abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60506382
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:33 schreef the_contract_killer het volgende:
het huis is beide van julie,niemand kan de ander dwingen te vertrekken...maar jij kan wel die vriend van haar weigeren in jouw huis binnen te laten.
Dan mag zijn moeder en familie ook niet naar binnen , dan krijg je oorlog

Er een flinke puinhoop van maken, haar het huis uit pesten dat wordt twee jaar zware loopgravenoorlog , wel een goede tip voor reality TV

De Mol inseinen, camera;'s plaatsen overal.
Naam: De Scheidingskooi

Ik zie aparte koelkasten met een slot erop , geweldig

[ Bericht 5% gewijzigd door henkway op 02-08-2008 11:52:34 ]
pi_60506398
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:45 schreef Mark het volgende:

Wellicht een mogelijkheid om aan te bieden de onderwaarde op je te nemen, in ruil voor een handtekening (ligt natuurlijk wel aan de hoogte)
Dat ziet de belastingdienst al snel als een schenking en daar willen ze geld voor hebben.
Volgens mij kun je dan ook problemen krijgen met de hypotheekrenteaftrek.
pi_60508314
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:19 schreef MLI het volgende:

[..]

Als je uit elkaar gaat en je werkt zoveel mogelijk mee aan de verkoop van je woning voor een zo hoog mogelijke prijs, dan wordt een eventuele restantschuld kwijtgescholden. Hij blij, zij blij. Zo komt hij tenminste van zijn ex af.
Zo gemakkelijk werkt dat niet.
pi_60508348
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:58 schreef Katinkat het volgende:

[..]

Zo gemakkelijk werkt dat niet.
Het is niet makkelijk maar het is mij wel gelukt.
pi_60508697
't Is raar, ik ken die hele situatie niet, maar ik heb een beetje het gevoel dat ze helemaal niet van je af wil of van je verwacht dat haar verteld dat het gedonder maar eens afgelopen moet zijn en dat je met haar door wil.

Immers, als er niets meer is, dan is er ook geen enkele reden meer om bij elkaar in te blijven wonen. Dat werkt meestal niet en voor zover mij bekend en als gevolg van beëindiging van de relatie willen mensen zo snel mogelijk alleen verder en de zaak tot een goed einde brengen. (dat was ook mijn persoonlijke ervaring)
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 14:40:41 #26
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_60508905
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zou haar ook naar dr nieuwe vriend trappen
Het is ook nog steeds háár huis hoor
pi_60508976
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is raar, ik ken die hele situatie niet, maar ik heb een beetje het gevoel dat ze helemaal niet van je af wil of van je verwacht dat haar verteld dat het gedonder maar eens afgelopen moet zijn en dat je met haar door wil.

Immers, als er niets meer is, dan is er ook geen enkele reden meer om bij elkaar in te blijven wonen. Dat werkt meestal niet en voor zover mij bekend en als gevolg van beëindiging van de relatie willen mensen zo snel mogelijk alleen verder en de zaak tot een goed einde brengen. (dat was ook mijn persoonlijke ervaring)
ja ze wil straf.
pi_60508999
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef henkway het volgende:

[..]

ja ze wil straf.
Je zal het maar lekker vinden
pi_60509708
Zo snel mogelijk alles regelen.
Spreek zwart op wit af dat jij er blijft wonen (niet dat ze straks met die nieuwe vriend het huis betrekt).

Wie betaald op het moment de hypotheek? En zorg dat de woning en hypotheek op jouw naam komt. Je ex kun je daarna altijd nog het huis uit zetten (en dat gaat nog makkelijker ook).

De spullen die van jullie samen zijn moet je verdelen. Er zeker geen geld voor geven. En anders is de dagwaarde van alle meubels 200 euro (probeer ze maar eens te verkopen op marktplaats).

En ik wil niet stoken in een "goed huwelijk" maar nodig eens een paar vrienden uit op een moment dat het haar wat minder uitkomt.
pi_60512368
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:25 schreef HarryP het volgende:
En ik wil niet stoken in een "goed huwelijk" maar nodig eens een paar vrienden uit op een moment dat het haar wat minder uitkomt.
wat moeten die "paar vrienden" dan doen?
dreigen om haar anaal te vernederen als ze het huis niet overdraagd?
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_60512815
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef the_contract_killer het volgende:

[..]

wat moeten die "paar vrienden" dan doen?
dreigen om haar anaal te vernederen als ze het huis niet overdraagd?
Nee.
Gewoon een flinke puinzooi maken.
pi_60513191
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:29 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee.
Gewoon een flinke puinzooi maken.
en dan gaat ze weg en zit TS met de zooi..
pi_60513273
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 04:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zou haar ook naar dr nieuwe vriend trappen
en hard ook!
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:07:38 #34
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_60528350
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 05:42 schreef hilliebillie het volgende:
volgens mij kun je niet de hypotheek zo maar over nemen maar moet jij het huis over kopen waarbij je het samen eens moet zijn over de prijs. Evt kan zij het opnieuw laten taxateren door een makelaar om zo proberen de prijs op te drijven (voor dat bedrag wil ik het verkopen, aan jou of aan nieuwe kopers..) en als je het samen over de prijs eens bent kun je kijken of je die hypotheek aan kan en het evt kopen of het haar laten kopen of in de verkoop zetten. Volgens mij werkt het zo..
zo werkt het dus niet
reach out and touch faith
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 23:08:18 #35
5428 crew  miss_sly
pi_60537852
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

zo werkt het dus niet
Want?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60540679
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

zo werkt het dus niet
bij een collega van me anders wel..
weet ik er het fijne niet helemaal van maar het komt wel hier op neer.

Zij gingen uit elkaar en wilden beide het huis wel kopen, hebben ook nog tijdje allebei in het huis gewoond. Hij (collega) is bij de bank gaan vragen of hij alleen een hogere hypotheek aan kon en hebben het huis toen beide door een makelaar laten taxeren. Zij had ondertussen besloten het toch niet te willen kopen en het huis werd door haar makelaar vrij hoog getaxeerd (voor dat bedrag zijn we het huis in 3 maanden zeker kwijt). De makelaar van mijn collega taxeerde het lager.

Zij wilde het verkopen voor het bedrag wat haar makelaar zei en hij kon/wilde dat er niet voor geven. Het huis is toen in de verkoop gegaan voor het hogere bedrag en er is een termijn afgesproken dat mocht het huis in zo veel tijd niet verkocht zijn voor dat bedrag (of een bedrag hoger dan hij er voor wil geven) dat hij het koopt.

Ondertussen is zij het huis uit gegaan en hij er in blijven wonen en hij heeft het uiteindelijk kunnen kopen omdat voor het hogere bedrag niemand interesse had voor het huis..
  Official ESF Kreviewer maandag 4 augustus 2008 @ 09:24:39 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:42:44 #38
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60543661
Die wacht op zijn beurt om aan de computer te mogen zitten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:59:02 #39
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_60543934
Als een van de 2 in de woning wil blijven wonen en de hypotheek op zich wil nemen dan wordt de ander "ontslagen uit de hoofdelijke aansprakelijkheid". Dit betekend in feite dan de hypotheekschuld op de naam van de achterblijver komt. Over het algemeen is dit mogelijk als de achterblijver genoeg verdient (ter beoordeling van de hypotheekverstrekker).
Bij de Postbank is dit een administratieve handeling die +/- 150 euro kost. Wel moet er een akte van verdeling bij de notaris worden opgemaakt.
De resterende over- of onderwaarde (hypotheekschuld min taxatiewaarde) wordt tenslotte gedeeld.
reach out and touch faith
pi_60543978
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:42 schreef Mark het volgende:
Die wacht op zijn beurt om aan de computer te mogen zitten
Zie het wel voor mij, rollebollend over de vloer wie er nu even mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')