Pfffff! Is zelfs een klein beetje waardering al teveel gevraagd?!?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:44 schreef Keltie het volgende:
Niet zo groot als m'n piem0l, maar wel groot.
Vanavond word weer lastigquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Pfffff! Is zelfs een klein beetje waardering al teveel gevraagd?!?
Ik kan vanavond wel even R6 spelen :y Miss dat Frankie ook meedoet?
@Jorrit; zaterdagmiddag een klimronde rondom Velp doen?
De volgende keer vraag ik gewoon een ban aan voor hem..quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan sloopt ie straks de serverquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:50 schreef ursel het volgende:
De volgende keer vraag ik gewoon een ban aan voor hem..
quote:
Ik ga dit weekend in de Ardennen fietsen..quote:Kom je ook nog fietsen trouwens?
Je hebt een huis gekochtquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt een huis gekocht
Jij woont in Zeeland
Voor de rest van je leven
Daarom altijd een drukproef vragen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
voorbeeld: mn schoonpa had folders voor de Trikeverhuur laten drukken en had gezegd wat hij wilde (voorbeeld laten zien) ja dat kunnen wij wel mogen we het ook een beetje aanpassen je krijgt een voorbeeld terug
voorbeeld terug (ziet er niet uit) nee doe maar zoals ik had gegevenen dan nog hun eigen voorbeeld in 10000 stuks afdrukken
en opsturen
klapmongolen! dat zijn het hier
Dat hadden ze toch gedaan, en die was afgekeurd..quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Daarom altijd een drukproef vragen...
Fijn om te lezen dat je al een echte Zeeuw bent geworden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef Sickert het volgende:
ik begrijp dus niet helemaal wat er aan de hand is
Inderdaad...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]In z'n eentje..
Dat durft die niet zonder zijn vrienden joh..
Ziet er naar uit dat het integratie project toch wel werkt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je al een echte Zeeuw bent geworden!
Als ik nu zeg "Geen idee" dan ben ik zeker geslaagd voor de Zeeuwse-integratie-cursus?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
Waarom werkt dat bij marokaantjes niet dan??![]()
Bedoelde u: marokkaantjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat het integratie project toch wel werkt..
Waarom werkt dat bij marokaantjes niet dan??![]()
Is goed. Ik heb voor dinsdag en donderdag een klein fietstochtje in de planning, dus kan die weekend wel even goed los gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Bier en fietsenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]In z'n eentje..
Dat durft die niet zonder zijn vrienden joh..
[..]
Ik ga dit weekend in de Ardennen fietsen..
Survival-vrijgezellen weekend.
MET bier Jorrit..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb voor dinsdag en donderdag een klein fietstochtje in de planning, dus kan die weekend wel even goed los gaan.
Ik verwacht er nog niet te veel van, maar goed dat zien we dan wel weer
Wat had je precies in gedachten?
[..]
Bier en fietsen![]()
Ik word trouwens wel vaak uitgelachen als ik zeg dat ik niet meer drink
Is goed, kan ik eindelijk eens een beetje echt aan de slagquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:23 schreef FJD het volgende:
@Jorrit; zo rond een uurtje of 14:00 in Velp beginnen&dan rond 16:00 weer terug, doen we nog even een drankje op de Posbank. Ik ga 's ochtends ook alvast, dan zijn we 's middags wat meer aan elkaar gewaagd
Ik ben niet gestopt met drinkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas je ook gelijk je signature dan gelijk ff aan..
1 versnelling, daar kom je toch nooit de berg mee op gek!quote:
Whehe.. heeft hij die gekocht, dacht de triple versie..quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
1 versnelling, daar kom je toch nooit de berg mee op gek!
Tuurlijk de triple...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. heeft hij die gekocht, dacht de triple versie..
Kheb nog geen antwoord op mijn kleine vraagje..quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]Heb je al aan Fer gemeld dat je meegaat dan??
Nee... Ga ook niet mee met zo'n fiets...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb nog geen antwoord op mijn kleine vraagje..
[..]
Moet je juist wel doen man..quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee... Ga ook niet mee met zo'n fiets...
Volgens mij heeft Baussie alweer een nieuwe fiets, daar is hij nog sneller meequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je juist wel doen man..
Kan je Baussie mooi verslaand..
En voor het bewaren van zijn evenwicht in zijn ene hand een sixpack bier en in de andere pinda's!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Baussie alweer een nieuwe fiets, daar is hij nog sneller mee
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Baussie alweer een nieuwe fiets, daar is hij nog sneller mee
[ afbeelding ]
Wijs ding.quote:
mischien dat F m wil hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef ursel het volgende:
Van Basten wil niet verder met Luque en PerezDit wordt de mooiste grap van het jaar..
![]()
Eerst verkoop je hem. Vervolgens haal je hem weer terug, om hem een half jaar later weer te verkopen..![]()
![]()
Nee, met u. Goddelijke aspiraties kun je dus wel laten varen, het was slechts met een hoofdletter omdat het het begin van de zin wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |