Slaap lekker WJquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jep, ik ga al...
truste en tot snel
Het hart zit er in ieder geval niet vol meequote:
Ik zit een beetje te dollen, heb het wel naar m'n zin eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hart zit er in ieder geval niet vol mee
Je maag ook niet, aangezien je zoals eerder gesegd alles lustquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hart zit er in ieder geval niet vol mee
Same herequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te dollen, heb het wel naar m'n zin eigenlijk.
Ik was al maanden flauw van die dagelijks terugkerende shit, Ik voel met je mee.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
Neen, geen pms hier.
Het is de moeite niet eens meer waard. Ben er zo ontzettend flauw van, dit gekut.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"ze"..
Zucht.
De post-diarree begint weer hoor. En wéér een plekje in de top-10 vandaag.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...
Creatief zijn wordt, niet altijd gewaardeerd door, conversatief ,belerend, beter wetend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
Neen, geen pms hier.
Het is de moeite niet eens meer waard. Ben er zo ontzettend flauw van, dit gekut. Het is niet eens meer grappig maar gewoon zuigerig dom. Uitgemenstrueerde kutten, wijven die je op de muilen moet tikken, wat namen die er godverdomme wat van moeten zeggen. En dit alles om maar te laten zien hoe stoer en flink je bent. Misselijk. Echt!
En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was al maanden flauw van die dagelijks terugkerende shit, Ik voel met je mee.....![]()
Maar raad eens wat, ik heb besloten dat ik af en toe dat gedrag ga kopiëren en mij er verder proberen niet zo druk meer over te maken![]()
Onderstaande komt uit het vorige topic, ik mag geen "ze" meer zeggen, moet beter rubriceren en het beestje bij de naam noemen, dat doen we dus maar![]()
[..]
[..]
[..]
ik mis het woordje respect in je betoogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:40 schreef Juud79 het volgende:
Ik word ook enorm moe van het telkens negatief reageren, geregeld ook persoonlijk, op medestanders van Huub of mensen die geregeld positief over hem spreken. Alsof wij een stel retarts zijn en de tegenstanders van Huub de enige zijn die normaal denken. Ieder zijn mening hoor, maar reageer dan inhoudelijk ipv veroordelend naar posters. Ik begrijp de lol er ook niet zo van... maar ik ben ook niet iemand die snel onaardig of negatief naar anderen is, vind dat heel onprettig en ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
Het is ook zinloos om hele topics vol te plempen met onzinberichten als Huub en eventjes niet is en er niets om over te schrijven is. Ga dan fijn wat anders doen en kom de volgende dag nog eens langs....
Tis hier de afgelopen twee weken ook niet echt meer heul gezellig zoals het eerder wel was, met drie keer per week een sessie tot diep in de nacht...jammer is dat...
Het hoeft hier ook geen Brady Bunch te worden hoor, maar wellicht kunnen we het weer een beetje op het niveau van eerder brengen....
Noekje,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.
Als dat het doel is, zeg het dan. Dan weet ik iig waar ik niet wil zijn, en dat is hier. Als ik er flauw van ben dan nok ik em. Heb het rijk alleen, enjoy! Als Huub voorbij komt, doe hem de groeten maar het zal wel bol staan van kritische en cynische opmerkingen waar die wat van kan leren, dat mijn groetjes wel ondergesneeuwd zullen raken.Dit zeg ik dan als user hè die ook gewoon gebruik maakt van dit topic als voorheen DGK-kijker. Als mod moet ik hier wel zijn maar als user had dit creatieve (
) topic allang de tyfus kunnen krijgen.
En die "ze" van je, zag ik vannacht niet posten.
Cc!![]()
Als mod ga ik nu natuurlijk zeggen dat dit topic niet bedoeld is voor persoonlijke aanvallen, die los je maar elders op. Offtopic mag een tandje minder, ik doe mee en doe normaal.
jij bent kwetsend in jouw posts ,dat overstijgt helaas jouw humor.En dit heeft dus niets met belerend of beter wetend te maken ............het zij zo!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Creatief zijn wordt, niet altijd gewaardeerd door, conversatief ,belerend, beter wetend.
Het zij zo!
ik en Huub halen het geimddelde aardig naar benedenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
Zelf heb ik de indruk dat de populatie hier 40+ is.
Ik gelukkig ook, moet er niet aan denken om al zo oud te zijn. Eind deze maand word ik 29, dat vind ik opeens al niet meer zo jong klinken...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik en Huub halen het geimddelde aardig naar beneden
He zn borsthaar is weer helemaal terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
ehm Terror Jaap Show?![]()
[ afbeelding ]
Jaap heeft een aangename kop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
geen woorden, 1 gebaar volstaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerd met je eerste menstruatie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jij bent kwetsend in jouw posts ,dat overstijgt helaas jouw humor.En dit heeft dus niets met belerend of beter wetend te maken ............het zij zo!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat een beetje in vlagen, hangt er ook vanaf of Huub zelf aanwezig is of niet.
De posts van zogenaamde 'Huub-haters', die overigens helemaal niet bestaan, komen volgens mij voort uit irritatie over het continu goedpraten van zijn gedrag.
Als iemand een nieuwtje post dat Huub volgens Brian in Spanje met iemand gezoend heeft dan reageren 'ze' onmiddelijk met: "Zal wel gewoon een kusje met een fan zijn geweest voor een foto." of dat soort teksten.
Als een ander post dat hij ook in Griekenland op de vuist is gegaan wordt er ook net zolang gekronkeld todat het normaal is dat je mensen slaat.
Dat uitvergroten wordt dus ook de andere kant op gedaan, daarnaast heeft hij zelf ook nog een stevige mening over mensen dus dan kan dit af en toe gebeuren.
En wat jij zegt over deze reeks had ik met de COS.
Die vond ik niet meer te harden, en ik was niet de enige aangezien een hoop andere mensen ook zijn afgehaakt die in het begin leuke en zinvolle discussies hadden over het programma totdat de invasie van de 'Rat en Dellie-roepers-en-haters' kwam en de reeks begon te overwoekeren.
Daar heb ik dan ook 5 uur in de trein mijn hersens over gepijnigd.quote:
Bleef het maar bij de vermelding van dat nieuwtje. Maar dat nieuwtje gaat dan meestal vergezeld van een zeer grove mening en aanname. Het is dan ook geen goedpraten wat er wordt gedaan. Want iets wat je niet zeker weet, je bent er niet bij geweest, is het in opstand komen tegen negatieve roddel en achterklap. En dat door sommige personen gelijk alles in het negatieve wordt getrokken zonder dat ze de juiste toedracht weten dat is overduidelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
De posts van zogenaamde 'Huub-haters', die overigens helemaal niet bestaan, komen volgens mij voort uit irritatie over het continu goedpraten van zijn gedrag.
Als iemand een nieuwtje post dat Huub volgens Brian in Spanje met iemand gezoend heeft dan reageren 'ze' onmiddelijk met: "Zal wel gewoon een kusje met een fan zijn geweest voor een foto." of dat soort teksten.
Als een ander post dat hij ook in Griekenland op de vuist is gegaan wordt er ook net zolang gekronkeld todat het normaal is dat je mensen slaat.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook 5 uur in de trein mijn hersens over gepijnigd.
En dat anderen alles een positieve spin geven wekt ook irritatie op, vandaar mijn opmerking dat door twee kampen alles uitvergroot wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef sunny16947 het volgende:
En dat door sommige personen gelijk alles in het negatieve wordt getrokken zonder dat ze de juiste toedracht weten dat is overduidelijk.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook 5 uur in de trein mijn hersens over gepijnigd.
Ik kon het bijna horen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent naar het Boeskoolfeest geweest ?
Een positieve spin?....of is het het afzwakken van de negatieve spin. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:En dat anderen alles een positieve spin geven wekt ook irritatie op
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Een positieve spin?....of is het het afzwakken van de negatieve spin. Het is maar hoe je het bekijkt.
Zeggen te komen, niet gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Morgen/vanmiddag naar fandag Huub/Jaap..moet ik nog groetjes van Fokkers doen ha ha ..
Voor degene die niet gaan ...niet speculeren wat er allemaal is gebeurd svp..
alles is jouw schuld...quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeggen te komen, niet gekomen.
We zullen zien.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:02 schreef sunny16947 het volgende:
Een positieve spin?....of is het het afzwakken van de negatieve spin. Het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:27 schreef sunny16947 het volgende:
Er valt met jullie geen goed garen te spinnen. Ik zal het advies dan maar opvolgen van WJ. Hoewel ik meestal degene ben die die orders uitdeelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
Foto's a.u.b !!!![]()
Foto's van Huub knuffelend zoenend met Brenda, Katja, Esther en de rest van die poll.
Tilburg toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is die fandag eigenlijk?
zondag 3 augustus van 2 tot 7 op het Blauwe Meer te Loon op Zandquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is die fandag eigenlijk?
Voor de duidelijkheid,quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef riri het volgende:
zondag 3 augustus 2008 @ 00:38
Goed verwoord APK!!!
Ja, ik ben ook benieuwd Juudquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef Juud79 het volgende:
Huub en iedereen die bij de fandag was, jullie kunnen de fijne comments op de radiomiddag en de fandag, hier lezen.....
[DGK #221] Samen bij Sly
[DGK #222] Sly is terug om 22:00 uur
En waar blijven jullie allemaal, tis al lang afgelopen en ik wil verhalen lezen over hoe leuk het was en foto's zien van Fokkers die er waren met Huub en de rest ;-)
Voor velen is het uren reizen met de pendelbus, trein, bussen..............of met de auto.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef Juud79 het volgende:
En waar blijven jullie allemaal, tis al lang afgelopen
Dat is natuurlijk ook waar Tuinfluiter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor velen is het uren reizen met de pendelbus, trein, bussen..............of met de auto.
Helemaal mee eens Blurk, wij wachten geduldig.....pompompomquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar Tuinfluiter.
We wachten rustig af
Op de mensen die wél geweest zijn Eendquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
Toen yvonne (veelgevraagd op meetings) hier vroeg of er nog iemand ging kwam er volgens mij geen response.
De mensen waarvan ik zou verwachten dat ze zouden gaan zie ik hier gewoon posten, dus op wie wachten we precies![]()
Op Mooiiiiiiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
Toen yvonne (veelgevraagd op meetings) hier vroeg of er nog iemand ging kwam er volgens mij geen response.
De mensen waarvan ik zou verwachten dat ze zouden gaan zie ik hier gewoon posten, dus op wie wachten we precies![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Morgen/vanmiddag naar fandag Huub/Jaap..moet ik nog groetjes van Fokkers doen ha ha ..
Voor degene die niet gaan ...niet speculeren wat er allemaal is gebeurd svp..
Eric en Huub dus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op de mensen die wél geweest zijn Eend
Dus hij is hier nu niet meer te vinden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eric en Huub dus?
Huub kreeg laatst wat negatieve posts van zijn criticasters en vroeg zich af waarom hij hier nog langer verslag zou doen...
Hij komt hier voor zijn fans, organiseert dan zelfs een fandag op een prachtlocatie en voor een zeer redelijke prijs en regelde zelfs pendelbussen, maar die fokfans zijn nog te beroerd om op te komen dagen![]()
![]()
Waarom zou hij nog langer verslag doen, met al die nepfans hier![]()
Daar ga ik niet overquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dus hij is hier nu niet meer te vinden?
nope, hij is nu ook lid van de stop-pesten-hyves en de vreemdgaan-is-fout-hyves .. hij wilt zn leven beteren ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dus hij is hier nu niet meer te vinden?
Serieus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nope, hij is nu ook lid van de stop-pesten-hyves en de vreemdgaan-is-fout-hyves .. hij wilt zn leven beteren ofzo
Stille tochtquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:00 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Serieus?
Dus hij is nu al weg hier, heb die het niet lang volgehouden, best jammer.
Om mijn klapperende raam dicht te tapenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net iets voor jou, neem je voldoende "Duck"-tape mee.
Ja hoor...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om mijn klapperende raam dicht te tapen
"Oldschool" about what?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:12 schreef oldschoolf00l het volgende:
Dankzij jullie denkt die kutkneus dat ie nog beroemd is
Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eric en Huub dus?
Huub kreeg laatst wat negatieve posts van zijn criticasters en vroeg zich af waarom hij hier nog langer verslag zou doen...
Hij komt hier voor zijn fans, organiseert dan zelfs een fandag op een prachtlocatie en voor een zeer redelijke prijs en regelde zelfs pendelbussen, maar die fokfans zijn nog te beroerd om op te komen dagen![]()
![]()
Waarom zou hij nog langer verslag doen, met al die nepfans hier![]()
fan, aanhanger, groupie, liefhebber, voorstander, bewonderaar, favoriet, aanbidder .... het is maar net wat voor een naam je het beestje geeft, val niet zo over woordjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?
Never.
Ik mag hem graag, vind het verreweg de leukste van de populatie van DGK, maar ben geen fan of groupie.
Dus waarom zou ik ffs naar een fandag gaan?
Blurk, ik kan het je toch echt aanraden, je lacht je gek op zo'n avond. Je spreekt met allerlei verschillende mensen en kijkt je ogen uit...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?
Never.
Ik mag hem graag, vind het verreweg de leukste van de populatie van DGK, maar ben geen fan of groupie.
Dus waarom zou ik ffs naar een fandag gaan?
Val ik over woordjes dan? Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden. Meer niet Suikeroompje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fan, aanhanger, groupie, liefhebber, voorstander, bewonderaar, favoriet, aanbidder .... het is maar net wat voor een naam je het beestje geeft, val niet zo over woordjes
De enige die hier in een hokje wordt gestopt is Huub....quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Val ik over woordjes dan? Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden. Meer niet Suikeroompje.
vanaf morgen toch??quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De enige die hier in een hokje wordt gestopt is Huub....
Ja, dat wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
hehe leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Plat op je snufferdquote:
Mensen die niet in een hokje gestopt willen worden horen ook weer in een apart hokjequote:Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden.
Zou je niet alle nummers over 1 kam willen scherenquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:18 schreef Prospera het volgende:
Wel 18 maanden lang lagen ze in de SC elkaar dood te gooien met de 1 na de andere rampzalige youtube.
Je werd wakker (na twee-drie dagen) en dacht "Laat ik ook eens een flinke positieve duit in het zakje doen"quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:18 schreef Prospera het volgende:
Grappig, zodra DGK afgelopen was kwamen de anti-huub's uit de spelonken van FOK.
Wel 18 maanden lang lagen ze in de SC elkaar dood te gooien met de 1 na de andere rampzalige youtube.
kssst.. kssstquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je werd wakker (na twee-drie dagen) en dacht "Laat ik ook eens een flinke positieve duit in het zakje doen"![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou je niet alle nummers over 1 kam willen scheren![]()
Prospje kan mijn rug op, en jij m'n buikquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef Desii het volgende:
[..]
geen gekat ri. Prospera..... mijn Ivar-vriendinnetje
btw: mosterd na de maaltijd is gooooorrr, geef mij maar een ijsje
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:50 schreef Desii het volgende:
[..]
bij gebrek aan Huub e/o Claire
wat ga jij eten vanavond???
ehmmm... denk bonen, gekookte aardappels en met tot blubber gesudderd bieflapjequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het iets met nasi en kip wordt![]()
En jij?
Kun je die reply hier neerzetten? Ik heb geen Hyves password meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
whaha Claire heeft een reply gegeven op de internet-hyves-war die Brian gestart is.. Huub komt binnekort met zijn antwoord, Claire haalt tussen (bloed)neus en lippen door ook nog ff uit naar Selene..
the game is on (again)
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=38&jaar=2008&maand=08quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je die reply hier neerzetten? Ik heb geen Hyves password meer.
quote:een ding wil ik over je kwijt je bent een vuil mens je leeft in een wereld van haat voor mij was je in de kooi een mens dat niet deugde je ogen wezen het al uit voor mij blijf je een vuile h.... het ergste vond ik nog dat je moeder er bij betrokken hebt om in de kooi te komen je bent een vuil mens vol haat nee voor jou hoop ik dat je geen toekomst heb
jammer dat Lieke in de kooi vanaf het begin niet als zweefteef is neergezet..quote:Lieve mensen,
Wat fijn te lezen, dat jullie wat aan dit stuk hebben. Het zal niet voor iedereen van toepassing zijn, maar je kunt er voor jezelf altijd een mooie boodschap uithalen, die je als inspiratie kan dienen in je leven, waar je van leert en groeit.
Ik heb één advies, doe ermee wat je wilt, of niet... dat is natuurlijk aan een ieder zelf te bepalen. Laat negativiteit waar het vandaan komt. Deze Blog is bedoeld als iets wat ik mooi vind en waar ik in geloof en veel kracht uit put. Het is puur hoe ik mijn leven graag lijd en hoe ik het zie. Laat negativieit voor wat het is, laat het bij degene die het brengt. Elke reactie erop is een erkenning van het negatieve, waardoor het zich alleen maar kan voeden en daarmee kan groeien.
Laat de hatelijkheden ook op deze Blog voor wat ze zijn. Een negatieve uitlating is slechts een manifestatie van een emotie of frustratie die iemand met zich meedraagt. Het manifesteren is het erkennen en toegeven aan negativiteit, wat in mijn ogen hetzelfde is als dat de bron waar het vandaan komt neagtief is.
Laat het dus lekker voor wat het is. Ik stoor me er niet aan.
Ik laat het ook gewoon staan, want je kunt je er des te meer door beseffen wat negativiteit met een mens doet. Positiviteit is iets moois, negativiteit is iets lelijks en het brengt je nergens...
Nogmaals, dit is slechts hoe ik mijn leven probeer te lijden en wat mijn kijk is op het leven (oeh wat klinkt dat zweverig haha)
Doe ermee wat je wilt en wat bij jou past of goed voelt...
Probeer in alles wat je doet positief te zijn, iets moois te vinden en laat negativiteit zijn voor wat het is...
Liefs Lieke
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:53 schreef Juud79 het volgende:
Stuk van Claire haar hyves:
Voor Wilma: we gaan donderdag gourmetten!!
Verbazingwekkend ook hoeveel woorden ze ervoor nodig heeft. Wie overtuigt hier wie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:57 schreef Suikeroom het volgende:
oja dan is er nog Lieke.. die zweeft lekker door.. die heeft een blog geschreven over Shri Lakshmi.. anyway nu zijn er dus Huub fans.. dat zijn vrouwen tussen de 50 en 60 jaar.. die speciaal een hyves profiel aanmaken om Lieke uit te schelden..
Naam: Ans Veld
Leeftijd: 57
Vrienden (2)
Geeske (158)
Huub (3447)
[..]
en dan de schitterende reactie van Lieke daarop![]()
[..]
jammer dat Lieke in de kooi vanaf het begin niet als zweefteef is neergezet..
Bedacht me net hetzelfde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend ook hoeveel woorden ze ervoor nodig heeft. Wie overtuigt hier wie.
Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat Lieke en Brian veel gemeen hebben. Ze zijn allebei een ster in zelfbedrog.quote:
Die is toch behoorlijk zoekende zou ik zeggen. Wat een partij BS.quote:Ik zal de komende tijd iedere zoveel tijd mijn achtergrond vervangen met de God of Godin waar ik me op dat moment mee verbonden voel. Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben om dichter bij zichzelf te komen en zoveel mogelijk uit het leven te halen...
De Godin
Voor dit moment heb ik Lakshmi gekozen. Zij sluit aan op mijn westerse sterrenbeeld -weegschaal- en sluit aan op de huidige beweging in mijn leven. We staan nooit stil en bij iedere beweging of periode in ons leven past een Godin of God. Daarom vind ik Lakshmi, een mooie Godin om mee te beginnen.
Probeer door het 'zweverige' heen te lezen (weet het, vind ik af en toe ook ) Maar probeer de boodschap te lezen, die erin staat. Het gaat niet om hoe iets is geschreven, maar wat er is geschreven...
Ik begin met een korte uitleg wie deze Godin is en waar ze vandaan komt.
Dat was Sylvia al!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:57 schreef Suikeroom het volgende:
jammer dat Lieke in de kooi vanaf het begin niet als zweefteef is neergezet..
Ja, en daarom gaat ze maar belerend doen:quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
Zo begint de Hyves van Lieke.
[..]
Die is toch behoorlijk zoekende zou ik zeggen. Wat een partij BS.
Sylvia was/is absoluut geen zweefteef! Syl legde altijd voor iedereen tarotkaarten neer en verzon zelf voor iedereen er een mooie uitleg bij... Had niks met tarot te maken, maar meer wat Syl vond dat diegene moest doen.. Deed ze vooral leuk bij Amanda, die liet zich echt vanalles wijsmaken door Sylquote:
De boodschap is wel okay, alleen de verpakking is zo wollig en herhalend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch kan ik er wel in meegaan. Positief ontmoet positief, negatief negatief.
Hallo Ericquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sylvia was/is absoluut geen zweefteef! Syl legde altijd voor iedereen tarotkaarten neer en verzon zelf voor iedereen er een mooie uitleg bij... Had niks met tarot te maken, maar meer wat Syl vond dat diegene moest doen.. Deed ze vooral leuk bij Amanda, die liet zich echt vanalles wijsmaken door Syl
Hey FOK'ers
Ha Eric!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Sylvia was/is absoluut geen zweefteef! Syl legde altijd voor iedereen tarotkaarten neer en verzon zelf voor iedereen er een mooie uitleg bij... Had niks met tarot te maken, maar meer wat Syl vond dat diegene moest doen.. Deed ze vooral leuk bij Amanda, die liet zich echt vanalles wijsmaken door Syl
Hey FOK'ers
Jups.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De boodschap is wel okay, alleen de verpakking is zo wollig en herhalend.
Hoi Eer, ik vind Syl een topwijf, in en buiten dat hok. Heerlijk dat rustige en zich niet gek laten maken door b.v. ZDNGMW en Brian. Ze ging gewoon haar eigen gangetje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Hey FOK'ers
Zweefteef pur sang!. Bij voortduring "voelen" of het wel in orde was. Het voelt niet goed, het voelt wel goed, bleef maar doorgaan.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hey FOK'ers
'Wijze' woorden in welke zin?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Elske6 het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat niet Claire dat blog heeft geschreven???? Te veel "wijze " woorden misschien ?????
Ga je donderdag ook gourmetten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hey FOK'ers
Hele verhalen over Brian, advies over Rogier, over haar moeder etc. etc. etc.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha Eric!
Refresh my memory, wat maakte Sylvia Amanda onder meer wijs met behulp van haar Tarotkaarten?
niet zo happen.. het is juist grappig hoe Lieke zich nu profileert.. daarom zeg ik jammer dat ze dat in de kooi niet deed.. en die zogenaamde overeenkomsten met Brian slaan natuurlijk helemaal nergens opquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en daarom gaat ze maar belerend doen:
"Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben"
M.a.w. waar ik zit moeten jullie ook zitten.
Als je naar je gevoel luistert ben je niet meteen een zweefteef toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zweefteef pur sang!. Bij voortduring "voelen" of het wel in orde was. Het voelt niet goed, het voelt wel goed, bleef maar doorgaan.....
zelfs hierbij een complot verzinnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Elske6 het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat niet Claire dat blog heeft geschreven???? Te veel "wijze " woorden misschien ?????
Wat een domme reactie, jij begrijpt slecht wat ik schrijfquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet zo happen.. het is juist grappig hoe Lieke zich nu profileert.. daarom zeg ik jammer dat ze dat in de kooi niet deed.. en die zogenaamde overeenkomsten met Brian slaan natuurlijk helemaal nergens op![]()
![]()
Nee, maar als je tien keer week zegt dat je "het gevoel hebt dat je nog niet naar huis kan en nog in DGK moet blijven omdat het gevoel zegt dat je nog wat moet doen" dan voelt dat gevoel van voelen van haar wel aardig als zweefteefvoelenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als je naar je gevoel luistert ben je niet meteen een zweefteef toch?
ik vind het nog best knap dat Sylvia daar zolang heeft gezeten.. als ze het gevoel had dat ze in de kooi moest zijn waarom deed ze dan niet mee aan het spelquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zweefteef pur sang!. Bij voortduring "voelen" of het wel in orde was. Het voelt niet goed, het voelt wel goed, bleef maar doorgaan.....
Omdat ze voelde dat ze nog iets moest doen of iets moest meemaken. Zoiets dergelijks liet ze wel eens vallen. Ze was in ieder geval nog niet klaar. Afijn, de Febo wel met haar....dat was minder voor d'rquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind het nog best knap dat Sylvia daar zolang heeft gezeten.. als ze het gevoel had dat ze in de kooi moest zijn waarom deed ze dan niet mee aan het spel
whahaha eerst "Wat een domme reactie" en dan "jij begrijpt slecht wat ik schrijf"quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een domme reactie, jij begrijpt slecht wat ik schrijf
ze had een affaire met Frans a.k.a. stokbrood, die kon haar verblijf nog rekken, toen hij ontslagen werd was het ook met haar gedaan.. anders was ze al in november vertrokken..quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ze voelde dat ze nog iets moest doen of iets moest meemaken. Zoiets dergelijks liet ze wel eens vallen. Ze was in ieder geval nog niet klaar. Afijn, de Febo wel met haar....dat was minder voor d'r
ja zekerquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het een mooie blog van Claire
Hahahaha! En ik had volgens Jaap ook 25.000 gewonnen in het casinoquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze had een affaire met Frans a.k.a. stokbrood, die kon haar verblijf nog rekken, toen hij ontslagen werd was het ook met haar gedaan.. anders was ze al in november vertrokken..
teminste dit zei Jaap in de "off stream" gesprekken met Lieke
hehe oja.. hij had er gewoon zo'n Novum bericht van gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahahaha! En ik had volgens Jaap ook 25.000 gewonnen in het casino
Ik lees altijd tussen de regels door, daar ben ik een zweefteef voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja zekervooral als je tussen de regels doorleest
wat vind jij van Brian zn hyves-poll?
scherpquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Vandaag... het volgende:
Nogmaals, dit is slechts hoe ik mijn leven probeer te lijden en wat mijn kijk is op het leven (oeh wat klinkt dat zweverig haha)
En Lieke zou gestudeerd hebben? Of is het een Freudiaanse typo?
quote:Hee Brian!!!
kan jij nooit ergens anders over praten als alleen over Huub !!!
Nu weer je randdebiele poll met je imbeciele vragen!!
je zit niet meer in de kooi daar had je het ook altijd en alleen maar over Huub
je hebt zelf een leven ga daar eens mee verder , als je eigen druk te maken over andere .
je bent de kooi uit dus hou je bezig met Amanda .
schijtziek wordt ik ervan wie heeft huub gezoend ? kijk is naar jezelf ziekelijk iemand dat je bent!
ga je eigen leven lijden man dan heb je het druk genoeg dat hoop ik dan maar voor je
bah wat ben je een walgelijk iemand .
altijd was je aan het kletsen over iedereen nu je uit de kooi bent gaat het nog steeds hetzelfde walg ervan!!!!
Wow, zo'n felle reactie doet mij eigenlijk vermoeden dat hij wel aardig dicht bij de waarheid zit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Nu ik die zooi op Brain's hyves lees snap ik ook waarom Claire haar wel verteld over haar kookkunsten
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef Manu82 het volgende:ga je eigen leven lijden man dan heb je het druk genoeg dat hoop ik dan maar voor je
Het zou toch niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Vandaag... het volgende:
Ik denk het niet, ze is toch dikke vriendjes met B&A? Dat komt omdat ze zo leuk voor haar zijn geweest tijdens haar verblijf in dat hok.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Het zou toch niet?
Ik ben ontdaan want ontdaan van mijn rookhok op het werk. Nu moet ik een beetje halfslachtig onder het afdak bij het magazijn staan/zitten roken. Stelletje lijers!
Jaja!quote:Hobby's: Terror, eten, schaken, Godfathertje spelen, mensen uit mijn huis pesten, de ambitie om de Koning van Nederland te worden.
Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft de blog van Claire op Hyves van Brian geplaats als reactie op de Poll over het zoenen. Gaat lekker.
Jups....was ook cheap ass! Alles voor geld, ook al kun je zien dat hij zich ongemakkelijk voeldequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar wenkbrauwen fronste bij de aanblik van de badderfoto's van Jaap in Zeelst? Ik vond het zo plat en cheap ass.
Ze had beter in de Kooi wat assertiever kunnen zijn, maar dit vind ik ook wel leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.
Hij kan toch wel beter dan dat? Net als die hobby's van hem. Ik word er een beetje moe van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups....was ook cheap ass! Alles voor geld, ook al kun je zien dat hij zich ongemakkelijk voelde
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef noekje het volgende:
Hij kan toch wel beter dan dat? Net als die hobby's van hem. Ik word er een beetje moe van.
Nee hoor, same here. Ik vraag me trouwens af wat CORA van deze acties vindt, het zal je vent maar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar wenkbrauwen fronste bij de aanblik van de badderfoto's van Jaap in Zeelst? Ik vond het zo plat en cheap ass.
(Sinds vandaag mag ik niet meer binnen roken. Het rookhok wordt verbouwd tot kantoor. Had ik al gezegd dat het lijers zijn?)
Even terug bladerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
Wil iemand die tekst van Claire even plaatsen?
Voor jou jammer, maar er zijn meer doelgroepen Cc Het is maar net wat hij wil en waar volgens hem en z'n management z'n kwaliteiten en de behoeftes liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
Zo begint de Hyves van Lieke.
[..]
Die is toch behoorlijk zoekende zou ik zeggen. Wat een partij BS.
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor jou jammer, maar er zijn meer doelgroepen Cc Het is maar net wat hij wil en waar volgens hem en z'n management z'n kwaliteiten en de behoeftes liggen.
Kan me niet voorstellen dat dit op enigerlei wijze bevredigend voor hem is nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.
tuurlijk welquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet zo happen.. het is juist grappig hoe Lieke zich nu profileert.. daarom zeg ik jammer dat ze dat in de kooi niet deed.. en die zogenaamde overeenkomsten met Brian slaan natuurlijk helemaal nergens op![]()
![]()
Ieder weldenkend mens zou zich toch ook de ballen dan wel lippen uit de broek schamen als je voor je rotcenten in een kinderbadje moet zitten met twee halfnaakte trollekoppen? Of je door de plaatselijke jeugd met taarten moet laten bekogelen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:50 schreef Gert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit op enigerlei wijze bevredigend voor hem is nee.
Sterker: hij lijkt het zelf ook genant te vindden.
Wil je LS zijn baan niet ontnemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het management van Jaap beter kan. In andere handen.
iddquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.
oja, hoe beschrijft ze dan hetzelfde?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire heeft voor hetzelfde nog meer woorden nodig.
Claire vertelt inderdaad ook een lang verhaal, maar valt daarbij niet continu in dezelfde herhaling op herhaling.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
echt niet... Claire is totaal niet zweverig aangelegd, kweet nog dat ze bij dat Reiki-spul in de lach schootquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
LS is toch niet Jaap's manager?quote:
Kun je die hier even plaatsen, dan weet ik welke poll?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
wat vind jij van Brian zn hyves-poll?
Dat is een poll over met wie Huub gezoend zou hebben in Spanje. Vier meisjesnamen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Kun je die hier even plaatsen, dan weet ik welke poll?
hij staat in je eigen onderschriftquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huh? Claire vertelt enthousiast over haar ervaringen in dat hok en het leven wat ze nu leidt . Dat doet ze goed en in haar eigen bewoording. Claire komt er wel, daar twijfel ik niet aan, ambitie genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:
(Onderschrift met Hyves en websites)quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:32 schreef Desii het volgende:
hij staat in je eigen onderschrift
edit: volgens mij is die poll niet meer op zijn hyves nu (heb net ook ff gezocht)
Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend? 255 stemmenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Denk het ook. To the point is ze.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Claire vertelt enthousiast over haar ervaringen in dat hok en het leven wat ze nu leidt . Dat doet ze goed en in haar eigen bewoording. Claire komt er wel, daar twijfel ik niet aan, ambitie genoeg.
ja idd, ik snap die afgunst van sommige ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom Lieke er niet zou komen.....die doet ook gewoon d'r dingetjes...
Bij Lieke heb ik altijd het idee dat dag 1 A haar dingetje is en dag 2 B. Zoals de wind staat en de mogelijkheden liggen. Niet echt vanuit een eigen passie gedreven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom Lieke er niet zou komen.....die doet ook gewoon d'r dingetjes...
Ja duh, ze is hartstikke jong. Laat d'r lekker zoekende zijn. Als je naar Huub of Eric kijkt, die hebben ook niet echt een carrière opgebouwd tot nu toe. Claire heeft gewoon mazzel met niet onbemiddelde ouders, that's all.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij Lieke heb ik altijd het idee dat dag 1 A haar dingetje is en dag 2 B. Zoals de wind staat en de mogelijkheden liggen. Niet echt vanuit een eigen passie gedreven.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:52 schreef riri het volgende:
Bij Claire juist niet...die doet alles wat haar pappie ook doet
Precies....Lieke kan alles lekker zelf bepalen....Claire is al getrouwd en al,kan geen kant meer op,en als Huub genoeg van d'r heeft wordt ze afgeserveerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, ze is hartstikke jong. Laat d'r lekker zoekende zijn. Als je naar Huub of Eric kijkt, die hebben ook niet echt een carrière opgebouwd tot nu toe. Claire heeft gewoon mazzel met niet onbemiddelde ouders, that's all.
scherp (als we jou ook niet hadden), Claire der paps heeft ook een eigen visagie bedrijfquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:52 schreef riri het volgende:
Bij Claire juist niet...die doet alles wat haar pappie ook doet
word je nooit misselijk van je eigen commentaren??quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef riri het volgende:
[..]
Precies....Lieke kan alles lekker zelf bepalen....Claire is al getrouwd en al,kan geen kant meer op,en als Huub genoeg van d'r heeft wordt ze afgeserveerd
Als je de herhalingen eruit haalt is het ongeveer even lang.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Claire vertelt inderdaad ook een lang verhaal, maar valt daarbij niet continu in dezelfde herhaling op herhaling.
Tuuluk, hoeveel citroenen heb je vandaag al gegeten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef riri het volgende:
Precies....Lieke kan alles lekker zelf bepalen....Claire is al getrouwd en al,kan geen kant meer op,en als Huub genoeg van d'r heeft wordt ze afgeserveerd
of heel veel passies, kan ook nog. Maar ik denk niet dat dat het geval is, ik denk inderdaad dat het meer is hoe de wind waait. Op zich niks mis mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij Lieke heb ik altijd het idee dat dag 1 A haar dingetje is en dag 2 B. Zoals de wind staat en de mogelijkheden liggen. Niet echt vanuit een eigen passie gedreven.
Valt mee hoor Riri, als je getrouwd bent mag je werken tegenwoordigquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef riri het volgende:
[..]
Die komt er ook wel, op haar manier en duurt misschien wat langer. Maar ja, zij heeft dan ook geen 25000 koffertje gekozen. Blijft jammer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, en ook geen ouders die garant kunnen staan.....Claire krijgt zonder een borg met enkel die 25.000 euri echt geen mega bedrag van die bank om die zaak zomaar op te startenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die komt er ook wel, op haar manier en duurt misschien wat langer. Maar ja, zij heeft dan ook geen 25000 koffertje gekozen. Blijft jammer.
met een goed ondernemingsplan en eigen geld kom je een heel eind, alwetende nmns, Claire krijgt geen geld van haar ouders als je dat soms denkt. We regelen het allemaal zelf, vervelend he, heb je nix om over te zeikenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en ook geen ouders die garant kunnen staan.....Claire krijgt zonder een borg met enkel die 25.000 euri echt geen mega bedrag van die bank om die zaak zomaar op te starten
Niemand misgunt hier Claire d'r ding gekquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef Huubdgk het volgende:
maar goed, altijd mensen die naar willen doen over iemand die wel plannen met hun leven hebben.
Riri, ff eerlijk wat doe jij voor werk en wat zijn jouw plannen?
huub is weer terug btw
nou jij niet, maar zou toch wel ff willen clashen met Riri over zijn haar beroepquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand misgunt hier Claire d'r ding gek
Het was volgens mij niet echt de bedoeling om er een hoogstaande talkshow van te makenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.
Maar er is nogal een verschil tussen hoogstaand enerzijds en platter dan plat anderzijds. En dit is imo wel erg anderzijds.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
Het was volgens mij niet echt de bedoeling om er een hoogstaande talkshow van te maken
Dat wist hij zelf ook niet maar hij is gewoon zijn terror imago nog even aan het uitmelken en daar is ook een doelgroep voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, waar ie uiteindelijk mee komt, het zal er wel tussen in hangen. Voor elk wat wilsquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er is nogal een verschil tussen hoogstaand enerzijds en platter dan plat anderzijds. En dit is imo wel erg anderzijds.
Ik was an outsider, looking inquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:18 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij pas je als DGK kijker best wel in de doelgroep
Dat een draaidag een succes is, zegt natuurlijk nog niets over de uiteindelijke uitzending. Maar ik zal mijn azijn opbergen en gewoon afwachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
Bij Jaap wordt het niet alleen plat, heft wordt een mix, maar het is wel heel grappig! Hij heeft zijn 1e draaidag gehad en het was een succes, en echt des Jaaps
Ik wacht het rustig af maar als ik op zijn site af moet gaan vrees ik met grote vrezen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
Bij Jaap wordt het niet alleen plat, heft wordt een mix, maar het is wel heel grappig! Hij heeft zijn 1e draaidag gehad en het was een succes, en echt des Jaaps
Hij kan ook lekker mensen in de zeik nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat een draaidag een succes is, zegt natuurlijk nog niets over de uiteindelijke uitzending. Maar ik zal mijn azijn opbergen en gewoon afwachten.
Weet je wat ik altijd zo raar vind? Dat men de ene omhoog moet schrijven door de ander naar beneden te halen. Claire is ok, doet d'r ding. Lieke is ok en doet d'r ding.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef Joylove het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind dat heel veel mensen Claire zo afhankeijk vinden
Dat vind ik juist helemaal niet
Ik vind het juiste een meid die midden in het leven staat en doet wat ze wil
Lieke met dat rare gedoe dat bij jezelf blijven en dat paranormale gedoe die kannhet dus helemaal niet alleen
Nee Claire die komt er wel en die red zich prima
Nou ja, dat vind ik dan weer niet....Voor DGK was ze één grote miscast wat mij betreft.Te lief, te aardig, te afwachtend......quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:32 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat Claire zichzelf in de Kooi al meer dan eens bewezen heeft, door dwars tegen alles in te kiezen voor wat ze zelf wil.
dit is wel erg suggestief, en dat ook nav 1 poll die waarschijnlijk ook nogis gewoon grappig bedoelt is.. volgens mij zijn Brian en Amanda gewoon met hele leuke dingen bezig.. living the good life, en gelijk hebben zequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:32 schreef Juud79 het volgende:
Wat B&A betreft is het volgens mij jaloezie en rancune. Ik denk dat zowel Huub als ook Claire de dingen doen die zij ook wellicht graag hadden willen doen. Helaas komen ze niet veel verder dan schnabbelen en feestjes afstruinen, mja, dan moet je het nare gevoel toch blijkbaar ergens op botvieren... Beetje sneu, dacht ik zo.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga lekker potje piano spelen in de villa!
Maar met wie heb je nu gezoendquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:36 schreef Huubdgk het volgende:
weet niet of het rancune is...wat zouden andere redenen zijn Suikeroom? Hyves is een nieuwsbron voor de roddelmedia en dat weet Brian ook, dus het is op zijn minst niet chigque, daarnaast niet waar dus ook nog niet eens leuk!
grtz
Huub
Hij hoort ook in een stacaravan of recreatiewoning. Is beter voor z'n image...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kasteel gaat dus niet door voor Jaap
De muren waren zeker niet van spare-ribs?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kasteel gaat dus niet door voor Jaap
Tientallen vakantie vierende meisjes, barmeisjes hadden weddenschappen om te tongenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar met wie heb je nu gezoend
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Joylove het volgende:
[..]
Daarbij vind ik dat iedereen een leuk leven na de kooi mag hebben wie dan ook alleen de een past meer bij je dan de ander denk ik
nou, dan lees jij bepaalde commentaren toch anders als ikkequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand misgunt hier Claire d'r ding gek
Heb jij al streams?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub bedankt voor het schitterende pianospel, heerlijk..............
nee...wel van fans die een ander het liefst in de kont kruipen en alles goedpraten van hun idoolquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:57 schreef Desii het volgende:
[..]
word je nooit misselijk van je eigen commentaren??
zet eens ff de streams aan... kom op je kannutquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
Geen één!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, hoeveel citroenen heb je vandaag al gegeten?![]()
BTW, de huwelijkse staat en geen kant meer op kunnen, waar gaat dit over?![]()
Heeft ze Claire gegund...ze is opgestapt uit dat wespennest en voor mij daarom alleen al de echte winnaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die komt er ook wel, op haar manier en duurt misschien wat langer. Maar ja, zij heeft dan ook geen 25000 koffertje gekozen. Blijft jammer.
waar heb jij die streams, ik wil ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
--- knip ----
Huub bedankt voor het schitterende pianospel, heerlijk..............
ik heb dat met die fans die alles in het negatieve betrekken en geen goed woord meer kunnen schrijven een bepaalde bewonerquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:14 schreef riri het volgende:
[..]
nee...wel van fans die een ander het liefst in de kont kruipen en alles goedpraten van hun idool
Ik werk bij Talpaquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef Huubdgk het volgende:
Claire weet heel goed wat ze zelf kan,
haar vader heeft een hoge functie verkoop bij Henkel, dus zit in dezelfde branche,
snap niet dat mensen Claire iets misgunnen. Ze zit vol met de ambitie regelt alles zelf, voert alle gesprekken zelf en vraagt waar ze nodig heeft hulp van mensen die verstand van dingen hebben.
maar goed, altijd mensen die naar willen doen over iemand die wel plannen met hun leven hebben.
Riri, ff eerlijk wat doe jij voor werk en wat zijn jouw plannen?
huub is weer terug btw
Lieke heeft totaal niets te maken met de koffer geld die Claire nam, dus "heeft ze Claire gegund" slaat nergens op (imo)quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft ze Claire gegund...ze is opgestapt uit dat wespennest en voor mij daarom alleen al de echte winnaar
Iedereen vindt Claire lief, punt uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, dan lees jij bepaalde commentaren toch anders als ikke
Flens in da house, ik wist het.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:24 schreef riri het volgende:
Ik werk bij Talpa![]()
Kan als ik wil je de laan uit sturen...
!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen vindt Claire lief, punt uit
hij speelt piano, zonder ff de streams aan te zwengelenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik was even een dagje kasteel, abdij, burcht aan het doen. Kom ik thuis is opeens de komkommertijd weer afgelopen. Even een rondje hyves, fora, logs, enz. Maar ik ben weer helemaal bijgelezen....
Welkom terug weer Huub, hoe was de fandag? Zijn er nog grappige, ontroerende, memorabele dingen gebeurd? Was het wat je ervan verwacht had, ging het allemaal zoals gehoopt? Ga je nog een keer een dag organiseren en dan niet middenin de vakantieperiodeKom je 26 Sept ook langs?
Last but not least, hoe was je eerste echte werkdag bij CBML?
Hoorde dat hij les kreeg vanavondquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
hij speelt piano, zonder ff de streams aan te zwengelen
Ja zeg, wat doet ie ons aan....Filmpje Huub!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
hij speelt piano, zonder ff de streams aan te zwengelen
ik zette altijd de stream aan met een zwaar ademende Mikey en een scheet latenede Jaap die nog een potje schaak aan het spelen warenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat doet ie ons aan....Filmpje Huub!
Doet me denken aan 's avonds laat, voor t slapen, nog even wat fora afstruinen, mail lezen, nieuws checken, met de streams met daarop Huub die piano speelt op de achtergrond aan...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoorde dat hij les kreeg vanavond![]()
Ik had ook niet anders van je verwacht...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zette altijd de stream aan met een zwaar ademende Mikey en een scheet latenede Jaap die nog een potje schaak aan het spelen waren
ja mams (maar soms gaat het ff kriebelen)quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
Ja hoi, reageer nou eens niet op de user. Ieder zijn of haar mening. Klaar!
Dankzij Patries wat foto's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef sunny16947 het volgende:
Zo ik was om 21:00 weer thuis en heb een supermiddag gehad.
Foto's heb ik niet gemaakt. Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet.
Fluitertje, er staan heel veel foto's op Claire's Hyves.quote:
Ik begrijp je frustratie nog steeds nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens in da house, ik wist het.![]()
Ook zo'n verzuurd kreng en dol op Brian en Amanda. Nu begrijp ik de frustratie.
Kan je ook niet een keer met iemand ruzie maken ofzo en het met je telefoon opnemen en op youtube (en je eigen site natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
Wacht maar tot een wannebe huub het de redactie lastig gaat maken en hij overuren moet draaienquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
Ik zie het al zo voor me he..
Huub: Deborah, mag ik weer?
Deborah: Ga je gang Huub.
Huub begint urenlang piano te spelen.
Ja, als Lieke niet was opgestapt was Claire er waarschijnlijk niet in gekomen inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft ze Claire gegund...ze is opgestapt uit dat wespennest en voor mij daarom alleen al de echte winnaar
Claire zat er tijdens haar vertrek al in of ik snap iets niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als Lieke niet was opgestapt was Claire er waarschijnlijk niet in gekomen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |