ursel en druk samen in 1 zin. Fer wakker worden :pquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:39 schreef FJD het volgende:
je zou bijna denken dat je t echt druk hebt
Ik zie nergens ursel staan hoor..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ursel en druk samen in 1 zin. Fer wakker worden :p
Morguhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
@Keltie : Sterkte Man
@Fer. Te lang verhaal in de mail en stond al aangemeld geloof ik.
@ Jorrit : Mooi stukkie fietsen man
@ Puni :
@ All : Mogguh
Let jij nou maar op dat je je titel niet verliest!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fer: Waarom staat nergens wie de regerend kampioen is![]()
Nee, ik krijg vanavond vrouwelijk bezoekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Let jij nou maar op dat je je titel niet verliest!
Ga je vandaag weer fietsen? Zal je zaterdag eens over de kling jagen op de Emma pyramideAls ik daar dan nog de puf voor heb tenminste
Komt je moeder weer eens langs..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, ik krijg vanavond vrouwelijk bezoek![]()
En gezien de inspanning van gisteren lijkt het me verstandiger om niet te gaan fietsen
Heb wel zin in zaterdag, ben benieuwd of ik een beetje die heuvels op kan komen. Denk wel dat ik op mijn gemakje naar velp fiets, moet toch de benen een beetje sparen zullen we maar zeggen
Mag ik trouwens wel een kant-tekening hierbij plaatsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Tactische aspect? Dan heb je zeker nog niet met Frankis gespeeld![]()
Anyway, het voetbalseizoen staat weervoor de deur dus dat betekent ook weer een nieuwe Voetbalpoule!Ik heb een zooi mensen een mail gestuurd maar ik zou er zomaar een paar vergeten kunnen zijn. Van Cardinal&Foxie heb ik dan weer geen mail.
quote:
quote:
Ja, kom op, je vraagt erom.quote:
Neemt niet weg dat de ietwat lelijkere vaak geilere dingen doen dan de extreem lekkeresquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, kom op, je vraagt erom.![]()
Een echt vent pronkt ermee als er een lekker wijf langs komt om te batsen.
Als een echte vent praat over vrouwelijk gezelschap betekend dat maar 2 dingen:Ze is te lelijk om mee te pronken Het is je moeder
Dus het is of bovenstaande, of je bent geen echte vent.
Aan jou de keuze
Klopt! Daar heeft Frank nog een filmpje van!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef Keltie het volgende:
Neemt niet weg dat de ietwat lelijkere vaak geilere dingen doen dan de extreem lekkeres
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt! Daar heeft Frank nog een filmpje van!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt! Daar heeft Frank nog een filmpje van!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Keltie het volgende:
Leuke uitkomst van het gesprek;
Op belangrijke incidenten na, vervalt ZIS. Mocht de uitbesteding tegenvallen en teruggedraaid worden is er toch nog wat meer kennis in huis.
In plaats daarvan komt er een Citrixproject voor in de plaats
Dat zou neerkomen op 2uur per dag Rekencentrum (servers plaatsen/ verwijderen en ander onderhoud aan het RC) en de overige tijd Citrix.
Ben benieuwd want ik heb nog niets met Citrix gedaan
Ik zeg ...nonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben ik jaren in therapie geweest om die filmpjes te vergeten komen ze er weer mee
En daarna er overheen pissen en kijken wat het resultaat is..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg ...non
Ik zeg.... kerel
Ik zeg .....IN DE BEK SCHIJTEN![]()
![]()
Wel alles binnenhouden! Anders kun je zaterdag op de Posbank weer niet presteren!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Keltie heeft een goed punt, aangezien ze zelf ook al heeft gezegd dat ze geen spaan heel laat van me
Ik kijk wel uit, ik heb alle energie die ik heb nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel alles binnenhouden! Anders kun je zaterdag op de Posbank weer niet presteren!
Nee natuurlijk niet.. Alles over der heenkwakken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel alles binnenhouden! Anders kun je zaterdag op de Posbank weer niet presteren!
Vanavond naar X-files
Ow nee! Euhm.. Wie is dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Pinanferina overleden... Net op Radio 1...
http://www.reuters.com/ar(...)/idUSL79493720080807quote:Sadly Andre Pininfarina died today in a motorcycle accident. Some of you may remember the Pininfarina designs on cars such as the Ferrari Testarossa, the Ferrari F40 and the Maserati Quattoporte.
Oh die ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik heb alle energie die ik heb nodig![]()
Maar goed wat gebeurd gebeurd, die heuvel gaat nergens naartoe zullen we maar zeggen![]()
Zaterdag einde middag trekken we onze conclusies wel![]()
@JP: Volgens mij was het toch ook iets met spaghetti
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:47 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik met mijn mailtje van zonet de situatie tussen mij en mijn manager op scherp gezet..
Ach ja, mijn vast contract is toch 6 dagen geleden in werking getreden..![]()
Ze was een beetje chago vandaag en had een discussie met haar over hoe ik vandaag mijn prioriteiten verdeeld hadquote:
zit er weer inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Tactische aspect? Dan heb je zeker nog niet met Frankis gespeeld![]()
Anyway, het voetbalseizoen staat weervoor de deur dus dat betekent ook weer een nieuwe Voetbalpoule!Ik heb een zooi mensen een mail gestuurd maar ik zou er zomaar een paar vergeten kunnen zijn. Van Cardinal&Foxie heb ik dan weer geen mail.
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
De afdeling Klachtafhandeling is met Zomerreces
Geen idee hoe t met de wedstrijd van de dag zit. Ik zag ook maar toevallig de activatiemail in mn inbox landenZal wel zelfde principe als vorig jaar zijn: dubbele punten voor de wedstrijd vd dag.
morgen naar de donkere nicht met vriendin op de loveseatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond naar X-files
Rij In op Pinifarinaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Pinanferina overleden... Net op Radio 1...
Zeker omdat je hem 3x quotequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Incolumis het volgende:
yay mijn eerste multipost
Fer zal trots op me zijn...
De jury is nog in beraad maar dat is zeker een zwaarwegende factor!quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |