Truste HoneyBunnyquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, gluurderHeb netjes terug gegluurd!
En nu ga ik mn bed kruipen! Moet er over een paar uur weer uit![]()
Truste![]()
Nee we zijn stiekem doorgegaan, gewoon de camera's en het licht weer aangezet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:03 schreef Parafernalia het volgende:
Dit is het Gouden Kooi topic? Dat is toch allang afgelopen?
Je hebt gelijk bolletje tis laat..........quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:02 schreef Dementor het volgende:
Nou vorige keer had ik een leuke OP gemaakt met avatars en al maar die werd totaal niet gelezen dus ik zal me de moeite besparen om die outburst om 4 uur 's nachts nog eens te laten gaan.
Trusten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk bolletje tis laat..........![]()
ik ga slapen
welteruste![]()
![]()
Maar dan is het nog minder boeiendquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee we zijn stiekem doorgegaan, gewoon de camera's en het licht weer aangezet.
Ga jij ook gewoon weer wedden!quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:05 schreef APK het volgende:
[DGK} # 120 Vrede, vrede, tralalalala!
Weer te laat.![]()
En dan kan ook nog niet zeuren in FB over dat haakje in de TT.
Heej, ik lees al een paar week mee he? NMNS heeft wel wat puntjes in de plus hoor, bij mij,quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet!
@Lies, NMNS is een schatje hoor, don't worry, he won't bite!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej, ik lees al een paar week mee he? NMNS heeft wel wat puntjes in de plus hoor, bij mij,
Kom op slapen, iets over in de maneschijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En dat bij een Huub-Fan!
Het wordt nog wat hier, alles komt helemaal goed
Moet nog effe WJ zn liedje afluisteren. Is leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op slapen, iets over in de maneschijn.
Nee nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Moet nog effe WJ zn liedje afluisteren. Is leuk![]()
Heb jij Hancock trouwens al gezien? Is t wat?
Oh dat dacht ik, doordat je het over de fandag had!quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
je bedoelt niet mij (als huubfan) neem ik aan?
Dat had nooit mogen gebeuren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
...klom KIm Petit op een trapje naar het raamkozijn........
Nee joh, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:03 schreef Parafernalia het volgende:
Dit is het Gouden Kooi topic? Dat is toch allang afgelopen?
een min. weinig produktief geweest; magnetron opgeblazen en afspraak niet nagekomenquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:17 schreef APK het volgende:
Maar euh, WJ?
Geef jij jezelf een plus of een min vandaag?
PM of je haar phone mag hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je schommelt nogal, tussen vaag, en grappig, met een overhang naar wel okay
weer tbs-verlof?quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou weer bij
Best kut.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
een min. weinig produktief geweest; magnetron opgeblazen en afspraak niet nagekomen
mondhygienist?quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
en wat/wie ben ik volgens jullie?
(afgezien van even roken, wat niet in de woonkamer gebeurt?)
en jij, waar ben je heen getienertoerd?quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:27 schreef APK het volgende:
[..]
Best kut.![]()
Microwave is #1.
Produktief op zaterdag is -0
Afspraak niet nagekomen kan ik vooralsnog niet beoordelen, maar klinkt okay.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn telefoon werkt nog uitstekend, dank u.
jezusquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ben net ontsnapt uit Extase, relaxte tent hoor
Of ik ben zo relaxt...
Tienertoer voor APK??quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en jij, waar ben je heen getienertoerd?
Buiten lopen wel wat vage figuren maar binnen is de sfeer gewoon relaxtquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, ben je daar echt geweest? dan zit ik niet ver af van tbs-ers.. wat een ongelooflijk nare sfeer hing daar de paar keer dat ik er was. boeventuig en vreemde lui, soms een groepje 'normale' mensen die nog wat langer uit willen gaan en de ambiance daar niet kennen of....
lieve lieve mutschquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tienertoer voor APK??![]()
Damn, en ik moest met de taxit naar huis
Gaat het verder nog ergens over in dit sub-sub DGK forum??
Het was al triest genoeg dat het bij de active topics bovenaan stond
tilburgquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ben net ontsnapt uit Extase, relaxte tent hoor
Of ik ben zo relaxt...
mjah, kan natuurlijk best anders zijn nu...zal het nog is een kans geven als m'n logeetje ooit nog komt en we elkaar dan niets meer te zeggen hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Buiten lopen wel wat vage figuren maar binnen is de sfeer gewoon relaxt
Ik had ook het beeld van 'daar komen alleen maar pillenslikkende, snuivende mafkezen' maar dat valt dus enorm mee, lekkere muziek en overwegend normale mensen, Extase is zo gek nog niet...
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Alkmaar, Marco Borsato komt er ook vaak...
WJquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lieve lieve mutsch![]()
nog op pad geweest, je ging toch naar een of ander local-gebeuren?
Je kan ook op woensdag of donderdag van 1:00 tot 4:00 gaan, gratis toegang en iets rustigerquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mjah, kan natuurlijk best anders zijn nu...zal het nog is een kans geven als m'n logeetje ooit nog komt en we elkaar dan niets meer te zeggen hebben
Dag lieve liesje, slaap lekker en droom zachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
slaap lekker iedereen
doe je goed!quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ
M'n liedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb idd op een local gebeuren 4 dagen het kutwijf aan de deur lopen uithangen wat alle mogelijke onder 16 pubertjes naar hun ID heeft lopen vragen, en de gemiddelde 15-jarige in the area vindt mij nu niet lief
Maar vanavond ben ik vanaf 23.00 aan t bier gegaan en na sluit nog ff naar de local "disco"
Ja, gatverquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit ik al een half uur te F5-en in die van APK
Ja hoor, ik ben nog wakker, mijn zoonquote:
quote:
zal is kijken op een vrijdag of weekeinde. draag jij dan vanaf nu krulspelden als je er naar toe gaat? dan weet ik dat jij het bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je kan ook op woensdag of donderdag van 1:00 tot 4:00 gaan, gratis toegang en iets rustiger
Wie weet kom je het kaasmeisje van je dromen tegen!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nog wakker, mijn zoon
Ow, slaap lekker![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mzzl lies, volgende keer een zonnebril op (dus pas je hyves ff aan).
[ afbeelding ]
Nou... ik had er een van 14 voor me staan waarvan niemand geloofde dat ze nog maar 14 was, gelukkig had ze inmiddels wel door dat ze toch geen bandje zou krijgen als ze me geen 16+ ID kon laten zien, dus ze besloot er niet over te liegen, maar het is niet te filmen, die had zo kunnen zeggen dat ze 17 was (en ja, dan was ze door de mand gevallen want dan had ik haar om een ID gevraagd)quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed!
jaja, die 15-jarigen (meisjes in my case), best lekker, ik zou het wel weten (alsof ik ze nu niet lekkew mag vinden, op m'n 17e mocht het ook
).
nog gedanst en zo?
morwen, het kan niet op, m'n hele harem is erquote:
Doe ik, ik ga voortaan elke zaterdag in m'n gele kaasjurk op klompen naar Extase...quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zal is kijken op een vrijdag of weekeinde. draag jij dan vanaf nu krulspelden als je er naar toe gaat? dan weet ik dat jij het bent
Ik ben wat donkerder qua haar maar verder klopt het welquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik stel je me zo voor:
[ afbeelding ]
regel ff dat zadel van de week, lekker rijduh
zelfs al ben je een big wil ik je berijdenquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben wat donkerder qua haar maar verder klopt het wel![]()
Yihaaaaaaaaa, ride me cowboy![]()
Yups, met mij altijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelfs al ben je een big wil ik je berijden![]()
alles goed met je?
wat was de reden van feest?quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik had er een van 14 voor me staan waarvan niemand geloofde dat ze nog maar 14 was, gelukkig had ze inmiddels wel door dat ze toch geen bandje zou krijgen als ze me geen 16+ ID kon laten zien, dus ze besloot er niet over te liegen, maar het is niet te filmen, die had zo kunnen zeggen dat ze 17 was (en ja, dan was ze door de mand gevallen want dan had ik haar om een ID gevraagd)
Tuurlijk heb ik gedanst, tijdens het feest in de tent op de muziek van de band en in de local "disco" op wat vage hippe sounds enzo.... kolere ik begin oud te worden
haha, hoop dat het niet autobio is..quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yups, met mij altijd![]()
Deze is goed:![]()
Rubbere Rrrrrrrrobie
Nee, ga Maandag voor een dagje naar de Efteling, God sta me bijquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hoop dat het niet autobio is..
nog weg geweest?
Efteling is leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ga Maandag voor een dagje naar de Efteling, God sta me bij![]()
ook naar de efteling natuurlijk, ik zal ff je huwelijk naar de kloten helpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ga Maandag voor een dagje naar de Efteling, God sta me bij![]()
Et tu?
Truequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook naar de efteling natuurlijk, ik zal ff je huwelijk naar de kloten helpen![]()
al 1 keer een week ff weg, wil nog een maand op verkantsie maar is afhankelijk van werk etc. denk het wel, maar dan stuur ik je een kaart (dat entreebewijs v d efteling).
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
TrueMaar niet met 3 (!) kleine kinderen waarvan er 1 42 is
Maargoed, ik zal mijn zweep wel meenemen en hem in de auto zetten als ie zich echt niet gedraagt
Nope, wezen winkelen, pashokjes, zweten, 600 euri armer, geld voor drank op. Maar wel weer kledingquote:
Het lijkt mij een feest om met jou op stap te gaan.......quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
TrueMaar niet met 3 (!) kleine kinderen waarvan er 1 42 is
Maargoed, ik zal mijn zweep wel meenemen en hem in de auto zetten als ie zich echt niet gedraagt
pashokjes zijn zoooo onpersoonlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, wezen winkelen, pashokjes, zweten, 600 euri armer, geld voor drank op. Maar wel weer kleding
ja, lijkt me brill!quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gek wezen ben je,zullen we afspreken in het sprookjesbos? Dan lig ik in dat kasteel waar niemand komt omdat dat te hoog isMag jij mij kussen
Dat is het ook, echt je lacht je depend erafquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij een feest om met jou op stap te gaan.......
Twee broeken, vier paar sokken, vier blouses en nee, ik heb gen foto's gekocht....quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pashokjes zijn zoooo onpersoonlijk(ja, sorry, ik heb wel wat gezopen maar ben wel nog helder, denk ik zeg, zeg maar, istniet?
wat heb je gekocht? foto's!!!!
Brillquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, lijkt me brill!
gaan we nu over op pm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8888!!srv-mannn!!!!!!!!!!!!
Die draag ik niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is het ook, echt je lacht je depend eraf![]()
Hangt er vanaf wat je aan die haakjes hangtquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pashokjes zijn zoooo onpersoonlijk![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brill![]()
OK, dat is mijn teken, ik ga nog ff rukken en dan slapen![]()
![]()
Laters, lichtjes in mijn leven![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:37 schreef willem-jozef het volgende:
oja, god bestaat wel nu het toch over de efteling gaat en over tienertoer:
wat denk je, was dat meisje er ook!!! tongen in de efteling en nog een fling er aan over gehouden, oooh wat een pril geluk..
nowitisyouandme,brothaaaquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je aan die haakjes hangt
@Morwen, slaap lekker![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:15 schreef PeterNB het volgende:
GoeieSMORRUGUNS !!![]()
Zo net uit bed, gelijk weer proberen een cube te maken........................en:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is cube nummer 2quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht je een stuk of 6 balletjes kwijt was. Hoe doe je dat?
Tuinfluiter in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
gaan er fokkers naar de fandag van Huub???
Ik heb al andere verplichtingenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef blomst het volgende:
gaan er fokkers naar de fandag van Huub???
Ja mama-noekje.........quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
Anders zorg ik voor persoonlijke begeleiding die je aan het handje vasthoudt en die je loslaat
op het moment dat je een ander handje hebt gevonden.
Met de grotere kogeltjes. Beetje ongelukkig misschien om het op zondagmorgen over balletjes te hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is cube nummer 2
Had eerst 2 minicubes gekocht als reserveballetjes maar die waren te klein
Toen deze maar gekocht..
Toch niet in Loon op Zand hč, dat zou ik sneu vinden.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef tipsch het volgende:
Met de grotere kogeltjes. Beetje ongelukkig misschien om het op zondagmorgen over balletjes te hebben.
Deze balletjes zijn verchroomd en voelen iets lichter aan. Ook zijn ze naar mijn idee iets minderquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
Ziet er goed uit Peet, glimt ook mooi enzo.
Kweenie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niet in Loon op Zand hč, dat zou ik sneu vinden.
Misschien weet Ka het.
Moge !quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kweenie.
In Rotterdam regent het wel een beetje.
Utreg ook zwaar bewolkt maar geen regen. Buienradar ziet er niet goed uit, Brabant is het toch hč?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
Kweenie.
In Rotterdam regent het wel een beetje.
Loon op zand ligt in Brabant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utreg ook zwaar bewolkt maar geen regen. Buienradar ziet er niet goed uit, Brabant is het toch hč?
Buienradar.
Ik hoorde gisteren op de radio dat utrecht een gigantische muizenplaag heeftquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utreg ook zwaar bewolkt maar geen regen.
Nog geen muis gezien maar ik heb dan ook geen kroeg hč?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:44 schreef PeterNB het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio dat utrecht een gigantische muizenplaag heeft
en dat daardoor ieder cafe en iedere winkel een kat heeft...........
Schijnt door de verbouwing van een gemeentehuis ofzo te komen dat alle muizenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog geen muis gezien maar ik heb dan ook geen kroeg hč?
Ik heb het gelezen ja. Hier geen last van, ik woon aan de rand van de stad en heb een bloedhekel aan HC.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef PeterNB het volgende:
Schijnt door de verbouwing van een gemeentehuis ofzo te komen dat alle muizen
door de binnenstad heen rennen. En er schijnt nu HoogCatharijne verbouwd te gaan
worden ? Daardoor verwacht men NOG MEER MUIZEN........................brrrrrrrrr
Maar daar rennen ze dus doorheen, die oude binnenstad !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja. Hier geen last van, ik woon aan de rand van de stad en heb een bloedhekel aan HC.
Doe mij de oude binnenstad maar, zoveel gezelliger.![]()
Ach, een muis is banger voor mij dan ik voor een muis, het zal wel meevallen allemaal.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:53 schreef PeterNB het volgende:
Maar daar rennen ze dus doorheen, die oude binnenstad !!Muizen zijn brrrr..........
http://www.evilshare.com/f918bbc2-b291-102b-a14f-000b6aa2a5f8
Een biljarttoernooi afgelast vanwege regen ?? Doen jullie buiten-biljart dan ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
Drié bands afgelast, wegens regen, wind en een knullige organisatie.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een biljarttoernooi afgelast vanwege regen ?? Doen jullie buiten-biljart dan ?
Ja die snookers kennen zwemmen !!quote:
Ow.... ik dacht dat Agnostic Front, Van Dik Hout en Hawkwind muziék-ensembles waren! Maar dar zijn dus geuzennamen van biljarters. Hawkwind de Keu Killert. Zoiets? Niks gemist dan , gelukkig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een biljarttoernooi afgelast vanwege regen ?? Doen jullie buiten-biljart dan ?
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja die snookers kennen zwemmen !!
Ik ben trouwens gestopt met biljarten....................ik had geen keus.
Wordt het toch terugschakelen naar GPRSquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef PeterNB het volgende:
Ben ik de enige die geen UMTS heeft vandaag in Rotterdam ?????
(En dan hang je een half uur aan de lijn bij kpn voor x euro per minuut, om dan te horen
"ja de technische afdeling is gesloten...helaas")
Ja dat merkte ik toen ik die foto vanochtend uploaddequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt het toch terugschakelen naar GPRS
Ik heb het een tijdje gehad, maar het is alleen handig als het onbeperkt bij je abonnement zit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik toen ik die foto vanochtend uploadde![]()
Ik dacht "wat duuuuuuuuuurt dat toch lang"
Ik heb een hibundel, ik mag de hele dag internetten van kpnquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gehad, maar het is alleen handig als het onbeperkt bij je abonnement zit.
Ik schrok van de rekening
Hoi Blurk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!![]()
Wat een slecht weer voor de fandag van Huub
Nou, hier o.a., regen en een stevige wind, het is echt fris. Absoluut geen tuinweer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:58 schreef Disana het volgende:
Waar is het slecht weer dan? Hier is het best lekker, en zonnig.
Oh? Ik zou best in de tuin kunnen zitten. Even de buienradar bekijken:quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, hier o.a., regen en een stevige wind, het is echt fris. Absoluut geen tuinweer.
Het komt ook niet met bakken uit de hemel, het is van die drizzle regen en daar word je heul nat van. Op buienradar is dat niet te zien.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:21 schreef Disana het volgende:
Oh? Ik zou best in de tuin kunnen zitten. Even de buienradar bekijken:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?
Goh, zo erg ziet het er toch helemaal niet uit. Ben benieuwd of wij dat wel krijgen, want het gaat behoorlijk schuin.
Is dat buiten of zo. die fandag?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt ook niet met bakken uit de hemel, het is van die drizzle regen en daar word je heul nat van. Op buienradar is dat niet te zien.
Ik vind het vooral sneu voor Huub en Jaap's fandag, maar ach, ze zullen zich toch wel vermaken.
Nou ja, wat Gert zegt, het is niet zo'n brede band aan regen, dus als het goed is klaart het straks weer voor je op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt ook niet met bakken uit de hemel, het is van die drizzle regen en daar word je heul nat van. Op buienradar is dat niet te zien.
Ik vind het vooral sneu voor Huub en Jaap's fandag, maar ach, ze zullen zich toch wel vermaken.
Wat Disana zegt dus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:30 schreef Gert het volgende:
Is dat buiten of zo. die fandag?
Als die buitenradar klopt, dan gaat het dadelijk opklaren en kunnen we gaan BBQ'en.
Kahaarin zit vast ergens lekker buiten, want het kan hier nog steeds. Het ruikt ook heel lekker, want de luchtvochtigheid is wel hoog.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Disana zegt dus.
Jammer dat Ka er niet is, die weet altijd van de hoed en de rand. Hier zijn ze niet zo optimistisch.
Hier ook regen, maar geeft niet, ik heb een Irish Coffeequote:Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Kahaarin zit vast ergens lekker buiten, want het kan hier nog steeds. Het ruikt ook heel lekker, want de luchtvochtigheid is wel hoog.
Bah, wat ben ik toch gemeen. Jij zit in de regen.
Ik vind het heul niet erg hoor, gisteren bijna de hele dag in de tuin gezeten. Ik kijk naar BBUK en heb me vanochtend rotgelachen. In de chat ging het over het doggy style wipje van vannacht op BBUS, her duurde 1 munuut ofzo. Ze waren allemaal in shock.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Bah, wat ben ik toch gemeen. Jij zit in de regen.
1 minuut slechtsquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het heul niet erg hoor, gisteren bijna de hele dag in de tuin gezeten. Ik kijk naar BBUK en heb me vanochtend rotgelachen. In de chat ging het over het doggy style wipje van vannacht op BBUS, her duurde 1 munuut ofzo. Ze waren allemaal in shock.
Je bent al vroeg aan de alcohol vandaag, kijk maar uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef -Blurk- het volgende:
Hier ook regen, maar geeft niet, ik heb een Irish Coffee
Das langer dan de ex van HB, 15 sec., je weets.quote:
O shit, daar zit alcohol in, proef er niets vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al vroeg aan de alcohol vandaag, kijk maar uit.
Gek he... Niemand weet wat wij gewend zijn door DGK. Maar ik hoorde vanochtend Twan Huyskens zeggen dat er in Nederland een gebrek aan fatsoen is, en daar kan ik het ook wel mee eens zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het heul niet erg hoor, gisteren bijna de hele dag in de tuin gezeten. Ik kijk naar BBUK en heb me vanochtend rotgelachen. In de chat ging het over het doggy style wipje van vannacht op BBUS, her duurde 1 munuut ofzo. Ze waren allemaal in shock.
En een haardvuur? Om het beeld af te maken?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hier ook regen, maar geeft niet, ik heb een Irish Coffee
Nee, was het maar waarquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En een haardvuur? Om het beeld af te maken?
Ja 15 seconden, wat kan je dan helemaal doen he? Niks volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das langer dan de ex van HB, 15 sec., je weets.
OMG, riri op Commotie.![]()
ik zag ut ook en werd ff nieuwsgierigquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das langer dan de ex van HB, 15 sec., je weets.
OMG, riri op Commotie.![]()
Precies! Nu moet ik wel zeggen dat DGK regelmatig het slechtste in mij naar boven haalde, schrok er zelf soms van.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:00 schreef Disana het volgende:
Gek he... Niemand weet wat wij gewend zijn door DGK. Maar ik hoorde vanochtend Twan Huyskens zeggen dat er in Nederland een gebrek aan fatsoen is, en daar kan ik het ook wel mee eens zijn.
Dat mag HB zelf vertellen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef Desii het volgende:
ik zag ut ook en werd ff nieuwsgierig![]()
Sly probeert Huub te bellen op de fandag, maar het lukt niet echt
Da's gewoon omdat het zo 'dichtbij' gebeurde, alsof je er bovenop zat. En het viel wel mee hoor, ik heb je niet zien meppenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Nu moet ik wel zeggen dat DGK regelmatig het slechtste in mij naar boven haalde, schrok er zelf soms van.
O, was jij zijn leermeester?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
Sly:"jullie kunnen mij op mijn mobiel bereiken vandaag die is aangesloten"![]()
Goed he dat ik Sly lesgegeven heb ?
Nog een klein stukje verder zinken en hij komt op het niveau van de PPPSquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
sorry hoor, maar het blijft toch hilarische radio!
je bent geweldig (wilde je dat ff heurenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
Sly:"jullie kunnen mij op mijn mobiel bereiken vandaag die is aangesloten"![]()
Goed he dat ik Sly lesgegeven heb ?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
Da's gewoon omdat het zo 'dichtbij' gebeurde, alsof je er bovenop zat. En het viel wel mee hoor, ik heb je niet zien meppen
Sly moet nog een hoop leren, het gaat met kleine stapjes maar hij is goed bezig.....quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
José aan de foon bij Slaaaajjj. Ze is net aangekomen op de fandag van H en J, samen met Eric. Verbinding is wat lastig, ze verstaat Slaaaaajjjj niet.
Hij kan echt nog wat leren van Peet.![]()
Huub geeft ieder uur een update voor de mensen die er niet bij kunnen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:27 schreef Desii het volgende:
Huub nu aan de telefoon bij NL radio
het is hardstikke gezellig
Hoeveel mensen zouden daar nu zijn he? Vraag ik me af.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub geeft ieder uur een update voor de mensen die er niet bij kunnen zijn.
Het blijft een mooie dwaas he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
"even kijken......ik zit hier tussen de snoeren en kabels"
Plakband Sly ! MEER plakband !!
rond de 250 vertelde Huub netquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden daar nu zijn he? Vraag ik me af.
Ja, bijna.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zou bijna sympathie voor 'em krijgen als je dat gepruts zo hoort
Zo, das best veel vind ik.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap: je kunt niet voor eeuwig bezig blijven met DGK.
Sly: Nee....
Het is een achterlijke dakhaas, Utregs hč?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Kennen en kunnen, het blijft lastig voor onze Sly.
Sly wil ook op vakantie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
29,50 om drie uur van een barbecue te mogen freten
Zegt ie dat, echt waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap: je kunt niet voor eeuwig bezig blijven met DGK.
Sly: Nee....
Ja in een strandtent op scheveningen. 26 september mocht je interesse hebben !quote:
Japio wil Mr. D meenemen naar de BBQ, Slaaaajjjj vindt dat niet echt een goed idee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
Dat kwam inderdaad erg rap uit Jaap's mouwquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Jaap: hopen dat het geld dit keer niet gestolen word.
Klats! Klats! een beste verbale pats voor den bats!
Jij hep makkelijk praten, Slaaaajjjjjj hep niet de apparatuur die jij hep. Ken je wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
Ja Sly, alles is hier goed te verstaan. Je hoeft geen 'dingetjes aan te passen'
Nou weet je wat het leuke is: ik gebruik HELEMAAL GEEN mengtafelquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hep makkelijk praten, Slaaaajjjjjj hep niet de apparatuur die jij hep. Ken je wel.
Zo hee, en er is vast geen snackbar in de omgeving te bekennen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
Ja maar dan moet je de strandtent uit. En het nowlive-polsbandje moet je dan inleveren !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo hee, en er is vast geen snackbar in de omgeving te bekennen?
Hep de goeroe van zijn NL aanbidders gekregen voor zijn verjaardag, lief hč?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
Nou weet je wat het leuke is: ik gebruik HELEMAAL GEEN mengtafel
Polsbandje?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de strandtent uit. En het nowlive-polsbandje moet je dan inleveren !!
Lekker dan. Ik hád er echt zin in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de strandtent uit. En het nowlive-polsbandje moet je dan inleveren !!
En je mag pas weer naar binnen als je nog eens ¤ 29,50 dokt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
Ik wou dat mijn luisteraars me zo aanbaden............dan begon ik een eigen forum !quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hep de goeroe van zijn NL aanbidders gekregen voor zijn verjaardag, lief hč?
Yep. De nowlive-zon schijnt niet voor eeuwig he !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En je mag pas weer naar binnen als je nog eens ¤ 29,50 dokt?
www.peternb.nl wordt aan gewerkt. Regelen wij wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn luisteraars me zo aanbaden............dan begon ik een eigen forum !
Ooooooh, goed idee, ik word direct VIP lid voor ¤ 4,- per maand. Ik seg DOEN!!!!!!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
Ik wou dat mijn luisteraars me zo aanbaden............dan begon ik een eigen forum !
ik zat meer te denken aanquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
www.peternb.nl wordt aan gewerkt. Regelen wij wel.
quote:
Beequeen en ik aanbidden je hoor, nietwaar beequeen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel een te gek idee om gewoon 1 radioshow in de week gaan marketenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:53 schreef PeterNB het volgende:
ik zat meer te denken aan
www.ppps.nl
www.ppps.com
www.ppps.eu
www.ppps.co.uk
www.ppps.org
en
www.disanadegekste.nl
Ik heb al gezegd dat ik VIP lid wil worden hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:54 schreef Disana het volgende:
Beequeen en ik aanbidden je hoor, nietwaar beequeen?
ja zeggen!
Ja en dan met bellers en verzoekies.................. eerst even subsidie en geld inzamelen !quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel een te gek idde, gewoon 1 radioshow in de week gaan marketenwaar iedereen dan naartoe kan leven.
Wat houdt dat VIP abonnement dan in? Mogen we dan extra lang bellen of meer nummers aanvragen? Of doet ie extra lief tegen ons? Voor dat laatste doe ik het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik VIP lid wil worden hoor.
Ja mevrouw!!!!
Sly verkoopt ook kalmerende tabletten, maar die moet je op www.nowslik.eu bestellenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Disana het volgende:
Het is jullie schuld dat ik er nu ook naar luister. Ik was net zo lekker aan het tekenen, ben nu helemaal shalala van mijn apropos.
Nou vals, slim wel eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Dementor het volgende:
Sly is dan wel zo vals om zijn feestje als een 2e fandag te promoten he.
Jij moet Jaap gewoon overhalen om ook niet te komen. Doen wij met Jaap de strandtentquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLL is die Slijk, ik mag helemaal niet op zijn feestje komen?
En ik heb nog wel 2x eeuwige roem. Hij is zeker jaloers
Denk hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLL is die Slijk, ik mag helemaal niet op zijn feestje komen?
Ik leen wel een valium van beequeen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly verkoopt ook kalmerende tabletten, maar die moet je op www.nowslik.eu bestellen
Ooooh dat zou wel mooi zijn!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij moet Jaap gewoon overhalen om ook niet te komen. Doen wij met Jaap de strandtent
ernaast de FokFandag wel !!
Nou, op NL krijg je dan minder banners te zien en je krijgt korting bij de ALDI.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Wat houdt dat VIP abonnement dan in? Mogen we dan extra lang bellen of meer nummers aanvragen? Of doet ie extra lief tegen ons? Voor dat laatste doe ik het wel.
ben je vandaag net bij Jaap zijn fandag???quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
mag ik dan de boel oplichten bij alle fansquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooh, goed idee, ik word direct VIP lid voor ¤ 4,- per maand. Ik seg DOEN!!!!!!!!![]()
Ik zit meer aan persoonlijke jingles te denken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, op NL krijg je dan minder banners te zien en je krijgt korting bij de ALDI.![]()
Wat Peet wil bewerkstelligen met zijn VIP lidmaatschap weet ik niet. Peet?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, op NL krijg je dan minder banners te zien en je krijgt korting bij de ALDI.![]()
Bij mij krijg je als je als vrouwelijk en mannelijk-boven-de-20-jaar viplid 2 gratisquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die slik ik niet meer, DGK is immers afgelopen hč?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
Ik leen wel een valium van beequeen.
Shalalalalalalalalalalalalalala
dan moet je eerst geld inzamelen voor een mooi kado, naar de action om iets goedkoops te kopen, en de rest in je zak steken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef Desii het volgende:
[..]
mag ik dan de boel oplichten bij alle fans
Wat mij betreft wel maar dan krijg je wel IkBenGenaaid aan je broek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef Desii het volgende:
mag ik dan de boel oplichten bij alle fans
Beetje tussen die nowlivers gaan zitten zeker? Dagggg uttttt nieeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
[..]
ben je vandaag net bij Jaap zijn fandag???
Ah joh, dat heeft zijn leventje misschien wel verlengdquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die slik ik niet meer, DGK is immers afgelopen hč?
Mikey hoeft ook niet zoveel meer te wandelen, arme beest heeft wat verplichte rondjes moeten lopen zeg, KUT DGK.
deal blommetjequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je eerst geld inzamelen voor een mooi kado, naar de action om iets goedkoops te kopen, en de rest in je zak steken.
ik help je wel 50%/50% oke???
Je zal daar niet misstaan hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje tussen die nowlivers gaan zitten zeker? Dagggg uttttt nieeeeeeeeeee
Maar als ik het goed begrijp is dat ook alleen tussen zes en negen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
Sly: Gratis drinken en bbq'en voor 29,90 per persoon.
Que?
ja dus... hij brengt het leuk voor super-laag-iq-luitjes (no-offense)quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
"gratis barbecuen voor 29,95"Hij brengt het leuk
Ja, daarna kun je aan het bier voor 3 euro per glas.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is dat ook alleen tussen zes en negen.
Daarna is het voor eigen rekening jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is dat ook alleen tussen zes en negen.
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delerium zuipen, voor weinig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
Sly: Gratis drinken en bbq'en voor 29,90 per persoon.
Que?
Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:06 schreef Disana het volgende:
Ah joh, dat heeft zijn leventje misschien wel verlengd![]()
Haal jij een megaverpakking in huis voor CBML? Ik zat aan de Lummelazopram en Lamoprazine, maar ik werd er zo dik van.
Glas? Plastic bekers hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, daarna kun je aan het bier voor 3 euro per glas.
Neem jij de jerrycans mee?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delerium zuipen, voor weinig.
Als ik het nog een beetje positief wil interpreteren, kom ik erop dat het voor de huur van de strandtent is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, daarna kun je aan het bier voor 3 euro per glas.
Ik hoop echt ZO dat 'ie DAT wel serieus doet.......................quote:
Wat een grap. Peter, als jij dat soort dingen gaat uithalen bel ik niet meer hoor, en Najibje ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarna is het voor eigen rekening ja![]()
Je weet niet waar die geweest zijn!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.![]()
Ik heb voor een prikkie de voorraad pammetjes van Brian op kunnen kopen bij Flens, zit voorlopig goed.
vast gratis drinken en dan twee consumptiebonnen krijgenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delirium zuipen, voor weinig.
Dát zou nog eens oneerlijk zijn, als zij geen 29,50 betalen en toch mogen barbequeen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
En Huub en Palma en de anderen? Die doen het vast voor niets.
*barbecue pakket gauw weer afbestel*quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een grap. Peter, als jij dat soort dingen gaat uithalen bel ik niet meer hoor, en Najibje ook niet.
Yep, ook gratis drinken voor ¤ 29,95. Dus in een hele korte tijd, nou ja 3 uur, je helemaal lam zuipen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delerium zuipen, voor weinig.
Voor weinig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet dat de NL's ooit uit eten gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ook gratis drinken voor ¤ 29,95. Dus in een hele korte tijd, nou ja 3 uur, je helemaal lam zuipen.![]()
![]()
Als je uit eten gaat ben je meer kwijt.
Ze zitten nog keurig in de verpakking, kan geen kwaad toch?quote:
Ja he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Disana het volgende:
Het is nu net of ik naar Peter en Dementor zit te luisteren, echt waar.
De tegens van een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor weinig?
30 piek, dat zijn 6 flessen wijn, kun je je drie ávonden van in slaap zuipen. En dan lekker thuis, zonder dat NL-volk.
Je kan bij mij ver gaan........................heel ver gaan...................en TE ver gaan !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Disana het volgende:
Het is nu net of ik naar Peter en Dementor zit te luisteren, echt waar.
Ssssst!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt, die R-Kane heeft hetzelfde lachje en dezelfde intonatie als jij.
Dat is natuurlijk ook een hele openbaring. Tot vandaag zat 'ie te stotteren enquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Desii het volgende:
Sly verteld echt tegen iedereen hetzelfde verhaal... "ik heb mijn mobiel aangesloten op de radio"
Hij zegt net als jij 'jajajajajaja'.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan bij mij ver gaan........................heel ver gaan...................en TE ver gaan !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |