Waarom die blosjes op de wangen? Denk je er aan terug en schaam je je er voorquote:
Jawel maar dit was nogal diep voor mijn gevoel, dus het kwam nogal hard aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Dementor, ik luister toch altijd heel aandachtig als je me wat verteld?
Ja, wel de oude altijd vol spammen met countdown posts maar dan zelf geen nieuwe openen he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ook namens mij, zou jij niet de nieuwe openen?
ja sorry had het te laat gelezenquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ook namens mij, zou jij niet de nieuwe openen?
Ja maar soms heb ik echt geen enkel idee waar je het nou over hebt. Ik geef mn toetsen dan ook maar een slinger. Don't be boos. Bedoelde het niet lelijk hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar dit was nogal diep voor mijn gevoel, dus het kwam nogal hard aan.
Is mijn "probleem" hoor, dat oceanische gevoel heb ik pas sinds kort kunnen definiëren.
Ik dacht voorheen dat het maar een raar iets was.
Daarom wil ik het nog wel eens toelichten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar soms heb ik echt geen enkel idee waar je het nou over hebt. Ik geef mn toetsen dan ook maar een slinger. Don't be boos. Bedoelde het niet lelijk hoor![]()
Nou, ander onderwerp, veels te laat voor dit soort dingen.
We waren gebleven bij Tipsch zn openstaande rekening bij de hoerenclub en de sms-jes aan de gehele familie van zn sexy collega!
Kom maar op Tipsch, wat zijn de reacties tot dus ver?
Heb al weken geen drankje meer gezien van die kutbutlerquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, wel de oude altijd vol spammen met countdown posts maar dan zelf geen nieuwe openen he!
Het is dat hij altijd de drankjes komt brengen.
En dat is maar goed ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb al weken geen drankje meer gezien van die kutbutler![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:01 schreef Dementor het volgende:
Even een deuntje, puur voor het ritme.
Ik zeg gewoon helemaal niets he.quote:
Dat is puur een schildje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee Notorious B.I.G., doe maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |