Truste HoneyBunnyquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, gluurderHeb netjes terug gegluurd!
En nu ga ik mn bed kruipen! Moet er over een paar uur weer uit![]()
Truste![]()
Nee we zijn stiekem doorgegaan, gewoon de camera's en het licht weer aangezet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:03 schreef Parafernalia het volgende:
Dit is het Gouden Kooi topic? Dat is toch allang afgelopen?
Je hebt gelijk bolletje tis laat..........quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:02 schreef Dementor het volgende:
Nou vorige keer had ik een leuke OP gemaakt met avatars en al maar die werd totaal niet gelezen dus ik zal me de moeite besparen om die outburst om 4 uur 's nachts nog eens te laten gaan.
Trusten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk bolletje tis laat..........![]()
ik ga slapen
welteruste![]()
![]()
Maar dan is het nog minder boeiendquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee we zijn stiekem doorgegaan, gewoon de camera's en het licht weer aangezet.
Ga jij ook gewoon weer wedden!quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:05 schreef APK het volgende:
[DGK} # 120 Vrede, vrede, tralalalala!
Weer te laat.![]()
En dan kan ook nog niet zeuren in FB over dat haakje in de TT.
Heej, ik lees al een paar week mee he? NMNS heeft wel wat puntjes in de plus hoor, bij mij,quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet!
@Lies, NMNS is een schatje hoor, don't worry, he won't bite!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej, ik lees al een paar week mee he? NMNS heeft wel wat puntjes in de plus hoor, bij mij,
Kom op slapen, iets over in de maneschijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En dat bij een Huub-Fan!
Het wordt nog wat hier, alles komt helemaal goed
Moet nog effe WJ zn liedje afluisteren. Is leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 04:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op slapen, iets over in de maneschijn.
Nee nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Moet nog effe WJ zn liedje afluisteren. Is leuk![]()
Heb jij Hancock trouwens al gezien? Is t wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |