Hij volgt ook presentatielessen bij me, maar het is nog een beetje 'kopieeren wat dequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zegt net als jij 'jajajajajaja'.
Je onderschrift.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:20 schreef PeterNB het volgende:
Hij volgt ook presentatielessen bij me, maar het is nog een beetje 'kopieeren wat de
meester doet' bij Sly....
nee ? op de mengtafel ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:22 schreef Desii het volgende:
weten jullie al dat Sly zijn mobiel heeft aangesloten op de radio
en dat gaat dan ook nog helemaal mis...................omfg dit is toch pure Komedie ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:23 schreef Dementor het volgende:
Wat een giller, Sly werkt nog met wisselgesprekken.
Hij zegt iedere keer iets anders maar hij heeft iig niet 5 lijnen zoals jij. Ik lach me kapot.quote:
Zullen we gaan tellen hoe vaak hij dat nog zegt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
en dat gaat dan ook nog helemaal mis...................omfg dit is toch pure Komedie ?
En weeeeeer over de aansluiting op zijn installatie.................VEEG ME OP![]()
We beginnen alvast met 5. vijf keer heeft ie het al zeker gezegd !quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zullen we gaan tellen hoe vaak hij dat nog zegt?
Dit is puur vermaak, ik lig in een deuk hier. Mèn, wat een geklungel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
'Lekker amateuristisch maar wel spontaan.'
Er is een OP!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
Peter zit met gekromde tenen van jaloezie te luisteren... tegen zulke mooie radio kan immers niemand opDat Peter en zijn bellers vlekkeloos doorkomen weegt natuurlijk niet op tegen het charisma van Sly.
Oh, en je kunt in september deelnemen aan een barbecue in een strandtent te Scheveningen a raison van slechts 30 euro. Klap op de vuurpijl: tussen zes en negen mag je GRATIS zoveel eten als je wilt!
Ik moet er ook om lachen. Van mijn tekening komt niets meer terecht, dat nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is puur vermaak, ik lig in een deuk hier. Mèn, wat een geklungel.
nowpauper.euquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
Eric gaat in zijn onderbroek op een banaan zitten.
Hoogtepuntje van het feest hoor.
Palma, Palma DE Divaaa, ik hou durfan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
De single van Palma.
Dit is toch niet te geloven!
Zou hij echt naar je geluisterd hebben? Het zou me niets verbazen hoor. Straks begint ie ook nog een terugkerend item 'Bellen met de Poes'.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:31 schreef PeterNB het volgende:
Nee Sly, niet ook mijn platen gaan zitten draaien.........*zucht*
Het is maar een kort nummertje, voor je kunt muten is hij al afgelopen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik het zo lang kunnen vermijden, het luisteren naar het nummer van palma, maar krijg hem nu dus door mijn strot gedrukt, ach je moet er wat voor over hebben he? Zo heb ik tenminste toch het gevoel dat ik een beetje op de fandag ben
Hoi, lang niet meer gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo kom net uit het werk en ik lees dit...
Even Sly radio erop dan maar
hij is een voorbeeldige leerlingquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:31 schreef PeterNB het volgende:
Nee Sly, niet ook mijn platen gaan zitten draaien.........*zucht*
Nou dan moeten we de PPPS toch maar aan NowLive gaan koppelen...........quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou hij echt naar je geluisterd hebben? Het zou me niets verbazen hoor. Straks begint ie ook nog een terugkerend item 'Bellen met de Poes'.
Long time no see. Leuk dat je weer meekletst.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
hoi friezinnetje....... das lang geleequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het begint wel HEEL erg op een ouwe ppps-show te lijken van 2 weken terugquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
3. invulling en teksten gejat van PPPS
Ik ben benieuwd wat zijn nick is hier, wat een copycat zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:36 schreef Dementor het volgende:
En nu draait hij ook al Sinatra, die gast heeft meegeluisterd.
HIj begint straks over bloemen en bijen, let maar op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn nick is hier, wat een copycat zeg.
Heb je dat verdiend vandaag?quote:
Haal vic inderdaad effe weg van de telefoon !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn nick is hier, wat een copycat zeg.
Misschien heeft hij zijn sim wel verpatst aan een onschuldig meisje. Ik zie hem ervoor aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:34 schreef PeterNB het volgende:
LS: dat telefoonnumer van sly klopt niet, krijg een vrouw aan de lijn en als ik
SLy? Sly? roep hangt ze op.....
Geruild.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn sim wel verpatst aan een onschuldig meisje. Ik zie hem ervoor aan.
Ik snap um niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:39 schreef PeterNB het volgende:
Haal vic inderdaad effe weg van de telefoon !!!
Oh? Dan woon je vast ten zuidwesten van de stad, want daar is het al begonnen en hier is het alleen nog maar donker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Oooh lieverds! Heb jullie gemist hoor, al lees ik natuurlijk stiekem wel mee.
Pff ja Disana wat een klote weer... Ik woon nu best wel dicht bij je
Aha, vóór 1 september want dan moet je toch aan de bak?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Dementor het volgende:
Nee ik wil naar NYC binnenkort, dus ik kijk regelmatig wat de dollar doet.
Nee ik kan tussendoor ook een weekje er tussen uit als ik wil hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, vóór 1 september want dan moet je toch aan de bak?
'quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
Sly gaat je zo bellen over bijen.......
Het nummer was goed hoor Peter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly gaat je zo bellen over bijen.......
Zit jij op NL?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
'
Hij hep heul mijn nummer niet en dat hou ik graag zo. Ik kan wel met Slaaaajjjjj PM'en.......nah, toch maar niet.
Hij durft dus nog niet eens zijn telefoon op te nemen................quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het nummer was goed hoor Peter.
Hij nam bij mij op als een allochtoon, maar toen ik hem vroeg waarom ik niet met Jaap meemocht praatte hij ineens heel goed nederlands en hij zei dat ik dan in de gehaktmolen terecht zou komen.
En natuurlijk SUKKELLLLLLLLLLLLLLLl DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Misschien heeft hij meerdere nummers? 1 die nu aan een mengpaneel hangt (want dat moeten we niet vergeten) voor zijn vrienden. En 1 voor euh zijn fans? En dat jij dan net toevallig het nummer voor fans te pakken hebt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het nummer was goed hoor Peter.
Hij nam bij mij op als een allochtoon, maar toen ik hem vroeg waarom ik niet met Jaap meemocht praatte hij ineens heel goed nederlands en hij zei dat ik dan in de gehaktmolen terecht zou komen.
En natuurlijk SUKKELLLLLLLLLLLLLLLl DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Dus niets is live bij hem, zoals bij jouw programma wel is.
Jaaaaa, erg hè? Ik post nooit daar maar ben nieuwsgierig als de neten dussss.quote:
Huub in het hokje wellicht?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
CBML duurt 3 maanden en Sly gooit opnieuw NL er voor om.
Ik ben benieuwd waar hij zich daarna op wil richten.
En waarom doet hij zich bij PeterNB dan voor als een vrouw? Peter is zijn allergrootste fan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij meerdere nummers? 1 die nu aan een mengpaneel hangt (want dat moeten we niet vergeten) voor zijn vrienden. En 1 voor euh zijn fans? En dat jij dan net toevallig het nummer voor fans te pakken hebt?
Hè? Dat mag ik niet van Peter!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaa, erg hè? Ik post nooit daar maar ben nieuwsgierig als de neten dussss.
Paar weken geleden wat PM's met Slaaaajjjj uitgewisseld, doe ik maar niet meer. Kreeg geen ban terwijl ik toch behoorlijk aan het rellen was.
Ik heb geen nummer van Slaaajjj, mijn PM is beschikbaar hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waarom doet hij zich bij PeterNB dan voor als een vrouw? Peter is zijn allergrootste fan.
Inderdaad. Ik kreeg een vrouw..............quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En waarom doet hij zich bij PeterNB dan voor als een vrouw? Peter is zijn allergrootste fan.
Typisch gevalletje MPS? Geen idee, hij heeft het er iig maar druk mee, al die bellers enzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, hij luistert ook niet naar ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.quote:
DGK 2 natuurlijk, dat is ook vast de reden dat hij nu even CBML gaat doen....quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
CBML duurt 3 maanden en Sly gooit opnieuw NL er voor om.
Ik ben benieuwd waar hij zich daarna op wil richten.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, hij luistert ook niet naar ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.
Ben het helemaal met je eens, Peet is een bangbroek. Maar bedoel je nou dat jij nog wel contact met Sly mag hebben? Peter heeft me dat nadrukkelijk verboden, ik mag alleen naar hem bellen en PM'men. Hij zei dat hij alle contact zou verbreken als ik ook maar één woord met zijn concurrent zou wisselen???quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, dat doet hij ook niet door ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.
DGK 2?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
DGK 2 natuurlijk, dat is ook vast de reden dat hij nu even CBML gaat doen....
Hallo, trouwens, na een kasteel, brucht, abdij tocht hier in Belgie, schuif ik even gezellig bij jullie aan....
Heeft Sly al geroepen dat er zoveel mensen luisteren dat er echt NIEMAND maar bij kan?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, hij luistert ook niet naar ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.
Ja, das nog helemaal niet zeker, maar de kans is wel groot dat er vanaf het voorjaar weer een DGK gaat komen...quote:
En terecht............je kent dat verhaal van de leerling die alle klanten van de Meester overnam ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, Peet is een bangbroek. Maar bedoel je nou dat jij nog wel contact met Sly mag hebben? Peter heeft me dat nadrukkelijk verboden, ik mag alleen naar hem bellen en PM'men. Hij zei dat hij alle contact zou verbreken als ik ook maar één woord met zijn concurrent zou wisselen???
Yep effe een reset op biskwietje....quote:
Oh jee, ineens weet ik niks meer, brainwashed.quote:
Zo zien we het graag!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, ineens weet ik niks meer, brainwashed.
Zo hallo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Slaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
waar kan ik bellen nummer nummer !!!!
![]()
o nee doe toch maar niet...........
is Huubje al aan de Foon geweest?
luister naar mijn stem.......adem diep in............luister naar mijn stem......quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, ineens weet ik niks meer, brainwashed.
Ja hee an me hola, ik lees net dat beequeen wél naar Sly mag PM'men. Ik wil ook... zo'n leuke man, die Sly.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En terecht............je kent dat verhaal van de leerling die alle klanten van de Meester overnam ?
Ik wilde ook al bellen maar hij doet niet aan bellers....................quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Slaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
![]()
Hier kan ik geen antwoord meer op geven, Peet heeft zojuist mijn geheugen gewist.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
Ben het helemaal met je eens, Peet is een bangbroek. Maar bedoel je nou dat jij nog wel contact met Sly mag hebben? Peter heeft me dat nadrukkelijk verboden, ik mag alleen naar hem bellen en PM'men. Hij zei dat hij alle contact zou verbreken als ik ook maar één woord met zijn concurrent zou wisselen???
Je man heet Mikey en je hondje Vicquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier kan ik geen antwoord meer op geven, Peet heeft zojuist mijn geheugen gewist.
Heeeeey meissie met ook de eeuwige roemquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Slaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
![]()
shit,,,,,,,, en ik heb nog zoveel leuks te vertellenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wilde ook al bellen maar hij doet niet aan bellers....................
Je vergeet de sms'jes en de razende reporters die het nowliveforum continu vullen metquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:05 schreef Juud79 het volgende:
Hehehe, Sly zegt net dat iedereen moet luisteren omdat ze een constante verbinding met het feest hebben. Ehm, drie minuten Jaap en Eric en ongeveer 1 minuut met Huub gesproken, wat is zo teruglees. Dat noem ik niet bepaald constant....Wat een hysterische muziek overigens...
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeeeey meissie met ook de eeuwige roem
Hehehe, gun die jongen zijn pleziertje, grin...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:06 schreef PeterNB het volgende:
Oh god, Sly gaat optredens via de gsm uitzenden..........................NIET DOEN SLY !! DAT IS NIET
OM AAN TE HOREN. NIET DOEN !!
Vind je dat nou echt? Ik heb geen donder meer gedaan sinds ik die radio heb aangezet... niet omdat ik zo ontspannen ben, maar omdat die muziek en stem zo hinderlijk zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Sly (is dat Sly?) klinkt lekker ontspannend
Oh, gelukkig nog iemand die me bijstaat in moelijke tijden. Ik duik nu met Mikey het bed in, laterzzzzz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |