De vraag is natuurlijk, kun je je spullen ook afhalen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Spullen zijn gepakt, weer ziet er goed uit, lekker fietsen
Nog niets gehoord maar zit nu ook wat krap in tijd. Volgens Buienradar blijft te wel ongeveer droog. Morgen weer een dag!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De vraag is natuurlijk, kun je je spullen ook afhalen?
Ik zie anders verdomt donkere wolkjes jou kant op schuiven..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog niets gehoord maar zit nu ook wat krap in tijd. Volgens Buienradar blijft te wel ongeveer droog. Morgen weer een dag!
Was net weg bij die toko toen ik je sms kreegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog niets gehoord maar zit nu ook wat krap in tijd. Volgens Buienradar blijft te wel ongeveer droog. Morgen weer een dag!
Tis gisteravond dus niet gegaan zoals je misschien wel wilde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was net weg bij die toko toen ik je sms kreeg
Maar goed ik heb nu een regenjasje
Nu alleen nog wachten op regen
Ze kon niet te lang blijven ik moest nog voor me werk aan de slagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis gisteravond dus niet gegaan zoals je misschien wel wilde?
Of kwam dat vrouwelijke bezoek vanavond pas?
Ik weet lekker waar je die gaat zetten..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Keltie het volgende:
Hele middag bezig geweest, niets gedaan wat ik wilde doen en vanaf 14.45 werkt alles zoals het hoort
Leuk, als je om 15.00 naar huis gaat
En nee, overwerken is er niet bij:
1) Het is vrijdag
2) Ik ga m'n omaatje kijken, nog niet langs geweest sinds ik van vakantie terug ben....
Vanavond lekker mensjes in Las Vegas doodschieten en morgen weer eens 3 uur op de tatoeëer-stoel liggen.
Voor de laatste keer, daarna 1 gratis afspraak ivm nacontrole en oneffenheden bijwerken en, als het lukt, de handtekening van Willem van Hanegem erop zetten
Niet op m'n piem0l als je dat soms denktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar je die gaat zetten..
Past zeker nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet op m'n piem0l als je dat soms denkt
Ik hoop niet dat hij er dan "De Kromme" op zetquote:
De Kromme!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Keltie het volgende:
Hele middag bezig geweest, niets gedaan wat ik wilde doen en vanaf 14.45 werkt alles zoals het hoort
Leuk, als je om 15.00 naar huis gaat
En nee, overwerken is er niet bij:
1) Het is vrijdag
2) Ik ga m'n omaatje kijken, nog niet langs geweest sinds ik van vakantie terug ben....
Vanavond lekker mensjes in Las Vegas doodschieten en morgen weer eens 3 uur op de tatoeëer-stoel liggen.
Voor de laatste keer, daarna 1 gratis afspraak ivm nacontrole en oneffenheden bijwerken en, als het lukt, de handtekening van Willem van Hanegem erop zetten
Oftewel hij gaat gewoon met de bus omhoog in frankrijkquote:Lambal! Hoe ziet de Buienradar voor Nijmegen/Malden eruit? Ik sta nu in een hoosbui, wel in een bushokje
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kreeg net een sms-je van onze waterfietser
[..]
Oftewel hij gaat gewoon met de bus omhoog in frankrijk
Zo te lezen was Fer niet al te blij me de regen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kreeg net een sms-je van onze waterfietser
[..]
Oftewel hij gaat gewoon met de bus omhoog in frankrijk
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij er dan "De Kromme" op zet
Ken dat gevoel. Mijn oma had dat ook..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:01 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. M'n oma, die in de coma (nee, niet met een stoma), is vanochtend overleden.
Dinsdag de crematie. Laatste 4 maanden waren niet prettig voor haar, mede omdat ze eigenlijk niets meer wilde (lezen, tv, gezamenlijke ruimte) dus ik heb er vrede mee, ook omdat de dokter 10 dagen maximaal had aangegeven.
Voor haar ben ik zelfs wel gewoon opgelucht, beetje vreemd misschien maargoed.
Hoe laat hadden we morgen eigenlijk afgesproken? En waar precies?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
Gecondoleerd KeltieJe ziet t toch nooit echt aankomen denk ik
Fietsen was echt een dramaIk had Niels z'n ubergeile klimrondje in mn GPS gedaan maar ik kreeg de aanwijzingen of te laat of ze sloegen nergens op (off course, ga naar links. Goed plan, als jij dan even dat maisveld weghaald dan fiets ik wel iets meer links
) Vervolgens ging het halverwege echt fout en hoe ik ook reed,ik kon nergens course meer vinden. Toen heb ik die GPS-hoer ontslagen en ben maar gewoon ergens heen gefietst. Halverweg Berg en Dl tegengekomen dus ik wilde gaan klimmen maar de eerst spetters vielen al en de lucht was zo zwart dat ik toch eerst wel even wilde kijken op Buienradar. Ik zit nog geen minuut in t bushokje en t begint toch een partij te hozen
dus ik eerst Jorrit smsen maar toen bedacht ik me dat die wel druk zou zijn dus toen ook maar Ursel geSMSt. Uiteindelijk door een de regen terug gefietst maar regende maar zachtjes dus twas nog lekker ook
![]()
Morgenochtend Velp verkennen en dan 's middags Jorrit afbeulenmaar nu eerst bier en GT5 Prologue spelen
Als je wat verder gevorderd bent dan krijg je races waarbij je time penalty's krijgt voor het afsnijden, vangrail of tegenstander rammen.. Ook aardig wat afstel mogelijkheden. Ik vind het een topgame en een mooie inkomer voor de échte GT5.. kan niet wachten!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:33 schreef FJD het volgende:
Dat Prologue is wel geinig. Het rijden is heel anders dan bij Forza maar ik weet nog niet wat ik beter vind. Wel ontzettend irritant dat er geen schade/bots model inzit dan krijg je van dat vangrail-toerisme.
Kun jij niet eens een head-to-head houden met Ferdi? Mijn ervaring is dat hij redelijk sterk is met race spellen en aan jouw woorden af te leiden ga ik er van uit dat jij ook sterk bent in race spellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je wat verder gevorderd bent dan krijg je races waarbij je time penalty's krijgt voor het afsnijden, vangrail of tegenstander rammen.. Ook aardig wat afstel mogelijkheden. Ik vind het een topgame en een mooie inkomer voor de échte GT5.. kan niet wachten!
Online racen is ook super! Krijg je credits voorIs sneller credits verdienen dan offline.. Maar dan moet je wel al een leuke bak hebben voor de expert challenges, daar valt wat te verdienen, bij de beginner en medium online races niet echt..
F430/R35 GTR Challenge op Suzuka is zwáár de bom!Lekker pittig racen
Koppeling van het G25 stuurtje werkt ook in GT5 Prologue
![]()
Het is op dit moment een erg leuk tussendoortje, en IMHO de beste, leukste en mooiste realistische racegame op console. De echte GT5 gaat zwaar heerschen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:52 schreef Sickert het volgende:
God Baus want kun je toch lekker uit je nek kletsen
Ik vond het best een goed verhaaltje van hem, totdat hij het woord "realistisch" gebruiktequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:52 schreef Sickert het volgende:
God Baus want kun je toch lekker uit je nek kletsen
Als die erin komt koop ik hem meteen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:00 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil best wel tegen Ferdi racen hoorMaar ik heb nog niet echt uitgevonden hoe je, zeg maar, kan afspreken op een server ofzo.. Volgens mij gaat dat allemaal random.. Je kan een type race/challenge uitkiezen en dan connect hij automatisch naar een server die dat draait.. M.a.w. je kan zelf geen server kiezen..
Misschien kan het allemaal wel, maar dan weet ik nog niet hoe het moet![]()
Oh ja.. de echte GT5 is weer eens uitgesteld enzo.. ik heb nu ook ff geen idee wanneer we die kunnen verwachten, maar goed, beter is het om een goed en "af" eindproduct af te leveren.. toch, EA?Want dat schademodel moet en zal er in komen!
![]()
Maar bij die info heb ik ook gelezen dat er, gratis, updates komen voor de Prologue.. zoals euh, de Groene Hel!![]()
![]()
![]()
.. komt in December als ik het goed heb..
chickennnnnnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je wat verder gevorderd bent dan krijg je races waarbij je time penalty's krijgt voor het afsnijden, vangrail of tegenstander rammen.. Ook aardig wat afstel mogelijkheden. Ik vind het een topgame en een mooie inkomer voor de échte GT5.. kan niet wachten!
Online racen is ook super! Krijg je credits voorIs sneller credits verdienen dan offline.. Maar dan moet je wel al een leuke bak hebben voor de expert challenges, daar valt wat te verdienen, bij de beginner en medium online races niet echt..
F430/R35 GTR Challenge op Suzuka is zwáár de bom!Lekker pittig racen
Koppeling van het G25 stuurtje werkt ook in GT5 Prologue
![]()
Het is op dit moment een erg leuk tussendoortje, en IMHO de beste, leukste en mooiste realistische racegame op console. De echte GT5 gaat zwaar heerschen
Zeggen ze wel eens wat over mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:48 schreef Sickert het volgende:
bwuuh
morgen naar Roterdam even een Linksys wifi router halen/
sitecommetje is na 6 jaar trouwe dienst nu echt overleden
resetten ging alleen nog door kortsluiting te maken maar het wilde maar niet lukken vandaag
wat ik ook probeerde hij bleef maar in de lucht hangen onder ''kefje'' en dat moest echt default worden wilde ik alles opnieuw in kunnen stellen
en toen poef na gerommel was het overkortsluiting
![]()
![]()
![]()
![]()
Saldo - 39,-
Bernie Mac showquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:12 schreef RudyCarell het volgende:
Bernie Mac (Oceans-trilogie) overleden![]()
full version is uitgesteld naar 2010 (!)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:00 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil best wel tegen Ferdi racen hoorMaar ik heb nog niet echt uitgevonden hoe je, zeg maar, kan afspreken op een server ofzo.. Volgens mij gaat dat allemaal random.. Je kan een type race/challenge uitkiezen en dan connect hij automatisch naar een server die dat draait.. M.a.w. je kan zelf geen server kiezen..
Misschien kan het allemaal wel, maar dan weet ik nog niet hoe het moet![]()
Oh ja.. de echte GT5 is weer eens uitgesteld enzo.. ik heb nu ook ff geen idee wanneer we die kunnen verwachten, maar goed, beter is het om een goed en "af" eindproduct af te leveren.. toch, EA?Want dat schademodel moet en zal er in komen!
![]()
Maar bij die info heb ik ook gelezen dat er, gratis, updates komen voor de Prologue.. zoals euh, de Groene Hel!![]()
![]()
![]()
.. komt in December als ik het goed heb..
Komt zeker een bundel samen met de PS4quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
full version is uitgesteld naar 2010 (!)
gaat inderdaad helemaal nergens over. Hoe je het ook bekijkt. voor een dergelijk uitstel is geen andere verklaring dan een strategische beslissing om resources te spreiden en niet vol in te zetten op deze game.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt zeker een bundel samen met de PS4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |