zelfs al ben je een big wil ik je berijdenquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben wat donkerder qua haar maar verder klopt het wel![]()
Yihaaaaaaaaa, ride me cowboy![]()
Yups, met mij altijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelfs al ben je een big wil ik je berijden![]()
alles goed met je?
wat was de reden van feest?quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik had er een van 14 voor me staan waarvan niemand geloofde dat ze nog maar 14 was, gelukkig had ze inmiddels wel door dat ze toch geen bandje zou krijgen als ze me geen 16+ ID kon laten zien, dus ze besloot er niet over te liegen, maar het is niet te filmen, die had zo kunnen zeggen dat ze 17 was (en ja, dan was ze door de mand gevallen want dan had ik haar om een ID gevraagd)
Tuurlijk heb ik gedanst, tijdens het feest in de tent op de muziek van de band en in de local "disco" op wat vage hippe sounds enzo.... kolere ik begin oud te worden
haha, hoop dat het niet autobio is..quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yups, met mij altijd![]()
Deze is goed:![]()
Rubbere Rrrrrrrrobie
Nee, ga Maandag voor een dagje naar de Efteling, God sta me bijquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hoop dat het niet autobio is..
nog weg geweest?
Efteling is leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ga Maandag voor een dagje naar de Efteling, God sta me bij![]()
ook naar de efteling natuurlijk, ik zal ff je huwelijk naar de kloten helpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ga Maandag voor een dagje naar de Efteling, God sta me bij![]()
Et tu?
Truequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook naar de efteling natuurlijk, ik zal ff je huwelijk naar de kloten helpen![]()
al 1 keer een week ff weg, wil nog een maand op verkantsie maar is afhankelijk van werk etc. denk het wel, maar dan stuur ik je een kaart (dat entreebewijs v d efteling).
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
TrueMaar niet met 3 (!) kleine kinderen waarvan er 1 42 is
Maargoed, ik zal mijn zweep wel meenemen en hem in de auto zetten als ie zich echt niet gedraagt
Nope, wezen winkelen, pashokjes, zweten, 600 euri armer, geld voor drank op. Maar wel weer kledingquote:
Het lijkt mij een feest om met jou op stap te gaan.......quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
TrueMaar niet met 3 (!) kleine kinderen waarvan er 1 42 is
Maargoed, ik zal mijn zweep wel meenemen en hem in de auto zetten als ie zich echt niet gedraagt
pashokjes zijn zoooo onpersoonlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, wezen winkelen, pashokjes, zweten, 600 euri armer, geld voor drank op. Maar wel weer kleding
ja, lijkt me brill!quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gek wezen ben je,zullen we afspreken in het sprookjesbos? Dan lig ik in dat kasteel waar niemand komt omdat dat te hoog isMag jij mij kussen
Dat is het ook, echt je lacht je depend erafquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij een feest om met jou op stap te gaan.......
Twee broeken, vier paar sokken, vier blouses en nee, ik heb gen foto's gekocht....quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pashokjes zijn zoooo onpersoonlijk(ja, sorry, ik heb wel wat gezopen maar ben wel nog helder, denk ik zeg, zeg maar, istniet?
wat heb je gekocht? foto's!!!!
Brillquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, lijkt me brill!
gaan we nu over op pm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8888!!srv-mannn!!!!!!!!!!!!
Die draag ik niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is het ook, echt je lacht je depend eraf![]()
Hangt er vanaf wat je aan die haakjes hangtquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pashokjes zijn zoooo onpersoonlijk![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brill![]()
OK, dat is mijn teken, ik ga nog ff rukken en dan slapen![]()
![]()
Laters, lichtjes in mijn leven![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:37 schreef willem-jozef het volgende:
oja, god bestaat wel nu het toch over de efteling gaat en over tienertoer:
wat denk je, was dat meisje er ook!!! tongen in de efteling en nog een fling er aan over gehouden, oooh wat een pril geluk..
nowitisyouandme,brothaaaquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je aan die haakjes hangt
@Morwen, slaap lekker![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:15 schreef PeterNB het volgende:
GoeieSMORRUGUNS !!![]()
Zo net uit bed, gelijk weer proberen een cube te maken........................en:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is cube nummer 2quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht je een stuk of 6 balletjes kwijt was. Hoe doe je dat?
Tuinfluiter in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
gaan er fokkers naar de fandag van Huub???
Ik heb al andere verplichtingenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:20 schreef blomst het volgende:
gaan er fokkers naar de fandag van Huub???
Ja mama-noekje.........quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
Anders zorg ik voor persoonlijke begeleiding die je aan het handje vasthoudt en die je loslaat
op het moment dat je een ander handje hebt gevonden.
Met de grotere kogeltjes. Beetje ongelukkig misschien om het op zondagmorgen over balletjes te hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is cube nummer 2
Had eerst 2 minicubes gekocht als reserveballetjes maar die waren te klein
Toen deze maar gekocht..
Toch niet in Loon op Zand hè, dat zou ik sneu vinden.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:34 schreef tipsch het volgende:
Met de grotere kogeltjes. Beetje ongelukkig misschien om het op zondagmorgen over balletjes te hebben.
Deze balletjes zijn verchroomd en voelen iets lichter aan. Ook zijn ze naar mijn idee iets minderquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
Ziet er goed uit Peet, glimt ook mooi enzo.
Kweenie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niet in Loon op Zand hè, dat zou ik sneu vinden.
Misschien weet Ka het.
Moge !quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kweenie.
In Rotterdam regent het wel een beetje.
Utreg ook zwaar bewolkt maar geen regen. Buienradar ziet er niet goed uit, Brabant is het toch hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef Dementor het volgende:
Kweenie.
In Rotterdam regent het wel een beetje.
Loon op zand ligt in Brabant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utreg ook zwaar bewolkt maar geen regen. Buienradar ziet er niet goed uit, Brabant is het toch hè?
Buienradar.
Ik hoorde gisteren op de radio dat utrecht een gigantische muizenplaag heeftquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utreg ook zwaar bewolkt maar geen regen.
Nog geen muis gezien maar ik heb dan ook geen kroeg hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:44 schreef PeterNB het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio dat utrecht een gigantische muizenplaag heeft
en dat daardoor ieder cafe en iedere winkel een kat heeft...........
Schijnt door de verbouwing van een gemeentehuis ofzo te komen dat alle muizenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog geen muis gezien maar ik heb dan ook geen kroeg hè?
Ik heb het gelezen ja. Hier geen last van, ik woon aan de rand van de stad en heb een bloedhekel aan HC.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef PeterNB het volgende:
Schijnt door de verbouwing van een gemeentehuis ofzo te komen dat alle muizen
door de binnenstad heen rennen. En er schijnt nu HoogCatharijne verbouwd te gaan
worden ? Daardoor verwacht men NOG MEER MUIZEN........................brrrrrrrrr
Maar daar rennen ze dus doorheen, die oude binnenstad !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja. Hier geen last van, ik woon aan de rand van de stad en heb een bloedhekel aan HC.
Doe mij de oude binnenstad maar, zoveel gezelliger.![]()
Ach, een muis is banger voor mij dan ik voor een muis, het zal wel meevallen allemaal.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:53 schreef PeterNB het volgende:
Maar daar rennen ze dus doorheen, die oude binnenstad !!Muizen zijn brrrr..........
http://www.evilshare.com/f918bbc2-b291-102b-a14f-000b6aa2a5f8
Een biljarttoernooi afgelast vanwege regen ?? Doen jullie buiten-biljart dan ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
Drié bands afgelast, wegens regen, wind en een knullige organisatie.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een biljarttoernooi afgelast vanwege regen ?? Doen jullie buiten-biljart dan ?
Ja die snookers kennen zwemmen !!quote:
Ow.... ik dacht dat Agnostic Front, Van Dik Hout en Hawkwind muziék-ensembles waren! Maar dar zijn dus geuzennamen van biljarters. Hawkwind de Keu Killert. Zoiets? Niks gemist dan , gelukkig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een biljarttoernooi afgelast vanwege regen ?? Doen jullie buiten-biljart dan ?
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja die snookers kennen zwemmen !!
Ik ben trouwens gestopt met biljarten....................ik had geen keus.
Wordt het toch terugschakelen naar GPRSquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef PeterNB het volgende:
Ben ik de enige die geen UMTS heeft vandaag in Rotterdam ?????
(En dan hang je een half uur aan de lijn bij kpn voor x euro per minuut, om dan te horen
"ja de technische afdeling is gesloten...helaas")
Ja dat merkte ik toen ik die foto vanochtend uploaddequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt het toch terugschakelen naar GPRS
Ik heb het een tijdje gehad, maar het is alleen handig als het onbeperkt bij je abonnement zit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik toen ik die foto vanochtend uploadde![]()
Ik dacht "wat duuuuuuuuuurt dat toch lang"
Ik heb een hibundel, ik mag de hele dag internetten van kpnquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gehad, maar het is alleen handig als het onbeperkt bij je abonnement zit.
Ik schrok van de rekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |