Dan mag zijn moeder en familie ook niet naar binnen , dan krijg je oorlogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:33 schreef the_contract_killer het volgende:
het huis is beide van julie,niemand kan de ander dwingen te vertrekken...maar jij kan wel die vriend van haar weigeren in jouw huis binnen te laten.
Dat ziet de belastingdienst al snel als een schenking en daar willen ze geld voor hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:45 schreef Mark het volgende:
Wellicht een mogelijkheid om aan te bieden de onderwaarde op je te nemen, in ruil voor een handtekening (ligt natuurlijk wel aan de hoogte)
Zo gemakkelijk werkt dat niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Als je uit elkaar gaat en je werkt zoveel mogelijk mee aan de verkoop van je woning voor een zo hoog mogelijke prijs, dan wordt een eventuele restantschuld kwijtgescholden. Hij blij, zij blij. Zo komt hij tenminste van zijn ex af.![]()
Het is ook nog steeds háár huis hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zou haar ook naar dr nieuwe vriend trappen![]()
ja ze wil straf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is raar, ik ken die hele situatie niet, maar ik heb een beetje het gevoel dat ze helemaal niet van je af wil of van je verwacht dat haar verteld dat het gedonder maar eens afgelopen moet zijn en dat je met haar door wil.
Immers, als er niets meer is, dan is er ook geen enkele reden meer om bij elkaar in te blijven wonen. Dat werkt meestal niet en voor zover mij bekend en als gevolg van beëindiging van de relatie willen mensen zo snel mogelijk alleen verder en de zaak tot een goed einde brengen. (dat was ook mijn persoonlijke ervaring)
wat moeten die "paar vrienden" dan doen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:25 schreef HarryP het volgende:
En ik wil niet stoken in een "goed huwelijk" maar nodig eens een paar vrienden uit op een moment dat het haar wat minder uitkomt.
Nee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
wat moeten die "paar vrienden" dan doen?
dreigen om haar anaal te vernederen als ze het huis niet overdraagd?
en dan gaat ze weg en zit TS met de zooi..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon een flinke puinzooi maken.
en hard ook!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zou haar ook naar dr nieuwe vriend trappen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:42 schreef hilliebillie het volgende:
volgens mij kun je niet de hypotheek zo maar over nemen maar moet jij het huis over kopen waarbij je het samen eens moet zijn over de prijs. Evt kan zij het opnieuw laten taxateren door een makelaar om zo proberen de prijs op te drijven (voor dat bedrag wil ik het verkopen, aan jou of aan nieuwe kopers..) en als je het samen over de prijs eens bent kun je kijken of je die hypotheek aan kan en het evt kopen of het haar laten kopen of in de verkoop zetten. Volgens mij werkt het zo..
Want?quote:
bij een collega van me anders wel..quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:42 schreef Mark het volgende:
Die wacht op zijn beurt om aan de computer te mogen zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |