Okquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:25 schreef Leatherface het volgende:
Heb trouwens effe de datum toegevoegd.
Mao Zedong Hu Jintaoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:44 schreef sportfreak het volgende:
Alles wat de Chinezen nu proberen aan smog te verhinderen word straks in 1 avond aan vuurwerk weer de lucht in geschoten.
Sydney en Athene hadden ook mooie ceremonies, maar ik heb ook hoge verwachtingen van Peking.
Ben trouwens benieuwd wie het Olympisch vuur mag ontsteken.
We zijn het eens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef JanJanJan het volgende:
Boeiend![]()
sport is interessant, de verhalen en achtergronden vaak ook, maar om ze rond te zien wandelen in een stadion
Dat vind ik ook eigenlijk nog het leukste. Duurt alleen zo lang.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de intocht van de atleten altijd leuk
YES!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn het eens.
Was je hier vandaag nog, trouwens?
Sinterklaas met de Spaanse vlagquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de intocht van de atleten altijd leuk
De helft loopt niet eens mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ben toch altijd wer een beetje trots als ik dat felle oranje het stadion in zie lopen
Op de paralympics 90 %quote:
Valt mee hoor. Zelfs de springruiters komen over uit Hongkong voor de openingsceremonie. Alleen de voetballers, zeilers en de sporters die zaterdag in actie komen, lopen niet mee. Kom je toch nog altijd aan een man of 200 + begeleiding.quote:
Voor zover ze dat kunnenquote:
Ja ga mijn grap even uitleggenquote:
quote:
quote:
Gevolgd door de Nederlandse Antillenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef TheArt het volgende:
Nederland dus land 151 van de 205.
huh, echt? een beetje zoals Tiësto de vorige keer, of watquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Meen ik wel gehoord te hebben, ja.
Hadden ze geen geld voor een ECHTE ster of komt die er wel maar hebben ze dat nog even geheim gehouden?quote:De Haagse zangeres maakt het nieuws op haar website bekend. Ze zal het nummer niet zelf vertolken. De Noorse zanger Erland Bratland zingt het in het Olympisch Stadion, voor een publiek van naar schatting 1,5 miljard mensen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zit ik net voor de tv te wachten op de openingsceremenie van 08.08 uur Nederlandse tijd. Extra vroeg opgestaan. Is het pas morgen en om 14.00 uur.
Ik zie het staan: herhaling openingsceremonie van 19.15 - 22.30 *grote blij*quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Tis nu op 3FM.
Anouk: 'ja, das jammer he...'
Ze kan dr wel om lachen geloof ik
[..]
![]()
Bedankt. Het was wel aardig.quote:Ik vind het wel zielig hoorGeniet van de lange dag die je voor je hebt
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef Slarioux het volgende:
Wil hem zien, want dan kan ik later zeggen dat ik de aanslagen live heb gekeken.
quote:Delmee Nederlandse vlaggendrager
Hockeyer Jeroen Delmee draagt tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen de Nederlandse vlag. Voor de 35- jarige Delmee worden het zijn vierde Spelen. Hij won twee keer een gouden medaille en één keer een zilveren.
De openingsceremonie in Peking begint om 20.08 uur plaatselijke tijd. Dat is om 14.08 uur in Nederland. De ceremonie duurt zo'n drie uur. Hoogtepunten zijn de binnenkomst van de landen en het ontsteken van de Olympische vlam.
Voor Nederland zijn premier Balkenende en staatssecretaris Bussemaker bij de opening aanwezig. Ook prins Willem Alexander is als IOC-lid in Peking.
Olympic fail.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zit ik net voor de tv te wachten op de openingsceremenie van 08.08 uur Nederlandse tijd. Extra vroeg opgestaan. Is het pas morgen en om 14.00 uur.
Nederland komt als 150e land, dus dat duurt nog wel ff.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef Blik het volgende:
Is er ook een tijdsschema bekend, hoef niet al die landen te zien. Maar wil op zich Nederland wel even langs zien komen
Dat zit dus wel ergens in een herhaling.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef Blik het volgende:
Is er ook een tijdsschema bekend, hoef niet al die landen te zien. Maar wil op zich Nederland wel even langs zien komen
was bij ons eerst ook, toen moesten we updates downloaden en op een dvdtje branden. ik zou als ik jou was even de helpdesk bellen, bij ons was het zo opgelost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Ciolekfan het volgende:
Verdomme hé, zit ik met een dvd-recorder van 350 euro, heb ik een k** tv waardoor de kwaliteit werkelijk slecht is. Opnemen en dan later herbekijken in slechte kwaliteit, tv is goedkoper dan dvd-recorder...
Valse start.quote:
Ik hoop Ten Napelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Snoeks vs Ter Napels![]()
Benieuwd wie d'r gaat winnen
Dat moet natuurlijk een eitje voor Evert gaan worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Snoeks vs Ter Napels![]()
Benieuwd wie d'r gaat winnen
Ze zitten er in ieder geval allebei, dus we hebben sowieso Evert.quote:
bummer...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:38 schreef Ciolekfan het volgende:
Zal ik eens doen, maar zal niet meer lukken voor de OS...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |