..
Je hebt toch opslag gekregen? Kunnen jullie eindelijk alledrie douchen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:43 schreef ursel het volgende:
Weet je wat het water vandaag de dag kost.. : o
Waarom denk je dat we Aaron zo vaak bij onze ouders brengen? Mag die tenminste ook eens in bad..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt toch opslag gekregen? Kunnen jullie eindelijk alledrie douchen!
Aaaha! En ik maar denken dat die leguaan zo uit z'n muil liep te ruften! It all makes sense now!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
Waarom denk je dat we Aaron zo vaak bij onze ouders brengen? Mag die tenminste ook eens in bad..
Geen idee waar die pyramide ligt, maar me bovenbenen staan nu echt ongelovelijk in de fikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef FJD het volgende:
Posbank is wel geinigVorige keer met Ursel van een kant beklommen die ik nog niet kende en die toch wel een tikkie zwaarder was
Bij de Emma-pyramide liggen ook de haarspeldbochtjes trouwens. Dat is ook wel even lekker klimmen.
Kut man, sterkte...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Keltie het volgende:
Nu even wat anders;
Gaat wel lekker in die familie van mij
Een oma heeft kanker, maar mocht gelukkig aan de pillen (die schijnen te moeten genezen) en hoeft dus geen chemo of operatie.
M'n andere oma ligt sinds gisteravond/ gisternacht/ vanochtend (daar ergens tussen) in een coma en gaat daar niet meer uitkomen. Dokter geeft haar 10 dagen.
Ze lag al een tijdje slecht en nu is het aftellen geblazen
Net te horen gekregen van m'n moeder, het is haar moeder.. Die was er wel rustig onder omdat ze het al langer slecht met haar zag gaan...
Damn, da's kut, nou sterkte met je familie, hopelijk is het nu wel even genoeg zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Keltie het volgende:
Nu even wat anders;
Gaat wel lekker in die familie van mij
Een oma heeft kanker, maar mocht gelukkig aan de pillen (die schijnen te moeten genezen) en hoeft dus geen chemo of operatie.
M'n andere oma ligt sinds gisteravond/ gisternacht/ vanochtend (daar ergens tussen) in een coma en gaat daar niet meer uitkomen. Dokter geeft haar 10 dagen.
Ze lag al een tijdje slecht en nu is het aftellen geblazen
Net te horen gekregen van m'n moeder, het is haar moeder.. Die was er wel rustig onder omdat ze het al langer slecht met haar zag gaan...
je kan een voice message opnemen en beluisteren. Hoor je je eigen stem dan doet ie het, hoor je niks dan even kijken of je mic niet op mute staat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Keltie het volgende:
Vraagje voor de Xboxers hiero.. Ken je ook ergens testen of die Mic het doet of moet je dat maar gokken?
Mjah, zoals al een beetje tussen neus en lippen doorgegeven is dit een beetje een "ver van m'n bed show". Maar vind het voor m'n moeder wel sneu (toch haar moedertje) maar ook voor haar kwam het niet als een verrassing.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:38 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan een voice message opnemen en beluisteren. Hoor je je eigen stem dan doet ie het, hoor je niks dan even kijken of je mic niet op mute staat.
En sterkte kerel, zijn onwijze rotte situaties/momenten om mee te maken.
Jehova was bezet (When Jehova starts knocking.....)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:57 schreef Viro het volgende:
K ben zo blij dat ik mijn gamertag heb veranderd van JackassNL naar (TSM) Viroootje. Alleen kunnen nederlanders viroootje correct uitspreken. Amerikanen en de rest spreken mij aan met m'n clan tag, moet je net met 3 andere clanleden in een lobby zitten. Voelen we ons alle 4 aangesproken
Nog met geen 1 van jullie...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Tactische aspect? Dan heb je zeker nog niet met Frankis gespeeld![]()
Grote mond? Dan moet je t zelf doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:51 schreef Keltie het volgende:
John Dahl Tomasson. -> Jon Dahl Tomasson.
Kutmail!
Nee, ik geef alleen commentaarquote:
Ja, tof! Volgende week savonds toch tijd zatquote:Volgende week een rondje Vegas doen?
als je mij online ziet stuur maar een invite. K speel veel gow & battlefield bad company online en soms army of two.quote:
Is goed.. Heb tegenwoordig ook maar aangezet dat ik zie wanneer iemand online komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:11 schreef Viro het volgende:
[..]
als je mij online ziet stuur maar een invite. K speel veel gow & battlefield bad company online en soms army of two.
Of anders stuur ik je wel een invite
Lol dat is wel handig jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is goed.. Heb tegenwoordig ook maar aangezet dat ik zie wanneer iemand online komt
GoW, B:BC, GTA IV en R6:V2 doe ik het meeste
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Tactische aspect? Dan heb je zeker nog niet met Frankis gespeeld![]()
Anyway, het voetbalseizoen staat weervoor de deur dus dat betekent ook weer een nieuwe Voetbalpoule!Ik heb een zooi mensen een mail gestuurd maar ik zou er zomaar een paar vergeten kunnen zijn. Van Cardinal&Foxie heb ik dan weer geen mail.
Geen dankquote:Ook leuk om te zien is hoe NAC het gaat doen. Na een geweldig seizoen en desastreuze play-offs (bedankt JP!) is het de vraag of NAC deze prestaties kan herhalen zonder de succes trainer Ernie Brandts.
De afdeling Klachtafhandeling is met Zomerrecesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Geen dankNAC flikkert zijn beste coach na Ronald Spelbos eruit.
. Ik vind het wel een erg "gekleurde" e-mail Fred!
![]()
Hoe werkt dat met die wedstrijd van de dag? Die kan ik niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |