Denk het ook. To the point is ze.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Claire vertelt enthousiast over haar ervaringen in dat hok en het leven wat ze nu leidt . Dat doet ze goed en in haar eigen bewoording. Claire komt er wel, daar twijfel ik niet aan, ambitie genoeg.
ja idd, ik snap die afgunst van sommige ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom Lieke er niet zou komen.....die doet ook gewoon d'r dingetjes...
Bij Lieke heb ik altijd het idee dat dag 1 A haar dingetje is en dag 2 B. Zoals de wind staat en de mogelijkheden liggen. Niet echt vanuit een eigen passie gedreven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom Lieke er niet zou komen.....die doet ook gewoon d'r dingetjes...
Ja duh, ze is hartstikke jong. Laat d'r lekker zoekende zijn. Als je naar Huub of Eric kijkt, die hebben ook niet echt een carrière opgebouwd tot nu toe. Claire heeft gewoon mazzel met niet onbemiddelde ouders, that's all.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij Lieke heb ik altijd het idee dat dag 1 A haar dingetje is en dag 2 B. Zoals de wind staat en de mogelijkheden liggen. Niet echt vanuit een eigen passie gedreven.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:52 schreef riri het volgende:
Bij Claire juist niet...die doet alles wat haar pappie ook doet
Precies....Lieke kan alles lekker zelf bepalen....Claire is al getrouwd en al,kan geen kant meer op,en als Huub genoeg van d'r heeft wordt ze afgeserveerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, ze is hartstikke jong. Laat d'r lekker zoekende zijn. Als je naar Huub of Eric kijkt, die hebben ook niet echt een carrière opgebouwd tot nu toe. Claire heeft gewoon mazzel met niet onbemiddelde ouders, that's all.
scherp (als we jou ook niet hadden), Claire der paps heeft ook een eigen visagie bedrijfquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:52 schreef riri het volgende:
Bij Claire juist niet...die doet alles wat haar pappie ook doet
word je nooit misselijk van je eigen commentaren??quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef riri het volgende:
[..]
Precies....Lieke kan alles lekker zelf bepalen....Claire is al getrouwd en al,kan geen kant meer op,en als Huub genoeg van d'r heeft wordt ze afgeserveerd
Als je de herhalingen eruit haalt is het ongeveer even lang.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Claire vertelt inderdaad ook een lang verhaal, maar valt daarbij niet continu in dezelfde herhaling op herhaling.
Tuuluk, hoeveel citroenen heb je vandaag al gegeten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef riri het volgende:
Precies....Lieke kan alles lekker zelf bepalen....Claire is al getrouwd en al,kan geen kant meer op,en als Huub genoeg van d'r heeft wordt ze afgeserveerd
of heel veel passies, kan ook nog. Maar ik denk niet dat dat het geval is, ik denk inderdaad dat het meer is hoe de wind waait. Op zich niks mis mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij Lieke heb ik altijd het idee dat dag 1 A haar dingetje is en dag 2 B. Zoals de wind staat en de mogelijkheden liggen. Niet echt vanuit een eigen passie gedreven.
Valt mee hoor Riri, als je getrouwd bent mag je werken tegenwoordigquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef riri het volgende:
[..]
Die komt er ook wel, op haar manier en duurt misschien wat langer. Maar ja, zij heeft dan ook geen 25000 koffertje gekozen. Blijft jammer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, en ook geen ouders die garant kunnen staan.....Claire krijgt zonder een borg met enkel die 25.000 euri echt geen mega bedrag van die bank om die zaak zomaar op te startenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die komt er ook wel, op haar manier en duurt misschien wat langer. Maar ja, zij heeft dan ook geen 25000 koffertje gekozen. Blijft jammer.
met een goed ondernemingsplan en eigen geld kom je een heel eind, alwetende nmns, Claire krijgt geen geld van haar ouders als je dat soms denkt. We regelen het allemaal zelf, vervelend he, heb je nix om over te zeikenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en ook geen ouders die garant kunnen staan.....Claire krijgt zonder een borg met enkel die 25.000 euri echt geen mega bedrag van die bank om die zaak zomaar op te starten
Niemand misgunt hier Claire d'r ding gekquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef Huubdgk het volgende:
maar goed, altijd mensen die naar willen doen over iemand die wel plannen met hun leven hebben.
Riri, ff eerlijk wat doe jij voor werk en wat zijn jouw plannen?
huub is weer terug btw
nou jij niet, maar zou toch wel ff willen clashen met Riri over zijn haar beroepquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand misgunt hier Claire d'r ding gek
Het was volgens mij niet echt de bedoeling om er een hoogstaande talkshow van te makenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.
Maar er is nogal een verschil tussen hoogstaand enerzijds en platter dan plat anderzijds. En dit is imo wel erg anderzijds.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
Het was volgens mij niet echt de bedoeling om er een hoogstaande talkshow van te maken
Dat wist hij zelf ook niet maar hij is gewoon zijn terror imago nog even aan het uitmelken en daar is ook een doelgroep voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, waar ie uiteindelijk mee komt, het zal er wel tussen in hangen. Voor elk wat wilsquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er is nogal een verschil tussen hoogstaand enerzijds en platter dan plat anderzijds. En dit is imo wel erg anderzijds.
Ik was an outsider, looking inquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:18 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij pas je als DGK kijker best wel in de doelgroep
Dat een draaidag een succes is, zegt natuurlijk nog niets over de uiteindelijke uitzending. Maar ik zal mijn azijn opbergen en gewoon afwachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
Bij Jaap wordt het niet alleen plat, heft wordt een mix, maar het is wel heel grappig! Hij heeft zijn 1e draaidag gehad en het was een succes, en echt des Jaaps
Ik wacht het rustig af maar als ik op zijn site af moet gaan vrees ik met grote vrezen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
Bij Jaap wordt het niet alleen plat, heft wordt een mix, maar het is wel heel grappig! Hij heeft zijn 1e draaidag gehad en het was een succes, en echt des Jaaps
Hij kan ook lekker mensen in de zeik nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat een draaidag een succes is, zegt natuurlijk nog niets over de uiteindelijke uitzending. Maar ik zal mijn azijn opbergen en gewoon afwachten.
Weet je wat ik altijd zo raar vind? Dat men de ene omhoog moet schrijven door de ander naar beneden te halen. Claire is ok, doet d'r ding. Lieke is ok en doet d'r ding.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef Joylove het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind dat heel veel mensen Claire zo afhankeijk vinden
Dat vind ik juist helemaal niet
Ik vind het juiste een meid die midden in het leven staat en doet wat ze wil
Lieke met dat rare gedoe dat bij jezelf blijven en dat paranormale gedoe die kannhet dus helemaal niet alleen
Nee Claire die komt er wel en die red zich prima
Nou ja, dat vind ik dan weer niet....Voor DGK was ze één grote miscast wat mij betreft.Te lief, te aardig, te afwachtend......quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:32 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat Claire zichzelf in de Kooi al meer dan eens bewezen heeft, door dwars tegen alles in te kiezen voor wat ze zelf wil.
dit is wel erg suggestief, en dat ook nav 1 poll die waarschijnlijk ook nogis gewoon grappig bedoelt is.. volgens mij zijn Brian en Amanda gewoon met hele leuke dingen bezig.. living the good life, en gelijk hebben zequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:32 schreef Juud79 het volgende:
Wat B&A betreft is het volgens mij jaloezie en rancune. Ik denk dat zowel Huub als ook Claire de dingen doen die zij ook wellicht graag hadden willen doen. Helaas komen ze niet veel verder dan schnabbelen en feestjes afstruinen, mja, dan moet je het nare gevoel toch blijkbaar ergens op botvieren... Beetje sneu, dacht ik zo.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga lekker potje piano spelen in de villa!
Maar met wie heb je nu gezoendquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:36 schreef Huubdgk het volgende:
weet niet of het rancune is...wat zouden andere redenen zijn Suikeroom? Hyves is een nieuwsbron voor de roddelmedia en dat weet Brian ook, dus het is op zijn minst niet chigque, daarnaast niet waar dus ook nog niet eens leuk!
grtz
Huub
Hij hoort ook in een stacaravan of recreatiewoning. Is beter voor z'n image...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kasteel gaat dus niet door voor Jaap
De muren waren zeker niet van spare-ribs?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kasteel gaat dus niet door voor Jaap
Tientallen vakantie vierende meisjes, barmeisjes hadden weddenschappen om te tongenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar met wie heb je nu gezoend
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Joylove het volgende:
[..]
Daarbij vind ik dat iedereen een leuk leven na de kooi mag hebben wie dan ook alleen de een past meer bij je dan de ander denk ik
nou, dan lees jij bepaalde commentaren toch anders als ikkequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand misgunt hier Claire d'r ding gek
Heb jij al streams?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub bedankt voor het schitterende pianospel, heerlijk..............
nee...wel van fans die een ander het liefst in de kont kruipen en alles goedpraten van hun idoolquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:57 schreef Desii het volgende:
[..]
word je nooit misselijk van je eigen commentaren??
zet eens ff de streams aan... kom op je kannutquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
Geen één!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, hoeveel citroenen heb je vandaag al gegeten?![]()
BTW, de huwelijkse staat en geen kant meer op kunnen, waar gaat dit over?![]()
Heeft ze Claire gegund...ze is opgestapt uit dat wespennest en voor mij daarom alleen al de echte winnaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die komt er ook wel, op haar manier en duurt misschien wat langer. Maar ja, zij heeft dan ook geen 25000 koffertje gekozen. Blijft jammer.
waar heb jij die streams, ik wil ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
--- knip ----
Huub bedankt voor het schitterende pianospel, heerlijk..............
ik heb dat met die fans die alles in het negatieve betrekken en geen goed woord meer kunnen schrijven een bepaalde bewonerquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:14 schreef riri het volgende:
[..]
nee...wel van fans die een ander het liefst in de kont kruipen en alles goedpraten van hun idool
Ik werk bij Talpaquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef Huubdgk het volgende:
Claire weet heel goed wat ze zelf kan,
haar vader heeft een hoge functie verkoop bij Henkel, dus zit in dezelfde branche,
snap niet dat mensen Claire iets misgunnen. Ze zit vol met de ambitie regelt alles zelf, voert alle gesprekken zelf en vraagt waar ze nodig heeft hulp van mensen die verstand van dingen hebben.
maar goed, altijd mensen die naar willen doen over iemand die wel plannen met hun leven hebben.
Riri, ff eerlijk wat doe jij voor werk en wat zijn jouw plannen?
huub is weer terug btw
Lieke heeft totaal niets te maken met de koffer geld die Claire nam, dus "heeft ze Claire gegund" slaat nergens op (imo)quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft ze Claire gegund...ze is opgestapt uit dat wespennest en voor mij daarom alleen al de echte winnaar
Iedereen vindt Claire lief, punt uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, dan lees jij bepaalde commentaren toch anders als ikke
Flens in da house, ik wist het.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:24 schreef riri het volgende:
Ik werk bij Talpa![]()
Kan als ik wil je de laan uit sturen...
!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen vindt Claire lief, punt uit
hij speelt piano, zonder ff de streams aan te zwengelenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik was even een dagje kasteel, abdij, burcht aan het doen. Kom ik thuis is opeens de komkommertijd weer afgelopen. Even een rondje hyves, fora, logs, enz. Maar ik ben weer helemaal bijgelezen....
Welkom terug weer Huub, hoe was de fandag? Zijn er nog grappige, ontroerende, memorabele dingen gebeurd? Was het wat je ervan verwacht had, ging het allemaal zoals gehoopt? Ga je nog een keer een dag organiseren en dan niet middenin de vakantieperiodeKom je 26 Sept ook langs?
Last but not least, hoe was je eerste echte werkdag bij CBML?
Hoorde dat hij les kreeg vanavondquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
hij speelt piano, zonder ff de streams aan te zwengelen
Ja zeg, wat doet ie ons aan....Filmpje Huub!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
hij speelt piano, zonder ff de streams aan te zwengelen
ik zette altijd de stream aan met een zwaar ademende Mikey en een scheet latenede Jaap die nog een potje schaak aan het spelen warenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat doet ie ons aan....Filmpje Huub!
Doet me denken aan 's avonds laat, voor t slapen, nog even wat fora afstruinen, mail lezen, nieuws checken, met de streams met daarop Huub die piano speelt op de achtergrond aan...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoorde dat hij les kreeg vanavond![]()
Ik had ook niet anders van je verwacht...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zette altijd de stream aan met een zwaar ademende Mikey en een scheet latenede Jaap die nog een potje schaak aan het spelen waren
ja mams (maar soms gaat het ff kriebelen)quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
Ja hoi, reageer nou eens niet op de user. Ieder zijn of haar mening. Klaar!
Dankzij Patries wat foto's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef sunny16947 het volgende:
Zo ik was om 21:00 weer thuis en heb een supermiddag gehad.
Foto's heb ik niet gemaakt. Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet.
Fluitertje, er staan heel veel foto's op Claire's Hyves.quote:
Ik begrijp je frustratie nog steeds nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens in da house, ik wist het.![]()
Ook zo'n verzuurd kreng en dol op Brian en Amanda. Nu begrijp ik de frustratie.
Kan je ook niet een keer met iemand ruzie maken ofzo en het met je telefoon opnemen en op youtube (en je eigen site natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
Wacht maar tot een wannebe huub het de redactie lastig gaat maken en hij overuren moet draaienquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
Ik zie het al zo voor me he..
Huub: Deborah, mag ik weer?
Deborah: Ga je gang Huub.
Huub begint urenlang piano te spelen.
Ja, als Lieke niet was opgestapt was Claire er waarschijnlijk niet in gekomen inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft ze Claire gegund...ze is opgestapt uit dat wespennest en voor mij daarom alleen al de echte winnaar
Claire zat er tijdens haar vertrek al in of ik snap iets niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als Lieke niet was opgestapt was Claire er waarschijnlijk niet in gekomen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |