Da's gewoon omdat het zo 'dichtbij' gebeurde, alsof je er bovenop zat. En het viel wel mee hoor, ik heb je niet zien meppenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Nu moet ik wel zeggen dat DGK regelmatig het slechtste in mij naar boven haalde, schrok er zelf soms van.
O, was jij zijn leermeester?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
Sly:"jullie kunnen mij op mijn mobiel bereiken vandaag die is aangesloten"![]()
Goed he dat ik Sly lesgegeven heb ?
Nog een klein stukje verder zinken en hij komt op het niveau van de PPPSquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
sorry hoor, maar het blijft toch hilarische radio!
je bent geweldig (wilde je dat ff heurenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
Sly:"jullie kunnen mij op mijn mobiel bereiken vandaag die is aangesloten"![]()
Goed he dat ik Sly lesgegeven heb ?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
Da's gewoon omdat het zo 'dichtbij' gebeurde, alsof je er bovenop zat. En het viel wel mee hoor, ik heb je niet zien meppen
Sly moet nog een hoop leren, het gaat met kleine stapjes maar hij is goed bezig.....quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
José aan de foon bij Slaaaajjj. Ze is net aangekomen op de fandag van H en J, samen met Eric. Verbinding is wat lastig, ze verstaat Slaaaaajjjj niet.
Hij kan echt nog wat leren van Peet.![]()
Huub geeft ieder uur een update voor de mensen die er niet bij kunnen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:27 schreef Desii het volgende:
Huub nu aan de telefoon bij NL radio
het is hardstikke gezellig
Hoeveel mensen zouden daar nu zijn he? Vraag ik me af.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub geeft ieder uur een update voor de mensen die er niet bij kunnen zijn.
Het blijft een mooie dwaas he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
"even kijken......ik zit hier tussen de snoeren en kabels"
Plakband Sly ! MEER plakband !!
rond de 250 vertelde Huub netquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden daar nu zijn he? Vraag ik me af.
Ja, bijna.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zou bijna sympathie voor 'em krijgen als je dat gepruts zo hoort
Zo, das best veel vind ik.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap: je kunt niet voor eeuwig bezig blijven met DGK.
Sly: Nee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |