Oh? Dan woon je vast ten zuidwesten van de stad, want daar is het al begonnen en hier is het alleen nog maar donker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Oooh lieverds! Heb jullie gemist hoor, al lees ik natuurlijk stiekem wel mee.
Pff ja Disana wat een klote weer... Ik woon nu best wel dicht bij je
Aha, vóór 1 september want dan moet je toch aan de bak?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Dementor het volgende:
Nee ik wil naar NYC binnenkort, dus ik kijk regelmatig wat de dollar doet.
Nee ik kan tussendoor ook een weekje er tussen uit als ik wil hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, vóór 1 september want dan moet je toch aan de bak?
'quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
Sly gaat je zo bellen over bijen.......
Het nummer was goed hoor Peter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly gaat je zo bellen over bijen.......
Zit jij op NL?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
'
Hij hep heul mijn nummer niet en dat hou ik graag zo. Ik kan wel met Slaaaajjjjj PM'en.......nah, toch maar niet.
Hij durft dus nog niet eens zijn telefoon op te nemen................quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het nummer was goed hoor Peter.
Hij nam bij mij op als een allochtoon, maar toen ik hem vroeg waarom ik niet met Jaap meemocht praatte hij ineens heel goed nederlands en hij zei dat ik dan in de gehaktmolen terecht zou komen.
En natuurlijk SUKKELLLLLLLLLLLLLLLl DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Misschien heeft hij meerdere nummers? 1 die nu aan een mengpaneel hangt (want dat moeten we niet vergeten) voor zijn vrienden. En 1 voor euh zijn fans? En dat jij dan net toevallig het nummer voor fans te pakken hebt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het nummer was goed hoor Peter.
Hij nam bij mij op als een allochtoon, maar toen ik hem vroeg waarom ik niet met Jaap meemocht praatte hij ineens heel goed nederlands en hij zei dat ik dan in de gehaktmolen terecht zou komen.
En natuurlijk SUKKELLLLLLLLLLLLLLLl DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Dus niets is live bij hem, zoals bij jouw programma wel is.
Jaaaaa, erg hè? Ik post nooit daar maar ben nieuwsgierig als de neten dussss.quote:
Huub in het hokje wellicht?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
CBML duurt 3 maanden en Sly gooit opnieuw NL er voor om.
Ik ben benieuwd waar hij zich daarna op wil richten.
En waarom doet hij zich bij PeterNB dan voor als een vrouw? Peter is zijn allergrootste fan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij meerdere nummers? 1 die nu aan een mengpaneel hangt (want dat moeten we niet vergeten) voor zijn vrienden. En 1 voor euh zijn fans? En dat jij dan net toevallig het nummer voor fans te pakken hebt?
Hè? Dat mag ik niet van Peter!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaa, erg hè? Ik post nooit daar maar ben nieuwsgierig als de neten dussss.
Paar weken geleden wat PM's met Slaaaajjjj uitgewisseld, doe ik maar niet meer. Kreeg geen ban terwijl ik toch behoorlijk aan het rellen was.
Ik heb geen nummer van Slaaajjj, mijn PM is beschikbaar hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
En waarom doet hij zich bij PeterNB dan voor als een vrouw? Peter is zijn allergrootste fan.
Inderdaad. Ik kreeg een vrouw..............quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En waarom doet hij zich bij PeterNB dan voor als een vrouw? Peter is zijn allergrootste fan.
Typisch gevalletje MPS? Geen idee, hij heeft het er iig maar druk mee, al die bellers enzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, hij luistert ook niet naar ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.quote:
DGK 2 natuurlijk, dat is ook vast de reden dat hij nu even CBML gaat doen....quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
CBML duurt 3 maanden en Sly gooit opnieuw NL er voor om.
Ik ben benieuwd waar hij zich daarna op wil richten.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, hij luistert ook niet naar ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.
Ben het helemaal met je eens, Peet is een bangbroek. Maar bedoel je nou dat jij nog wel contact met Sly mag hebben? Peter heeft me dat nadrukkelijk verboden, ik mag alleen naar hem bellen en PM'men. Hij zei dat hij alle contact zou verbreken als ik ook maar één woord met zijn concurrent zou wisselen???quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik laat me de les niet lezen door Peet, dat doet hij ook niet door ons. Lullen als Brugman en nog niet naar de Gay Pride gaan. Hij kan me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |