fan, aanhanger, groupie, liefhebber, voorstander, bewonderaar, favoriet, aanbidder .... het is maar net wat voor een naam je het beestje geeft, val niet zo over woordjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?
Never.
Ik mag hem graag, vind het verreweg de leukste van de populatie van DGK, maar ben geen fan of groupie.
Dus waarom zou ik ffs naar een fandag gaan?
Blurk, ik kan het je toch echt aanraden, je lacht je gek op zo'n avond. Je spreekt met allerlei verschillende mensen en kijkt je ogen uit...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?
Never.
Ik mag hem graag, vind het verreweg de leukste van de populatie van DGK, maar ben geen fan of groupie.
Dus waarom zou ik ffs naar een fandag gaan?
Val ik over woordjes dan? Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden. Meer niet Suikeroompje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fan, aanhanger, groupie, liefhebber, voorstander, bewonderaar, favoriet, aanbidder .... het is maar net wat voor een naam je het beestje geeft, val niet zo over woordjes
De enige die hier in een hokje wordt gestopt is Huub....quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Val ik over woordjes dan? Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden. Meer niet Suikeroompje.
vanaf morgen toch??quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De enige die hier in een hokje wordt gestopt is Huub....
Ja, dat wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
hehe leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Plat op je snufferdquote:
Mensen die niet in een hokje gestopt willen worden horen ook weer in een apart hokjequote:Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden.
Zou je niet alle nummers over 1 kam willen scherenquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:18 schreef Prospera het volgende:
Wel 18 maanden lang lagen ze in de SC elkaar dood te gooien met de 1 na de andere rampzalige youtube.
Je werd wakker (na twee-drie dagen) en dacht "Laat ik ook eens een flinke positieve duit in het zakje doen"quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:18 schreef Prospera het volgende:
Grappig, zodra DGK afgelopen was kwamen de anti-huub's uit de spelonken van FOK.
Wel 18 maanden lang lagen ze in de SC elkaar dood te gooien met de 1 na de andere rampzalige youtube.
kssst.. kssstquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je werd wakker (na twee-drie dagen) en dacht "Laat ik ook eens een flinke positieve duit in het zakje doen"![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou je niet alle nummers over 1 kam willen scheren![]()
Prospje kan mijn rug op, en jij m'n buikquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef Desii het volgende:
[..]
geen gekat ri. Prospera..... mijn Ivar-vriendinnetje
btw: mosterd na de maaltijd is gooooorrr, geef mij maar een ijsje
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:50 schreef Desii het volgende:
[..]
bij gebrek aan Huub e/o Claire
wat ga jij eten vanavond???
ehmmm... denk bonen, gekookte aardappels en met tot blubber gesudderd bieflapjequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het iets met nasi en kip wordt![]()
En jij?
Kun je die reply hier neerzetten? Ik heb geen Hyves password meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
whaha Claire heeft een reply gegeven op de internet-hyves-war die Brian gestart is.. Huub komt binnekort met zijn antwoord, Claire haalt tussen (bloed)neus en lippen door ook nog ff uit naar Selene..
the game is on (again)
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=38&jaar=2008&maand=08quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je die reply hier neerzetten? Ik heb geen Hyves password meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |