abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60506282

Het Westland
quote:
Provincie: Zuid-Holland Hoofdplaats: Naaldwijk Oppervlakte: 90,59 km�
  • Land: 79,99 km�
  • Water: 10,60 km� Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006) Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km� Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute Netnummer: 0174 Postcodes: 2291, 2671 - 2694 Offici�le website: www.gemeentewestland.nl Kernen: De Lier, \'s-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
  • quote:
    Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.

De naam \'Westland\' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.

Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.

Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er \'s nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.

Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
    Kromme Jongens
    quote:
    De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema \'Westland\'. Er wordt dan besloten dat het bandje \'Bakkie pleur\' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in \'Kromme jongens\'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als \'Rond van boven\', \'Ronde mis\' en \'Schuurfeest\' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.

In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk \'k wil weer naar het Westland gaan\', met als dubbele A-kant \'Julia\'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.

Meer...
    Westlandse FOK!kers: Bootje84 | De Lier chrisgyan | Naaldwijk dubidub | Naaldwijk FrituurVetPet | Wateringen Gebleekte | \'s-Gravenzande GotC | Naaldwijk Heinekenner | Monster InnocentFR | Naaldwijk kassenbouwer | Naaldwijk keijz | De Lier koekiemonster | Naaldwijk Liejannuh | \'s-Gravenzande Maneki.Neko | Monster Marjan1985 | Monster MediciBR | \'s-Gravenzande Miracle_Drug | 's-Gravenzande mr_cucumber | Kwinsheul Mutsaers__78 | \'s-Gravenzande PieterBas | \'s-Gravenzande Strychnine | \'s-Gravenzande ThaRooP | Naaldwijk Toempf | Naaldwijk Valange | Wateringen vipergts | De Lier wlsandman | De Lier

Westlandse Links: 0174 Startpagina Gemeente Westland Kromme Jongens Westlandse Omroep Stichting Ton Tabben 1 | 2 | 3 | 4

Vorige Westland Topics: 't Westland #26 - Life goes on 't Westland#25 - Feestweken zijn voorbij! Het Westland - Part 24 - Maasdijk Spektakel ! Het Westland - Part 23 - Feest in het breeje durrup! Het Westland - deel 22 - Dit keer met Dub's OP Het Westland - Deel 21 - Het wachten is op Dubidub Het Westland - Deel 20 - Nieuwe OP Het Westland - Deel XIX "Een Monsterlijke kermis" Het Westland - Deel 18 - Sjaak van der Tak incluis! Het Westland - Deel XVII - Jij achter het glas Het Westland XVI - Daar waar men Ton Tabben adoreert Het Westland XV: Nu stoppen met spammen! Het Westland, Part XIV - proud of being one!!!11 Het Westland, Part XIII - Bordeel aan de Dijk Het Westland, Part XII - Bloemkool Het Westland #11 waar altijd wel iets gebeurd Het Westland #10 Bier, Tomaten en misschien een pokermeet Het Westland #9 Bier, Tomaten en misschien een meet! Het Westland #8 Oh Oh Westland Het Westland #7 Het Westland #6: To-To-To-To-matenplukkers Het Westland: Helemaal Goud! #5 Het Westland: Helemaal Goud! Deel 4 Het Westland: Helemaal Goud! Deel 3 Het westland helemaal goud ! deel II Het Westland: Helemaal goud!

Deze openingspost in de Fok!wiki
    Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
    Wat ben je ook een klier :D
    pi_60506295
    Laatste post deeltje 28:
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 11:38 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Zo saai is het toch niet in het Westland.
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:14:31 #3
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60507729
    Mooie OP
    pi_60507783
    Heeft iemand trouwens die zwarte schoudertas met gevaarlijke medicijnen al gezien?
    Maak nie regtig saak nie
    pi_60508031
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 13:18 schreef kassenbouwer het volgende:
    Heeft iemand trouwens die zwarte schoudertas met gevaarlijke medicijnen al gezien?
    huh?
    pi_60508067
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef PieterBas het volgende:

[..]

huh?
    Je bent blijkbaar nog niet geabonneerd op de sms-dienst van de Westlandse politie
    Maak nie regtig saak nie
    pi_60508111
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 13:40 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar nog niet geabonneerd op de sms-dienst van de Westlandse politie
    Aha, dat verklaart een hoop. Ik had niet zo veel zin in sms-jes van de Politie Haaglanden... toen ik in Zweden zat
    pi_60509417
    Vivre
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:35:52 #9
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_60511981
    Ik was vorige week tien dagen op vakantie naar Kroatië (Porec). Mooi landschap daarzo, maar het uitgaan is er wat minder. Gelukkig waren we met een groep en hebben we toch lol gemaakt. Busreis was wel lang, 20 uur, zeer vervelend als je niet kan slapen Maar nu ben ik weer lekker aan het werk in de tuin.
    Hoe dik is dat dan wel niet?
    pi_60512021
    Over anderhalve week weer beginnen met afstudeerpoging nummer 2... Afstudeerstageplaats is op 5 minuten lopen.
    pi_60512847
    Worden jullie er trouwens nou ook niet gestoord van dat er nooit een nachtbus naar Naaldwijk/Westland rijdt? Niemand heeft zin om te rijden en ik ga toch zeker niet naar Scheveningen zitten fietsen?
    Maak nie regtig saak nie
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:34:11 #12
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_60512892
    hadden jullie het gehoord van die man van 62 die dronken naast de maasdijk de plomp in was gereden..?

die konden ze eruit vissen, alleen deed ie het niet zo goed meer. op www.wos.nl staat er niets van.. hoorde het vanochtend van mn moeder...
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
    pi_60514553
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 18:31 schreef kassenbouwer het volgende:
    Worden jullie er trouwens nou ook niet gestoord van dat er nooit een nachtbus naar Naaldwijk/Westland rijdt? Niemand heeft zin om te rijden en ik ga toch zeker niet naar Scheveningen zitten fietsen?
    Er gaat er eentje rijden naar Hoek van Holland vanuit Rotterdam. Na het stappen zit ik liever in een auto dan in een bus met zatte en kotsende Westlanders..
    pi_60514564
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
    hadden jullie het gehoord van die man van 62 die dronken naast de maasdijk de plomp in was gereden..?

die konden ze eruit vissen, alleen deed ie het niet zo goed meer. op www.wos.nl staat er niets van.. hoorde het vanochtend van mn moeder...
    Nee, niks van gehoord.
    pi_60522481
    Ik kwam vrijdag terug van een week vakantie en dacht even aardappeltjes te kopen bij de C1000.. Is de hele Koningswerf afgesloten vanwege asbest Ik zei 5 jaar geleden al dat ze dat 'winkelcentrum' af moesten breken. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer open gaat.

Niets meer gehoord van de gevonden mobiel, ik denk dat ik daar niets meer van hoor.

Wel kwam de overbuurman klagen toen ik net 5 minuten thuis was, dat mijn tuinlamp in zijn slaapkamer schijnt. Hij durfde zelfs te beweren dat ik niet op vakantie geweest was omdat de lamp enkele keren in de nacht aansprong Ik geloof niet dat hij blij was met mijn antwoord.

Mijn buren houden van klagen. De ene buurvrouw waagde het een briefje in de bus te gooien op mijn zoons verjaardag, dat er teveel herrie gemaakt werd (zondagochtend half 11, we zaten zoet tv te kijken zelfs). De andere buurman klaagde erover dat ik op de trap liep om half 12 's avonds

Ik ga weg hier, dat weet ik nu wel zeker
      zondag 3 augustus 2008 @ 14:03:27 #16
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60525978
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 10:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Ik kwam vrijdag terug van een week vakantie en dacht even aardappeltjes te kopen bij de C1000.. Is de hele Koningswerf afgesloten vanwege asbest Ik zei 5 jaar geleden al dat ze dat 'winkelcentrum' af moesten breken. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer open gaat.

Niets meer gehoord van de gevonden mobiel, ik denk dat ik daar niets meer van hoor.

Wel kwam de overbuurman klagen toen ik net 5 minuten thuis was, dat mijn tuinlamp in zijn slaapkamer schijnt. Hij durfde zelfs te beweren dat ik niet op vakantie geweest was omdat de lamp enkele keren in de nacht aansprong Ik geloof niet dat hij blij was met mijn antwoord.

Mijn buren houden van klagen. De ene buurvrouw waagde het een briefje in de bus te gooien op mijn zoons verjaardag, dat er teveel herrie gemaakt werd (zondagochtend half 11, we zaten zoet tv te kijken zelfs). De andere buurman klaagde erover dat ik op de trap liep om half 12 's avonds

Ik ga weg hier, dat weet ik nu wel zeker
    Waar woon je dan nu? En waar wil je heen? Inderdaad hele aparte verhalen, dat zulke zielige mensen nog bestaan
    pi_60528294
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 10:21 schreef Miracle_Drug het volgende:

Zou maandag weer open gaan, hoorde ik bij de fietsenmaker, maar het was dus al bekend dat er asbest lag. Tevens zou er toch een nieuw winkelcentrum komen ala een mini-Tuinen.. Zijn ze alleen een jaar of 10 te laat mee.
    quote:
    Mag je dan niet later dan half 12 's-avonds de trap meer op.. . Eigenlijk nooit klachten van mijn buren..

[ Bericht 0% gewijzigd door PieterBas op 03-08-2008 20:55:52 ]
    pi_60528328
    Jacht gezonken bij Monster

Daar komen de grappen over Monster
    pi_60531189
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef dubidub het volgende:

[..]

Waar woon je dan nu? En waar wil je heen? Inderdaad hele aparte verhalen, dat zulke zielige mensen nog bestaan
    In de koningsbuurt zeg maar, in 's-gravenzande.. Triesteloze buurt. Ik woon hier nu zo'n 4 jaar en heb me in dit huis nooit echt thuisgevoeld. Ik woonde eerst in de Kasteelestraat en moest daar dus weg vanwege sloopplannen. Omdat ik niet wist of er snel een ander huis in een leukere wijk vrij zou komen heb ik toen dit huis eigenlijk maar genomen. Na de inbraakpoging is de liefde voor dit huis naar het nulpunt gedaald. Plus het gezeik van de buren, het gaat echt nergens over.

Ik werk hier in 's-Gravenzande, mijn oudste gaat volgend jaar naar het VWO en de jongste heb ik net op een andere school gedaan. En hun vader woont ook in het dorp. Dus daarom zou het handig zijn hier te blijven, ik ga eens goed rondkijken voordat ik ons inschrijf en besluiten neem. Toch neig ik erg naar de Hoek op het moment, aangezien ik altijd onder schooltijd werk zou mijn jongste hier dan op school kunnen blijven. We zullen wel zien
    pi_60531809
    De Koningsbuurt is inderdaad niet echt een fijne buurt te wonen. Woonde ook vroeger in de buurt van Kasteelestraat.
      zondag 3 augustus 2008 @ 19:27:59 #21
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60532268
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 16:05 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Zou maandag weer open gaan, hoorde ik bij de fietsenmaker, maar het was dus al bekend dat er asbest lag. Tevens zou er toch een nieuw winkelcentrum komen ala een mini-Tuinen.. Zijn ze alleen een jaar of 10 te laat mee.
    [..]

Mag je dan niet later dan half 12 's-avonds de trap meer op.. . Eigenlijk nooit klagen van mijn buren..
    Ik heb één keer een klacht gehad, van de nieuwe buurman. Die had jarenlang op een tuinderslaantje gewoond, vrijstaand, en kwam toen bij ons in het rijtje wonen, terwijl ie elders een huis aan het bouwen was. Ik was geslaagd, en ik en mijn familie stonden een biertje te doen in de achtertuin, komt die vnet over de schutting heen schreeuwen of het wat zachter kan. Later is 'ie wel wat bijgetrokken, maar was toch een rare gewaarwording.
    pi_60532841
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
    De Koningsbuurt is inderdaad niet echt een fijne buurt te wonen. Woonde ook vroeger in de buurt van Kasteelestraat.
    Nee hé, het was echt een stomme zet van me om dit huis te accepteren.. Maar ik was toen zo onzeker en bang over waar ik terecht zou komen dat ik het huis maar nam

De buren, echt.. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Ik vind het heel frappant dat wanneer mijn zoons vaak bij hun vader zijn en ik elke dag werk, er zoveel te klagen valt

Toppunt was denk ik dat toen m'n vriend was overleden en zijn broer hier een weekje logeerde, me gezegd werd dat ik ook niet stil zit, nu alweer een nieuwe vriend
    pi_60534352
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Toppunt was denk ik dat toen m'n vriend was overleden en zijn broer hier een weekje logeerde, me gezegd werd dat ik ook niet stil zit, nu alweer een nieuwe vriend
    Lekkere buren heb je dan...
    pi_60627207
    Wow... dat was net een harde donderslag in Naaldwijk
    Maak nie regtig saak nie
    pi_60628520
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef kassenbouwer het volgende:
    Zeg dat wel.. of was het nou in 's-Gravenzande...
      donderdag 7 augustus 2008 @ 18:29:32 #26
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_60633667
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef kassenbouwer het volgende:
    Inderdaad alles trilde
      donderdag 7 augustus 2008 @ 18:36:15 #27
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60633822
    Ik heb er weinig van meegekregen denk ik. Ik was gewoon aan het werk, en heb hem wel zien inslaan in die zendmast.
    pi_60634173
    Hmm... dan zal die knal wel van de zendmast zijn geweest. Zo hard heb ik het echt nog nooit gehoord!
    Maak nie regtig saak nie
    pi_60638725
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef kassenbouwer het volgende:
    Hmm... dan zal die knal wel van de zendmast zijn geweest. Zo hard heb ik het echt nog nooit gehoord!
    Dat verklaart dat het analoge tv-signaal zo verschrikkelijk slecht was.
    pi_60653378
    Laatste nieuws van de Koningswerf in 's-Gravenzande: Minimaal 2 maanden gesloten met de kans dat het nooit meer open gaat (en dus gelijk beginnen met nieuwbouw)

Dit is eigenlijk best wel triest
    pi_60654511
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Laatste nieuws van de Koningswerf in 's-Gravenzande: Minimaal 2 maanden gesloten met de kans dat het nooit meer open gaat (en dus gelijk beginnen met nieuwbouw)

Dit is eigenlijk best wel triest
    Zo
    Het ging al niet al te best met de 's-Gravenzandse middenstad... Gooi er dan maar een nieuw centrum neer.
      zondag 10 augustus 2008 @ 22:55:57 #32
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_60718986
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Zo
    Het ging al niet al te best met de 's-Gravenzandse middenstad... Gooi er dan maar een nieuw centrum neer.
    In Monster kan er alleen nog maar gedroomd worden van een winkelcentrum.

Maar de Tuinen kaapt elk winkelend publiek weg uit 's Gravenzande dunkt mij.
    haat het niet dan schaad het niet...
    pi_60719812
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Heinekenner het volgende:

[..]

Ik ga ook liever naar Naaldwijk dan naar het centrum van 's-Gravenzande..

Iemand een idee wat voor feest er was op het Hoekse strand?
    pi_60721671
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Heinekenner het volgende:

[..]

Ja. Toen ik klein was was 's-Gravenzande the place to be, iedereen kwam ook hier winkelen. Maar toen de Tuinen kwam vertrok niet alleen het publiek, maar ook de winkelieren. En sindsdien is het eigenlijk alleen maar minder geworden hier
    Echt waardeloos.
    Vivre
    pi_60721798
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Ja. Toen ik klein was was 's-Gravenzande the place to be, iedereen kwam ook hier winkelen. Maar toen de Tuinen kwam vertrok niet alleen het publiek, maar ook de winkelieren. En sindsdien is het eigenlijk alleen maar minder geworden hier
    Echt waardeloos.
    Ik zeg, gooi de Graafhof en de Koningswerf gewoon maar plat en zet er een nieuw winkelcentrum neer. De enige winkels waar ik nog naar het centrum fiets zijn de Hema, de Vingerling en de Etos.. Voor de rest ga ik bijna altijd naar Naaldwijk.
    pi_60724673
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik ga ook liever naar Naaldwijk dan naar het centrum van 's-Gravenzande..

Iemand een idee wat voor feest er was op het Hoekse strand?
    Earth wind and fire experience, gratis concert. Ik wilde er heen gaan maar toch maar niet gedaan met het oog op m'n werk vandaag. De 23e is er Veronica Sunset Grooves.

Ik ga doe alleen nog boodschappen bij de Hoogvliet, hooguit een keertje kruitvat hier in 's-Gravenzande. Ze moeten het inderdaad allemaal platgooien en maar vast gaan beginnen met bouwen. Het is gewoon een dump geworden.

Toen ik een jaar of 14 was wilde ik hier graag wonen (woonde in Poeldijk) vanwege de leuke winkels. Dat kunnen mijn kinderen zich moeilijk voorstellen
    pi_60727361
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 07:59 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Earth wind and fire experience, gratis concert. Ik wilde er heen gaan maar toch maar niet gedaan met het oog op m'n werk vandaag. De 23e is er Veronica Sunset Grooves.
    Dan weinig Disco classics gehoord, wat voornamelijk jazz, latin house en wat zomerse oude trance platen wat wij hoorden en echt veel mensen waren er niet.
    quote:
    Ik ga doe alleen nog boodschappen bij de Hoogvliet, hooguit een keertje kruitvat hier in 's-Gravenzande. Ze moeten het inderdaad allemaal platgooien en maar vast gaan beginnen met bouwen. Het is gewoon een dump geworden.

Toen ik een jaar of 14 was wilde ik hier graag wonen (woonde in Poeldijk) vanwege de leuke winkels. Dat kunnen mijn kinderen zich moeilijk voorstellen
    Vroeger had 's-Gravenzande echt een boel leuke winkels, zeker toen ook de Gravenhof open was en het Haantje er nog was.
    pi_60769094
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dan weinig Disco classics gehoord, wat voornamelijk jazz, latin house en wat zomerse oude trance platen wat wij hoorden en echt veel mensen waren er niet.
    [..]

Vroeger had 's-Gravenzande echt een boel leuke winkels, zeker toen ook de Gravenhof open was en het Haantje er nog was.
    Dat klopt wel, ik denk dat de 23e leuker gaat worden (mits het weer meewerkt). Maar toch leuk dat ze zulke dingen organiseren.

Ja toen het Haantje hier nog zat was het echt wel een gezellig dorp om te winkelen. Ik reed gisteren langs de rabobank zeg maar (op de fiets) en ik vond het gewoon een armoedig gezicht zo

Ik denk dat de Hoogvliet en AH wel blij zijn met de extra klandizie
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:28:43 #39
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_60769154
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat klopt wel, ik denk dat de 23e leuker gaat worden (mits het weer meewerkt). Maar toch leuk dat ze zulke dingen organiseren.

Ja toen het Haantje hier nog zat was het echt wel een gezellig dorp om te winkelen. Ik reed gisteren langs de rabobank zeg maar (op de fiets) en ik vond het gewoon een armoedig gezicht zo

Als het weer een beetje meezit ga ik de 23e naar dat feest
    pi_60769333
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Het enige wat nu een beetje goed loopt in het centrum zijn de horeca aan het Marktplein, alleen is de Griek nog niet op zijn best.. althans als ik de verhalen her en der hoor. Beetje last van opstartproblemen.
    pi_60776031
    Dag Dag Koningswerf
    http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=26407

Mijn ouders hoorde het zelfs op Sky Radio..
    pi_60778258
    en 538 meldt het ook
    pi_60798322
    Zelfs shownieuws
    pi_60798750
    Haha, ik kreeg een smsje gisteravond van een vriendin uit Utrecht. "je bent op tv!" ('s-Gravenzande dus).

En wat een raar weer is het
    Denet scheen het zonnetje, achterdeur lekker open, toen opeens een hagelbui van een paar minuten, en nu schijnt het zonnetje weer.
    Vivre
    pi_60801242
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Strychnine het volgende:
    Haha, ik kreeg een smsje gisteravond van een vriendin uit Utrecht. "je bent op tv!" ('s-Gravenzande dus).

En wat een raar weer is het
    Denet scheen het zonnetje, achterdeur lekker open, toen opeens een hagelbui van een paar minuten, en nu schijnt het zonnetje weer.
    ja, ging opeens flink te keer.
    pi_60806280
    Ik hoor net hele rare knallen buiten, leken wel geweersschoten
    Misschien vuurwerk dat door de wind anders klonk of zo. Schrok wel even
    Vivre
    pi_60807112
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Strychnine het volgende:
    Geweerschoten?
    pi_60829984
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Strychnine het volgende:
    Is het vuurwerk in Scheveningen nu niet aan de gang?
      donderdag 14 augustus 2008 @ 17:57:31 #49
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60830776
      zondag 17 augustus 2008 @ 20:37:25 #50
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60906973
    Er is zojuist een Westlander moddereter geworden op FOK!, las ik net Verder met onze wereld-dominatie. Ofzo.
    pi_60909341
    De Lierse feestweek staat weer voor de deur
    pi_60909364
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef dubidub het volgende:
    Er is zojuist een Westlander moddereter geworden op FOK!, las ik net Verder met onze wereld-dominatie. Ofzo.
    Thrackan
    pi_60910705
    Met die gast heb ik onbewust vaak in de bus gezeten naar stage...
      maandag 18 augustus 2008 @ 12:46:16 #54
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60921106
    Ik zag trouwens ook FOK!kers in het teejatercafé, afgelopen zaterdag
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:18:13 #55
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_60931253
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 12:46 schreef dubidub het volgende:
    Ik zag trouwens ook FOK!kers in het teejatercafé, afgelopen zaterdag
    Ik ook
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:49:27 #56
    5637 koekiemonster
    Goede reaktie ------------>
    pi_60932176
    Lierse feestweek!!!
    koekje erbij?
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:53:08 #57
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60932273
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:49 schreef koekiemonster het volgende:
    Lierse feestweek!!!
    Zie PI
    pi_60934858
    Enenenenen dat feest op het strand van HoekvanHolland!
    pi_60959171
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Angi het volgende:
    Enenenenen dat feest op het strand van HoekvanHolland!
    Keuzes, keuzes
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:24:24 #60
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60959506
    En hopelijk/misschien/waarschijnlijk Mysteryland, aanstaande zaterdag
    pi_60959705
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef dubidub het volgende:
    En hopelijk/misschien/waarschijnlijk Mysteryland, aanstaande zaterdag
    Mysteryland of de Lier... Makkelijke keuze toch
    pi_60959741
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef dubidub het volgende:

Het is deze week feestweek in de Lier begrijp ik? Jammer, zoonlief moet er volgende week tennissen. Het nuttige met het aangename verenigen enzo
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:35:35 #63
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_60959758
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nou nog kaartjes
      woensdag 20 augustus 2008 @ 19:49:22 #64
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_60989840
    quote:

[..]

Mysteryland natuurlijk!
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_60990232
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Toempf het volgende:

[..]

Mysteryland natuurlijk!
    Dacht het ook
      woensdag 20 augustus 2008 @ 20:06:54 #66
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_60990350
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dacht het ook
    Nog erger is, dat mijn moeder wel gaat, en ik geeneens een kaartje heb
    Luier dan een pamper
    pi_60998283
    quote:

[..]

Zaterdag is niks aan in De Lier, dinsdag t/m vrijdag is veel beter

En idd, afgelopen zaterdag veel fok!kers in cafe T
    pi_61012043
    Vanvond ook maar ff proeven in de lier
      donderdag 21 augustus 2008 @ 18:26:52 #69
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61016428
    Ik ga misschien. Ik heb vanmiddag met mijn hand ergens klem gezeten en ging bijna van me stokkie. Ik kijk t nog ff aan
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:09:41 #70
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61038681
    Ben wel gegaan, was goed te doen. Ik kon alleen niet met rechts m'n biertje vasthouden . Voor de rest was ik degene die de hele tijd met z'n hand omhoog stond . Vanmiddag maar ff langs de dokter, bloedblaar onder me nagel doorprikken . Hopelijk kan ikvanavond wel naar de Lier Ik zag keijz nog bij de doors, volgens mij.
    pi_61046417
    Pijnlijk.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:51:17 #72
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61046635
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:40 schreef PieterBas het volgende:
    Pijnlijk.
    Dat kun je wel stellen. Belt me baas ook nog eens op vanmiddag, dat hij het ook wel wilde doen, omdat hij niet verwachtte dat ik nog langs de dokter kon gaan, op vrijdagmiddag . Nu gaat t wel weer wat beter, de druk is ervanaf. Vanavond maar effe buurten in de Lier dan
    pi_61046659
    Eerst karten en dan misschien nog richting De Lier.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:24:51 #74
    5637 koekiemonster
    pi_61061531
    vanavond hoek van holland!
    koekje erbij?
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:25:51 #75
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61062673
    Over een kwartier, op de valreep, Mysteryland .
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:27:40 #76
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61062712
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 12:24 schreef koekiemonster het volgende:
    Zeker zeker!

Plukkie al!?!?
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_61066306
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 12:24 schreef koekiemonster het volgende:
    Ik zit nog te twijfelen
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:39:24 #78
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61070161
    Gister en eergister in de lier geweest. Best gezellig boel daarzo. We stonden alleen in de verkeerde tent steeds. Op het laatst nog even in de andere tent kijken, blijkt het daar gezelliger te zijn

Vanavond ff in HvH kijken
    pi_61079059
    Hvh was goed te doen. Zeker voor een gratis feestje was het geen tegenvaller.
      zondag 24 augustus 2008 @ 03:03:57 #80
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_61079073
    Mysteryland was ook goed te doen hoor
    Luier dan een pamper
      zondag 24 augustus 2008 @ 14:08:19 #81
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61084411
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 03:03 schreef Toempf het volgende:
    Mysteryland was ook goed te doen hoor
    Ging best
    pi_61103535
    Zo..Naaldwijkse feestweek
    Saartje
      maandag 25 augustus 2008 @ 18:25:11 #83
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61116653
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Zo..Naaldwijkse feestweek
    _! Nog één weekje feesten, daarna weer naar school
    pi_61117683
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef dubidub het volgende:

[..]

_! Nog één weekje feesten, daarna weer naar school
    Vrijdag en zaterdag denk naar Naaldwijk.. heb geen zin om vrijdagochtend brak op kantoor te zitten
      maandag 25 augustus 2008 @ 21:18:03 #85
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_61121854
    Jeuj! ben weer te zien op de WOS! (op sunset grooves)

Dat is al mijn 4e verschijning op intranationale tv!
    pi_61172487
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Heinekenner het volgende:
    Jeuj! ben weer te zien op de WOS! (op sunset grooves)

Dat is al mijn 4e verschijning op intranationale tv!

Toch niet bij, even de groeten doen...
    pi_61231206
    Kick.
    What's up all?
    Iemand nog naar de braderie in N'wijk geweest? Was het nog wat?
    Vivre
    pi_61244466
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Strychnine het volgende:
    Kick.
    What's up all?
    Het gaat goed hoor...
    Ik ga denk vanavond, maar aangezien iedereen van mijn vriendengroep op eigen gelegenheid gaat.. wordt denk weer veel bellen en gemiste oproepen...

en dronken voicemails....
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:04:54 #89
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61245237
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Strychnine het volgende:
    Kick.
    What's up all?
    Straks ga ik weer, voor de vierde keer
    pi_61248314
    Ik kom net terug. Was beetje warm daar
    Saartje
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:30:45 #91
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61249201
    Denk dat het vanavond stampus druk wordt, zodat je je ongeveer niet kan verplaatsen
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:43:21 #92
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_61249422
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 18:30 schreef ThaRooP het volgende:
    Denk dat het vanavond stampus druk wordt, zodat je je ongeveer niet kan verplaatsen
    Ja dat was het de afgelopen dagen al, vanavond wordt echt een gekkehuis
    Luier dan een pamper
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:54:07 #93
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_61250806
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Toch niet bij, even de groeten doen...
    Nee gelukkig niet, gewoon ffkes 2 seconden in beeld.

Naaldwijk vanavond of niet dan?
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:00:19 #94
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61250981
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Ik kom net terug. Was beetje warm daar
    Ik ben ook ff thuis. Ging best daarzo, de organisatie heeft echt geluk gehad met 't weer
    pi_61266282
    En hoeveel Westlanders vallen hieronder
    Kinderarts: Veel gezopen dit weekeinde:-Veel-gezopen-dit-weekeinde.html
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:19:41 #96
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61275278
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
    En hoeveel Westlanders vallen hieronder
    Kinderarts: Veel gezopen dit weekeinde:-Veel-gezopen-dit-weekeinde.html
    Dat er veel gezopen is afgelopen weekend, dat moge duidelijk zijn
    pi_61297387
    Ik heb vanwege de introductieweek van de UvA, alleen maar de zaterdag meegepikt in Naaldwijk. Was het verder nog wat? En was Wolter Kroes er eigenlijk nog als vanouds?
    Maak nie regtig saak nie
      maandag 1 september 2008 @ 18:07:53 #98
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61297653
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
    Ik heb vanwege de introductieweek van de UvA, alleen maar de zaterdag meegepikt in Naaldwijk. Was het verder nog wat? En was Wolter Kroes er eigenlijk nog als vanouds?
    't was best weer, Wolter was er inderdaad. Weinig van meegekregen
      maandag 1 september 2008 @ 19:53:09 #99
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61300688
    quote:
    Veolia verwerft concessie busvervoer Haaglanden
    Uitgegeven: 1 september 2008 14:48
    Laatst gewijzigd: 1 september 2008 14:53

DEN HAAG - Het busvervoer in de regio Haaglanden komt vanaf volgend jaar in handen van het Limburgse bedrijf Veolia. Dat maakte de Haagse verkeerswethouder Peter Smit maandag bekend namens het stadsgewest Haaglanden.

Veolia krijgt met het winnen van deze openbare aanbesteding het busvervoer in de Haagse regio in handen, inclusief de stadsdiensten in Delft en Zoetermeer. Het vervoer in de gemeente Den Haag zelf is al eerder onderhands aanbesteed aan de HTM.

Naast Connexxion, de huidige aanbieder van het streekvervoer in de regio Haaglanden, zag ook nieuwkomer Qbuzz de aanbesteding aan zijn neus voorbijgaan.
    Krijgen wij dan ook Veolia?
    pi_61302229
    ahh me favo topic..
    tvp enzo..
    pi_61308002
    Op naar het rondje Poeldijk
    pi_61319121
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef dubidub het volgende:
    Krijgen wij dan ook Veolia?
    Yup
    was gisteren ook op TV West.
      dinsdag 2 september 2008 @ 13:53:06 #103
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61319846
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Yup
    was gisteren ook op TV West.
    Moeten we daar blij mee zijn? Beter rijden ze wel met dat degeljke spul van connexxion.

Vandaag nog een zwerver met snottebel uit z'n neus hangend, die door de politie uit de bus werd gehaald.
    pi_61322536
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef dubidub het volgende:
    Moeten we daar blij mee zijn? Beter rijden ze wel met dat degeljke spul van connexxion.

Vandaag nog een zwerver met snottebel uit z'n neus hangend, die door de politie uit de bus werd gehaald.
    Ze waren 15% goedkoper dan Connexxion, dé reden waarom ze het geworden zijn. Vraag me dus af hoe 'redelijk' het blijft
    pi_61323222
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ze waren 15% goedkoper dan Connexxion, dé reden waarom ze het geworden zijn. Vraag me dus af hoe 'redelijk' het blijft
    Wat ik me wel afvraag is of de interliners dan blijven rijden. Vast niet, want dat is speciaal van Connexxion. Wel jammer voor al die studenten die naar Rotterdam moeten elke dag. Ik gelukkig niet meer gna gna gna...
    Om maar niet te spreken over mijn hoop van een nachtbus vanuit Den Haag naar Naaldwijk...
    Maak nie regtig saak nie
    pi_61323322
    Doe dan een nachtbus vanuit Rotterdam naar Naaldwijk 's-Gravenzande, want qua uitgaan vind ik Den Haag echt geen barst aan...
    pi_61324900
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:14 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Wat ik me wel afvraag is of de interliners dan blijven rijden. Vast niet, want dat is speciaal van Connexxion. Wel jammer voor al die studenten die naar Rotterdam moeten elke dag. Ik gelukkig niet meer gna gna gna...
    Om maar niet te spreken over mijn hoop van een nachtbus vanuit Den Haag naar Naaldwijk...
    Die Interliners moeten blijven...
    pi_61324951
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Doe dan een nachtbus vanuit Rotterdam naar Naaldwijk 's-Gravenzande, want qua uitgaan vind ik Den Haag echt geen barst aan...
    Eens, hoewel de Havana op zich wel een leuke tent is
      dinsdag 2 september 2008 @ 17:39:54 #109
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61325299
    Wanneer gaat dat in dan dat Veolia gaat rijden ?
    pi_61326120
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:39 schreef ThaRooP het volgende:
    Wanneer gaat dat in dan dat Veolia gaat rijden ?
    ergens in 2009
      zondag 7 september 2008 @ 16:02:00 #111
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61449954
    Best feessie weer dat feestpaleis!

Maare Keijz, wat zei je nou allemaal? Ik verstond er geen drol van en niet zo duwen he
    pi_61451102
    quote:
    Hollywood’s welkom in Hoek van Holland
    Paddy Roomer (PvdA), voorzitter van de deelgemeente Hoek van Holland, heeft grootse plannen met de entree van de Nieuwe Waterweg. Naar het voorbeeld van filmmekka Hollywood wil de voorzitter op de duinrand bij de Nieuwe Waterweg Hoek van Holland in vijf meter hoge letters laten verrijzen.

De vijf meter hoge letters moeten een echte eyecatcher worden en kunnen voor diverse doeleinden worden gebruikt. ’s Avonds kunnen de letters met led-verlichting in verschillende kleuren worden belicht. En bij de binnenkomst van cruiseschepen is het een perfecte locatie voor een vuurwerkshow. Uiteindelijk moet niemand meer om Hoek van Holland heen kunnen, aldus Roomer
    Het door Hollywood geïnspireerde plan past helemaal in het straatje van het huidige dagelijks bestuur om Hoek van Holland nog beter op de kaart te zetten. Wie het gaat betalen, is alleen nog even de vraag.
    http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=26578

Ingesloten ligt het toch..
      zondag 7 september 2008 @ 17:21:52 #113
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61451771
    Ik heb me prima vermaakt gisteren
      donderdag 11 september 2008 @ 17:27:23 #114
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61555452
    Was vanmiddag weer ongeluk gebeurd ofzo op westerlee. Overal natuurlijk super druk, en ik maar lekker zitten in de warme bus
    pi_61555497
    Als je ziet hoeveel gevaarlijke situaties daar ontstaan bij mensen die verkeerd staan voorgesorteerd...

Ook mij eens overkomen... dan maar via Naaldwijk naar 's-Gravenzande
    pi_61580286
    Oudste Nederlander viert 111e verjaardag
    Uitgegeven: 12 september 2008 09:21
    Laatst gewijzigd: 12 september 2008 10:42

MIDDELBURG - De oudste inwoner van Nederland is vrijdag 111 jaar geworden. Grietje Jansen-Anker uit Middelburg viert haar verjaardag met familieleden en verzorgers.

Dat meldde een woordvoerster van zorgcentrum Roggeveen, waar ze verblijft. Voor hoog bezoek en publiciteit heeft de Zeeuwse opnieuw bedankt.

Mevrouw Jansen is geestelijk nog perfect in orde. Lichamelijk vergen de jaren wel hun tol. De bewoonster ligt hele dagen op bed en heeft veel rust nodig. Het zorgcentrum heeft de overige bewoners op taart getrakteerd.

Grietje Anker werd op 12 september 1897 geboren in Vlissingen en woonde tijdens een deel van haar huwelijk in 's-Gravenzande.

Kinderen

Ze kreeg drie kinderen en heeft meerdere kleinkinderen en achterkleinkinderen. Tot haar 102e woonde ze zelfstandig. Sindsdien verblijft ze in het zorgcentrum.

Overigens staat bij de Sociale Verzekeringsbank (SVB) één nog oudere vrouw ingeschreven. Een Zoetermeerse zou zijn geboren op 1 juli 1896 en inmiddels 112 jaar zijn, maar ze liet eerder zelf weten "aanmerkelijk'' jonger te zijn.

De geboortedatum is haar in de jaren vijftig vermoedelijk toegekend toen ze zonder officiële papieren naar Nederland kwam.

(c) ANP

_____

Grappig, ik heb roots in Zeeland en ben een 's-Gravenzandse. I feel connected
    Nee gekheid

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1740955&c=10&rss
    Vivre
    pi_61584183
    Het is/was goed leven in 's-Gravenzande
      zaterdag 13 september 2008 @ 15:31:36 #118
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61601113
    Wát een teringherrie weer ,van de ooievaarsrun
    pi_61605266
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 15:31 schreef dubidub het volgende:
    Wát een teringherrie weer ,van de ooievaarsrun
    en erg leuk als je daardoor 2 keer in de file staat
    pi_61695990
    Ik meld mij als nieuweling in het Westland . Afgelopen juli heb ik mijn huisje betrokken in Monster.
    pi_61706146
    Welkom, alhoewel je beter in 's-Gravenzande had kunnen wonen uiteraard
    pi_61707845
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 09:42 schreef Ichiko het volgende:
    Ik meld mij als nieuweling in het Westland . Afgelopen juli heb ik mijn huisje betrokken in Monster.
    Welkom
      woensdag 17 september 2008 @ 18:13:24 #123
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_61708030
    quote:
    Dorpsgenoot!
      woensdag 17 september 2008 @ 18:19:58 #124
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61708190
    quote:
    Welkom! Nog een beetje wat van de zomerse gezelligheid meegekregen?
    pi_61708922
    uhm.. er volgen net 2 vliegtuigen laag boven mijn huis... (boven 's-Gravenzande, richting... Hoek van Holland)
    Niet veel hoger dan 200-300m..
    pi_61708996
    quote:
    Welkom... !
    pi_61715864
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef Heinekenner het volgende:

[..]

Dorpsgenoot!
    wat hij zegt!

En hier ook vliegtuigen gezien..wtf?
    Saartje
    pi_61716842
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

wat hij zegt!

Ik dacht ff dat ik gek werd..
    Tja, kon niks vinden op p2000... Ik dacht eerst er is iemand vermist aan de kust/in de zee, zoals dat wel vaker in de zomer gebeurd, maar dat was het dus niet

Het kan dus een militaire oefening geweest zijn, luchtfoto's voor Google Earth of iets dergelijks.. want ik kan me niet voorstellen dat 2 vliegtuigen op pak hem beet 200-300 hoogte voorbij vliegen zonder reden.
    pi_61717179
    Ik had het nieuws al aangezet..of er melding was van van-de-kaart-veging van `s-Gravenzande ofzo
    Saartje
    pi_61717709
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Ik had het nieuws al aangezet..of er melding was van van-de-kaart-veging van `s-Gravenzande ofzo
    Zhe Germanz...
    pi_61718636

het westland!

een topic!

[ Bericht 1% gewijzigd door Leanne op 18-09-2008 18:12:16 ]
    pi_61728506
    Bedankt voor het warme welkom

Nee, ik heb weinig meegekregen van de zomerse activiteiten. Veel te veel bezig geweest met alle activiteiten rondom het huis. Komend jaar zal ik van de partij zijn!
    pi_61730226
    Zijn Honselersdijkers hier ook welkom of moet ik dan in het Marokko topic posten?

donderdag 18 september 2008 @ 15:53:03 #134
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61733481
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Leanne het volgende:

het westland!

een topic!

Een heuse invasie van nieuwerts in de het westland reeks
      donderdag 18 september 2008 @ 17:04:39 #135
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61735198
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 15:53 schreef dubidub het volgende:

[..]

Een heuse invasie van nieuwerts in de het westland reeks
    Een paar andere westlanders komen hier niet meer, dat moet dus weer aangevuld worden
    pi_61736355
    Ja, waar zijn die gebleven

Vandaag al 25 jaar 's-Gravenzander... ..
    pi_61736404
    ik kom uit Naaldwijk
    pi_61736661
    Het altijd gezellige Naaldwijk
      donderdag 18 september 2008 @ 18:24:32 #139
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61736695
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
    Ja, waar zijn die gebleven

Vandaag al 25 jaar 's-Gravenzander... ..
    Gefeliciteerd!
      donderdag 18 september 2008 @ 19:40:45 #140
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61738346
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:09 schreef Leanne het volgende:
    ik kom uit Naaldwijk
    Je ben niet de enige

En gefeliciteerd PieterBas
    pi_61746585
    Het westland topic wordt weer nieuw leven ingeblazen!
      vrijdag 19 september 2008 @ 02:18:46 #142
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61748671
    Wat nou studentenstad. Naaldwijk is ook gewoon tot 2 uur open
      vrijdag 19 september 2008 @ 16:26:37 #143
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61762834
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

wat hij zegt!

Ik zag vandaag ook een leger achtig vliegtuig met 4 propellors best laag overvliegen
    pi_61764050
    Zo, het is weer weekend!!!
    Het is goed weer op dit moment trouwens. Vanavond maar eens een lekker wijntje opentrekken voor in de tuin.
      vrijdag 19 september 2008 @ 18:00:51 #145
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_61764788
    Vanavond me kop d'raf schroeven in Amsterdam.
    pi_61766355
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 16:26 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Ik zag vandaag ook een leger achtig vliegtuig met 4 propellors best laag overvliegen
    Die zag ik dus ook.. woensdag...
    pi_61766805
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Die zag ik dus ook.. woensdag...
    Wij ook inderdaad, rond dat tijdstip. Maar 's ochtends keek ik uit m'n kantoor en zag ik ook zoiets vliegen.. Zal een uurtje of 10 geweest zijn.
    pi_61877724
    WESTLAND - Burgemeester Sjaak van der Tak van Westland bezweert niet in de race te zijn voor eenzelfde baan in Rotterdam. Om de toenemende stroom geruchten de kop in te drukken, legde hij dinsdag een verklaring af in een vergadering van de Westlandse politiek.
    Van der Tak vindt het vervelend dat Westlanders eraan twijfelen dat hij blijft als burgemeester. Hij zegt er last van te hebben tijdens zijn werk. Sommige Westlanders zetten vraagtekens bij de besluiten van Van der Tak onder het mom van; u vertrekt toch binnenkort.

Nu heeft Rotterdam Ivo Opstelten als burgemeester, maar die neemt in december afscheid. Hij gaat met pensioen.
    Sjaak vindt dat de Westlanders nog niet genoeg OZ-belasting betalen en wil ons eerst nog even een gemeentehuis van 90 miljoen euro door de strot duwen.
    pi_61878075
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 14:50 schreef schoelje het volgende:
    WESTLAND - Burgemeester Sjaak van der Tak van Westland bezweert niet in de race te zijn voor eenzelfde baan in Rotterdam. Om de toenemende stroom geruchten de kop in te drukken, legde hij dinsdag een verklaring af in een vergadering van de Westlandse politiek.
    Van der Tak vindt het vervelend dat Westlanders eraan twijfelen dat hij blijft als burgemeester. Hij zegt er last van te hebben tijdens zijn werk. Sommige Westlanders zetten vraagtekens bij de besluiten van Van der Tak onder het mom van; u vertrekt toch binnenkort.

Nu heeft Rotterdam Ivo Opstelten als burgemeester, maar die neemt in december afscheid. Hij gaat met pensioen.
    Sjaak vindt dat de Westlanders nog niet genoeg OZ-belasting betalen en wil ons eerst nog even een gemeentehuis van 90 miljoen euro door de strot duwen.
    Het gaat om 3,5% stijging op ¤ 2,21 eigenarenbelasting per 2500 euro WOZ waarde.

Dus als je huis een WOZ waarde van ¤ 250.000 heeft, dan moet je 8 cent (3,5 % van ¤ 2,21) per ¤ 2500,-- extra betalen. Dus 250.000/2500=100 * 8 cent = 8 euro. (met dank aan een commenter in het originele bericht)

Komt dus neer op een tientje per huishouden, valt allemaal wel mee toch?
    pi_61878277
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 15:04 schreef Mindsurfer het volgende:

[..]

Het gaat om 3,5% stijging op ¤ 2,21 eigenarenbelasting per 2500 euro WOZ waarde.

Dus als je huis een WOZ waarde van ¤ 250.000 heeft, dan moet je 8 cent (3,5 % van ¤ 2,21) per ¤ 2500,-- extra betalen. Dus 250.000/2500=100 * 8 cent = 8 euro. (met dank aan een commenter in het originele bericht)

Komt dus neer op een tientje per huishouden, valt allemaal wel mee toch?
    Je kunt het ook anders uitrekenen, het nieuwe gemeente huis kost naar schatting 90.000.000,- miljoen euro's, in het Westland wonen 99.374 mensen = 905 euro per inwoner. Dat lijkt idd wel mee te vallen, maar waarschijnlijk betaalt minder dan de helft in het Westland belasting dus dat wordt dan toch 1800 euro. Ik ga daar liever lekker van met vakantie dan dat ik betaal met zo'n megalomaan project.
    pi_61880054
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 15:15 schreef schoelje het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders uitrekenen, het nieuwe gemeente huis kost naar schatting 90.000.000,- miljoen euro's, in het Westland wonen 99.374 mensen = 905 euro per inwoner. Dat lijkt idd wel mee te vallen, maar waarschijnlijk betaalt minder dan de helft in het Westland belasting dus dat wordt dan toch 1800 euro. Ik ga daar liever lekker van met vakantie dan dat ik betaal met zo'n megalomaan project.
    Ben met je eens dat het een duur project is, maar nogmaals, zoveel kost het de burger niet.

Een deel wordt vanuit de overheid gesubsidieerd, en de rest wordt door een intern orgaan van de overheid gefinancierd, of terwijl áls we er sowieso iets van gaan merken zal dat verdeeld over een heel flink aantal jaren gebeuren en dan is de schade best te overzien.

En dat minder dan de helft in het Westland belasting betaald lijkt me ook overdreven, maar het zal er vast in de buurt komen
    pi_61881375
    Moet je nagaan, dat het Westland bij de Top25 van grootste steden in Nederland hoort (misschien 26) en het minst van de overheid krijgt.
      woensdag 24 september 2008 @ 19:32:20 #153
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_61884584
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 15:15 schreef schoelje het volgende:

[..]

Best duur
    pi_61935641
    Ongelofelijk, wat een #$&@ werken er op het postkantoor in Naaldwijk. Ik ben zo boos dat ik direct een mooie klachtenbrief heb geschreven. Ik hoop natuurlijk dat ik hier niemands familie beledig
    Tot 3 keer toe heb ik geprobeerd mijn bankpas op te halen.

Ik citeer uit mijn brief:
    quote:
    Op dit moment woon ik sinds kort op kamers in Amsterdam. Vorige week bleek mijn pinpas geskimd te zijn en de Rabobank zou een nieuwe opsturen. Aangezien ik dus doordeweeks in Amsterdam ben, was ik er niet om de pas persoonlijk in ontvangst te nemen van de postbode. Toevallig kwam ik die dag laat in de middag in Naaldwijk aan. Een pakketbezorger van TNT die ik toen tegenkwam in de straat zei dat de pas waarschijnlijk al weer in het postkantoor terug was en dat ik het wel kon proberen om de pas op te halen. Een van de uiterst onvriendelijke medewerksters zei mij dat dat echt niet kon en dat ik om 10:00 uur de volgende morgen kon terugkomen. Dit stond op het afhaalbriefje, dus ik nam er maar genoegen mee.

De volgende dag ging ik om kwart voor één naar het postkantoor. Ik zou direct doorgaan naar Amsterdam vanwege een college en dacht zo de pas te kunnen ophalen voordat ik met de bus mee zou gaan. Bij het postkantoor aangekomen, werd mij al direct op een snerpende toon duidelijk gemaakt dat de dames lunchpauze hadden. Ik heb geprobeerd mijn probleem op een rustige manier uit te leggen: ik woon in Amsterdam, moet een bus halen om één uur, ik kan niet wachten tot de lunchpauze is afgelopen, de dames waren toch nog niet aan het eten en liepen wat rond en ik heb geld nodig, want anders kan ik de week niet doorkomen! Beide medewerksters bleken totaal niet voor rede vatbaar. De dames moesten namelijk eten. Dat ik eventueel een week lang zonder geld kwam te zitten en helemaal geen eten kon kopen, scheen ze niet te deren. Ik moest morgen maar weer terugkomen… Dat heb ik dan ook gedaan en door toedoen van deze medewerksters heb ik dus vandaag weer 2 maal 2 uur moeten reizen om de pas op te halen.
    Pff, mijn hart is gelucht
    Maak nie regtig saak nie
    pi_61938283
    en terecht
      woensdag 1 oktober 2008 @ 22:22:28 #156
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_62063526
    Zo, welkom in oktober
    pi_62063820
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef ThaRooP het volgende:
    Zo, welkom in oktober
    En 3 keer natgeregend vandaag
    pi_62064237
    @Kassenbouwer; lekker kut. TNT laat de laatste tijd sowieso veel te wensen over. Bevalt het een beetje in A'dam? Studeer je daar?

En wat een grafweer. Ik word er spontaan depressief van.

Gelukkig zit ik over 48 uur in Amerika

Hallóó 38 graden
    Vivre
    pi_62067829
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Strychnine het volgende:
    @Kassenbouwer; lekker kut. TNT laat de laatste tijd sowieso veel te wensen over. Bevalt het een beetje in A'dam? Studeer je daar?

En wat een grafweer. Ik word er spontaan depressief van.

Gelukkig zit ik over 48 uur in Amerika

Hallóó 38 graden
    Postkantoren B.V. heeft in ieder geval mijn klacht in behandeling genomen, dat is al wat. En hun manager is ook op de hoogte gesteld volgens het mailtje en zou de klacht doorspreken met de medewerksters. Net goed voor ze...
    Maar ik studeer inderdaad in Amsterdam, mijn master rechten. Geweldige stad hoor, beter dan het Westland Maar dat mag ik eigenlijk hier niet zeggen
    Maak nie regtig saak nie
    pi_62080706
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 02:27 schreef kassenbouwer het volgende:

Maar ik studeer inderdaad in Amsterdam, mijn master rechten. Geweldige stad hoor, beter dan het Westland Maar dat mag ik eigenlijk hier niet zeggen
    Mag je best zeggen hoor
    pi_62083061
    Fijn dat het zo bevalt kb
    Zware studie, maar erg tof. Ik zit er ook aan te denken om volgend jaar te studeren, dan wil ik ook rechten doen, of medicijnen (ja, het verschilt nogal van elkaar, maar het lijkt me allebei heel interessant )

Ik ga er 2 weekjes vandoor, ik ga naar Las Vegas
    Dus tot over 2 weken
    Vivre
      donderdag 2 oktober 2008 @ 18:51:00 #162
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62083543
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef Strychnine het volgende:
    Fijn dat het zo bevalt kb
    Zware studie, maar erg tof. Ik zit er ook aan te denken om volgend jaar te studeren, dan wil ik ook rechten doen, of medicijnen (ja, het verschilt nogal van elkaar, maar het lijkt me allebei heel interessant )

Ik ga er 2 weekjes vandoor, ik ga naar Las Vegas
    Dus tot over 2 weken
    Veel plezier

Wij houden ons hoofd wel boven water hierzo, goeiemorgen wat een plensbuien af en toe.
    pi_62086575
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef Mindsurfer het volgende:

[..]

Ben met je eens dat het een duur project is, maar nogmaals, zoveel kost het de burger niet.
    Wie betaald de overheid dan?
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef Mindsurfer het volgende:
    En dat minder dan de helft in het Westland belasting betaald lijkt me ook overdreven, maar het zal er vast in de buurt komen
    Ik heb 2 kinderen die geen belasting betalen, om maar even wat te noemen Geloof me, ik ken meer gezinnen die met meer kinderen zijn dan volwassenen dan andersom. Eveneens ken ik een hoop klaplopers die een uitkering trekken en dus overal kwijtschelding voor krijgen. Het Westland is nogal gemakkelijk in centjes uitdelen en kwijtscheldingen toekennen, geloof me.

Ex beweerd dat in het oude postkantoor van 's-Gravenzande een McDonalds komt. Nu geloof ik er geen hol van maar hij is er stelling van overtuigd
    pi_62087335
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wie betaald de overheid dan?
    [..]

Ex beweerd dat in het oude postkantoor van 's-Gravenzande een McDonalds komt. Nu geloof ik er geen hol van maar hij is er stelling van overtuigd
    Yeah right...
    McDonalds... en dan in 's-Gravenzande... kan het altijd nog beter in Naaldwijk. Of McDonalds weet iets, wat de bewoners van 's-Gravenzande nog niet weten...Misschien toch een nieuwe koningswerf binnen een jaar
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:32:32 #165
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62095797
    MacDonalds in het westland M'n portomonnee, wat doen ze

Dan is die domino's pizza in Naaldwijk toch echt een beter plan
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:05:46 #166
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62100131
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef dubidub het volgende:
    MacDonalds in het westland M'n portomonnee, wat doen ze

Dan is die domino's pizza in Naaldwijk toch echt een beter plan
    QFT!! domino's!

Tevens sinds een lange tijd weer. Zie dat we nieuw bloed hebben.. welkom allen
    Leer spaties gebruiken!
    pi_62133107
    Vorige week ben ik eens door het Westland gaan varen (Rondvaart). De schipper heeft me kennis laten maken met de Kromme Jongens. Best grappig moet ik toegeven! Dat nummer Ai Ai ai werd hard meegezongen door wat westlanders die bij ons op de boot zaten.

Wat zijn nu eigenlijk een beetje de populairste nummers?
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:36:49 #168
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62133247
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 19:31 schreef Ichiko het volgende:
    Vorige week ben ik eens door het Westland gaan varen. (Rondvaart) De schipper heeft me kennis laten maken met de Kromme Jongens. Best grappig moet ik toegeven!

Wat zijn een beetje de populairste nummers?
    Bloemkool
    't leed der tuinders
    Klauwe benne vuil

't zijn d'r zoveel, met allemaal mooie oneliners erin.

Ik zat pas in de slimerick in naaldwijk naast die vent die tijdens 't laatste teeltbal (laatste optreden echte kromme jongens) die kassenbouwer speelde. Hij begon op voerzoek nog effe te zingen:
    quote:
    Het is half zes, die klote wekker gaat
    Kom uit je nest, anders ben je te laat
    In regen en wind, in hitte of in kou
    Om 10 uur een bakkie
    Tuinder Oeauw Kassenbouw
    pi_62133739
    Een hete nacht in een kouwe koelcel
    Ben
    Bordeel an de Dijk
      zondag 5 oktober 2008 @ 15:34:58 #170
    5637 koekiemonster
    pi_62148336
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Yeah right...
    McDonalds... en dan in 's-Gravenzande... kan het altijd nog beter in Naaldwijk. Of McDonalds weet iets, wat de bewoners van 's-Gravenzande nog niet weten...Misschien toch een nieuwe koningswerf binnen een jaar
    Dat is een zorgplein, zou extreem weird zijn als daar een McDonalds komt... maar goed
    koekje erbij?
    pi_62149132
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Dat is een zorgplein, zou extreem weird zijn als daar een McDonalds komt... maar goed
    Het lijkt me echt geen plek voor de Mc (heel 's-Gravenzande trouwens niet ). Maar we zullen zien of m'n ex gelijk krijgt

Komt er een domino's in Naaldwijk?
    pi_62153772
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Ik kreeg nog wel eens het dokteradvies om meer zout (chips en patat) te gaan eten.. en idd, dat was me nog even ontschoten dat daar ook de dokter en de apotheek zit.
      maandag 6 oktober 2008 @ 11:37:53 #173
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62168613
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik kreeg nog wel eens het dokteradvies om meer zout (chips en patat) te gaan eten.. en idd, dat was me nog even ontschoten dat daar ook de dokter en de apotheek zit.
    mogge volk!

laatste tijd beetje stilletjes hier..?
    Leer spaties gebruiken!
    pi_62171228
    Over stil gesproken, was zaterdag middag (en avond ) in 't Winkeltje, nu was het daar vroeger nog een grote drukke chaos rond 11 uur 's-avonds, maar het was gewoon zielig leeg daar.

Daarna naar Scantraxx in A'dam geweest waar het een stuk drukker was
      maandag 6 oktober 2008 @ 13:26:07 #175
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_62171424
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef Mindsurfer het volgende:
    Over stil gesproken, was zaterdag middag (en avond ) in 't Winkeltje, nu was het daar vroeger nog een grote drukke chaos rond 11 uur 's-avonds, maar het was gewoon zielig leeg daar.

Daarna naar Scantraxx in A'dam geweest waar het een stuk drukker was
    Waarschijnlijk waren er veel naar het feestpaleis?
    pi_62173731
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 13:26 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Waarschijnlijk waren er veel naar het feestpaleis?
    Ahhhh, dat verklaard een hoop!
    pi_62185508
    Goedenavond
      woensdag 8 oktober 2008 @ 10:29:17 #178
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_62225754
    Iedereen gefeliciteerd met mijn verjaardag
    pi_62237533
    Gefeliciteerd
      woensdag 8 oktober 2008 @ 18:09:41 #180
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62238012
    Bier en biefte voor ThaRooP
    pi_62316274
    Hey ik heb dat vuurwerk gehoord..vroeg me al af wat het was
    Saartje
    pi_62347336
    Had het vuurwerk inderdaad gehoord. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon een lolbroek was die zijn eerste lading illegale import ging uitproberen.

Ik zal er eens langs rijden, want ik begreep dat er nu continu een beveiligingsmannetje op de uitkijk staat.
    pi_62358578
    Zou er iemand in zee liggen?
    Ik hoor en zie nu al een uur een helicopter over het strand van Monster vliegen. Ik denk ik google even op "reddingsbrigade helikopter" en toen kreeg ik dit soort type helicopters:

Zo ziet de helikopter die ik over het strand zie gaan er ook uit...
    pi_62375053
    quote:
    Grote zoekactie op strand Ter Heijde

Ter Heijde -
    Voor de kust en op de stranden van Westland is maandag een grote zoekactie gehouden na de vondst van een hoopje kleren.

's Middags werd op het strand van Ter Heijde door wandelaars een hoopje kleding, schoenen en daarin twee ringen gevonden.

De politie, brandweer, kustwacht en reddingsbrigade startten daarop een grote zoekactie, die eindigde toen het donker werd. Volgens de politie is het onwaarschijnlijk dat iemand de spullen is vergeten en daarom ging men er van uit dat iemand de zee of de duinen ingegaan was.

Bij de zoekactie doorzochten de verschillende diensten met behulp van een helikopter en speurhonden ruwweg het strand en duinen van Hoek van Holland tot Kijkduin, maar niemand werd gevonden.
    pi_62388802
    Hoe is het nu verder met de krakers eigenlijk? Ik las op GeenStijl dat dat huis in Monster een soort Obersalzberg of Adlerhorst moest gaan worden?
    Maak nie regtig saak nie
    pi_62389778
    Dat was toch dat spookhuis was gekraakt was om het op te knappen? Lekker dan
    Saartje
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:37:28 #188
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_62392303
    Waren een paar lui wezen rellen bij dat huis.
    En sjaak van der tak besloot op te treden voor de veiligheid van de buurt en heeft daarbij de ME ingezet die ze zaterdagochtend eruit haalden. Maar het is wel een raar verhaal, en ik heb nooit het idee gehad dat nie krakers een aanwinst voor de buurt waren.
    pi_62395436
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 13:09 schreef Mindsurfer het volgende:

[..]

Vaag verhaal. Een hoopje kleding, 1 paar schoenen en twee ringen? Lijkt me niet dat je zoiets vergeet.

En nog niks gehoord van een melding dat er een persoon missende is? Vreemd....
    pi_62395479
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef Heinekenner het volgende:
    Waren een paar lui wezen rellen bij dat huis.
    En sjaak van der tak besloot op te treden voor de veiligheid van de buurt en heeft daarbij de ME ingezet die ze zaterdagochtend eruit haalden. Maar het is wel een raar verhaal, en ik heb nooit het idee gehad dat nie krakers een aanwinst voor de buurt waren.
    Wat is nu eigenlijk de geschiedenis van dat huis? Heb wel gehoord dat mensen daar rare verschijningen hebben gezien en vreemde geluiden konden horen, vandaar de stempel 'spookhuis'.

Maar hoe zit het met de oorspronkelijke bewoners? Dat huis ziet er niet echt oud uit. Zijn die abrupt overleden ofzo? Heb ook nog verhalen gehoord over drugsdealers die daar gewoond zouden hebben, maar dat was volgens mij dan alweer na de oorspronkelijke bewoners.
    pi_62414137
    Oh is het dát huis, dat huis is toch nog niet zo oud? Ook zonde
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:42:59 #192
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_62467927
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef Ichiko het volgende:

[..]

Wat is nu eigenlijk de geschiedenis van dat huis? Heb wel gehoord dat mensen daar rare verschijningen hebben gezien en vreemde geluiden konden horen, vandaar de stempel 'spookhuis'.

Maar hoe zit het met de oorspronkelijke bewoners? Dat huis ziet er niet echt oud uit. Zijn die abrupt overleden ofzo? Heb ook nog verhalen gehoord over drugsdealers die daar gewoond zouden hebben, maar dat was volgens mij dan alweer na de oorspronkelijke bewoners.
    Het huis was in beslag genomen omdat de oorspronkelijke eigenaar in de gevangenis is beland.

Maar het verhaal gaat dat de bewoners daarvoor verhuist zijn omdat er ramen 's nachts open gingen en gordijnen open en het er altijd koud was hoeveel er ook gestookt werd.
    verder was de vrouw des huizes destijds ooit door een "spook" van de trap scheen geduwd. Zij heeft hierbij een letsel opgelopen.

Klinkt voor mij eerder dat de vrouw een roseetje teveel op had.
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:47:45 #193
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62468043
    D'r scheen pas bij 't busstation in Naaldwijk een dooie man op een stoeltje van zo'n halte gezeten te hebben. Niks gezien, gelukkig
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:56:45 #194
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_62468260
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef dubidub het volgende:
    D'r scheen pas bij 't busstation in Naaldwijk een dooie man op een stoeltje van zo'n halte gezeten te hebben. Niks gezien, gelukkig
    Inderdaad, me pa zei het ook, maar ik heb ook niets gezien
    pi_62469051
    quote:
    Stond een paar dagen geleden in de krant.. een 59 jarige man uit Monster
    pi_62485539
    quote:
    Wat?! Raar...
    Er zit wel altijd zo'n man in de buurt bij die telefooncel. Maar die leeft wel volgens mij.
    Maak nie regtig saak nie
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:48:05 #197
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62488707
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Wat?! Raar...
    Er zit wel altijd zo'n man in de buurt bij die telefooncel. Maar die leeft wel volgens mij.
    Jij bedoelt die alcoholist. Die heeft ondertussen zo'n resistentie opgebouwd, die ken zelfs ebola te lijf gaan
    pi_62489186
    Wie gaat er volgende week touwtrekken in de kas? Ik ben er hoogstwaarschijnlijk weer bij om aan te moedigen
    Saartje
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:14:54 #199
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62489289
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Wie gaat er volgende week touwtrekken in de kas? Ik ben er hoogstwaarschijnlijk weer bij om aan te moedigen
    M'n baas vroeg nog of ik mee wilde doen. Ben vergeten een animocheck te doen Zal er ws. dus ook niet bijzijn.
    pi_62501420
    Wat een idioten wonen er toch ook in het Westland.
    En wordt ik wakker in Amsterdam. Denk je dat je veilig bent, zet je de tv aan, zie je gelijk die kop van Sjaak op de tv...
    Maak nie regtig saak nie
      zondag 19 oktober 2008 @ 13:45:36 #201
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62501989
    Correctie, 't waren veel hagenezen Die wonen niet in het Westland.
    pi_62503027
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 13:17 schreef kassenbouwer het volgende:
    Wat een idioten wonen er toch ook in het Westland...
    Ik hoorder van me vader dat ze gisteren ook in 's-Gravenzande stonden te controleren... De quota moet zeker weer gehaald worden.
    pi_62503509
    Iemand Sjaak vd Tak nog gezien in Buitenhof?
    pi_62503595
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 14:47 schreef keijz het volgende:
    Iemand Sjaak vd Tak nog gezien in Buitenhof?
    Ja , daar werd ik dus mee wakker...
    Eigenlijk wou hij natuurlijk graag zelf burgemeester van Rotterdam worden, maar dat durfde de interviewer weer niet te vragen
    Maak nie regtig saak nie
    pi_62504050
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 14:51 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ja , daar werd ik dus mee wakker...
    Eigenlijk wou hij natuurlijk graag zelf burgemeester van Rotterdam worden, maar dat durfde de interviewer weer niet te vragen
    Hij was toch gepolst om burgemeester van Rotterdam te worden? of de Tweede Kamer in te gaan?
    pi_62505321
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:

Hij was toch gepolst om burgemeester van Rotterdam te worden? of de Tweede Kamer in te gaan?
    Hij heeft het nieuwe gemeentehuis door onze strot heen geduwd dus hij zal zich inderdaad op het moment herorienteren.
    pi_62531477
    quote:
    Van der Tak: Niet naar Rotterdam
    WESTLAND - In Rotterdam worden vandaag door het AD alternatieve burgemeestersverkiezingen gehouden.

Maar de Westlandse burgemeester Van der Tak zal in elk geval niét de opvolger worden van Ivo Opstelten. Hij wordt zelfs een tikje wanhopig van alle vragen over zijn toekomst.

Geen haar op mijn hoofd dat ik naar Rotterdam vertrek,’’ stelde hij gisteravond. De opmerkingen of hij heeft gesolliciteerd, zitten hem zo dwars dat Van der Tak een verklaring aflegde in de gemeenteraad.

Hij vindt het vervelend dat men eraan twijfelt of hij in Westland blijft. „Die vraag loopt me voor de voeten.’’ Aan alle geruchten maakte hij in een keer een einde. „Ik voel me hier erg gedragen door de bevolking.’’
    Ik gooi der maar weer een nieuwsberichtje tegenaan.

Vooral die laatste quote is wel grappig
    pi_62532351
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef schoelje het volgende:

[..]

Hij heeft het nieuwe gemeentehuis door onze strot heen geduwd dus hij zal zich inderdaad op het moment herorienteren.
    .. Nu wil de gemeente de burgers beter inlichten over de nieuwbouw... zijn wat dingen fout gegaan
    pi_62533558
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef PieterBas het volgende:

[..]

.. Nu wil de gemeente de burgers beter inlichten over de nieuwbouw... zijn wat dingen fout gegaan
    Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik zal anders maar weer eens informeren bij een vriend van me die in de gemeenteraad zit
    Maak nie regtig saak nie
    pi_62719348
    Binnenkort in Man bijt Hond, touwtrekken in de kas
    Saartje
      maandag 27 oktober 2008 @ 15:21:00 #211
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62720045
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Binnenkort in Man bijt Hond, touwtrekken in de kas
    Geef ff een seintje, een vriend van me had meegedaan, zelf heel het weekend op de fancy fair van Scouting Naaldwijk gelopen, met alle gevolgen van dien. Top weekend, voor zowel de bezoekers als de scouting en de kerk.
    pi_62720936
    Ik weet niet wanneer het komt weet wel dat het terug te zien is op de site van man bijt hond
    Mijn wederhelft komt nog pontificaal in beeld, enkele keren als het goed is
    Saartje
      maandag 27 oktober 2008 @ 17:27:07 #213
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62724111
    quote:

Aboutaleb: 'Westland in de knel'
    Volgens de toekomstige burgemeester van Rotterdam, Aboutaleb, is het Westland een gebied met veel problemen.

De huidige staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid constateert dat het Westland vooral tobt met een slechte bereikbaarheid en met oprukkende steden die ruimte vreten.

Hij zei dat enkele weken geleden bij een opening van een tuinbouw-opleidingskas in Terneuzen. De toekomstige burgemeester heeft een tip voor tuinbouwbedrijven die in de knel raken; 'Terneuzen is een geweldige uitwijkmogelijkheid voor Westlandse tuinders'.
    Stomme mafketel.. Als rotterdam wil uitbreiden, rotten ze maar op richting hoek van holland of richting de zee.. pff

Bron
    Leer spaties gebruiken!
      maandag 27 oktober 2008 @ 17:28:59 #214
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62724156
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 17:27 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Stomme mafketel.. Als rotterdam wil uitbreiden, rotten ze maar op richting hoek van holland of richting de zee.. pff

Bron
    Goeiemorgen, laat die turk eerst eens de rest van de maasvlakte volbouwen
    pi_62725857
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 17:27 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Bron
    Begrijpend lezen is ook lastig... ik zie niets verkeerds, hij stelt al een aantal punten aan licht die gewoon al bekend zijn.

Hoek van Holland is al Rotterdam.... Maar hij heeft een punt hoor.. Het Westland ligt ongunstig om (zelf) uit te breiden... Rotterdam, Den Haag en Delft zouden graag stukken van het Westland willen hebben, maar doordat het nu een grote gemeente is, wordt het een stuk lastiger.

Infrastructuur is inderdaad klote. De verlenging van de A4 zal het een stuk verbeteren. Ik snap ook nog steeds niet waarom de bloemenroute geen tweebaansweg is. (Zal wel te maken hebben met de rotondes..)

Grond is duur en (hoger opgeleide) jongeren trekken weg naar de grote stad vanwege betere carrieremogelijkheden. Er zijn weinig HBO/WO-banen in het Westland, die de hoger opgeleiden graag zouden willen hebben. Zeker in het Westland kom je snel tegen het glazen plafond. Al schijnt dat de Westlandse overheid zelf niet te snappen. Je kan ook beter aan de jongeren vragen waarom ze het Westland verlaten ipv van lukraak wat te gaan proberen.

Terneuzen op zich is geen rare plek, goedkope grond, dicht bij de haven van Antwerpen.. Alleen een grote luchthaven is er niet in de buurt. (Zaventem misschien).

[ Bericht 2% gewijzigd door PieterBas op 27-10-2008 18:33:23 ]
      maandag 27 oktober 2008 @ 20:31:07 #216
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62730605
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook lastig... ik zie niets verkeerds, hij stelt al een aantal punten aan licht die gewoon al bekend zijn.

Hoek van Holland is al Rotterdam.... Maar hij heeft een punt hoor.. Het Westland ligt ongunstig om (zelf) uit te breiden... Rotterdam, Den Haag en Delft zouden graag stukken van het Westland willen hebben, maar doordat het nu een grote gemeente is, wordt het een stuk lastiger.

Infrastructuur is inderdaad klote. De verlenging van de A4 zal het een stuk verbeteren. Ik snap ook nog steeds niet waarom de bloemenroute geen tweebaansweg is. (Zal wel te maken hebben met de rotondes..)

Grond is duur en (hoger opgeleide) jongeren trekken weg naar de grote stad vanwege betere carrieremogelijkheden. Er zijn weinig HBO/WO-banen in het Westland, die de hoger opgeleiden graag zouden willen hebben. Zeker in het Westland kom je snel tegen het glazen plafond. Al schijnt dat de Westlandse overheid zelf niet te snappen. Je kan ook beter aan de jongeren vragen waarom ze het Westland verlaten ipv van lukraak wat te gaan proberen.

Terneuzen op zich is geen rare plek, goedkope grond, dicht bij de haven van Antwerpen.. Alleen een grote luchthaven is er niet in de buurt. (Zaventem misschien).
    Kijk piet. het ligt anders.. Het westland is juist samengegaan om deze grappen tegen te gaan.. Ik zou er echt een SCHURFTHEKEL aan hebben als ik mezelf een hagenees of rotterdammer moet gaan noemen

De mentaliteit is iets wat westlanders op de kaart hebben gezet. Niet zeuren, beuken! ziek? doe je maar als je dood ben
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat er weinig werkgelegenheid is voor HBO/WO in het Westland is een gevolg dat er veel tuinbouw is. Wat men alleen niet begrijpt, is dat een land niet kan draaien op alleen HBO/WO-ers.. Wie plukt de tomaten? Wie steekt de asperges? Wie sorteert de paprika's? precies, seizoensarbeiders of buitenlanders. De nederlander is te lui geworden om, als ze werkeloos zijn, dat soort klusjes op te pakken. Daarnaast is 't Westland een van grotere gebieden van nederland waar flinke pegels worden verdiend én wat zorgt voor exporthandel. Dat rotterdam al die leipe mocro's kwijt moet en ze uit willen breiden? pleur op, in marokko heb je een grote zandbak waar ze saampjes zandkoekjes kunnen bakken. Niet in mijn achtertuin.

Betreft bereikbaarheid is helemaal waar, dat moet verbeterd worden. maar dat hoeft helemaal niet ten koste te gaan van 't Westland.
    Leer spaties gebruiken!
      maandag 27 oktober 2008 @ 20:40:28 #217
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62730897
    Ik kan me aardig vinden in Bootje's woorden, plus het feit dat er hier zo verschrikkelijk veel mensen tuinbouwgerelateerde banen hebben, dat hij niet zomaar kan zeggen dat Terneuzen ook prima geschikt is. Vooral niet met de beperkte kennis die hij heeft.
    pi_62733671
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Kijk piet. het ligt anders.. Het westland is juist samengegaan om deze grappen tegen te gaan.. Ik zou er echt een SCHURFTHEKEL aan hebben als ik mezelf een hagenees of rotterdammer moet gaan noemen
    Dat zei ik toch, alleen kwam het misschien iets raar er uit.. Dat het lastiger is voor Rotterdam en Den Haag om stukken te annexeren. Je zou dan altijd nog een Hagenaar zijn... Hagenees wordt je geboren
    quote:
    Dat er weinig werkgelegenheid is voor HBO/WO in het Westland is een gevolg dat er veel tuinbouw is. Wat men alleen niet begrijpt, is dat een land niet kan draaien op alleen HBO/WO-ers.. Wie plukt de tomaten? Wie steekt de asperges? Wie sorteert de paprika's? precies, seizoensarbeiders of buitenlanders.
    Nederland kan niet alleen draaien op een kenniseconomie en een HBO of WO diploma moet wel wat waard zijn.. Hoewel sommige een HBO diploma bij een bakje boter krijgen En wil je 16 miljoen managers managen op de werkvloer...

En daar ligt juist het grote probleem. Het Westland is het Mekka van de glastuinbouw, maar verder is er niks. De meeste Westlandse bedrijven zijn min of meer afhankelijk van de tuinbouw. Valt dat hier weg, zit je hier met een behoorlijk werkloosheidcijfer. Al zal het wel weer wat donkerder zijn 's-nachts
    quote:
    Daarnaast is 't Westland een van grotere gebieden van nederland waar flinke pegels worden verdiend én wat zorgt voor exporthandel.
    Dat geef ik ook graag toe.
    quote:
    Betreft bereikbaarheid is helemaal waar, dat moet verbeterd worden. maar dat hoeft helemaal niet ten koste te gaan van 't Westland.
    Er zullen wel wat land opgeofferd moeten worden, zowel binnen als rondom het Westland. Hoelang zijn ze nu al aan het zeiken over het doortrekken van de A4.. Een jaar of 50...|:(
    pi_62733856
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef dubidub het volgende:
    Ik kan me aardig vinden in Bootje's woorden, plus het feit dat er hier zo verschrikkelijk veel mensen tuinbouwgerelateerde banen hebben, dat hij niet zomaar kan zeggen dat Terneuzen ook prima geschikt is. Vooral niet met de beperkte kennis die hij heeft.
    Die vent schijnt al jaren in Rijswijk te wonen.... Hoewel dat ook niet veel zegt, want... ik ken Hagenezen die niet eens het verschil weten tussen een stier en een koe..

Wel lachen, de briljante verhalen vertellen over het Westland op school.. Ooit eens gezegd, dat er om 2 uur een bus rijdt en er een koe op de weg lag te slapen en daarom dus wat later was.. Terwijl toen nog bus 123 om het kwartier naar Den Haag reed
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:07:44 #220
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62741935
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef PieterBas het volgende:

En daar ligt juist het grote probleem. Het Westland is het Mekka van de glastuinbouw, maar verder is er niks. De meeste Westlandse bedrijven zijn min of meer afhankelijk van de tuinbouw. Valt dat hier weg, zit je hier met een behoorlijk werkloosheidcijfer. Al zal het wel weer wat donkerder zijn 's-nachts

Goeiemorgen, op gebied van glastuinbouwontwikkeling en energietechniek loopt westland ongeveer voorop. 't is inderdaad glastuinbouw gerelateerd, maar die laatste twee zijn ook gewoon HBO/WO-studierichitingen, hoor.
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:23:23 #221
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62749208
    Daarnaast zal 't Westland ook een van de stroomleveranciers zijn van Nederland. In de Lier de windmolen, maar daarnaast ook de WKRs van bedrijven. Een ketelhuis zorgt voor warmte en stroom, maar ze produceren meer dan dat ze afnemen. Dus gaat een (groot) deel van de gewonnen stroom/warmte richting energiebedrijven.

En volgens mij kan de A4 redelijk makkelijk doorgetrokken worden. achter die bocht bij de A4 ligt een heel groot stuk braakliggend land. Dat er hier en daar wat geschoven moet worden met huizen is begrijpelijk. Rotterdam mag op zijn beurt ook wel even de handen uit de mouwen steken en wat nuttigs doen daar.
    Leer spaties gebruiken!
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:32:55 #222
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62753373
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
    Daarnaast zal 't Westland ook een van de stroomleveranciers zijn van Nederland. In de Lier de windmolen, maar daarnaast ook de WKRs van bedrijven. Een ketelhuis zorgt voor warmte en stroom, maar ze produceren meer dan dat ze afnemen. Dus gaat een (groot) deel van de gewonnen stroom/warmte richting energiebedrijven.

En volgens mij kan de A4 redelijk makkelijk doorgetrokken worden. achter die bocht bij de A4 ligt een heel groot stuk braakliggend land. Dat er hier en daar wat geschoven moet worden met huizen is begrijpelijk. Rotterdam mag op zijn beurt ook wel even de handen uit de mouwen steken en wat nuttigs doen daar.
    De A4 zou 40 jaar geleden al worden doorgetrokken. 't zandbed lag er al, maar opeens ging het niet door, groenfundamentalisten geloof ik. Dat stuk braakliggend land ligt er niet voor niets
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:52:56 #223
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62754090
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef dubidub het volgende:

[..]

De A4 zou 40 jaar geleden al worden doorgetrokken. 't zandbed lag er al, maar opeens ging het niet door, groenfundamentalisten geloof ik. Dat stuk braakliggend land ligt er niet voor niets
    ik zeg, bak er een kartbaan!
    Leer spaties gebruiken!
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:25:40 #224
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62755261
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

ik zeg, bak er een kartbaan!
    Ja, of een A4, alstublieft, meneer Eurlings.
    pi_62756071
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 16:25 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ja, of een A4, alstublieft, meneer Eurlings.
    Liever dat
    pi_62836676
    Vanavond Touwtrekken bij man bijt hond
    Saartje
    pi_62838224
    Ja ik zat al te zoeken op de website, schijnt wel grappig te zijn
    pi_62846560
    Had gisteren tweeënhalf uur geen stroom op mijn stage...
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:59:31 #229
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_62847164
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef PieterBas het volgende:
    Had gisteren tweeënhalf uur geen stroom op mijn stage...
    Had ik ook, geen 2.5 uur, maar bijna een uur ofzo. Heel de bloemenveiling zat zonder stroom
    Luier dan een pamper
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:05:45 #230
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62847315
    Als jullie nog mensen op TMF zien met "tomatenplukkers"... daar zit ik ergens tussen. Zat vanmiddag pilsje te drinken op m'n werk... werd een collega gebeld of we ook ff kwamen om een clip op te nemen. Of we dus effe TOMATENPLUKKERS konden schreeuwen enzo. Dus... wit haar blauwe ogen, ik hoor het wel
    pi_62850443
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef dubidub het volgende:
    Als jullie nog mensen op TMF zien met "tomatenplukkers"... daar zit ik ergens tussen. Zat vanmiddag pilsje te drinken op m'n werk... werd een collega gebeld of we ook ff kwamen om een clip op te nemen. Of we dus effe TOMATENPLUKKERS konden schreeuwen enzo. Dus... wit haar blauwe ogen, ik hoor het wel
    Ik kijk nooit TMF, sorry

Maar is dat dan dat liedje van Harold Zwaardman?
    Maak nie regtig saak nie
    pi_62851377
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef Toempf het volgende:

[..]

Had ik ook, geen 2.5 uur, maar bijna een uur ofzo. Heel de bloemenveiling zat zonder stroom
    17 grote bedrijven lagen plat... inclusief mijn stage...
      zaterdag 1 november 2008 @ 18:46:49 #233
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62866219
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ik kijk nooit TMF, sorry

Maar is dat dan dat liedje van Harold Zwaardman?
    Ja . Sloeg helemaal nergens o, dat filmen enzo
    pi_62885306
    ThaRoop!
      zondag 2 november 2008 @ 19:33:42 #235
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62889332
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef keijz het volgende:
    ThaRoop!
    keijz!
      maandag 3 november 2008 @ 16:39:51 #236
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_62911273
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 19:33 schreef dubidub het volgende:

[..]

keijz!
    Hij zei mijn naam hè..
      maandag 3 november 2008 @ 16:45:53 #237
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62911468
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Hij zei mijn naam hè..
    Ik zag hem ook.
      maandag 3 november 2008 @ 17:05:34 #238
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_62911967
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ik zag hem ook.
    Ik heb met hem gepraat
      maandag 3 november 2008 @ 21:27:38 #239
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_62918810
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Ik heb met hem gepraat
    Ik keek alleen
    pi_63009822
    Gaat de Koningswerf nou nog eens open?
    pi_63014072
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 20:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Gaat de Koningswerf nou nog eens open?
    Het was weer asbestvrij... maar mij zie je daar niet meer.. Gewoon platgooien die handel
    pi_63015817
    http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=27101

Koningswerf 14 november open
    Winkelcentrum de Koningswerf gaat 14 november weer open. Dat is dinsdag met de hoofdaannemer afgesproken. Er is de afgelopen tijd asbest verwijderd.

Volgens burgemeester van der Tak is er meer asbest weggehaald dan verwacht. In augustus werd de Konigswerf gesloten vanwege de aanwezigheid van asbest.

De winkeliers wilde voor de drukke sinterklaas- en kerstperiode weer open zijn.
      zaterdag 8 november 2008 @ 14:01:02 #243
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63052610
    Kassenbouwer, nog bij de reünie geweest gisteren?
    pi_63058043
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Het was weer asbestvrij... maar mij zie je daar niet meer.. Gewoon platgooien die handel
    Mij ook niet, ik kwam er al weinig. Mijn collega zei dat het voor de intocht van Sinterklaas weer open zou gaan en dat is zaterdag.. Dus dan klopt het wel
    pi_63074580
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef ThaRooP het volgende:
    Kassenbouwer, nog bij de reünie geweest gisteren?
    Nee, jij wel?
    We wilden eerst wel gaan, maar toen zaten we te tellen dat het al weer 6 jaar geleden was dat we van school gingen. Waarschijnlijk weinig bekenden
    Maak nie regtig saak nie
      zondag 9 november 2008 @ 18:44:24 #246
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63080734
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 15:03 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
    We wilden eerst wel gaan, maar toen zaten we te tellen dat het al weer 6 jaar geleden was dat we van school gingen. Waarschijnlijk weinig bekenden
    Ja, ik was er wel, maar ik ben dan ook pas 1.5 jaar geleden van schoiol gegaan,
    En de opkomst was inderdaad niet echt denderend, zoals altijd...
      zondag 9 november 2008 @ 19:06:24 #247
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_63081224
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 15:03 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
    Ik sprak er iemand die er 28 jaar geleden vandaan kwam
    pi_63344199
    Helloo, nieuwe westlander hier..ik kwam opt fok forum omdat ik 'bob bus westland' intypte bij google haha ik zat dus net in de bus en bij zowat elke bushalte vanuit naaldwijk naar 's-Gravenzande staat er naast bus 31 BOB 18..maar op 9292 kan ik hier niets over vinden..weten jullie hier iets meer van misschien?
    pi_63344295
    Ik wist niet eens dat het westland een BOB-bus had
    pi_63344383
    Nee s nieuw lijkt me want heb t nooit eerder gezien maar bij de bushalte staat : Rotterdam - Maasland - Hoek van Holland

[ Bericht 68% gewijzigd door Ourbovinepublic op 19-11-2008 16:06:27 ]
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 19 november 2008 @ 19:00:22 #251
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_63352711
    Naaldwijk is wel baas
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
      woensdag 19 november 2008 @ 19:17:34 #252
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_63353266
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef paultjuhhh het volgende:
    Naaldwijk is wel baas
    Omdat?
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 19 november 2008 @ 19:33:54 #253
    80791 crew  Paul
    pi_63353783
    Zeggik niet
      woensdag 19 november 2008 @ 20:14:53 #254
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_63355096
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
    Zeggik niet
    Is het omdat ik er woon?
      woensdag 19 november 2008 @ 20:28:24 #255
    157826 Heinekenner
    je bent wat je weet
    pi_63355538
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Ourbovinepublic het volgende:
    Nee s nieuw lijkt me want heb t nooit eerder gezien maar bij de bushalte staat : Rotterdam - Maasland - Hoek van Holland
    Viel mij ook op inderdaad dat er ineens een BOB bus schijnt te rijden.
      woensdag 19 november 2008 @ 20:41:56 #256
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63355965
    http://www.bob-bus.nl/ie/index.html ?

Hoek van Holland staat er niet bij though
    pi_63359415
    Nee klopt, als je naar routes gaat gaatie ook maar tot B16 en het is B18 of 19..maar ik hoorde net van een vriendin dat er handtekeningen enzo verzameld waren (in HvH) voor een BOB bus en als het goed is gaat hij vanaf januari rijden, en dan op vrijdag nacht en zaterdag nacht
    pi_63370401
    Die bob bus stopt gelukkig ook nog in 's-Gravenzande... Ga mijn fiets echt niet op bij de bushalte in Naaldwijk zetten
    pi_63373697
    Het wordt trouwens ook wel eens tijd dat dit topic vol komt en dat we dan een nieuwe titel krijgen. Als de sneeuw straks op de straten ligt aankomend weekend, kan ik me weinig voorstellen bij files naar het strand
    Maak nie regtig saak nie
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 november 2008 @ 15:16:22 #260
    80791 crew  Paul
    pi_63375340
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef dubidub het volgende:

[..]

Is het omdat ik er woon?
    Nee, Leanne
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 november 2008 @ 15:16:52 #261
    80791 crew  Paul
    pi_63375353
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 14:16 schreef kassenbouwer het volgende:
    Het wordt trouwens ook wel eens tijd dat dit topic vol komt en dat we dan een nieuwe titel krijgen. Als de sneeuw straks op de straten ligt aankomend weekend, kan ik me weinig voorstellen bij files naar het strand
    Ik help nu mee dus dat komt goed
    pi_63377068
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ik help nu mee dus dat komt goed
    Inclusief die van mij nog 39 posts te gaan..
    Maak nie regtig saak nie
    pi_63379135
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 14:16 schreef kassenbouwer het volgende:
    Wel files op de Maasdijk...
    pi_63445806
    Westlandse brakheid heerst.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 november 2008 @ 12:24:32 #265
    80791 crew  Paul
    pi_63445866
    Hebben jullie Leanne nog zien fietsen vannacht?
      zondag 23 november 2008 @ 14:02:24 #266
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63448803
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
    Hebben jullie Leanne nog zien fietsen vannacht?
    Uhh foto ?
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 november 2008 @ 14:25:14 #267
    80791 crew  Paul
    pi_63449435
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Uhh foto ?
    http://fotoboek.fok.nl/Leanne
      zondag 23 november 2008 @ 15:45:10 #268
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63451805
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/Leanne
    Ow, die ken ik niet hoor

Er ligt trouwens best wel veel sneeuw nu hierzo
    pi_63452160
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Ow, die ken ik niet hoor

Er ligt trouwens best wel veel sneeuw nu hierzo
    Ja, valt een aardige laag (voor Nederlandse standaarden)...Gelukkig is het weekend.. anders stond nu het halve land stil...
      zondag 23 november 2008 @ 23:20:21 #270
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_63465241
    Afgelopen weekend een weekendje kempervennen gedaan. Daar knap je toch ook niet van op.
      dinsdag 25 november 2008 @ 18:34:43 #271
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63513959
    Nog naar oud & nieuw feesten dit jaar?

Ik ga naar de balleringhal
    pi_63514230
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef ThaRooP het volgende:

Ik ook.. al heet het al een tijdje.. Exotic Green Hal
      dinsdag 25 november 2008 @ 18:47:30 #273
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_63514323
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef ThaRooP het volgende:

Ik ook!
    pi_63517129
    Ik ga wss naar Rotown..met slagsmålsklubben

pi_63517783
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef Ourbovinepublic het volgende:
    Ik ga wss naar Rotown..met slagsmålsklubben

Ik neem aan Zweeds? Vechtclub? wat een rare naam voor een band
    pi_63519471
    Haha ja het betekent idd vechtclub! Hier wat info:

Slagsmålsklubben (often abbreviated as SMK) is an electro/pop group from Norrköping, Sweden. The name Slagsmålsklubben is a literal Swedish translation of the title of the novel and film Fight Club, it actually translates into "The Fight Club". They have released three full length albums so far. Along with their side projects, they have been featured on Björk's compilation CD Army of Me: Remixes and Covers.

Maarja, er zijn zoooveel rare bandnamen
    pi_63521446
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef Ourbovinepublic het volgende:
    Haha ja het betekent idd vechtclub! Hier wat info:

Slagsmålsklubben (often abbreviated as SMK) is an electro/pop group from Norrköping, Sweden. The name Slagsmålsklubben is a literal Swedish translation of the title of the novel and film Fight Club, it actually translates into "The Fight Club". They have released three full length albums so far. Along with their side projects, they have been featured on Björk's compilation CD Army of Me: Remixes and Covers.

Maarja, er zijn zoooveel rare bandnamen
    Ik heb in de tijd dat ik in Zweden woonde wel wat rare bandnamen voorbij zien komen..
    Lilla Syster... dat zoiets betekent als klein zusje (met een briljante cover van Rihanna - Umbrella)
    Maskinen - de machine

Slagsmålklubben klinkt wel vet ja..
    pi_63521668
    Tof dat je in Zweden hebt gewoond! Lijkt me wel vet als je die taal helemaal kent enzo. En die bandnamen zijn idd grappig.. Oh en een cover van Umbrella, wie heeft die nou niet gecovered haha .
    pi_63523146
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef Ourbovinepublic het volgende:
    Tof dat je in Zweden hebt gewoond! Lijkt me wel vet als je die taal helemaal kent enzo. En die bandnamen zijn idd grappig.. Oh en een cover van Umbrella, wie heeft die nou niet gecovered haha .
    Dat is waar

Ik kan me redelijk verstaanbaar maken in het Zweeds, al zijn er meerdere dialecten.. Sommige mensen uit Göteborg verstond ik al niet, terwijl ik de mensen uit Borås (stad waar ik studeerde makkelijk kon verstaan)
      woensdag 26 november 2008 @ 19:26:28 #280
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63543721
    Ik zag vandaag ook iets bij de halte van bus 31 in naaldwijk over de BOB bus ofzo..
    pi_63548996
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef ThaRooP het volgende:
    Ik zag vandaag ook iets bij de halte van bus 31 in naaldwijk over de BOB bus ofzo..
    Schijnt ook door 's-Gravenzande te rijden.
    pi_63549831
    hallo
    pi_63549941
    Hallo
      woensdag 26 november 2008 @ 22:58:41 #284
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63550904
    Hallo !?
    pi_63550987
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Schijnt ook door 's-Gravenzande te rijden.
    Yeaa (H) ik had nog n mail gehad, want ik wilde er meer over weten en had dus gebeld..:

Hartelijk dankvoor de telefonische reactie.

Met de start van de nieuwe jaardienstregeling van de RET voor bus, tram en metro per 14 december 2008, zullen er een aantal wijzigingen in met name het busnet en het tramnet plaatsvinden. Ook wordt het BOBbus/Nachtnet met een paar lijnen uitgebreid.

De details van deze wijzigingen zijn echter nog niet gereed voor publicatie. Met de aankondiging op de halteborden wil de RET de klant alvast voorbereiden / op de hoogte brengen van de geplande wijzigingen.

Zodra alle informatie beschikbaar is, wordt dit (inclusief alle nieuwe dienstregelingen per lijn in PDF-formaat) op de website van de RET geplaatst en gaat er hierover een persbericht uit naar alle lokale media, zoals onder andere RTV-Rijnmond en alle huis-aan-huisbladen.

Bovendien zal er huis-aan-huis per wijk informatie op wijkniveau worden bezorgd om onze reizigers adequaat op de hoogte te brengen van de wijzigingen.

Ik raad je voorlopig aan om zowel de brievenbus, de website van de RET als de lokale media rond begin december in de gaten te houden.
      woensdag 26 november 2008 @ 23:12:28 #286
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_63551361
    Aloha.

Net forgetting sarah marshall zitten kijken, hoe droog
    pi_63569663
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef dubidub het volgende:
    Aloha.

Net forgetting sarah marshall zitten kijken, hoe droog
    Zeker
    pi_63728799
    lekker stil hier, het is nog nooit zo gezellig geweest in het wl!
    pi_63729333
    Tja.

Had trouwens wel snel mijn kaartjes voor het oud en nieuw feest... Gelukkig net voor de grote drukte
      woensdag 3 december 2008 @ 17:27:19 #290
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_63729702
    ik ben met Oud en Nieuw lekker in België. Kan ik lokaal ff dik vuurwerk halen ^^
    Leer spaties gebruiken!
    pi_63730289
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Bootje84 het volgende:
    ik ben met Oud en Nieuw lekker in België. Kan ik lokaal ff dik vuurwerk halen ^^
    Ik ben 28-29-30 december in Gent... Ik vermoed dat we bij de grens toch gecontroleerd gaan worden... Mogen ze mooi door in de stinkende sportspullen kijken
    pi_63734123
      woensdag 3 december 2008 @ 21:31:31 #293
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63737302
    quote:
    quote:
    want alle kassenbouwers drinken achter het stuur.
    pi_63741071
    En morgen worden alle kassenbouwersbestelbusjes van de weg gehaald voor een mega alcoholcontrole
    pi_63753978
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 17:52 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik ben 28-29-30 december in Gent... Ik vermoed dat we bij de grens toch gecontroleerd gaan worden... Mogen ze mooi door in de stinkende sportspullen kijken
    ik ging regelmatig zelfs op oudjaarsdag vuurwerk halen in belgie, nog nooit een controle gezien!
    pi_63757965
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

[..]

Ja, wat moet ik hier nu op zeggen
    Maak nie regtig saak nie
    pi_63763764
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ja, wat moet ik hier nu op zeggen
    MACCABEES!
    pi_63777219
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef Ourbovinepublic het volgende:

[..]

MACCABEES!
    Eindelijk iemand die ze kent!

Maar je zit ook weer lekker te posten in het Indie-topic zie ik Dus het verbaast me dan eigenlijk niets!
    Maak nie regtig saak nie
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:51:14 #299
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_63786674
    Haagse politie pakt 1700 kilo vuurwerk

Hopen dat het nu een beetje rustig is tijdens oud en nieuw
    pi_63790712
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die ze kent!

Maar je zit ook weer lekker te posten in het Indie-topic zie ik Dus het verbaast me dan eigenlijk niets!
    haha ja klopt (A) maare iemand uit het WESTLAND die indie kent dat is toch wel erg uniek moet ik zeggen. ga je binnenkort nog naar gigjes?
    pi_63791927
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 19:52 schreef Ourbovinepublic het volgende:

[..]

haha ja klopt (A) maare iemand uit het WESTLAND die indie kent dat is toch wel erg uniek moet ik zeggen. ga je binnenkort nog naar gigjes?
    Ik ken ook aardig wat Indie bandjes

Hier verder btw
    Het Westland #30: Het explosieve De Lier
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')