Al die mensen hier gelijk met die grootheids waanzin..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, met u. Goddelijke aspiraties kun je dus wel laten varen, het was slechts met een hoofdletter omdat het het begin van de zin was
Zo'n beetje alle aankopen van vorig seizoen mogen optievenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef ursel het volgende:
Van Basten wil niet verder met Luque en PerezDit wordt de mooiste grap van het jaar..
![]()
Eerst verkoop je hem. Vervolgens haal je hem weer terug, om hem een half jaar later weer te verkopen..![]()
![]()
Lekker!quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker!
Met een beetje melk & een zoetje & een gevulde koek graag!
Ik drink geen koffie, heb je ook bier waterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan jij de rest ook even wakker schoppen??
De koffie is al klaar..
Ik ontbijt gewoon thuisquote:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ontbijt gewoon thuisAnders val ik halverwege van m'n fiets
![]()
Batman is idd cool, dit weekend weer geweest met een vriend, de voorstelling van 23:30...twas maar goed dat ik de film al een keer gezien had
Alsof jij voor hetzelfde geld dubbel gaat werken..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
nu snap ik meteen waarom Ursel opslag wilde, er zit weer flink wat overwerk aan te komen:
http://www.nu.nl/news/168(...)_maakt_comeback.html
Doet niet iedereen dat dan???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Alsof jij voor hetzelfde geld dubbel gaat werken..
een zoetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker!
Met een beetje melk & een zoetje & een gevulde koek graag!
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
een zoetjeen dan een gevulde koek er bij nemen he
ik heb ook zo'n collega die dat doet
moddervetdoe mij maar een zoetje en dan de hele koektrommel leeg vreten!
maar ik gebruik wel zoetjes!
is het die van het pokeren zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Great minds think alike.![]()
![]()
Maat van me heeft een vriendin van 140 kg. Mens drinkt altijd water en eet rauwkorst op feestjes enzo maar als je er bier uit de koelkast pakt staan er allemaal halve puddinkjes. De pannenset is nog nieuw...
Je bent wel een echte Zeeuw geworden; zelfs je gevoel voor ironie ben je helemaal kwijt geraaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Sickert het volgende:
een zoetjeen dan een gevulde koek er bij nemen he
Whehe.. Fer heeft nog een oude avatar..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent wel een echte Zeeuw geworden; zelfs je gevoel voor ironie ben je helemaal kwijt geraakt
Ik zit overigens netjes aan de ontbijtkoek![]()
tssss... JP ook al...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Fer heeft nog een oude avatar..![]()
zak in elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent wel een echte Zeeuw geworden; zelfs je gevoel voor ironie ben je helemaal kwijt geraakt
Ik zit overigens netjes aan de ontbijtkoek![]()
Fer heeft zo'n ubergeile iPhone dus die ziet niet eens avatars. Ik zal er bij thuiskomst wel een piemel in plakken ofzo.quote:
Oe.. dan komen Baus en IJs vast en zeker ook weer eens kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Fer heeft zo'n ubergeile iPhone dus die ziet niet eens avatars. Ik zal er bij thuiskomst wel een piemel in plakken ofzo.
quote:
Ach ja.. Preutse JP zal hem niet jatten, wees daar maar gerust op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Als niemand m heeft gejat vanavond dan neem ik die
Ik zet op het laatste in..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Fer: Ik denk dat ik zaterdag op de fiets richting Velp ga
Het is 26,5 km ofzo. Als ik dan gewoon een uurtje ervoor uittrek dan heb ik alle tijd en ben ik een beetje op temperatuur of als het tegen zit, bekaf
Oei, dus als ik ze wel aan kan ga ik op de Alpe geen laatste wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef FJD het volgende:
Ik vind het allemaal best, vergeet je niet om t nodige aan energievoer mee te nemen? Tis wel de bedoeling om te gaan beulen! Incl. de haarspeldbochtjes die Ursel niet meer aankon
Als jij ze op je middelste versnelling wel aan kan idd wel..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oei, dus als ik ze wel aan kan ga ik op de Alpe geen laatste worden![]()
Ik neem wel een zooi voer mee, heb je nog goeie energievoer tips, naast de bananen?
Hey, wij hebben tenminste geen tegenwind als we de berg op gaan..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:18 schreef Sickert het volgende:
LMAO
jullie gaan een berg op ik heb er net 20 km opzitten op mn dooie gemak
ben kapot!
doe mij maar skeelersik weet weer waarom ik fietsen haat
godverdomme zeg
Ging gewoon op buitenblad hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:18 schreef ursel het volgende:
Als jij ze op je middelste versnelling wel aan kan idd wel..![]()
Geef je wachtwoord anders ff, doe ik het wel voor je..quote:
Je begint vanaf je frame te tellen he, niet vanaf je trappers..quote:
Nou Jorrit dat wordt opslagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef Sickert het volgende:
Getronics krijgt grote order van het Rijk
Hij is binnen!
Zit ik in de auto naar huis, ik was wat later dan gepland, wilde om 17:00 naar huis, maar dat werd 18:00. Goed, ik dacht niks kan mij vanavond tegen houden om op de fiets te stappenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou Jorrit dat wordt opslag![]()
Minimaal t dubbele, de overheid betaalt!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:00 schreef Keltie het volgende:
"Mensen die denken dat Jorrit een excuus nodig heeft om te drinken"
Ken nu ook wel uit je Sign of niet?
"Beerdisposer"
Ken nu ook wel weggehaald worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |