Waarom die blosjes op de wangen? Denk je er aan terug en schaam je je er voorquote:
Jawel maar dit was nogal diep voor mijn gevoel, dus het kwam nogal hard aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Dementor, ik luister toch altijd heel aandachtig als je me wat verteld?
Ja, wel de oude altijd vol spammen met countdown posts maar dan zelf geen nieuwe openen he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ook namens mij, zou jij niet de nieuwe openen?
ja sorry had het te laat gelezenquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ook namens mij, zou jij niet de nieuwe openen?
Ja maar soms heb ik echt geen enkel idee waar je het nou over hebt. Ik geef mn toetsen dan ook maar een slinger. Don't be boos. Bedoelde het niet lelijk hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar dit was nogal diep voor mijn gevoel, dus het kwam nogal hard aan.
Is mijn "probleem" hoor, dat oceanische gevoel heb ik pas sinds kort kunnen definiëren.
Ik dacht voorheen dat het maar een raar iets was.
Daarom wil ik het nog wel eens toelichten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar soms heb ik echt geen enkel idee waar je het nou over hebt. Ik geef mn toetsen dan ook maar een slinger. Don't be boos. Bedoelde het niet lelijk hoor![]()
Nou, ander onderwerp, veels te laat voor dit soort dingen.
We waren gebleven bij Tipsch zn openstaande rekening bij de hoerenclub en de sms-jes aan de gehele familie van zn sexy collega!
Kom maar op Tipsch, wat zijn de reacties tot dus ver?
Heb al weken geen drankje meer gezien van die kutbutlerquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, wel de oude altijd vol spammen met countdown posts maar dan zelf geen nieuwe openen he!
Het is dat hij altijd de drankjes komt brengen.
En dat is maar goed ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb al weken geen drankje meer gezien van die kutbutler![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:01 schreef Dementor het volgende:
Even een deuntje, puur voor het ritme.
Ik zeg gewoon helemaal niets he.quote:
Dat is puur een schildje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee Notorious B.I.G., doe maar niet
Daar moeten we iets aan doen he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja waars iedereen? Zijn wij echt de enige die helemaal geen leven hebben
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te beleven hier? Of is het weer het vaste geflirt van HB met Dementor, Ruud en Tipsch![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Anouk,wel mooi om te zien maar verder een bitch![]()
Mwah, twee uur geweest al , ik loop ook maar even weg.![]()
Tot morgen, of tot maandag... Morgen patrouille en daarna bescheiden familie-feestje![]()
Truste Fok!![]()
mazzel ruudquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Anouk,wel mooi om te zien maar verder een bitch![]()
Mwah, twee uur geweest al , ik loop ook maar even weg.![]()
Tot morgen, of tot maandag... Morgen patrouille en daarna bescheiden familie-feestje![]()
Truste Fok!![]()
Ja, na uren nadenken in de auto......quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jep, doen we elke avond. Jij nog wat gepost in de FB?
NMNS, waarde mede userquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te beleven hier? Of is het weer het vaste geflirt van HB met Dementor, Ruud en Tipsch![]()
Kom ik net binnen vallen zie ik datquote:
Oh was jij dat met het notitieboekje op de parkeerplaats?quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, na uren nadenken in de auto......
Jij niet joh.....quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS, waarde mede user![]()
FlirtenIk
Met wie dan?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Kom ik net binnen vallen zie ik dat![]()
heb geen zin om terug te lezen hoor, ik hoop dat jullie het in ieder geval nét zo gezellig hebben gehad vanavond als ik![]()
weet niet of het verstandig is om nog wel te posten nu, want ik heb volgens mij ietsiepietse te veel wijn in mijn mik, ds eh........ spelfouten, Blame it on the wine, it's not me![]()
enne........ als er niks leuks meer is, dan is het gewoon een tvp'tje voor morgen.........
muziekje?
A4-kladblok leeg geschreven.......'t is één en al papierproppen daar.....quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh was jij dat met het notitieboekje op de parkeerplaats?
Met mevrouw Euken!! Dat met die groetjes enzo, dat viel echt wel op hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS, waarde mede user![]()
FlirtenIk
Met wie dan?
Ja eh......... mag ik ook een keer ........... die Griek ligt al gelijk in een coma en ik ben nog klaarwakkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
een dronken Fan
![]()
Het wordt steeds leuker!
Ik kan mij soms niet aan de indruk onttrekken dat jij mevrouw J.Euken bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Met mevrouw Euken!! Dat met die groetjes enzo, dat viel echt wel op hoor
Ha! Nou ik doe niet mee hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:11 schreef Dementor het volgende:
Ik zal eens voor de gein 's nachts dronken achter fok gaan zitten volgende week.
ik wil Nachtzuster ook nog bedanken....... kan alleen via deze manier.......quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor mijn liefste Nachtzussie, omdat ze het mooi vindt
Doen, meer plezier kun je niet hebben, maar laat het een zeiljacht zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:12 schreef Dementor het volgende:
Had ik al verteld dat we binnenkort een boot(je) gaan kopen?
Nee schat, da's mn zus. Ik ben K. Euken!quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij soms niet aan de indruk onttrekken dat jij mevrouw J.Euken bent
Als ik veel op heb, ga ik hele verhalen houden over allerlei spirituele zaken en verbanden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ha! Nou ik doe niet mee hoor!
Heb ooit n keer snachts in dronken bui mn baas gebeld... was niet zo'n slim idee. Dus sindsdien blijf ik in dronken toestand uit de buurt van telefoons en computers![]()
![]()
Aangeschoten kan nog, maar dronken, NO WAY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |