Hij volgt ook presentatielessen bij me, maar het is nog een beetje 'kopieeren wat dequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zegt net als jij 'jajajajajaja'.
Je onderschrift.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:20 schreef PeterNB het volgende:
Hij volgt ook presentatielessen bij me, maar het is nog een beetje 'kopieeren wat de
meester doet' bij Sly....
nee ? op de mengtafel ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:22 schreef Desii het volgende:
weten jullie al dat Sly zijn mobiel heeft aangesloten op de radio
en dat gaat dan ook nog helemaal mis...................omfg dit is toch pure Komedie ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:23 schreef Dementor het volgende:
Wat een giller, Sly werkt nog met wisselgesprekken.
Hij zegt iedere keer iets anders maar hij heeft iig niet 5 lijnen zoals jij. Ik lach me kapot.quote:
Zullen we gaan tellen hoe vaak hij dat nog zegt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
en dat gaat dan ook nog helemaal mis...................omfg dit is toch pure Komedie ?
En weeeeeer over de aansluiting op zijn installatie.................VEEG ME OP![]()
We beginnen alvast met 5. vijf keer heeft ie het al zeker gezegd !quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zullen we gaan tellen hoe vaak hij dat nog zegt?
Dit is puur vermaak, ik lig in een deuk hier. Mèn, wat een geklungel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
'Lekker amateuristisch maar wel spontaan.'
Er is een OP!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
Peter zit met gekromde tenen van jaloezie te luisteren... tegen zulke mooie radio kan immers niemand opDat Peter en zijn bellers vlekkeloos doorkomen weegt natuurlijk niet op tegen het charisma van Sly.
Oh, en je kunt in september deelnemen aan een barbecue in een strandtent te Scheveningen a raison van slechts 30 euro. Klap op de vuurpijl: tussen zes en negen mag je GRATIS zoveel eten als je wilt!
Ik moet er ook om lachen. Van mijn tekening komt niets meer terecht, dat nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is puur vermaak, ik lig in een deuk hier. Mèn, wat een geklungel.
nowpauper.euquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
Eric gaat in zijn onderbroek op een banaan zitten.
Hoogtepuntje van het feest hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |