Het is een achterlijke dakhaas, Utregs hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Kennen en kunnen, het blijft lastig voor onze Sly.
Sly wil ook op vakantie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
29,50 om drie uur van een barbecue te mogen freten
Zegt ie dat, echt waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap: je kunt niet voor eeuwig bezig blijven met DGK.
Sly: Nee....
Ja in een strandtent op scheveningen. 26 september mocht je interesse hebben !quote:
Japio wil Mr. D meenemen naar de BBQ, Slaaaajjjj vindt dat niet echt een goed idee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
Dat kwam inderdaad erg rap uit Jaap's mouwquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Jaap: hopen dat het geld dit keer niet gestolen word.
Klats! Klats! een beste verbale pats voor den bats!
Jij hep makkelijk praten, Slaaaajjjjjj hep niet de apparatuur die jij hep. Ken je wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
Ja Sly, alles is hier goed te verstaan. Je hoeft geen 'dingetjes aan te passen'
Nou weet je wat het leuke is: ik gebruik HELEMAAL GEEN mengtafelquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hep makkelijk praten, Slaaaajjjjjj hep niet de apparatuur die jij hep. Ken je wel.
Zo hee, en er is vast geen snackbar in de omgeving te bekennen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
Ja maar dan moet je de strandtent uit. En het nowlive-polsbandje moet je dan inleveren !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo hee, en er is vast geen snackbar in de omgeving te bekennen?
Hep de goeroe van zijn NL aanbidders gekregen voor zijn verjaardag, lief hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
Nou weet je wat het leuke is: ik gebruik HELEMAAL GEEN mengtafel
Polsbandje?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de strandtent uit. En het nowlive-polsbandje moet je dan inleveren !!
Lekker dan. Ik hád er echt zin in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de strandtent uit. En het nowlive-polsbandje moet je dan inleveren !!
En je mag pas weer naar binnen als je nog eens ¤ 29,50 dokt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
Ik wou dat mijn luisteraars me zo aanbaden............dan begon ik een eigen forum !quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hep de goeroe van zijn NL aanbidders gekregen voor zijn verjaardag, lief hè?
Yep. De nowlive-zon schijnt niet voor eeuwig he !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En je mag pas weer naar binnen als je nog eens ¤ 29,50 dokt?
www.peternb.nl wordt aan gewerkt. Regelen wij wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn luisteraars me zo aanbaden............dan begon ik een eigen forum !
Ooooooh, goed idee, ik word direct VIP lid voor ¤ 4,- per maand. Ik seg DOEN!!!!!!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
Ik wou dat mijn luisteraars me zo aanbaden............dan begon ik een eigen forum !
ik zat meer te denken aanquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
www.peternb.nl wordt aan gewerkt. Regelen wij wel.
quote:
Beequeen en ik aanbidden je hoor, nietwaar beequeen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel een te gek idee om gewoon 1 radioshow in de week gaan marketenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:53 schreef PeterNB het volgende:
ik zat meer te denken aan
www.ppps.nl
www.ppps.com
www.ppps.eu
www.ppps.co.uk
www.ppps.org
en
www.disanadegekste.nl
Ik heb al gezegd dat ik VIP lid wil worden hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:54 schreef Disana het volgende:
Beequeen en ik aanbidden je hoor, nietwaar beequeen?
ja zeggen!
Ja en dan met bellers en verzoekies.................. eerst even subsidie en geld inzamelen !quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel een te gek idde, gewoon 1 radioshow in de week gaan marketenwaar iedereen dan naartoe kan leven.
Wat houdt dat VIP abonnement dan in? Mogen we dan extra lang bellen of meer nummers aanvragen? Of doet ie extra lief tegen ons? Voor dat laatste doe ik het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik VIP lid wil worden hoor.
Ja mevrouw!!!!
Sly verkoopt ook kalmerende tabletten, maar die moet je op www.nowslik.eu bestellenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Disana het volgende:
Het is jullie schuld dat ik er nu ook naar luister. Ik was net zo lekker aan het tekenen, ben nu helemaal shalala van mijn apropos.
Nou vals, slim wel eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Dementor het volgende:
Sly is dan wel zo vals om zijn feestje als een 2e fandag te promoten he.
Jij moet Jaap gewoon overhalen om ook niet te komen. Doen wij met Jaap de strandtentquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLL is die Slijk, ik mag helemaal niet op zijn feestje komen?
En ik heb nog wel 2x eeuwige roem. Hij is zeker jaloers
Denk hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLL is die Slijk, ik mag helemaal niet op zijn feestje komen?
Ik leen wel een valium van beequeen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly verkoopt ook kalmerende tabletten, maar die moet je op www.nowslik.eu bestellen
Ooooh dat zou wel mooi zijn!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij moet Jaap gewoon overhalen om ook niet te komen. Doen wij met Jaap de strandtent
ernaast de FokFandag wel !!
Nou, op NL krijg je dan minder banners te zien en je krijgt korting bij de ALDI.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Wat houdt dat VIP abonnement dan in? Mogen we dan extra lang bellen of meer nummers aanvragen? Of doet ie extra lief tegen ons? Voor dat laatste doe ik het wel.
ben je vandaag net bij Jaap zijn fandag???quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
mag ik dan de boel oplichten bij alle fansquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooh, goed idee, ik word direct VIP lid voor ¤ 4,- per maand. Ik seg DOEN!!!!!!!!![]()
Ik zit meer aan persoonlijke jingles te denken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, op NL krijg je dan minder banners te zien en je krijgt korting bij de ALDI.![]()
Wat Peet wil bewerkstelligen met zijn VIP lidmaatschap weet ik niet. Peet?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, op NL krijg je dan minder banners te zien en je krijgt korting bij de ALDI.![]()
Bij mij krijg je als je als vrouwelijk en mannelijk-boven-de-20-jaar viplid 2 gratisquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die slik ik niet meer, DGK is immers afgelopen hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
Ik leen wel een valium van beequeen.
Shalalalalalalalalalalalalalala
dan moet je eerst geld inzamelen voor een mooi kado, naar de action om iets goedkoops te kopen, en de rest in je zak steken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef Desii het volgende:
[..]
mag ik dan de boel oplichten bij alle fans
Wat mij betreft wel maar dan krijg je wel IkBenGenaaid aan je broek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef Desii het volgende:
mag ik dan de boel oplichten bij alle fans
Beetje tussen die nowlivers gaan zitten zeker? Dagggg uttttt nieeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
[..]
ben je vandaag net bij Jaap zijn fandag???
Ah joh, dat heeft zijn leventje misschien wel verlengdquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die slik ik niet meer, DGK is immers afgelopen hè?
Mikey hoeft ook niet zoveel meer te wandelen, arme beest heeft wat verplichte rondjes moeten lopen zeg, KUT DGK.
deal blommetjequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je eerst geld inzamelen voor een mooi kado, naar de action om iets goedkoops te kopen, en de rest in je zak steken.
ik help je wel 50%/50% oke???
Je zal daar niet misstaan hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje tussen die nowlivers gaan zitten zeker? Dagggg uttttt nieeeeeeeeeee
Maar als ik het goed begrijp is dat ook alleen tussen zes en negen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
Sly: Gratis drinken en bbq'en voor 29,90 per persoon.
Que?
ja dus... hij brengt het leuk voor super-laag-iq-luitjes (no-offense)quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
"gratis barbecuen voor 29,95"Hij brengt het leuk
Ja, daarna kun je aan het bier voor 3 euro per glas.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is dat ook alleen tussen zes en negen.
Daarna is het voor eigen rekening jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is dat ook alleen tussen zes en negen.
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delerium zuipen, voor weinig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
Sly: Gratis drinken en bbq'en voor 29,90 per persoon.
Que?
Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:06 schreef Disana het volgende:
Ah joh, dat heeft zijn leventje misschien wel verlengd![]()
Haal jij een megaverpakking in huis voor CBML? Ik zat aan de Lummelazopram en Lamoprazine, maar ik werd er zo dik van.
Glas? Plastic bekers hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, daarna kun je aan het bier voor 3 euro per glas.
Neem jij de jerrycans mee?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delerium zuipen, voor weinig.
Als ik het nog een beetje positief wil interpreteren, kom ik erop dat het voor de huur van de strandtent is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, daarna kun je aan het bier voor 3 euro per glas.
Ik hoop echt ZO dat 'ie DAT wel serieus doet.......................quote:
Wat een grap. Peter, als jij dat soort dingen gaat uithalen bel ik niet meer hoor, en Najibje ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarna is het voor eigen rekening ja![]()
Je weet niet waar die geweest zijn!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.![]()
Ik heb voor een prikkie de voorraad pammetjes van Brian op kunnen kopen bij Flens, zit voorlopig goed.
vast gratis drinken en dan twee consumptiebonnen krijgenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delirium zuipen, voor weinig.
Dát zou nog eens oneerlijk zijn, als zij geen 29,50 betalen en toch mogen barbequeen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
En Huub en Palma en de anderen? Die doen het vast voor niets.
*barbecue pakket gauw weer afbestel*quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een grap. Peter, als jij dat soort dingen gaat uithalen bel ik niet meer hoor, en Najibje ook niet.
Yep, ook gratis drinken voor ¤ 29,95. Dus in een hele korte tijd, nou ja 3 uur, je helemaal lam zuipen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
Als het drinken ook gratis is, kun je je in elk geval een delerium zuipen, voor weinig.
Voor weinig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet dat de NL's ooit uit eten gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ook gratis drinken voor ¤ 29,95. Dus in een hele korte tijd, nou ja 3 uur, je helemaal lam zuipen.![]()
![]()
Als je uit eten gaat ben je meer kwijt.
Ze zitten nog keurig in de verpakking, kan geen kwaad toch?quote:
Ja he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Disana het volgende:
Het is nu net of ik naar Peter en Dementor zit te luisteren, echt waar.
De tegens van een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor weinig?
30 piek, dat zijn 6 flessen wijn, kun je je drie ávonden van in slaap zuipen. En dan lekker thuis, zonder dat NL-volk.
Je kan bij mij ver gaan........................heel ver gaan...................en TE ver gaan !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Disana het volgende:
Het is nu net of ik naar Peter en Dementor zit te luisteren, echt waar.
Ssssst!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt, die R-Kane heeft hetzelfde lachje en dezelfde intonatie als jij.
Dat is natuurlijk ook een hele openbaring. Tot vandaag zat 'ie te stotteren enquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:14 schreef Desii het volgende:
Sly verteld echt tegen iedereen hetzelfde verhaal... "ik heb mijn mobiel aangesloten op de radio"
Hij zegt net als jij 'jajajajajaja'.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan bij mij ver gaan........................heel ver gaan...................en TE ver gaan !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |